Booky: lijkt me lastig hooikoorts hopen dat de spray werkt!! Het is inderdaad prachtweer, bofkont morgen weer vrij Helen: wat fijn dat je bloeddruk omlaag is!!!!! Pluk: Fijn dat je kunt rusten
@ Slaapzak.....spannendddd weer!! Je ligt nu misschien net met je broek op half zeven hihi....maar leuk hoor echo`s. Ben erg benieuwd hoe het was! Ik ga er ook zeker nog 1 laten maken....veelste leuk En ik begin steeds meer te merken dat ik zwanger ben....ik begin ineens behoorlijk op te zwellen haha en ik heb sinds 3 dagen ineens krampen in mijn kuiten....vooral bij het opstaan `s ochtends....beetje jammer! En voel die kleine hier ook behoorlijk...nog steeds maf idee hoor!! Maar ook mijn vriend voelt helaas nog niks...soms wordt er wel zo geschopt dat ik er van overtuigt ben dat hij het had kunnen voelen...maar ja...dan zijn we al te laat Maar ach....we hebben nog iets van 19 weken...komt vast goed Fijne dag iedereen!
haha hier ook een moeizame nacht.. maar dat komt geloof ik meer door de zenuwen DE ECHO!! over anderhalf uur zijn we aan de beurt!! vind het super spannend nu!! brrrrrr hihi kom straks wel ff melden hoe het was, en dan lees ik meteen alles ff goed terug!! @ Mare nog goed thuis gekomen? hihi!! en hoe was het festival gister? l
Hoihoi dames Ik heb gister mijn DE echo gehad.......yoepiejee alles was helemaal goed en perfect.....alles liep perfect op schema. heel bewegelijk kindje hebben we, maar ik voelde zelf niet veel van de bewegeingen en nu weten we waarom, mijn placenta ligt aan de voorwand, als een soort kussentje. Maar als ie wat groter wordt dan ga ik het wel meer voelen zei ze!!!! YOEPIEYOEPIEYEEEEE Ben zo blij dat alles goed is! enne..... we weten wat het wordt......... We krijgen een JONGETJE...............yoepieeeee........ We hebben echt een hele leuke foto gehad, eentje waar mijn kleintje lag te duimen....zooo liefff!!! Wil em graag hierop zetten maar weet niet hoe........ Ik ben zoooo blij... Verder iedereen gefeliciteerd met de goede echo en veel succes dames die nog moeten....het is zooo leuk joh! doeeeg
@ladymoi gefeliciteerd!!!! fijn gevoel he om te weten wat het is!!! @mamavanbas veel plezier!! @hellen fijn dat je bloeddruk goed gedaald was!
@ladymoi hihi dan hebben wij hetzelfde ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen Gefeliciteerd met jullie jongen @mamadeluxe dat is vervelend zeg hoop dat het snel beter gaat!! @hellen Jeeeeuujj bloeddruk omlaag @mamavanbas veel plezier bij de echo!!
Ladymoi, gefeliciteerd met je JONGEN!! En? MamavanBas, hoe was het?? Hellen, super dat je bloeddruk lager is! JOEPIE! Wij hebben gisterenavond eindelijk een jongensnaam verzonnen! Hè, dat scheelt een stuk zeg! Gisteren ook lekker gebabyshopt voor blauwe pruttels wat we nog nodig hadden. Hihi.. Mijn budget voor de rest van de maand is ook weer op
Hi allemaal, aan de ene kant ben ik zo blij dat alles goed is met onze kleine, ik voel me helemaal gelukkig. Maar nu kreeg ik net een telefoontje dat de broer van mijn vriendin gisteren vrij plotseling is overleden, het voelt zo dubbel. Hij was nog erg jong, in de 30 misschien niet eens 30. Ik kende hem ook van feestjes en bbqs enzo. Ik ben er behoorlijk door van mijn stuk. Fijn meiden met goede echo's, dat is een lekker gevoel he?! Geniet er maar van. Sorry dat ik even niet op iedereen ga reageren, mijn hoofd staat er niet naar op dit moment.
hallo, nou heb wel genoten van de echo maar was echt niet gelukt...mini meisje was erg actief.... dus de kwaliteit was erg slecht ...dat we terug mogen komen ...maar die mw gat eerst nog op vakantie en dan moet ze nog de echo apparaten firma (ofzo) kunnen regelen want ze was niet tervreden... maar we hebben heerlijk genoten van mini meisje...ze was wel leuke dingen aan het doen dus dat maakte alles in orde... mooie foto's hebben we niet want het lukt maar niet om mini meisje goed te krijgen... op naar de volgend echo!!
Dankjewel Naiobi voor je knuffel. Zo dubbel allemaal, het ene leven begint en het andere stopt. Heel vreemd om dit mee te maken terwijl er nieuw leven bij ons begint... Balen Slaapzak van de echo, wel fijn dat jullie nog een keer terug mogen komen en dat jullie haar weer eens gezien hebben.
Balen Rox, ook al zon sh*t nacht . Succes met werken vandaag, lang dagje Ladymoi, SUPER alles goed en een zoon. Van harte meid, lekker genieten van deze mooie blauwe wolk!! Mamadeluxe, wat ontzettend balen zeg, hoop dat het snel beter gaat. Andi, wat goed al een jongensnaam. Wij zijn nog ERG druk met bedenken en het met elkaar eens worden . Slaapzak, ohoh dat wordt nog wat straks, hihi. Wel balen hoor, wel fijn dat je binnenkort terug kan komen. Hoop dat het niet al te lang duurt. Twinkle, ach jeetje meid gecondoleerd. Kan me goed voorstellen dat je even goed van je stuk gebracht bent. Dikke knuffel voor jou meid!!
Hey, Balen dat de kwaliteit niet zo goed was!! Maar kwam dat nou door de kleine spartel of door het apparaat?? Ik zag ook wel verschil trouwens tussen de pretecho en 20 weken echo....bij mij was de 15 echo van veel betere kwaliteit...was ook een ander merk apparaat. Maar kan me ook voor stellen dat daar veel meer geld in om gaat...toch commerciele bedoeling natuurlijk. Nou hopen dat je snel een betere echo krijgt!!! groetjes
Ladymoi: gefeliciteerd met de goede echo en je ZOON!~ Andi: fijn dat jullie een naam hebben nu. Twinkle: begrijpelijk dat je er even stil van bent. Het is ook niet niets. Oei Slaapzak....dat kind van jullie is nu al lastig *grijns* De volgende echo komt vast wel goed!
Hallo allemaal, Toen dit topic nog niet zolang bestond en er nog geen 507 (!!) pagina's waren heb ik ook een paar keer gereageerd. Daarna ben ik echter een hele tijd niet meer op het forum geweest, vooral vanwege het feit dat ik tot de twintigste week van mijn zwangerschap héél erg moe ben geweest... Gelukkig is de vermoeidheid wonder boven wonder helemaal verdwenen en voel ik me nu heel erg goed!! Hopelijk mag ik nog steeds mee schrijven in dit topic!?! Ik zal in ieder geval een beetje proberen te volgen wie er nu allemaal meeschrijven en hoe het met iedereen gaat... Ondertussen is ook nog mijn uitgerekende datum veranderd t.o.v. het begin. Het is nu 7 september in plaats van 9 september geworden. Kan ik dat nog ergens veranderen? Groetjes, Elfje