September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Twinkle jeeeeeej ook een zoon :) Echt een mannen maand dus :p

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Twinkle, een zoon ,wat leuk !! :D

Enne ja heb ik toch al eens verteld volgens mij ?? Tijdens mijn vorige zwangerschap is mijn vader overleden.Dus weet er alles van.

Ja er komen steeds meer jongens bij :D

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Twinkle: Leuk gefeliciteerd met je zoon!!!!!!
    Joyce: Dat is minder :(

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jeeej Twinkle..een knul. Wat leuk! Gefeliciteerd, he!
    De jongens beginnen, volgens mij, nu aardig in te lopen.

Helaas zal ik morgen niet kunnen melden wat het geslacht is. Lief wil het nog steeds niet weten. Ik wilde dat ook niet, maar ben ondertussen, stiekum, toch wel benieuwd geworden. Maar het gaat volgens mij niet werken als één van de twee het wél weet en de ander niet. Dus het blijft een verrassing tot wurm er is......

5. Femya

Femya Niet meer actief

Ja er staat me wel iets van bij dat je dat al eerder verteld hebt, maar ik heb het niet onthouden, sorry. Lijkt me erg heftig als het zo dichtbij is tijdens je zwangerschap. Ik vond het verlies van mijn moeder al erg heftig ( 11 sept 2007), maar ben ook wel erg blij dat ik nu volop kan genieten van mijn zwangerschap, ook al mis ik haar. Ik heb het wel een plekje kunnen geven ondertussen. Hoe gaat het met jou nu wat betreft het verlies van je vader?

Dankjewel allemaal voor alle felicitaties :D , het wordt inderdaad wel een beetje een jongensmaand zo, maar we zijn er nog niet he?! ;)

Hellen misschien kun je het toch zelf zien als ze het bovenbeentje gaan opmeten...

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik heb het ook een plekje kunnen geven, maar vind het nog steeds moeilijk dat hij mano nooit mee heeft mogen maken en de volgende ook niet, hij was zo blij en trots dat hij opa ging worden, helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Hij zou echt blij zijn geweest eerst een kleinzoon en dan ook nog een kleindochter.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O jaa..daar had ik nog niet aan gedacht. Wel was ik van plan om eens goed op het aantal hartslagen per minuut te gaan letten. Ik weet, dat het niet waterdicht is, maar het kan een indicatie geven. Ohhh..ik ben erg he :D ?

8. Femya

Femya Niet meer actief

Dat is ook wel erg moeilijk, zeker als je weet dat hij zo trots was om opa te worden.
    Ik heb altijd het idee dat mijn moeder nu overal kan zijn en ziet en weet wat er gebeurt, dat troost me erg. Maar ik ben wel bang dat ik het straks, als de baby er is, wel moeilijk krijg, ze wilde ook zo graag oma worden en zou zo ontzettend blij zijn met haar eerste kleinkind. In moeilijke tijden steek ik altijd kaarsjes aan die ik speciaal voor haar heb staan, dan kan ik het wat meer van me af zetten.

Maar hoe dan ook blijft het verdrietig, het gemis wordt natuurlijk steeds groter, er zijn steeds meer gebeurtenissen zonder dat je vader het mee heeft kunnen maken. Ik hoop dat je wel heel erg kan genieten van je deze zwangerschap! *knuf*

9. Femya

Femya Niet meer actief

Met de angelsound kun je zelf ook het aantal hartslagen per minuut opmeten he?!
    Ik zou het ook doen hoor haha ;)

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Twinkle ,ja hoor genieten doe ik zeker en je hebt gelijk hoor er komen idd steeds meer dingen die hij moet missen. Nou ja soms heb ik ook wel het idee dat hij meekijkt hoor ,vooral als mano uit het niets opa roept :D

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @elfje gezellig dat je weer kom meekletsen! :D

@twinkle gefeliciteerd met je zoon!!! die meiden worden dalijk overladen met aandacht van de vele jongens ;)

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb ik al eens gedaan. Dat ligt vrij hoog volgens mij ( om en nabij 150 pm), ;) maar het blijft tricky... om het zo uit te vogelen. Maar ach...ook via de echo klopt het niet altijd. Pas als het in je armen ligt, weet je het zeker..

