September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    20 weken echo vandaag gehad.. alles is prima in orde en op schema.. beebje heeft in ieder geval een gevuld buikje die loopt een week voor op schema .. maar dat is een goed teken
    en jah het is nog steeds een jongentje Foto's zal ik morgenavond plaatsen want die moeten we nog toegestuurd krijgen

@kwebbelbebbel welkom :)

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jeeej gefeliciteerd met je goede echo meissie!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Fijn dat je echo goed was Naiobi. OOk wel prettig dat het nog steeds een knul is :D

Hee Kwebbelbebbel, welkom hier! Check mijn banner..wij gaan gelijk op, geloof ik. Ik mag vrijdag voor de echo.

Hier weer wat meer rust nu. Maar nog steeds bonzende slapen. Dus als ik er morgen weer mee wakker word, bel ik toch even naar de poli gyn of ze mijn bloeddruk even extra willen meten. Better safe than sorry!

Lieve dames: alvast lekker slapen en een fijne dag morgen!!!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Goedemorgen meiden, ik ben de eerste van vandaag zo te zien..
    Ik heb vannacht toch verrot geslapen, bah! :x
    Om half 4 ben ik wakker geworden, en toch telkens weer even geslapen, maar heb elk half uur de tijd gezien. Om 4 uur was ik dus weer wakker, om half 5 enz.
    Om 6 uur begon de hond te blaffen, dus ben ik er uit gegaan.
    Die moest volgens mij heel nodig plassen en poepen, want ik ben toen ik hem losliet uit de bench nog snel naar boven gerend om me aan te kleden. Toen ik beneden kwam had ie geplast én gepoept binnen. :evil: Fijn, op de nuchtere maag 's ochtends. :rolleyes:
    Ik moet vandaag gewoon werken, maar moet om 8 uur eerst naar de fysio voor mijn rug.

En gisteravond heeft mijn man voor de 1e keer onze smurf gevoeld. :D
    Telkens als ik in bed lig begint die smurf te bewegen. Het is echt een druk ding, heb het nog voelen draaien, heel mijn buik werd hard! :confused:

Zo, en nu zal ik nog even wat reageren, ben toch goed wakker en heb nog tijd zat. :)
    Kwebbelbebbel, heel veel succes morgen met je echo!
    Mare, doe je voorzichtig aan met sporten? Das ook niet de bedoeling lijkt me, dat je blessures oploopt. Hopelijk is je rug vandaag weer beter.
    Naiobi, fijn dat je echo goed was, en dat het nog steeds een jongen is. ;)
    Hellen, je kunt beter te vaak je bloeddruk op laten meten, dan helemaal niet denk ik zo. Doe het rustig aan!

5. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    goedemorgen,
    zo en ik kan niet slapen.....omdat ik een pret echo heb om 11 uur!
    ben me zooooooo aan het verheugen......hoe zou ze uit zien...wat doet ze nu....

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Veel plezier met je echo straks, Slaapzak!!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goede morgen allemaal..........

Naiobi, super dat alles goed was!! Gefeliciteerd!!

@ Hellen, hoe is het nu? Nog steeds bonzende slapen?

@ Jusi, pff dat is een mindere nacht geweest :(. Wel super leuk dat je de kleine smurf zo ontzettend goed kunt voelen :D.

@ Slaapzak, heel veel succes en plezier zo om 11.00 uur!! Zal aan je denken.

Zo eerst even langs de ha. In de hooikoorts periode krijg ik vaak last van astmatische aanvallen. lk gebruik nu Ventolin, maar dat mag geloof ik weer niet teveel tijdens de zwangerschap. En aangezien we zo de heftige periode ingaan, maar even een afspraak gemaakt voor een alternatief.
    Zo weer werken, kort dagje maar vandaag van 11.40 uur tot 16.20 :). Daarna grote smurf ophalen van het kdv. Vanavond komt de ambtenaar van de burgelijke stand om het 1 en ander door te nemen.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mama van Bas ook heel veel succes en plezier vanmiddag!!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky kort maar druk dagje dus :)

@hellen mijn banner komt ook gelijk met die van jou te staan.. Berekeningen gisteren kwamen op 19 september uit :)

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Jusi je bent niet de enige die slecht geslapen heeft , hier ook om 3 uur wakker geworden :evil: met menstruatiepijn en daarna niet in slaap kunnen vallen. Yah na 6 uur en daarna om 7 uur weer opstaan :( . dus loop hier als een zombie :)

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik ben dus niet de enige die slecht geslapen heeft :S moest er zo vaak uit en had echt last van mijn rug en van mijn buik. toeni k vanochtend opstond kreeg ik echt krampen in mijn buik. het was mij gelukkig gelijk duidelijk dat het van mijn darmen kwam en ik kon dan gelukkig ook naar de wc. ook al was dat echt geen pretje.

mijn rug doet nog steeds zeer en daar baal ik van omdat het idd inhoudt dat ik nu nog minder kan met sporten en nog voorzichtiger moet doen :(

Naiobi:ijn dat je een goede echo hebt gehad!!!

