September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Elfje,

Tuuuuuuuurlijk mag je nog gewoon meeschrijven :) Zou wat zijn zeg!
    Maf dan he....dat die vermoeidheid ineens weer over kan gaan...had ik met misselijkheid....was bij mij ook ineens van de ene op de andere dag over.

En ik kan het hier ook allemaal niet bijbenen hoor ;) ...gaat soms erg hard.

En lekker dat je al een goede 20 weken echo achter de rug hebt....moet ook lekker gevoel geven!

groetjes eertje

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Naiobi; fijn joh dat je een goede echo had!

@Hellen; ooh wat toppie dat je bloeddruk zo mooi was. Wat kan je lijf je dan soms toch andere signalen geven he

@Ladymoi; gefeliciteerd met jullie zoon

@Twinkle; tjee zeg, wat een triest bericht. Veel sterkte meis

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Elfje81; ik heb de datum veranderd in de septembermama lijst.

Tussenstand jongens - meisjes = 12 - 9

4. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Dank jullie wel dames voor de felicitaties!!!
    Jullie ook allemaal gefeliciteerdddddd

Twinkle: naar bericht zeg, nog zo jong....leven is soms zo oneerlijk!

Naiobi; aah jij ook al....best wel vervelend vindt ik het eigenlijk. wil zo graag mijn kleine heel goed voelen, voel nu ook welwat...meer plopjes eigenlijk. Maar de vk zei wel dat als mijn kleine wat groter wordt dat ik het dan wel beter ga voelen!

groetjes

5. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    elfje van harte welkom!!
    je mag zeker mee beppen!!
    trouwens we zijn samen uitgeteld! leuk

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Elfje...wederom welkom hoor! Fijn dat je je weer beter voelt.

Hmm...de meisjes gaan achterlopen....daar moet nodig wat aan veranderen :D

Eeej..slaapzak: uitgeteld ben je pas ná de bevalling hoor ;)

*latere edit*
    Waaaaahhhh...ik heb eindelijk aan de buitenkant zichtbare bewegingen in mijn buik. COOL..Weird..wonderful! Voel me net Ripley in Alien :)

Had een afstandbediening op mijn buik gelegd ( wurm is deze tijd van de avond erg actief) en dat was goed te zien als er een duwtje van binnen werd gegeven. Als het net onder mijn navel zit te trappen..zie ik het zelfs goed zonder iets op mijn buik. Voelen is echter wel wat moeilijker. Ben er meestal net te laat bij met mijn hand en mijn vetlaagje dempt volgens mij ook wel wat. Maar dit is wél héél gaaf zeg!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Ladymoi ik voel af en toe ook wel plopjes, maar het zou maar zo mijn darmen kunnen zijn.. want daar heb ik dan een paar minuten later wel last van .... Dus weet niet of het de beeb of darmen zijn.

@Hellen Leuk hoor dat jullie hummel steeds beter te voelen is.

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Elfje Klets maar gezellig weer mee :)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi Elfje, welkom terug. Wat heerlijk dat de vermoeidheid van de ene op de andere dag over is :D. Nu lekker genieten!!

Hellen, super dat je de kleine nu ook aan de buitenkant ziet bewegen :).

Gisteravond is de ambtenaar van de Burgelijke stand langs geweest. Super leuk mens, was erg gezellig. Ze was er om 20.00 uur en ging om 22.15 uur weer weg. Wordt volgen ons helemaal leuk de 20e. Moeten alleen nog schoenen kopen voor Bookyman, dan zijn we helemaal klaar.
    Mats was nog wakker en die heeft even een mooie show weg gegeven. Ohoh wat was die kleine smurf zijn best aan het doen, en hij had nog succes ook. Ooh die oogjes van hem, hij had het dondersgoed in de gaten, kleine grapjas :).

