heb ik overheen gelezen denk ik, ook heel veel succes Naiobi!! @ Hellen, shit zeg . Hoop dat je je snel beter voelt, probeer de boel echt even de boel te laten en rustig aan te doen (makkelijker gezegd dan gedaan ). En anders idd morgen ziekmelden hoor! @ Jusi, 5 mei is bevrijdingsdag, 4 mei is dodenherdenking . Wel lekker dat je een dagje vrij bent natuurlijk. Ik moet morgen weer aan de slag na 1,5 week vakantie... @ Merakli, welcome back, lekker verwend door oma . Hier alles weer rustig. Kleine man ligt op bed, dus even snel 'puin' ruimen.
iedereen bedankt voor de felicitatie!!! moet er echt aan wennen dat het een meid word! ik zeg heel de tijd nog steeds hij!! hihihi @naiobi heel veel plezier van middag!!! @hellen vervelend meid! rustig aan he!
Booky: Dank je wel, yep verwend maar maak me nou druk om iets anders mijn schoonmoeder komt na de bevalling een paar maanden naar ons toe. En ben bang dat ze overal mee gaat bemoeien. Weet nou ff niet of ik nu blij of bang moet zijn Het wordt lekker druk thuis, mijn man heeft 2 zonen uit zijn eerdere huwelijk en dan komt de kleine en schoonmoeder. Ik zie het ff niet zitten Ben je nog trouwens weggeweest Booky? of was je 1,5 week thuis??
Hai allemaal, even een verslag van de echo en dan ga ik bijlezen. Alles is goed!! Het is een gezond kindje, voor zover ze konden zien geen afwijkingen, ons hummeltje lag heel mooi stil en we konden alles erg goed zien, inclusief het geslacht. Maar we willen het eerst onze familie vertellen voordat ik het op het forum zet Ik ben zoooo opgelucht dat alles in orde is, nu lekker genieten Ik ben verliefd.
Hebben wij ook gedaan hoor alleen is onze familie niet zo heel groot. Mijn schoonzus paste op Kylian dus die hoefden we niet te bellen en dan nog 3 telefoontjes voor de opa's en oma's en mijn zus. Leuk dat rood met wit geblokte, ik ga de babykamer ook met rood opfleuren alleen kom ik met dat geblokte niet weg. Manlief vind dat de cafetaria-look en dat is dus bij hem een big NO NO Kylian heeft net netjes geholpen met het opruimen van zijn speelgoed, je kent het wel of je leert het wel kennen. Van dat spul wat je krijgt en wat na 3 weken het al op geeft en waarvan dan altijd de kleine dingen blijven liggen. Een gereedschapszetje waarvan de hamer al met tape aan elkaar zit, plat gewalste boodschappen waar niet mee gespeeld wordt enz enz. Maar meneertje hielp goed mee dus dat is weer wat speelgoed (lees rotzooi) minder. Ook met de was heeft hij net geholpen (lees mama vouwt alles op en Kylian laat zich de wasbak vol met water lopen om even lekker te spetteren). Groetjes Anita
Twinkle gefeliciteerd met je goede echo!!!!!!! Wat is het toch weer fijn om te weten dat je kindje gezond is
Merakli, oeps voor een paar maanden?? Ja dat is idd erg spannend. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het leuk zou vinden. Wordt een drukke bedoeling bij jullie met 2 zonen en schoonmoeder. Hoe lang blijft je schoonmoeder? Ik had alleen vakantie, vriendlief was gewoon aan het werk. Ik werk in het onderwijs dus we hadden mei-vakantie. Nu nog een weekje werken en dan vanaf de 13e vrij voor de bruiloft. Daar krijgen we gewoon 4 dagen voor !!! Na het trouwen is het hemelvaart dus ik geloof dat ik de 23e weer begin met werken en dan al bijna zomervakantie/verlof . YESYES Twinkle wat super dat alles goed was!! Ben erg ook nieuwsgierig naar het geslacht, hihi. Maar ik zou het ook eerst aan de familie vertellen!! Handig zo'n hulpje bij de was opvouwen, Pluk!!
