September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Mare
    Me man die vind niet zoveel :p haha!
    neehoor, grapje.. Hij vind de streepjes ook denk ik.. aangezien hij de blokjes wel heeel erg 'lief' vind worden..
    denk ik..
    hihi
    ik zal et em nog eens vragen :D

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik ga alweer naar de 22 weken..en volgende week met 23 wk lekker een weekje naar griekenland op vakantie..
    Over 12 weekjes al met verlof!
    Wat gaat het hard he! vinden jullie niet!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff....het duurt me erg lang nu..maar dat komt omdat ik nog tegen de 20 weken echo aan zit te hikken. nog anderhalve week en dan heb ik die ook achter de rug. Tja...en dan gaat het al snel. Ik laat 3,5 week voor mijn verlof ook mijn vakantie ingaan, dus 31 juli is mijn laatste werkdag. dat is inderdaad ineens wel heel snel!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Naiobi, jeetje wat schrikken zeg dat ze geprobeerd hebben om in te breken. Kan me voorstellen dat je je niet helemaal meer veilig voelt :(.

@ Twinkele, wat leuk dat je de kleine al zo goed voelt aan de buitenkant. Mooie Doomoo seat!

@ Pluk, fijn dat je niet meer naar vk J toe hoeft. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je je prettig voelt bij je vk. Wat ideaal een echoapparaat in de praktijk.
    Ohh dat brengt natuurlijk wel allemaal herinneringen naar boven al die kleine kleertjes. Leuk om een schoenendoos te maken met alle eerste herinneringen. Ik zat er ook aan te denken om zoiets te doen voor Mats.

@ Sofie, wat balen dat je zo’n last heb van bandenpijn. Zo’n voedingskussen wil idd nog wel eens verlichting brengen. En van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!

@ Jesenmo, gefeliciteerd met jullie goede echo.

@ Jusi, zo jij hebt lekker geshopt! Hier passen de gewone broeken nog wel… En gefeliciteerd met jullie jubileum :whistle:.
    Wat vervelend dat je zo’n last hebt van je rug :(.

@ Merakli, jee balen dat je 1 tentamen niet hebt gehaald. Begrijp dat je de rest wel hebt gehaald, goed hoor!

@ Rox fijn dat jullie een meisjesnaam hebben. Wij hebben nog 2 meisjesnamen van de vorige zwangerschap. Jongensnaam is een klein dram ;).

@ mamavanbas. Mooi buikje heb je al, en wat een binkie die Bas :D.

@ Hellen, balen zeg dat je je zo zorgen maakt om je bloeddruk en daardoor moeilijk toe komt aan het genieten. Ik heb op een gegeven moment een bloeddruk meter geleend van iemand. Zo af en toe kon ik dan thuis eens meten, vond het vrij geruststellend.

@ Jolanda, geweldig dat alles goed was met de 20 weken echo. En een dochter, van harte!!!

@ Joyce, geweldig een meisje, haha wat grappig dat je gevoel echt overtuigd was van een manentje :). En super dat verder alles goed was.

Pfff volgens mij heb ik redelijk op iedereen gereageerd, zo niet SORRY. Zondag verjaardag gehad van onze kleine man. Jeetje hij is nu alweer 1, jeetje wat gaat het snel. Kleine man is lekker verwend en hij genoot echt van alle aandacht en de taart :).
    Hier gaat alles z’n gangetje. Voel me nog steeds prima. Kleine begint steeds meer te bewegen echt genieten weer.
    Nu lekker 1,5 week vakantie, echt heerlijk.
    Wat fijn allemaal goede echo's!! Ohh ik moet hier nog 2,5 weken wachten. Moet zeggen dat ik het wel ERG spannend vind hoor! Weken beginnen nu ineens voorbij te kruipen....
    Wie moet ik ook alweer pb-en om de afspraken e.d. door te geven??

5. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo hallo,

Lekker zeg even een weekje op vakantie!!
    Heb er aan de ene kant niet zo`n behoefte aan (we zijn in november lekker lang weg geweest :) ), maar aan de andere kant lijkt het me heeeeerlijk.
    Lekker dat zonnetje 8)

Maar de tijd gaat inderdaad hard hoor, ik zie net dat ik met iets meer dan 13 weken met verlof ga hihi....spannend hoor!

Geniet lekker van het vooruitzicht van de vakantie!

groetjes

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Booky: 1 tentamen is bekend, de andere nog niet, hoop dat ik die gehaald heb :(

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine man, alweer 1 wat gaat dat snel zeg :) Is altijd leuk he de kleine voelen, nog een beetje geduld en je hebt je echo ook achter de rug. Het gaat nou heel snel vind ik, eerst wachten tot de 12 weken en daarna 20 weken, nou vliegt de tijd alweer.

Trouwens wij gaan vandaag een laaaaannnggg weekend weg naar Berlijn, naar schoonmoeder :) heb er wel zin in.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Meiden met goede 20 weken echo's gefeliciteerd

Behang- ik zou gaan voor de streepjes omdat de kleuren van de streepjes terug komen in de vlinderrand, de kleuren van de blokjes zie ik persoonlijk niet terug komen in de vlinderrand.

Keizersnee- iemand vroeg hoe het kon dat ze nu al bijna zeker weten dat het bij mij een ks gaat worden. Dat is dus gezien de grootte van Kylian en dan voornamelijk van zijn bolletje en de smalheid (ja wie had dat gedacht gezien mijn omvang :D ) van mijn bekken. Daarbij speelt de ms natuurlijk ook een deel mee.