Over ontbrekende ouders: mijn Lief zijn pa en ma leven beiden niet meer. Zij waren al overleden toen wij bij elkaar kwamen. Zijn mams keek zo uit naar een kleinkind, dat Lief na haar overlijden tussen haar spullen een doos vol met nieuwe babydingetjes vond. Hij mist ze ook enorm..we gaan vaak nog naar hun graf..met moederdag komen er 3 rozen op..van elk van ons 1 rode en namens wurm een witte. Zo zijn ze er toch nog een beetje bij.

Maar ik kan wel begrijpen, dat mijn Lief al meermalen een moeilijk moment had tijdens deze zwangerschap. Hij heeft immers geen vader en moeder om dingen mee te delen of om zaken bij na te vragen...

Ik geloof ook zeker, dat zij op hun manier betrokken zijn.Samen hebben we al eens het idee gehad, dat zij er een handje in hebben gehad, dat we elkaar ontmoet hebben enzo..is wel een mooie gedachte, niet?

13. Femya

Femya Niet meer actief

Joyce dat is fijn dat je nu wel geniet :D Bijzonder dat hij dat roept zeg!

Dankjewel Rox, ja de meiden zullen het nog zwaar krijgen met al die aandacht.

Inderdaad een mooie gedachte Hellen, goed idee die rozen met moederdag. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik dit jaar wil doen met moederdag, misschien ga ik er toch naar toe, eerst was ik het niet van plan, maar nu heb ik maandag ook al de begrafenis van die jongen, dan is het misschien wel fijn om even naar mama te gaan en ook bloemen namens ons hummeltje bij haar neer te leggen.

Ik heb eens naar de lijst gekeken van de septembermama's en er staan heel veel dames op die nooit meeschrijven, is het een idee om de lijst op te schonen? Als er dames ineens wel weer mee willen kletsen, kunnen ze er zo weer op gezet worden lijkt me. Als de lijst korter is hebben we een duidelijker overzicht. Wat vinden jullie?

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    goed idee meid! dan word het misschien weer wat overzichtelijker...

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Twinkle, vind ik ook wel een goed idee, is idd overzichtelijker.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Lijkt me een strak plan om de lijst op te schonen.

Ben nu even met mijn vriendin aan het sms-en die heeft gisteren haar nichtje begraven.
    Dus die moet even van zich afblazen.

Groetjes Anita

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Yoehoe Twinkle helemaal super een mannetje. Geniet lekker van deze mooie blauwe wolk!!.

Hellen, wij weten het maandag ook niet nog wat het wordt. Lief wil het hier ook niet weten. Ik ben wel nieuwsgierig, maar het is ook wel spannend om het niet te weten. Ach ja het heeft allebei wat, nog even geduld nog ;).

Pff meiden die een (schoon) vader/moeder missen het lijkt me heftig, zeer zeker tijdens de zwangerschap. Hellen wat een mooi idee van die rozen, zo blijven ze er idd toch een beetje bij. En ik denk ook dat ze op de één of ander manier toch wel meekijken en super trots op jullie zijn!! *knuf*.

Twinkle, prima idee hoor om de lijst op te schonen. Het is een super lange lijst nu of niet?

Pluk, jeetje ook heftig voor je vriendin zeg. Fijn dat ze bij jou even stoom kan afblazen.

Ben vanmiddag even bij de vk geweest. Alles ligt mooi op schema. Heb nog even de gevraagd hoe snel de hartslag was en die was nu 140, zou een jongetje moeten zijn dan heh ;). Ik zal het vanavond zelf ook nog een keertje doen met de angelsound en dan weten we het zeker heh :) :)

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vind opschonen ook een goed plan Twinkle. Het is wat je zegt; als ze weer mee willen doen, is die lijst zo aangepast!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @booky die van onze beeb was is ook 140 :p

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    daar ben ik weer. de directeur van de school was mij compleet vergeten en was op de andere school waar hij werkt :S maar hij kwam er 20 minuten later aan. het gesprek ging goed eigenlijk een beetje van: nou wat moet je doen? dan doen we dat toch!
    en toen heeft hij mij de school laten zien. ik ga vanaf volgende week 4 weken lang stage lopen. ik ben zo blij! op deze manier ga ik het waarschijnlijk toch redden mijn studie af te ronden voordat het kind er is!!!

Twinkle: gefeliciteerd!! wat leuk dat het een jongen wordt en jullie het allebei zo fijn vinden!

Poeh ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder mijn moeder. het is echt iets wat je je nooit kan voorstellen volgens mij. zeker in de zwangerschap moet het een erg moeilijke situatie zijn.

Deel Deze Pagina