Rox fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met je meisje!! Leuk kamertje hoor, ben beneiuwd wat jullie ervan maken. Eerised wat vervelend zeg die bekkenpijn, je kan ook zonder verwijzing naar de fysio he?! Misschien kan je gewoon een afspraak maken. Sterkte! Hellen zoals anderen ook al hebben gezegd probeer lekker te ontspannen, je druk maken is zeker niet goed voor je kleintje. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer inderdaad een bad te nemen of een stukje te wandelen, misschien een vriendin of moeder in de buurt die je kan masseren. Knuf voor jou! Merakli wat vervelend dat het dan zo druk gaat worden bij je thuis, kan je er nog iets aan doen? Met je man praten of het misschien op een andere manier kan? Kan me voorstellen dat je niet op die drukte zit te wachten straks. Booky heb je een leuke vakantie gehad? Ben je nog weggeweest of lekker thuis? Succes met "puinruimen". Jusi lekker zo'n vrije dag, ik ben ambtenaar dus we hebben ook altijd vrij op 5 mei. Het kwam wel goed uit met de 20 weken echo vandaag. Jammer van het weer, maar minder erg als je toch binnenklusjes hebt. Naiobi en Ladymoi heel veel succes met de echo vandaag! Mare dat is inderdaad een erg leuk kaartje met die muisjes erop, wij gaan ook in 2 talen het kaartje laten drukken, maar we wilden gewoon 2 versies maken, hopelijk is dat ook mogelijk. We zijn van plan om het kaartje zelf te ontwerpen, hopelijk is dat niet te moeilijk en krijgen we ons idee voor elkaar. Wat grappig dat veel van jullie dit jaar ook 8 jaar bij elkaar zijn. Verder weet ik het niet meer... Ben zo in de wolken van de goede uitslag! Bedankt voor de reacties, leuk. Als we de familie hebben gebeld laat ik het jullie ook weten.
Wij hebben trouwens maar 2 foto's meegekregen van de echo, eentje van het gezichtje dat de kleine ons aankijkt (dat is wel een heel bijzondere foto vind ik) en eentje van het geslacht, dat vond ik wel jammer dat het zo weinig foto's zijn, maar goed, dan maar de pretecho. Lekker Booky 4 dagen voor je bruiloft, maar misschien ook wel nodig als je nog het een en ander moet regelen. Wat fijn dat je in het onderwijs werkt, je hebt zo nooit problemen met opvang in de vakantie, heerlijk lijkt me dat! Haha Pluk wat een handige hulp.
Tja je schoonmoeder een paar maand in huis, persoonlijk moest ik er niet aan denken maar ik denk dat het voor je schoonmoeder misschien juist heel normaal is om op die manier je schoondochter te 'helpen'. Mijn ouders zijn na de geboorte van mijn neefje ook voor een maand naar amerika vertrokken om mijn zus te 'helpen' juist omdat ze daar dus geen kraamzorg kennen. Maar of schoonmama hetzelfde onder 'helpen' verstaat als schoondochter is altijd de vraag Heeft ze hier nog meer familie zodat de paar maanden opgebroken kunnen worden door haar ook aan familie leden uit te besteden? (of klink ik nu er gemeen ). Groetjes ANita
Hier eigenlijk ook alleen aan oma's en opa's en zussen en broers verteld, mijn familie is erg groot als ik iedereen moet bellen, dan ben ik wel ff bezig Maar heb het idd ook eerst verteld, voordat ik het hier neer had gezet. ik heb ook maar 3 foto's meegekregen en nog niet eens 1 van het geslacht. 1 van het voetje 1 van de ruggegraat en 1 van het profiel van het gezichte, ik wacht dus ook op de foto's van de pretecho.