Kleertjes - die zijn ondertussen verdeelt.
    doos 1 - kan de kleine meid aan
    doos 2 - gaat naar de kleine zoon van mijn nichtje
    doos 3 - ga ik proberen te verkopen via internet omdat het veel merkkleding is en kleding uit amerika (gekregen van mijn zus).
    zak - gaat naar het leger des heils (veel kleding van zeeman, wibra).

Zo en nu even kijken of de foto van mijn buik op de comp kan krijgen en in mijn album.

Groetjes Anita

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Goed foto staat erin, in het dikke stuk ligt dus de kleine en in de rest niks, resultaat is een vreemde vorm van mijn buik.

Groetjes Anita

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ohh spannend Mirakli, ik zal voor je duimen dat je het andere tentamen gehaald hebt. Heel veel plezier in Berlijn!!

Nog even een foto van onze kleine boef :D.

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel!!!!! En je hebt een liefffffffffffffffffff mannetje :)

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

booky nog gefeliciteerd met je mannetje!!! leuke foto zeg!

@torties: nou als je man de streepjes ook leuker vindt (pittiger zijn ze iig) dan zou ik daar gewoon voor gaan!

ik heb ontzettend last van me si gewrichten sinds gisteren. hoop dat dat snel weer over gaat! verder ben ik ontzettend moe, maar ja what's new?
    morgen komt mijn zusje om een muurschildering te maken, dus dan gaan ook de ratten verhuizen naar de studeerkamer. wordt wel veel werk voor mij vandaag en morgen. hele kast leeghalen en dan gaat mijn man de kast verhuizen en moet het allemaal weer erin. enz. maar ik heb er wel zin in, dan wordt het al echt een stukje meer kinderkamer!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Booky..wat een heerlijk joch!

Mare: vervelend he..die pijn in je SI gewrichten. Wel leuk dat er nu schot in de kwestie babykamer komt!

Wij gaan zaterdag het kamertje voor bij Lief ophalen. Morgen gaat ie beginnen met de kamer leeg te ruimen, zodat we kunnen behangen en schilderen. Het wordt ook wel echter zo...

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @booky wat een leuke foto :)

@merakli veel plezier in Berlijn :)

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ Mare, waardeloos die pijn in je si-gewricht :(. Pff dat wordt idd druk aankomende dagen maar wel erg leuk om nu zo gericht met het kamertje bezig te gaan!

@ Hellen ook al druk met de kinderkamer, spannend hoor. Denk dat wij na 11 mei ook volop aan de slag gaan :). Mats houdt gewoon zijn eigen meubeltjes, maar krijgt een grotere kamer. Een beeb gaat op het kamertje waar Mats nu slaapt. Hebben nog geen meubeltjes niks dus kunnen straks op jacht :).

Pff moet eigenlijk nog zoveel doen maar er komt maar niks uit... Mats is op het kdv dus zal nou de tijd nuttig moeten besteden maar ik ben niet vooruit te krijgen :(. Naja toch maar even aan de slag gaan hier..........

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Naiobi: dank je wel!!!

Booky: jij bent niet de enige die niet zo veel zin heeft, hier nog een en ik ben misselijk en heb hoofdpijn :( wat een geklaag he :) Ik moet over 1 maand mijn scriptie inleveren, ben wel best ver maar heb vandaag geen zin.....

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat herkenbaar allemaal ;) ik moet zo voor mezelf koken en wilde dus wat opruimen en doen maar tot nu toe benik alleen maar een stom spelletje aan het spelen op internet...

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aaah, booky, wat een lief mannetje heb je, zeg!!

Hihi, allemaal kinderkamerpraat hier.. Wij hebben het (nog) makkelijk.. Uk slaapt eerst bij ons op de slaapkamer en als het een jongen is, gaatie daarna bij Gabriël op de kamer, is't een meisje, dan maken we een extra kamertje in onze slaapkamer voor de kleine meid. Ben dus benieuwd wat we gaan doen :)

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ merakli pff lekker zo'n scriptie, erg aan het stressen?? Welke opleiding doe je? En het is geen geklaag hoor op dit forum mag dat toch ;).

@ Mare, haha verslavend heh die internet spelletjes :(.

@ Andi, dat is idd makkelijk. Willen jullie van te voren weten wat het wordt? Of weet je na de bevalling pas of je een extra kamer moet creeeren of niet?? Hier gaat de kleine trouwens in het begin ook bij ons op de kamer. Hebben we met Mats ook gedaan, was ideaal met de bv.

Ik weet niet of jullie het leuk vinden maar hier nog 2 foto's van ons boefje... Lekker aan het smullen van zijn eigen taart :D.

[​IMG][​IMG]

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jep, wij willen wel weten wat voor geslacht ons hummeltje heeft, booky! Dus da's dan wel makkelijk. Maar m'n hub gaat pas echt met het extra kamertje beginnen zodra (als het een meisje is en) tijd wordt om een eigen kamertje te hebben. ;)
    Maar ik ben sowieso heeel nieuwsgierig :D

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Booky, ik begin wel te stressen :( ik doe accountancy, ja he hier mogen we klagen yessss :) geen zin geen zin geen zin :)

Leuke foto'ssssssssssssssssssssss, hij is echt lieffffffff

Andi: nou wij kregen bij 20 weken echo te horen dat ze dacht dat het een meisje wordt, dus niet met zekerheid, ik wacht de pretecho in juni af, vrouwen zijn altijd nieuwschierig :)

Deel Deze Pagina