Pff Elegance..dat is nogal wat zeg. Het lijkt je niet gegund, maar blijf inderdaad positief! Ik wens je heel veel sterkte in deze rottijd. Wachten op zoiets dergelijks kan nooit prettig zijn..
heel veel sterkte toegewenst elegance! ik vind het echt heel erg rot voor jullie. ik hoop dat je houding zo positief blijft! Ik gun het jullie van harte dat de derde keer wel gewoon goed gaat! hele dikke knuffel!
@Elegance; tjee meis wat een triest bericht weer! Ik wens je heel veel kracht. En hoop dat het voor jou snel een keer positief mag worden.
Nouuuu, Elegance, dat meen je niet! Potverdikkeme!! 3x maal is scheepsrecht, hè?? Idd, dames, wat een drama! Ik had het rond 12 uur wel op de radio gehoord, maar het was totaal niet tot me doorgedrongen, dus we zijn gewoon gezellig naar Papendrecht geweest en daarna nog ff naar de Mac. Komen we thuis, nieuws aan. Jeeeeeeeeeetje, wat een oetlul! En hij verdiende het ook echt niet om dood te gaan.. Echt verschrikkelijk.. Er bleek trouwens ook dat een van de twee vrouwen die overleden is, zwanger was.. 't Is echt ontzettend ongelofelijk en bij ons heeft de tv dan ook heel lang aangestaan toen we het wisten. Ongelofelijk en onbegrijpelijk. En het waarom zullen we niet meer te weten komen.. Ff wat anders, wel leuk. Heb gisteren op de vrijmarkt een Tummy Tub voor een euro gescoord. Haha. Dat is nog eens leuk! (Was d'r ook helemaal in m'n sas mee voordat ik het drama wist) Voor ons nog 3 nachtjes slapen tot de 20wekenecho.. Vind het echt spannend worden nu!
Jeetje Elegance, wat ontzettend verdrietig... Ik wens je veel sterkte en hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en een gezond kindje op de wereld zetten! Ben met Mats bij de ha geweest. Oortjes zagen er goed uit. Wel een neusspray meegekregen die we nu een week moeten gebruiken om alles goed open te houden. Ook nog even de longen geluisterd was allemaal goed gelukkig. Oooh Andi wat spannend nog 3 nachtjes slapen!!! Het schiet nu lekker op heh.. Hihi dat is trouwens nog eens leuk shoppen een tummy tub voor een euro .
Hier is de zwangerschapsdementie echt toegeslagen. Ik ben vanochtend ijverig bezig geweest met het uitzoeken van kadootjes voor moederdag, kom ik er daarna pas achter (in de supermarkt), dat het nog een week duurt. Zijn het dus wel "levende" kadootjes...dus nu moet ik het een week eerder overhandigen. Voel me echt ZOOOO DOM #-o
@hellen ghehe ach jah ze is toch elke dag je moeder @Elegance wat jammer meis!! Ik hoop dat de volgende wel wil blijven!! @Andi netjes hoor 1 euro voor tummy tub.. Ik heb gisteren kruiken, slaapzakken, babyfoon en wipstoeltje van mijn broer gekregen.. heeft hij niet meer nodig Wipstoeltje koop ik wel een andere hoes om heen
hallo dames, ik heb net lekker gewerkt, de tijd ging snel en ik voel me niet echt slecht nu. ik moe zo lachen om ons kindje. ons kindje ligt heel graag zo veel mogelijk onderin, je kan altijd precies zien waar het ligt aan het bobbeltje wat groter of kleiner wordt. maar nu kani k het dus ook voelen. het begint onderin namelijk wel wat krap te worden nu en dan voel ik gewoon dat het kindje niet genoeg ruimte heeft en zich er als het ware inpropt. zo grappig iedereen verder een fijne dag gehad?
Booky, ik hoop dat het geen suikerziekte is! En ik hoop dat met Mats niks aan de hand is. Elegance, wat rot weer zeg! Ik hoop zo voor je dat het jullie snel weer gegund is en dan wel alles goed mag gaan. Heel veel sterkte de komende tijd. Zo, ik ben de 1e vandaag. Vandaag gaan mijn man en ik even naar de winkel om wat spullen te kopen voor ons zwembad. Vanavond komen vrienden langs, waarvan mijn vriendin ook zwanger is. Dus zullen er veel gesprekken over zwangerschappen gaan verwacht ik zo. Mijn man is nu werken, maar die verwacht ik rond een uur of 12 wel weer thuis. Verder hebben we (nog) geen plannen voor vandaag.
Mare, wat grappig dat je het kindje al zo goed kunt zien zitten!! Naiobi, ideaal zo'n broer! Leuk dat je er weer wat spulletjes bij hebt! Jusi, wordt een gezelllig avondje bij jullie zo te horen . Nou hier allebei om de beurt naar de kapper geweest. Vriendlief is helemaal klaar voor de bruiloft.. Ik heb wat highlights in m'n haar laten zetten. De vriendin die mijn haar doet gooit er binnenkort nog een spoeling overheen. Mats ligt nu lekker te slapen dus we zijn even druk met onze slaapkamer aan de gang. Nog wat plinten plakken en we kunnen over met onze spullen naar de andere kamer.
Nou..vandaag het kamertje gehaald. Allerhartelijkst ontvangen door de mensen. En het was écht nog in zo'n geweldige staat!! Als je zou zeggen dat het nieuw was, zou je het ook geloven. Ben er superblij mee. Alles is nu ingeslagen..dus het klussen kan binnenkort beginnen....
@ Jusi, haha jaja 20 mei is de grote dag . We hebben in januari besloten om te gaan trouwen. Kort nadat ik de jurk gekocht had, bleek ik zwanger van hummel nr. 2 . Ben vorige week wezen passen de jurk zat gelukkig nog heel erg mooi . @ Hellen, wat super leuk dat jullie het kamertje nu hebben!!! Nu lekker aan de klus.
goedemorgen, @jusi: en heb je een gezellige avond gehad? lijkt me erg leuk om een zwangere vriendin te hebben om mee te kletsen. @hellen: leuk dat je de kamer hebt en dat je er zo blij mee bent! ik vind het echt leuk om ermee bezig te zijn en gewoon een plekje te creeren voor je baby. @booky: wat leuk dat je bijna gaat trouwen. nou duurt het echt niet meer lang, alleen maar hopen dat je buik geen groeispurt krijgt ik heb echt mega slecht geslapen. moest er een paar keer uit, naar de wc en heb heel veel gedroomd en ben gewoon helemaal gespannen nu. echt vervelend en mijn mannetje ligt nog lekker te dromen.
Goedemiddag! Spannend Booky, bijna trouwen! Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, Mare! Oww, wat super dat jullie nu het kamertje hebben, Hellen!! Nog 1 nachtje!!! Ik heb er vannacht al best onrustig over geslapen, alleen maar gedroomd dat we een meisje kregen.. Ben benieuwd!!!
Succes alvast voor morgen, Andi! Tja...dat slapen. Het is een crime he. Ik heb niet alleen die pijn, maar sowieso slaap ik minder goed. Uitslapen lukt ook niet echt meer, meer een beetje snoezelen, weer draaien, beetje snoezelen en weer draaien. Pff...
heb niet alles bijgelezen hor meisjes.. sorry.. gewoon even geen zin... Andi spannend he morgen!!! wij hebben het er ook heel de dag over!!!! gisteren kleine crocks gekocht maat 18 zo schattig!!!! zo afgelopen week vakantie gehad.. naja vakantie.. we hebben flink geklust in de tuin.. jo heeft het opnieuw bestraat en ik ben druk bezig geweest met plantenbakken maken en het mag er zijn hor! het is een prachtplaatje geworden! (al zeggen we het zelf ) jammer dat alleen de vakantie weer is afgelopen... maar volg. maand hebben we 2 weekjes vakantie! manlief is nu samen met paps de babykast in elkaar aan het zetten dus vanavond even stofzuigen en het kamertje is klaar!op de kleurtjes na dan... en dat weten we morgen!!!!!!!!!
Hahaha, ja, jij ook morgen Rox!! Vind het echt zooo spannend en heb het er ook de hele tijd over met mijn hub!! Ik zit nu al aardig in de zenuwen en ben echt blij dat wij vroeg aan de beurt zijn.. Ik zou echt niet in jouw schoenen willen sta wat betreft het tijdstip! Is't misschien een idee als wij nummers uitwisselen? Kan ik je morgen nadat wij de echo hebben gehad een beetje vertellen wat ze daar precies doen!