September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Helen; wat super joh dat het kamertje zo mooi nog is.

@Andi & Rox; veel plezier en succes morgen bij de echo

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, geweldig dat je een babykamertje hebt, en in zo'n goede staat. :D
    Booky, oooh wat leuk! :D Als je jurk nog past maakt het toch ook niet uit? Nu maar hopen dat je buik niet heel hard gaat groeien voor die tijd. ;)
    Mare, ja, het was erg gezellig gisteravond. Lekker veel gekletst, niet alleen over zwangerschappen hoor. ;) Wel bijna de hele avond. :) Maar we hebben beiden een voorgeschiedenis qua miskramen enzo, en mijn vriendin is nu 14 weken zwanger. En ze is nog vrij onzeker enzo, maar ik heb ze wel wat gerust kunnen stellen. :)
    Rox en Andi, veel succes en plezier morgen bij de echo! :D

Hebben jullie trouwens niet het idee, meiden die al een 20 weken echo hebben gehad, dat het geslacht weleens anders zou kunnen zijn dan ze jullie vertelden?
    Wij weten nu dan wel wat het wordt, maar ergens ben ik pas zeker als ik de pretecho gehad heb, 8 juni. Heel stom, maar ergens ben ik bang dat ze het verkeerd gezien heeft namelijk. :)

Verder zijn wij vandaag met mijn moeder de hele dag op pad geweest voor babyspulletjes. We zijn bij Baby Dump in Eindhoven geweest, en bij Van Asten in Tilburg. We zijn weer heel wat euro's armer. :) En mijn moeder ook, omdat we van haar, (en mijn vader), de box krijgen.
    Daarna zijn we nog even naar schoonouders gegaan, en die stonden net op het punt om te gaan, die gingen uit eten. En die vroegen of we meewilden, nou, daar zeggen wij ook geen nee tegen. :D
    Dus we hebben weer een leuke dag gehad.
    Morgen weer werken, en dan ben ik dinsdag weer vrij, i.v.m. bevrijdingsdag.
    Lekker een kort werkweekje deze week. :D Maandag, woensdag en vrijdag werken, omdat donderdag altijd al mijn vrije dag is. Maar dat vind ik niet erg!

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen !!

VAn het weekend zo goed als alles wat er nog nodig was voor de baby gekocht :) Mocht van mannetje helemaal los gaan met inkopen :D Hij ook allemaal kleren in het mandje gedaan :)

We hoeven nu alleen nog een box en een kinderstoel maar die krijgen we van zijn ouders als het goed is :) Oh jah en een badstandaard en dan is alles binnen :)

Gisteren LCD tv van mannetje gekregen voor op de slaapkamer en hij beneden een nieuwe met dolby surround erbij.. Dus krijg ik de oude van beneden voor boven :D:D

Verlof mag al beginnen hoor :p

@Andi veel plezier bij de 20 weken echo :)

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Jusi ook al wezen shoppen dus :) En uiteten is altijd goed toch :)

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Andi en Rox heel veel succes en plezier vandaag!!! SPANNEND!!

Rox goed bezig geweest van het weekend! En het kamertje al staat ben benieuwd wat de kleuren gaan worden.

Jusi, ook al lekker geshopt! Hmm en nog lekker uit eten geweest :D.

Naiobi, ook al een shop weekend achter de rug :). En zelf ook nog eens goed verwend :)

Hier rustig weekendje gehad. Gisteren lekker wezen zwemmen met de kleine man. Hij vond het super leuk. Hij begint steeds meer lol in het 'zwemmen' te krijgen.
    Vannacht voor het eerst beroerd geslapen, geen idee waar het aan lag kon gewoon m'n draai niet vinden :(. Ach ja komende nacht maar hopen op een beter nacht ;).

6. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hellow,

Nou na mijn pretecho bij 15 weken twijfelde ik nog wel een beetje....was toch allemaal nog pril :).
    Maar bij de 20 weken echo was het zoooo duidelijk....het was echt een vent!!

