September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Andi, toch een broertje :D Je dacht dat het een meisje werd toch ??

:D grappig, net als mij en pluk dan niet verwacht, weet niet waar ons gevoel dan vandaan komt.

Fijn dat alles gewoon goed was, Gefeliciteerd !!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Andi...van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

hihi gefeliciteerd zeg!! Wat leuk zeg een ZOON/BROERTJE

hihi grappig he helemaal verwacht dat het een meisje zou worden..

weetje de hartslag van het kindje? klopt de theorie?

ben benieuwd of het dan ook een jongetje zal zijn hier hihi.. nog 2 nachtjes :D

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Andi je dacht zelf een meisje toch??? Van harte gefeliciteerd met een jongen!!
    Kunnen ze samen lekker kattekwaad uithalen :)

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha ja meiden, ik dacht echt dat het een meisje zou zijn! Maar toen ik eenmaal wist dat het een knul was, was ik ook zo omgeslagen!

Haha, apart dat je gevoel je dan toch zo voor de gek kan houden, hè Joyce? ;)

En MamavanBas, ik geloof dat meneer een lage hartslag had.

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ik hier geloof het nog steeds niet echt :D wacht ff de pretecho af :D

Bij mano was het bij ons ook echt heel duidelijk te zien en nu ook hoor volgens mij , maar toch.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    andi gefeliciteerd met de goede echo en met een zoon!!! leuk dat je alles hier gelijk aanpast :D

bij ons was alles prima bij de vk, bloeddruk 100/50 en hartslag was mooi. alleen wilde zij mij ook even het verschil tussen hart en een vaat laten horen maar daar was ons kindje even eigenwijs. uiteindelij is het wel gelukt, erg leuk. en ze zegt dat ik een mooi buikje heb :p dat was wel goed om te horen na alle collega's die zeurden dat je nog helemaal niets zag.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Tja klinkt als - de beste stuurlui staan aan wal- die collega's van je :D

Hier geen twijfel over het geslacht, het was zo duidelijk te zien die 5 streepjes dat de vk het niet eens hoefde uit te leggen en we zelf de conclusie konden trekken ;)

Moet wel zeggen dat mama er heel erg aan moet wennen want ik heb mezelf nooit als een meisjes mama gezien. Ben zelf vroeger ook altijd meer een jongentje geweest.
    En dan straks wil ze uitgaan, make- up e.d wat moet ik het kind in hemelsnaam erover vertellen.
    Je smeert wat op je smoel en je hoopt dat niemand je uitlacht (want zo deed ik het :oops: )
    2 juni toch maar eens extra goed opletten tijdens de oriflame party :D

En dan de bloemetjes en de bijtjes, bij een jongen veel makkelijker, zorg dat je er een rubber om heen hebt!
    Bij meisjes, zorg dat hij er een rubber omheen heeft, wil hij niet gaat het verhaal niet door hoezeer je er ook naar verlangt, zo werkt je cyclus, maandverband/tampons enz enz enz

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhh.

En dna proberen de familie uit te leggen dat rose best schattig is maar dat dit niet betekend dat je alleen maar roze dingen wilt hebben.

Groetje SAnita

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D @ Pluk, ik wil juist wel roze hebben :D Wilde ook een jurkje kopen, maar die moest perse roze zijn :D Verder ben ik ook dol op groen.

Hmm.. het is niet echt een twijfel die ik heb hoor, ook ik zag streepjes, maar het is meer dat ik in me hoofd houd, dat ze het wel vaker fout hebben, mijn vriend is namelijk wel helemaal overtuigd dat het een meisje is, hij zegt dat hij het duidelijk gezien heeft, dus het ligt een beetje aan mij, ik wil gewoon nog een bevestiging hebben :D

En idd, helemaal anders, alleen vind ik het wel leuk dat tutten later :D Mijn moeder was trouwens ook niet van de make-up enz hoor, heeft me nooit uitgeled hoe dat moest ofzo, ze zei altijd aleen maar dat we helemaal geen make up nodig hadden, maar toch zelf uitgevonden later en via vriendinnen natuurlijk, komt helemaal goed.

Mijn moeder heeft trouwens geen roze pakjes voor me gekocht, maar een paars pakje en een groene.

En over maandverband en tampons enz. daar weten we zelf toch alles van dus dat komt ook helemaal goed.

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi & Naiobi; leuk he al die spulletjes uitzoeken!!

@Twinkle; vast veel succes en plezier morgen!

@Andi; gefeliciteerd met jullie zoon!!

