September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Pluk: We hebben het nog niet zo uitgebreid gehad met mijn man, maar ik zie het niet zitten en zoals je het zegt wil ik niet de “slechte” schoondochter zijn.

Jusi: Nee ze kan niet zomaar langs komen (woont in Berlijn) en wordt opgehaald door ons of door mijn man. Ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren, we zien wel. Heb nou gewoon koppijn gekregen :( . En het is perforator luikont :D

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Merakli, ik bedoelde eigenlijk, waarom blijft ze zolang bij jullie? Of heb je dat al ergens geschreven en heb ik erover heen gelezen?
    Oh en bedankt voor het goede woord, ik zal het onthouden, perforator. :D
    En ik ben geen luikont, ik ben zwanger! :)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oeps, 1 keer is genoeg! ;)

4. Annelies

Annelies Niet meer actief

@rox, oh heel erg leuk die babykamer! Onze dochter haar nieuwe kamer wordt ook zo. behang van pip al gekocht (die ook op dat plaatje staat, die met die roosjes) en mn mams heeft al gordijnen gemaakt. Deze zag ik op internet en mn moeder is hééél erg handig dus heeft ze lekker nagemaakt! http://www.madeliefke.nl/easyshopmaker/e32_54.jpg

5. Annelies

@merakli, joh, je schoonmoeder in huis... pff, ik moest er echt niet aan denken. als het voor een paar dagen is ok, maar voor langere tijd!

Het geslacht hebben wij aan ouders, broers, zussen en goede vrienden verteld maar verder houden we het nog voor onszelf (proberen ;) )
    Wij kregen trouwens ook maar drie foto's mee met de 20weken echo. Een van het geslacht, een van het profiel en een van het hoofdje maar die echo slaat echt helemaal nergens op. Beetje een tegenvaller dus.

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Jusi,

Dat is een goede vraag, weet het ook niet eerlijk gezegd. Maar ze woont daar alleen en nu heeft ze de kans om haar schoondochter te pesten :D . Wij (weet nog steeds niet hoe we dat gaan doen, want ze komt in september terug van vakantie en ik ben uitgerekend in september, dus ik ga niet mee en wil dat mijn man mij niet alleen laat, dilemma dilemma :oops: ) gaan haar ophalen en brengen. Ach ze heeft toch niks beters te doen denk ik dan maar.

En gooi het maar weer op de zwangerschap :) (wij zijn echt erg )

7. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Annelies,

I know, wie wil er nou haar schoonmoeder in huis hebben? Maar misschien bevalt het me wel en worden jullie jaloers (tuurlijkkkkkkkk)

Ik heb 2 afgedrukte foto’s gekregen en 8 op cd, dus 10 in totaal. Verschilt dus per ziekenhuis.

8. Annelies

@merakli, ja als het een soort van huishoudster wordt die jouw raampjes lapt, je wasjes strijkt en de douche wekelijks een beurt geeft dan is het inderdaad niet echt klagen!
    wie weet wordt ik dan idd wel jaloers!!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Merakli, tegen die tijd komt daar vast wel een oplossing voor, over hoe ze bij jullie komt. En deze luikont heeft net wel al het oud papier buiten gezet en de hond uitgelaten. :p

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ Rox; dat ziet er mooi uit voor de babykamer!

@ Twinkle; super joh dat de echo goed was

11. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Hoi hoi,

kan ik hier nog mee komen kletsen? Ik ben op 19 september uitgerekend.
    Ik hoor het wel.

Groetjes

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Natuurlijk kun je nog meekletsen Kwebbelbebbel. :)
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd juist!

13. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Nou, gezellig Jusi!
    Begin een beetje onrustig te worden omdat ik donderdagochtend de 20-weken echo heb. Spannend. Hoop dat er geen afwijkingen gevonden worden en ook dat ze het geslacht kunnen zien. Voor mij is het gewoon een jongen...haha. Niet dat het me niets uitmaakt, maar is meer een gevoel.
    Beetje duizelig nu en doodop. Word er gek van. Net bloeddruk op laten meten en hb laten prikken. Alles in orde. Mijn broek zakt ervan af. Ik ga zo maar weer even een dutje doen...Doe niet anders.
    Heb even wat berichtjes terug zitten lezen. Ga het hier zeker volgen!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    welkom kwebbelbebbel! tuurlijk mag je meeschrijven!

Twinkle: super dat de echo goed was!! en ik ben ook heel benieuwd. :D
    mijn man wilde ook eigenlijk gewoon twee versies maar ik vind het juist zo leuk om op dezelfde kaart de twee talen te doen omdat het twee delen van hetzelfde kind zijn zeg maar...

mijn schoonmoeder in huis??? echt niet!!! maar ze woont sowieso heel dichtbij en wij zien haar alsnog niet vaak. maar als het kind er is zal ze wel vaker komen maar dat is ook niet erg natuurlijk.

heeft iemand nog wat van jocruella gehoord eigenlijk? die is nu getrouwd maar volgens mij al 20 april ofzo...was wel benieuwd of ze een leuke dag gehad heeft.

oh wageningen was trouwens leuk, vooral kletsen met me vriendin maar ook erg vermoeiend. we moestens eerst drie keer wachten voor we in de bus pasten en dan kon je nog niet bewegen omdat het zo propvol was. maar iig even bijgekletst en gechilled!

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Annelies, leuke meidengordijnen!!

@ Merakli, hihi ik ben benieuwd of we jaloers gaan worden :). Pff ik zou er zelf echt NIET aan moeten denken :oops:

@ Kwebbelbellel, welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen. Spannend zeg donderdag de echo, ben benieuwd of je gevoel het juist heeft ;).

@ Mare, zo het was lekker druk in Wageningen zo te lezen of niet?

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @kwebbelbebbel welkom meid!! succes donderdag!

@booky geeft niks meid! hihi

@schoonmoeder in huis... ze komt bij mij niet eens over de drempel!!!!

@annelies heel erg leuk!!!! alleen zou ik niet die 2de laag doen.. maar met die bloemetjes geweldig!!!

mijn man moest ook wennen maar toen zei tie... ik heb er geen verstand van en je zou er vast en zeker wel weer wat moois van maken... hihihi

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Nou Jusi dan ben je geen luikont meer :) =D> en tegen september zien we wel wat het wordt met de schoonmoeder :D

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @kwebbelbebbel; welkom en succes donderdag!!

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Dag dames,

Jullie gaan soms veelste hard hoor om alles bij te houden hoor :)

Maar mijn schoonmoeder hier voor langere periode....aaaaaaaahhhhhhhhhhh
    Lief mens...bedoelt het vaak heel goed...maaar argggg...als ze hier heen komen blijven ze altijd wel een weekend (wonen ook niet direct om de hoek)...maar na een weekend is het wel heeeerlijk om je eigen gang weer te kunnen gaan.

en kwebbelbebbel.......welkom!!
    Voel je je goed???En is het je eerste?? Voor mij wel :)
    Heel veel succes en plezier vast voor komende donderdag!

groetjess

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @booky: ja het was zeker mega druk in wageningen. en dat terwijl het weer echt slecht was.

ik heb net een poging gedaan om te sporten en daarbij mijn rug best wel bezeerd. nu ga ik dus lekker op bed liggen en hopen dat het morgen over is :(

Deel Deze Pagina