Slaapzak: veel plezier met je echo zometeen, ben wel benieuwd naar nieuwe foto's van je kleintje!

Mamavanbas: heel veel succes met de echo!

ik moet vandaag van 12 tot 18 uur werken en als ik thuis kom zitten hier al mensen van onze bijbelkring. dus ik kan niet eens even rustig thuiskomen...

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik kom net terug van de poli en wat denk je? Mijn bloeddruk is nog ooit zo laag geweest! Bij de eerste meting, toen ik net was komen binnenlopen was ie al 139/84 en de laatste meting gaf 128/82 aan. Voor mijn doen ongekend laag!!

Wel is deze keer mijn linkerarm genomen. Ik weet, dat de bloeddruk per arm verschilt..maar dan nog kan het verschil nooit zo groot zijn. Dat beaamde de dame die me opmat ook. Dus..tot mijn stomme verbazing ben ik meer in orde dan ik zelf ooit had gedacht.

Tja...dat bonzende hoofd is er nog wel steeds...wellicht is het toch spanningsgerelateerd ( door gebroken nachten en de hier ook wel bekende stressfacoren) of heb ik een koutje onder de leden.

Hoe dan ook is het een merkwaardig iets: als ik me lichamelijk fit voel dan is mijn bloeddruk te hoog..nu ik me minder voel is ie goed. Maar...er is wel een loden last van me afgevallen. Vrijdag, bij de 20 weken-echo, wordt ie weer opnieuw gemeten.

En de dame van de poli was trouwens best kwaad op de assistente van mijn huisarts en vond het heel belachelijk dat ze me gister niet gewoon even heeft laten komen. Maar goed..ze zei me al: je kunt hier altijd terecht als je je zorgen maakt hoor! En dat ga ik dus ook zeker doen.!

Nu snel op naar mijn werk!

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hehe leuk hellen, het valt dus weer mee. en wat fijn dat ze bij de poli zo aardig zijn het is toch een geruststelling dat je weet dat je daar terecht kan!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Merakli en Mare, ook al een rot nacht achter de rug :(. Hoop dat vannacht een keer een betere nacht wordt, met voldoende nachtrust.

@ Hellen, heej wat super zeg dat de bloeddruk voor jou doen zo laag was. Ook fijn dat je zo goed opgevangen werd bij de poli. Mocht je je dus minder voelen gewoon even laten controleren voor de zekerheid.

Ben weer terug van de ha. Heb een ander pufje, een neusspray en mocht de hooikoorts de spuigaten uitlopen pilletjes.
    Hond net uitgelaten in dit prachtige weer en nu maar vast op naar school. Kan ik daar vast het 1 en ander en dan morgen weer een lekker dagje vrij :).

Fijne dag allemaal!!!

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @slaapzak veel plezier dalijk!!!!

@iedereen die slecht geslapen heeft... wilde al even snel komen klagen!!! hier ook een rot nacht gehad en gisterenavond had ik het ook erg slecht naar mn zin! mijn rug en buik doen echt zo zeer!!!!! het lijkt wel of dat ze op mijn ribben aan het drukken is~.... en ik moet nog tot vanavond half 10 werken.......

zo einde klaag ik ga weer aan het werk...

fijne dag meiden

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hellen ik heb altijd geleerd dat de bloeddruk genomen aan de linker arm het meest betrouwbare is omdat je linker arm dichter bij je hart zit (of je hart dichter bij je linker arm :D )
    Maar fijn om te horen dat die goed was.

Hier weer flink verkouden (of zal het toch hooikoorts zijn), zo irritant dat mijn hoest tegenwoordig overslaag naar zo'n irritante kriebelhoest, gelukkig had ik de pilletjes van vorige maand nog dus die heb ik net maar in genomen en zit nu rustig af te wachten tot het minder wordt.

Mijn schoonmoeder is hier aan de poets en Kylian helpt haar dus ik heb even rust.
    VAnmiddag gaat J met Kylian naar de kapper en schoonmama en ik zijn hem nu aan het leren te zeggen

Doe mij maar een permanentje :D

Groetjes Anita

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :)

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kom ff snel wat laten horen :)

Ik had/heb bedrust omdat ik erg veel harde buiken heb, ook heb ik voor het eerst bekkeninstabiliteit, voel me dus best wel invalide, bah :(

Slaap hier ook erg slecht, krijg er geen best humeur van. Sterkte allemaal!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @jusi wat leuk dat mannetje jullie kleine ook gevoeld heeft :) Hier zitten we beide nog te wachten op dat moment :)

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    naiobi: is soledikidswear jullie eigen winkel?

Deel Deze Pagina