En leuk he spulletjes kopen!!!Blij met al je aankopen?
    Heerlijk...zo keek ik nooit naar babyspullen....nu ben ik verslaafd!!

groet eertje

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

andi en rox veel succes en ook plezier met jullie echo's!!!

ik moet vandaag trouwens op controle bij de vk vergeten door te geven.

ik las gisteren trouwens nog iets leuks. vroeger (in de middeleeuwen volgens mij) werd er rond de 20 weken een groot feest gegeven voor de zwangere vrouwen met al hun vriendinnen en lekker eten enzo om de helft van de zwangerschap te vieren. jammer dat ik niet echt veel vriendinnen heb want een feest met taart enzo zou ik niet erg vinden :p

8. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Rox en Andi heel veel succes en plezier vandaag met de echo! Ik hoop dat jullie je kindjes mooi te zien krijgen en dat ze helemaal gezond zijn natuurlijk. Spannend hoor!

Elegance oh nee toch :( :( wat verdrietig weer voor jullie. Ik stuur je nog een PB.

Hellen wat gaaf dat je op gesprek mag komen, we gaan allemaal heel hard voor je duimen!

Naiobi dat is snel zeg alles al in huis, wel een fijn gevoel!

Succes bij de vk Mare. Dat is een leuke traditie! Nooi van gehoord, erg leuk dat ze in die tijd zoiets deden.

Hier gaat alles goed, afgelopen zaterdag waren mijn vriend en ik 8 jaar samen, we zijn naar het strand geweest en hebben een heerlijke ontspannen dag gehad. Verder veel leuke dingen gedaan, vandaag nog een dagje werken en morgen de 20 weken echo, ik zal vannacht niet veel slapen denk ik, ik vind het wel erg spannend!

Vanmorgen is de ruit ingeslagen van de auto van mijn vriend, lekker begin van de dag dus. Er zit ook wat bloed op het zonnescherm, dus de politie moet langskomen om sporenonderzoek te doen, heel onhandig omdat ze niet weten of ze vandaag tijd hebben en als het morgen is terwijl we naar het ziekenhuis moeten kunnen we de auto niet gebruiken. In elk geval is er niks gestolen en het is een leaseauto dus geen kosten voor ons gelukkig, alleen vervelend dat het altijd zo'n gedoe is.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Twinkle wat vervelend dat ze niet weten wanneer ze komen..
    Wij hadden ze een paar uur later al bij ons aan de deur staan van de recherche..
    Niks gestolen :S waarom dan de moeite doen om ruit in te slaan??

@mare klinkt goed dat feest.. ik heb hier in de omgeving helemaal geen vriendinnen :(
    Daarom wil ik ook graag terug naar overijssel :)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky ga morgen voor het eerst mijn Tankini gebruiken :) Morgenmiddag effe zwemmen en daarna naar de 20 weken echo :)

11. Femya

Femya Niet meer actief

Ja heel vervelnd, maar het is een auto uit 2008 dus dat ziet eruit alsof er wel wat te halen is. De spullen zijn uit het dashboardkastje gehaald en op de stoel gelegd, maar het was niet interessant genoeg schijnbaar. De afdeling technisch onderzoek hefet het erg druk en omdat er geen slachtoffers zijn heeft het geen haast. Bij ons in de buurt worden wekelijks ruitjes ingeslagen.
    Bij jullie ging het toch om inbraak in de woning? Dat is wel wat dringender denk ik dan een auto.

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    naiobi,
    ja ik heb hier in de buurt ook eigenlijk alleen maar kennissen. maar ja mijn vriendinnen leven in emmen, engeland en duitsland dus verhuizen heeft ook geen nut.

twinkle: vervelend van de auto, ik kan daar altijd zo van balen: blijf gewoon van andermans spullen af jo. oh jij hebt morgen al de echo?! veel succes en vanacht gewoon slapen, heeft toch geen nut om te stressen. (zegt een mede streskip)

zwemmen: ik heb er eigenlijk wel zin in maar ik ben zo bang dat ik daarna gelijk weer een blaasontsteking heb zeg maar. ik heb ook geen nieuwe bikini gekocht nog, zou de oude nog passen? :p

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden, pff ben moe..

Mijn schoonouders hebben zaterdag een feest gegeven omdat ze 25 jaar getrouwd zijn en ik heb het volgehouden tot het eind, ik lag dus pas rond 02:00 in bed en mano was de volgende ochtend alweer om 08.00 uur wakker. Maar dat komt wel weer goed, word denk ik vroeg naar bed vanavond :D

Heb trouwens van het weekend ook mijn 1e jurkje gekocht :D ben een beetje aan het idee gewend, mijn moeder had ook al gelijk 2 pakjes gekocht :D Dat wist ik wel.

