September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi dames
    Heb ook alweer een tijdje niet gelezen en gereageerd! druk druk druk!!!
    Ik heb morgen mijn 20 weken echo..............joepie..........vindt het zoooo spannend!!!! OOhhh ech heel erg spannend.....hoop ech zo erg dat alles wel goed is.......en wil zo graag weten of het een ventje of een meisje is. Maar het allerbelangrijkste is toch of alles wel goed is, of het gezond en wel is! Ik hoop het.

2. @ Mare.. Het was er daarvoor ook al, en het word geleidelijk steeds erger, vannacht lag ik er wakker van .. Pfff! Ik denk niet dat het komt door op de wagen zitten omdat ik het al had en het steeds erger word.. Denk ff bellen morgen, weet het ook niet!

3. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    5mare.....ik ben even terug gaan lezen en zag dat jij (als enige) had gereageerd op mijn blaasontstekingbericht. Bedankt voor je reactie. Is idd errrug vervelend, en enorm pijnlijk! Maar ben wel opgelucht hoor dat het geen kwaad kan voor de baby, heb gegoogeld! Was daar wel ongerust over.

Succes met het uitkiezen van je geboortekaartjes, welke taal moet er trouwens extra op? Lijkt me wel leuk zo een kaart met 2 talen!

dag dames

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    LAdymoi: ja omdat ik zelf zo vaak blaasontstekingen had vorig jaar en ook al één in de zwangerschap wsa ik er eerst ook ongerust over. maar gelukkig als je er op tijd bij bent is er idd niets aan de hand.
    succes morgen met de echo! het zal wel allemaal goed zijn!
    oh ja, de tweede taal moet duits zijn, aangezien ik duits ben en mijn hele familie dus in duitsland woont ;)

@eerised: echt balen, ik heb gelukkig nu nog niet zo veel last van mijn rug enzo maar dat komt denk ik omdat ik een jaar geleden door mijn rug ben gegaan en daarna zoveel rugspiertraining gedaan heb en daar heb ik nu enorm baat bij!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Eerised, jeetje lijkt me idd verstandig om morgen even te bellen. Lijkt me niet echt ideaal om er nog 19 weken mee door te moeten lopen.

@ Andi, hihi had je nog niet nagedacht over een jongensnaam?? Wel al enig idee of nog helemaal niet?

@ Ladimoi, spannend morgen de echo!! Zal voor je duimen dat alles helemaal goed is en dat jullie kindje zo gaat liggen dat jullie het geslacht kunnen zien :).

Vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin. Jeetje wat is dat weer klein zeg, ik zie ons nog niet zitten zo over 20 weekjes... Echt onwerkelijk.

6. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ohhh opschepper hahaha!
    Waren jullie al jong samen!!Lachen hoor

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Ladymoi; veel succes morgen!!!

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhh, Booky, we piekeren ons suf over een jongensnaam! Meisjesnaam hadden we allang klaarliggen, maar een jongensnaam kunnen we nog echt niet verzinnen!!

Spannend Ladymoi! Ik weet hoe zenuwappig je ervoor kunt wezen!! :D Alvast veel succes!

Heb net alle babykleertjes van Gabriël van zolder gehaald. Hè, zoveel leuke stoere/lieve/leuke dingetjes.. Heb d'r al weer helemaal zin in!! :D

9. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0

Joehoe...weer een jongen voor de lijst ;)
    Gefeliciteerd !!!Ook met het feit dat hij er helemaal gezond uitzag!!!

groetjes

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    Hai meiden

Een prachtkind hebben we vanavond gezien met de neus van papa!! hihihi

En de kleur van het kamertje word....................................................
    ....................
    .................
    ............
    .....

Roze!!!!!!! we krijgen een meid!!! :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahahaha, wat leuk Rox!! Vroeg me net eigenlijk al af hoe het bij jou was!! :D

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @andi ik had je al gefeliciteerd met je ventje maar bij deze nog een xtje!!!!!!!

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohja.. GEFELICITEERD! :D

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whahaha, en dank je wel, Rox!! :D

15. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    [quote="Naiobi
    Wanneer gaan jullie de geboortekaartjes bestellen?? ( als je ze gaat bestellen )[/quote]

Hallo Naiobi,

Wij willen graag zelf de kaartjes samenstellen met zelfgemaakte foto`s.
    Maar neem aan dat je die toch ook op tijd bij de drukker moet hebben liggen....dus moet me er zelf ook nog in gaan verdiepen :oops:
    Aan de andere kant moeten de details ook op het allerlaatst op het kaartje...weet eigenlijk niet hoe dat werkt :)

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ja ik dacht als je toch online bent hoef ik je niet te sms-en.. hihihi..
    ze was trouwens echt aardig bij het palet! we hadden een meisje met donker haar.. en we hebben 6 foto's gekregen!!
    ze lag eerst met de beentjes dicht dus ze moest even flink schudden aan mn buik maar toen was het toch te zien dat het een meid was!!!

papa gelijk blij dat ze toch graag met dr beentjes bij elkaar lag hihi (hij maakt zich nu al druk voor vriendjes!!!)

17. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    dank je wel!!!

zo dames alweer pagina 500!!!!

18. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @rox.....GEFELICITEERD!!!
    Nou je kan nu echt gericht aan de slag :)
    Leuk hoor!! Toch gewoon gaaf om het nu al te weten....maakte het voor ons in ieder geval een stuk realistischer en echte.

En prettig dat ze zich nu al netjes gedraagt hihi

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    WOJOW! Rox.. Nou ben ik jaloers hoor! Wij hadden maar drie foto's!!! Ik had die ook met dat donkere haar. Nouuuujaaa!! :confused:

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    tja kind van mij ;)

Deel Deze Pagina