Vanmiddag weer apk bij de vk :D. En nog 4 nachtjes slapen (jullie ook toch Mare??)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Morgen rond deze tijd weet ik of het allemaal goed is met wurm. Wachten duurt lang, hoor! Maar wel fijn, dat mijn Lief er dan ook bij kan zijn. Is voor hem helemaal bijznder, want omdat we nog niet samen wonen, is mijn zwangerschap - hoe welkom ook- voor hem toch een beetje een ver-van-mijn-bed-show. Zo'n lange echo, waarbij je het kindje ook ziet bewegen, zal het voor hem ook een stuk beeldender maken, denk ik.

Moe opgestaan vandaag, met rozige wangen. Volgens mij heb ik geen koorts, dus zou dit dan de beruchte zwangerschapsblos zijn?

Fijne dag dames!

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo,

ik heb een enorm slechte nacht gehad, mo est er om het uur wel ongeveer uit om naar de wc te gaan en me buik was de hele nacht hard en pijnlijk. nu zitten al mijn nek en rugspieren vast. ben dus ook best een beetje geirriteerd.

@twinkle: gecondoleerd. het leven is soms zo oneerlijk en moeilijk te bevatten...

@mamavanbas: en hoe was de echo? alles goed?
    wij zijn goed naar huis gekomen hoor :) het festival was druk, vermoeiend maar leuk om mijn vriendin weer te spreken.

verder lukt het even niet echt om te reageren

oh ja booky: maandag hebben wij ook de 20 weken echo ja!

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, fijn dat je bloeddruk goed was. :)
    En wat leuk dat de baby ook van buitenaf te zien is. Lijkt me echt wonderlijk. :)
    Mamadeluxe, vervelend dat je ook nog eens bekkeninstabiliteit hebt, sterkte!
    Naiobi, je haalt me in de war met Mare volgens mij. :)
    Ladymoi, gefeliciteerd met jullie jongen! :D
    Twinkle, wat erg zeg! Was ie ziek of is het 'zomaar' gebeurd? Sterkte!
    Elfje, klets maar lekker mee hoor. Het is niet zo dat je persé zoveel moet schrijven ofzo, het is allemaal maar vrijblijvend. ;)

Nou, afgelopen nacht heb ik voor mijn doen best goed geslapen, ben maar 1 keer wakker geworden, rond 2 uur. Toen moest ik natuurlijk wel plassen, dus ben met mijn suffe lijf bijna de trap afgedonderd. :rolleyes:
    Vanmorgen toen mijn man naar zijn werk ging, ben ik nog even naar bed gegaan en heb geslapen tot 9 uur, toen hoorde ik de hond beneden piepen.
    Toen ik beneden kwam, had ie als verrassing recht voor de deur een hoopje stront neergelegd. Omdat ie nu al een paar keer binnen heeft gepoept, en het vrij dun is, diarree dus, heb ik maar meteen de dierenarts gebeld. Daar kan ik vanmiddag om 15.15 terecht. Ik kan ook merken aan hem dat ie niet in zijn normale doen is, hij slaapt veel en kijkt wazig. Ik hoop dat het snel over is en wij de normale Fluffy weer snel terug hebben!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mare: een knuf voor jou!

Jusi: beterschap voor je hond!

Hier inmiddels een enorm drukkend gevoel in mijn onderbuik. Vooral met gaan staan en lopen. Ik neem aan dat het mijn banden zijn...iemand dezelfde ervaring?

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik voel de baby ook maar heel zachtjes en heel af en toe, soms maak ik me er wel zorgen om, vooral omdat Kylian zo'n trapper was.
    Maar aan de andere kant schijnt haar favo houding met de rug boven in en met de benen in het luchtledige (mijn onderbuik) te zijn dus niet zo heel verwonderlijk dat ik het nog niet zo goed voel.

Groetjes Anita

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

@twinkle, gecondoleerd, ik weet er alles van dat het zo dicht bij elkaar ligt.

Ik begin de baby steeds duidelijker te voelen, ze is lekker aan het trappen van binnen, bij mano had ik dat nog niet, di begon ik nu pas een beetje te voelen, maar toen lag me placenta aan de voorkant en nu aan de achterkant.Mijn vriend kan het trouwens nog niet voelen aan de buitenkant, maar dat zal denk ik ook niet zo lang meer duren.

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dank je hellen!
    ik voel soms een drukkend gevoel in mijn onderbuik maar dat is als het kindje heel laag licht en geen ruimte heeft. vannacht heb ik mijn raar kindje even gedwongen naar boven te verschuiven ;) omdat het echt niet meer lekker voelde. mijn banden voelen echt anders maar ik weet natuurlijk niet wat jij precies voelt.

ik moet zo op gesprek voor een stage. ik ga waarschijnlijk de volgende vier weken stage lopen op een basisschool. ik hoop dat het gesprek zo goed zal gaan. ik vind dat zo dingen zo ontzettend spannend.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ mare, succes met je gesprek voor de stage.

18. bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant maar ik kan ons kleintje al goed voelen. het is zelfs aan de buitenkant waarneembaar zodat partner lekker mee kan genieten! ik dacht ook dat het langer zou duren voordat ik iets kon voelen, maar vk zegt dat dat bij iedereen verschillend is. ons mannetje schopt echt hard! schrik er soms gewoon van, haha :)

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, ik heb dat niet. Weet dus ook niet wat het kan zijn. Anders gyn even bellen?
    Pluk, onze smurf ligt best laag, dus misschien daarom dat ik het al zo goed voel.
    Mare, succes met je gesprek! :D Ik weet zeker dat het je gaat lukken.

Hier al een raar ochtendje achter de rug.
    Fluffy (onze hond), heeft al 3 keer binnen gepoept vandaag. En hij wordt telkens slomer... Ik vertrouw het niks. Ik vind het maar lang duren tot het 15.15 is..
    En in de meterkast hangt een raar luchtje, lijkt wel wiet ofzo. :(
    Heb al gebeld naar de woningbouw, en als het goed is belt er vandaag nog iemand terug om te komen controleren.
    Ga zo even bij mijn ouders eten, even mijn verhaal kwijt. ;)

20. Femya

Femya Niet meer actief

Hi lieverds, dankjullie wel voor de lieve reacties. Het is nog heel onwerkelijk, met mijn vriendin gaat het wel redelijk, hopelijk trekt ze het allemaal een beetje. Hij had epilepsie en een hartafwijking, iedereen hield er altijd wel rekening mee dat het zomaar kon gebeuren, maar ik denk toch ook dat het erg onverwachts is gegaan. Hij had wel wat meer aanvallen de laatste tijd, vrijdag ga ik denk ik naar haar toe en hoor ik meer.

Joyce heb je ook verlies meegemaat tijdens je zwangerschap?

Elfje leuk dat je weer mee komt kletsen, gezellig.

Jusi oei gelukkig ben je niet echt gevallen, pff het zal je maar gebeuren zeg. Leuke naam Fluffy, zo heette de vroegere hond van mijn vriend ook. Zielig dat ie diarree heeft, hopelijk is ie snel weer opgeknapt. Oh ik lees net je viorige berichtje, misschien even de dierenarts bellen en uitleggen dat je je wel erge zorgen maakt nu?! *knuf*

Mare sterkte vandaag, hopelijk kan je het vandaag rustig aan doen.

MamavanBas ik ben ook benieuwd naar hoe de echo was.

Spannend hoor voor de dames die nog wachten op de echo, hopelijk vliegt de tijd en zien jullie je kleintjes heel duidelijk en is alles goed!

Oh Booky leuk hoor, komt wel dichtbij nu he?! Fijn dat alles al geregeld is!

Ladymoi de kleine moet nog groeien, straks zal je het heel goed voelen, ik voel ook nog kriebeltjes en af en toe plopjes, ze zijn nog zo klein nu.

Verder weet ik het niet meer...

Maar ik zal dan nu vertellen wat het bij ons is: We krijgen een zoon!! Precies wat mijn voorgevoel al die tijd zei. We zijn echt heel blij, mijn vriend helemaal, hij wilde echt graag een jochie :D

Deel Deze Pagina