Ik heb het nu tegen mijn vader verteld (mijn moeder leeft niet meer) en mijn zus en broer weten het nu, maar de schoonfamilie woont in Curaçao en die kunnen we pas vanavond bellen als ze thuis zijn. De rest van de familie hoort het maar via via. Joyce ik hoopte ook op een foto van het profiel, dat lijkt me zo schattig. Wanneer willen jullie de pretecho gaan doen?
ik ga hem al 14 mei doen, dus dan ben ik 22 weken, vorige keer met mano heb ik hem met 24 weken gedaan, die zijn heel mooi geworden de foto's en de dvd ook natuurlijk. Nu doe ik hem eerder omdat ik wil weten of ze ook gaan zien dat het eenmeisje wordt
Nou dames, Omdat ze in Berlijn woont, komt ze zo lang logerenen zoals pluk het benoemd, haar schoondochter helpen. Eerst vond ik het geen probleem, maar afgelopen dagen pfffff. Ze heeft zelf geen dochter en wij krijgen een meisje als het goed is, is ze nog meer bezig (in haar hoofd). Maar jah wat versta je onder helpen . Als zij zegt van ik let wel op de baby, ga jij maar koken of schoonmaken, nou dan heb ik het gehad eerlijk gezegd. Ze heeft wel familie, maar ze is voornamelijk bij ons, dus nee helaas zit dat er niet in (en je klinkt niet gemeen) En de kinderen van mijn man heeft slechtcontact met hun moeder, dus wordt een druk boel thuis. ( of klink ik nu gemeen). En ik weet niet hoe lang ze blijft, daar gaat het in principe ook niet om, maar ben bang dat ze zich overal mee gaat bemoeiennnnnn We waren op visite en zegt heel vrolijk, over een paar jaartjes ben ik met pensioen, dan ga ik mijn huis verhuren en blijf een paar maanden in Turkije (bij haar andere zoon) en een paar maanden bij hun (wij dus). Hopelijk maakte ze een grap Booky: dat is fijn lekker mei-vakantie, zoals twinkle het zegt, hoef je geen rekening te houden met de vakanties straks.
Of ze een grap maakt weet ik natuurlijk niet maar dat vooruitzicht lijkt me niet echt lekker Hoe denkt je man hierover? het lijkt mij makkelijker als je hierover in ieder geval op 1 lijn zit zodat je elkaar kunt steunen hierin en jij niet de BOZE schoondochter wordt. Zo en nu sjees ik naar boven om even mijn wasje in de droger te gooien. Groetjes Antia
Booky, ja, ik haal het altijd door elkaar, die dodenherdenking en bevrijdingsdag. Twinkle, gefeliciteerd met de goede echo! Ben benieuwd naar het geslacht! Rox, niet echt mijn smaak die kamer.. Maar das ook niet belangrijk, het gaat erom dat jullie het mooi vinden. Merakli, lijkt me ook erg druk worden bij jullie thuis dan. Hebben jullie het wel overlegd of komt je schoonmoeder 'zomaar' zo lang bij jullie? Zo, ik ben alweer naar de AH en Aldi geweest, en ik wou beginnen met die papierzooi, maar kan geen perferator vinden. Of hoe schrijf je zoiets? Maar goed, heb allemaal nette stapeltjes gemaakt, en ik koop van de week wel ergens een perferator, nu geen zin meer om weg te gaan. Ik ben erg lui vandaag.
Twinkle: fijn dat de echo goed was. Ik ben benieuwd hoor..of de jongens of de meisjes er een streepje bij krijgen Namen..over een jongen zijn we het eens..een meisje niet. Hij vind ale namen die ik leuk vind zo'n beetje "koeienamen". Hmm..misschien is het ook wel een teken, dat we nog geen meisjesnaam hebben. Toch moet er eentje komen, aangezien hj het zeker niet vantevoren wil weten. Staat zo raar als het een meid blijkt en we dan nog een naam moeten bedenken. Voel me iets rustiger nu. Ik computer maar wat, ga zo nog even rusten en probeer me te bedenken dat het ook kan meevallen. ik plas goed, heb geen dikke vingersm, zie geen sterretjes etc. Dus welicht wel hoge bloeddruk, maar verder geen redenen om aan te nemen dat er verder iets speelt. En ik kijk even wat morgen me brengt... Lief dat jullie zo meeleven!