Hier nog eentje die dit jaar 8 jaar samen is met vent(21 augustus)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    hihihi 8 jaar al

J en ik zijn 13 mei alweer 20 jaar bij elkaar :oops:

Groetjes Anita

12. Annelies

Annelies Niet meer actief

Hier nog een die afgelopen januari 8 jaar bij elkaar was!
    @andi, toch een jongen! Maar leuk joh! En ook leuk voor Gabriel, een broertje!
    @pluk, met die voorlichting komt het vast wel goed hoor ;), zal ik me nu nog geen zorgen over maken!
    @mare, fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige! En laat je collega's maar kletsen hoor!
    Hier alles goed. Gezellig weekend gehad. donderdag en vrijdag weer even werken en dan lekker weekend en moederdag! Altijd gezellig, zelf moeder en langs eigen mams en schoonmoeder. Ik zou alleen niet weten wat te kopen voor beide moeders... Jullie nog orginele ideeen?
    Liefs!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Annelies altijd een crime wat je moet kopen voor de moeders hé :) Ik weet het ook nog niet ghehe...

Wanneer gaan jullie de geboortekaartjes bestellen?? ( als je ze gaat bestellen )

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Andi, whoehoe joepie alles goed en een zoon!! Geweldig hoe je gevoel je kan foppen. HELEMAAL SUPER MEID!!

@ Mare, wat fijn dat alles goed was bij de vk. Ook even goed om te horen van een pro dat je gewoon een mooi buikje hebt, laat maar l*llen die collega's ;).

@ Pluk, hihi leuk geschreven je wordt vast 1 van de beste (meisjes) mama's die er maar kan zijn! Wow al 20 jaar samen!! :whistle:. Wij zijn in augustus 7 jaar samen..

@ Annelies, pfffff lastig hoor ik ben er ook nog niet uit voor de moeders wat we moeten halen.

@ MamavanBas, spannend nog 2 nachtjes!! Hier ook al aan het aftellen, nog 1 weekje...

@ Naiobi, ik weet eigenlijk niet meer wanneer we de kaartjes van Mats besteld hebben :(. Zijn jullie er al helemaal uit welk(e) kaartje(s) het gaan worden? Ik heb al wel een leuke site gezien, maar we zijn er eigenlijk nog niet echt uit.

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Booky we hebben wel een ideetje .. maar is nog niet zeker.. Maar vroeg me af wanneer we de knoop echt door moeten hakken :)

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Pfff jullie allemaal lange relaties ghehee..
    Ik zit nog maar net over de 2 jaar heen.. ( daarvoor al wel een relatie van 6 jaar gehad ).. En mijn mannetje ken ik al wel 10 jaar :)

17. Annelies

Annelies Niet meer actief

Bij Ezri hebben we de geboortekaartjes uitgezocht met een week of dertig geloof ik. En dat doe ik nu ook weer denk ik. We weten al wel welke het gaat worden en hij is ZÓÓÓ leuk!!

18. Hallo..

Hoe is het hier?
    Sorry voor mijn lange afwezigheid, was een weekje met mn vriend mee op de vrachtwagen en toen kwam ik thuis en was de laptop kaduuk. Pffff!!!
    Maar nu doet ie het weer :D .

Ik heb een beetje terug gelezen, maar alles terug lezen is volgens mij geen doen..
    Dus ik doe gewoon vanaf hier weer mee!
    Volgens mij wel veel naar de 20 wkn echo geweest in die 1.5 week dat ik er niet was, hopelijk alles goed, en ik zie dat Andi een jongen krijgt. Gefeliciteerd :D:D!

Mij alles wel oke, kan alleen soms bijna niet meer lopen/zitten/liggen van de pijn in mn onderrug en bekken. Morgen maar ff de vk bellen, echt geen doen zo en moet nog 19 weken :( .

Liefs, Desiree

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dank jullie wel voor de felicitaties!!! :D
    En inderdaad Booky.. je gevoel kan je zo voor de gek houden!!

En bij elkaar zijn.. Hub en ik nog maar ruim 3 jaartjes :)

Naiobi.. Tja, ik wil wel de geboortekaartjes bijtijds bestellen! Maar moet nu eerst m'n hoofd breken op een jongensnaam.. :evil: Weet al wel precies hoe het geboortekaartje eruit gaat zien en ga ze dan ook via een site bestellen waar je ze zelf kan maken(en het is niet eens zo duur!)

En welkom terug Eerised!

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey eerised welkom terug. balen van je klachten. kan dat niet te maken hebben met de 1,5 op de vrachtwagen? ik hoop dat je op de een of andere manier verlichting kan vinden.

wij kijken elke keer bij de vk naar al die geboortekaartjes. ik weet niet wat ik wil. mijn man vind die doosjes muisjes zo leuk, maar ik vind dat niet handig. ons kaartje moet sowieso tweetalig worden en ik vind het wel leuk als het allemaal op één kaartje staat.

Deel Deze Pagina