Heb op 14 mei toch ook een afspraak gemaakt voor een pretecho, wil ff kijken of ze dan nog steeds zeggen dat het eenmeisje is en dan ga ik lekker roze shoppen !! :D

@ twinkle, vervelend zeg dat de ruit van de auto is ingeslagen, hoop ook dan dat ze vandaag komen, zodat je de auto morgen gewoon kan gebruiken, ook ik en mijn vriend zijn bijna 8 jaar samen :D op 25 mei.

@Naiobi, je hebt alles !! das zeker een fijn gevoel.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik pas trouwens mijn oude bikini niet meer, heb ook een zwangerschapstankini, alleen die was een paar weekjes geleden nog iets te groot, maar die past nu vast wel.

15. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Lachen...mijn vriend en ik zijn 31 juli 8 jaar samen haha.

doeiii

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Vergeet trouwens helemaal andi en rox succes te wensen voor de echo !!!

Succes !!!!

17. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hey,
    ik ben benieuwd naar jullie echo's vandaag...en foto;s plaatsen he! leuk leuk!
    wij hebben nu woensdag een pret echo bij die beroemde mw..wat wel leuk is omdat ze standard weer de 20 weken onderzoek doet dan wel wat uitgebreider met gewichts bepaling en 3 en 4d... en ahhaha alles op dvd...voor het zelfde geld als bij die andere..
    Deze mw heeft zoveel kennis van wat zij doet, ik vind dit wel fijn. trouwens zij heeft zelfs de echoscoopisten van het ziekenhuis enzo opgeleid..

Nou ik geniet iedere dag van mini meisje, ze beweegt veel reageert al op geluiden en aanrakingen. Soms is ze zelfs een kreng, haha als er iets te lang op mijn buik drukt dan probeerd ze het weg te drukken..
    Nou ik vind mini meisje af en toe net mij lekker pittig..
    gisteren wilde ik onder de kast zuigen en moest me erg klein maken...mini meisje flipte helemaal uit , echt drama in me buik, heb haar zelfs moeten toe spreken haha nou even gecalmeerd..
    dus mini meisje laat zich niks zeggen denk ik.

ik kijk uit naar jullie echo's ..
    groetjes slaapzak

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Sorry dat ik er een paar dagen niet ben geweest, moest even mezelf terug trekken.

2 weken geleden overleed de zoon van een oud collega na een bedrijfsongeval (van de ladder gevallen met zijn hoofd op het beton)
    Vorige week kreeg Jan bericht dat een oud collega omgekomen was op zijn werk (in de machine gekomen)
    En om het af te romen is het nichtje van mijn vriendin overleden.

Vooral dat laatste hakte er even in als een bom, je gaat dan ook van alles voelen en niet voelen en het duurde even voordat ik het vertrouwen in ons zelf weer terug gevonden had.

Aan de andere kant besloot dochterlief deze week papa maar eens een trap te verkopen, tot groot vermaak van papa.

en dan de verwondering van mijn 5 jarig achternichtje toen ze vroeg of ze mijn buik mocht voelen, de kleine lag heerlijk boven in en is daar echt bij kop en kont te pakken (weet alleen niet wat de kop en wat de kont is ;) ) en we dat dus samen hebben gedaan.
    De verwondering in die oogjes zo leuk.

Ben nog wel even wezen kijken bij de prenatal, daar hebben ze leuke koeienknuffels en daar heb ik dus mijn zinnen op gezet.
    Alleen hadden ze nog de lime groene/aqua blauwe en ik wil dus juist de rood/ roze.
    Niet dat die andere niet leuk is hoor maar die kleuren horen bij Kylian :D

Groetje sAnita

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hallo dames!!! :d

We zijn weer terug!!
    En ons hummeltje was helemaal gezond van top tot teen en het was echt heel duidelijk te zien dat Gabriël een BROERTJE krijgt!!!! :D
    We zijn er echt superblij mee! Vind het zo leuk voor Gabriël!!

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Andi gefeliciteerd met jullie 2de Zoon.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina