Ja, ik hoop eigenlijk wel, merakli, dat ze het zeker kunnen zeggen wat het geslacht is.. Ik kijk er al te lang naar uit en zou zo'n domper zijn als ze het dan niet eens zeker weten
Dan sta je daar met je mond vol tanden , wij zouden het ook graag weten, maar het is een 20 weken echo, dus als ze het kunnen zien zeggen ze het, anders moet je wachten tot de bevalling ach komt wel goed!!
Ik ga dan echt niet wachten tot de bevalling.. Dan plan ik maar een geslachtsbepalingsecho hoor Maar hoop niet dat dat hoeft!
Bij de meeste 20 weken echo's doen ze niet zo moeilijk hoor en kijken ze gewoon als je ernaar vraagt. Wel vragen ze hier ook aan de man of die het ook wel wil weten, zegt manlief nee dan kijken ze dus niet. Zo net even de kleren van Kylian op marktplaats gezet. Groetjes Anita
dat is stom als de man het niet wil weten gaat die toch even naar buiten? ik hoop zo dat ze het kunnen zien bij ons. we willen sowieso wel een pretecho maar dat duurt dan weer zo lang. zo ik heb gegeten en nu uitbuiken en dan wat opruimen denk ik... ben zo lui vandaag!
Oh, mijn hub wil absoluut wel weten wat het is, dus die zal geen problemen geven Hè, ik begin er wel steeds nieuwsgieriger naar te worden!
OOOhh dat zou idd wel lullig zijn zeg. Hihi houdt zijn/haar benen de hele tijd bij elkaar.... Tja dan houdt het idd op, kan me voorstellen dat je dan een geslachtsbepalende echo laat maken. Wij moeten hier nog 21 weken wachten (zullen er wel meer worden als hij/zij op de grote broer lijkt ). Lijkt me trouwens niet echt ideaal als de vrouw het wel zou weten en de man niet . Als het goed is krijgen we vanaf 32 weken wel een extra groeiecho, kunnen we nog een keer extra kijken naar de kleine hummel.
Spannend booky die van ons was/is erg beweeglijk, ze ging steeds verstoppen, naar mijn ruggengraat toe Moest ik opstaan of knieen naar de buik, was wel grappig maar ze ligt volgens mij in de stuitligging, want voel haar steeds bij mijn onderbuik.
Hihi een klein eigenwijsje dus. En mama maar werken tijdens de echo . Mats was ook erg druktijdens de echo. Op een gegeven moment moest ik gaan springen om te kijken of hij dan zijn handje voor z'n mondje weg zou doen. Pittig studie lijkt het me trouwens die je aan het doen bent!
Whahahaha, dat lijkt me best wel stom. Huh? Moet ik gaan springen? Ik voel deze kleine trouwens alleen maar linksonderin, heel apart! Nooit rechts!
Babytje was ook aan het werken , gisteren ook bij de verloskundige, willen we naar het hartje luisteren, is ze weg ik hoefde gelukkig niet te springen Yep pittig studie, maar vind het wel leuk.
Heej meiden bedankt allemaal voor de felicitaties, ben nog steeds niet aan het idee gewend hoor, geloof het ook nog steeds niet, denk de hele tijd wat als ze het nou niet goed heeft gezien. Maar goed, we gaan binnenkort denk ik ook nog een pretecho doen, dus dan kijken we nog ff.
hihi, grappig dat je dan zo je best moet doen om het kind juist te laten liggen. ik vroeg me al af hoe het voor mijn kind zou zijn als ik op mijn hoofd of handen sta, of meerdere radslagen na elkaar doe. dat doe ik namelijk twee keer per week met sporten. straks is ons kind helemaal gek op achtbanen enzo ik voel mijn kind trouwens bijna altijd rechts en echt maar een enkele keer links...
Nou dames..schiet mij maar lek! Stuur je als zwangere dame een wel heel eerlijke brief aan een gemeente( zo in de trant van: ik op zoek naar een baan als WMO consulent, maar ik ben ook zwanger... ik wil dat u dit weet én dat u weet , dat ik voorlopig dus NIET kan komen, maar ik hoop dat u op de geweldige consulent *ahum* die ik ben zou willen wachten)...nodigen ze je nog uit voor een gesprek ook! Ik sta écht paf -en dat gebeurt niet zo snel-, want eigenlijk verwachtte ik, dat ze wel een creatieve reden zouden bedenken om zo'n dikbuikje als mijn persoontje af te wimpelen. Maar niet dus... Ik had hier dus ook echt niet op gerekend, maar natuurlijk ga ik wél op gesprek. Zou gek zijn om niet te gaan, toch? Nu is dat op 11 mei ...dus al vrij snel. Poeh,..wat vind ik dát spannend!
@hellen ghehe je had verwacht dat je een "op dit moment hebben wij geen functie daarin vrij maar houden u in ons dossier" antwoord verwacht zeker Is dat nog wel in Sliedrecht ?