September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Twinkle van harte gefeliciteerd met de goede echo en natuurlijk ook met dat het een jongetje wordt

pfff ik weet met me iegen geen raad meer ben alleen maar heel erg moe en zou het liefst heel de dag slapen maar dat gaat niet want heb ook me zoontje nog rond lopen dus ik beperk me tot smiddags een uurtje te gaan liggen en zou ook veel schelen als ik snachts ook eens beter zou slapen plaats van allemaal hazenslaapjes
    ik hoop dat jullie hier geen last van hebben want is echt geen pretje

Gr Jolanda

2. Femya

Femya Niet meer actief

Oke dan zal ik binnenkort eens gaan kijken hoe ik het aan ga pakken. Ik denk dat ik een lijst maak met meiden die niet meer actief zijn hier, dan blijkt in de loop van de tijd wel wie er wel en wie er niet op willen staan.
    Wie er tips heeft over hoe ik dit aan kan pakken, graag ;)

Oh de hartslag van ons hummeltje was 144 een paar weken geleden.

Lief dat je dat zegt Booky, dat onze (schoon) moeder/vader meekijken en trots zijn :)
    Fijn dat alles goed was bij de vk!

Oh wat zou dat fijn zijn Mare dat je je studie hebt afgerond voor de geboorte, super!
    Thanx voor je felicitatie :D Ja we zijn super blij, maar met een meisje zouden we dat ook zijn hoor :D

Dankje Jolanda. Heb je misschien geen last van bloedarmoede? Dat je daardoor zo moe bent. Vervelend zeg!

3. nee alles is goed maar denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik snachts zo slecht slaap doordat de kleine het leuk vind om overdag te slapen en savonds en snachts wakker te zijn net zo eigenwijs als der moeder hahaha

4. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dat is vervelend, hopelijk draait het nog bij voor de geboorte, lekker eigenwijs beebje heb je haha.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Naiobi & Twinkle, haha nou dan is het duidelijk heh een jongetje. Hihi ik ben HEEL benieuwd. Naja we zijn op de helft nog even afwachten dus ;).

Mare wat fijn dat je je opleiding af kunt ronden voordat de kleine er is. En leuk joh 4 weken stage lopen op een basisschool. Welke groep(en) ga je stage lopen?

Jolanda, wat balen dat je zo moe bent :(. Zo'n kleintje in de buurt vreet ook een hoop energie natuurlijk. En als je dan 's nachts ook niet goed slaapt schiet het helemaal al niet op :(.

O ja even vergeten de uitslag van de bloedsuiker was ook binnen. Eerste keer 4,6 en daarna 4,9 helemaal prima dus. Het moet onder de 7 zitten en op dit moment ben ik geen zwangerschapssuiker aan het ontwikkelen :whistle:. Wel even fijn om te horen :D

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat goed dat de uitslagen dik in orde waren booky. weer een zorg minder!

Ik ga lopen in een combinatieklas, groep 5 en 6. Ik heb de groep heel even gezien vandaag en het waren volgens mij minder dan 20 leerlingen. Wel allemaal allochtoon. ben benieuwd hoe dat wordt. ze waren iig erg enthousiast vandaag :)

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw das wel pittig lijkt me, maar wel super leuk Mare! Welke opleiding doe je?

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @booky op hartslag afgaande zou ik inderdaad jongentje denken :)
    Fijn dat je geen bloedsuiker hebt...

@Jolanda ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is als je ook nog een kleine rond heb hobbelen...

Makelaar belde vanmiddag om bezichtiging te plannen voor as zaterdag..
    heb er toch geen vertrouwen in dat het nu anders zal zijn dan eerst.
    Maar doe deze bezichtiging nog en mocht daar niks uitkomen dan hoeven ze de volgende maanden niks meer te plannen.. Heb geen zin om met een dikke buik steeds weer alles bling bling schoon te maken..

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ohh wel spannend Naiobi, begrijp dat jullie je huis te koop hebben staan. ZAl voor jullie duimen dat het verkocht wordt zaterdag!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik doe de pabo. maar als ik klaar ben wil ik niet voor de klas staan. mijn hart ligt er toch niet, hoewel ik het werken met kinderen echt super vind maar het lesgeven niet echt.

Naiobi: ik hoop voor je dat dit je laatste bezichtiging zal zijn en het huis verkocht wordt. elke keer weer die stres... ken het van mijn ouders die raken hun huis maar niet kwijt.

nu we het over huizen hebben: onze verhuurders hebben gisteren aangegeven dat ze het appartement graag aan ons willen verkopen *.* voor een schappelijk prijsje. mijn man is heel enthousiast en maakt allemaal plannen wat hij allemaal wil verbouwen. hij probeert mij over te halen door te vertellen dat wij dan een te gekke keuken zouden krijgen :p
    maar ik ben zo bang dat we het toch niet redden omdat ik natuurlijk nog studeer en met het kindje op komst maar het zou natuurlijk wel lekker zijn om een eigen huisje te hebben en alles te mogen verbouwen.

11. @booky wat fijn dat de uitslagen goed waren

@5Mare5 heel veel plezier alvast met je stage en wat fijn als je het voor dat het kleintje er is waarschijnlijk heb afgerond

@ Naiobi ik zal voor je duimen dat het verkocht is

en ik hoop ook dat de kleine voor de bevaling nog zoiets heeft van nou ik zal mama maar der rust gunnen en zo niet ja dan komt dat na de bevaling wel dan is me vriend toch 2 weken thuisen vanaf maandag kan ik sochtens ook even lekker terug gaan liggen als me zoontje weer 2 ochtende naar school gaat

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jolanda: lekker dat je vriend 2 weken thuis zal zijn na de bevalling. mijn man krijgt maar twee verlofdagen maar hoopt wel wat extra vrije dagen op te mogen nemen.

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mare 2 verlofdagen is standaard tenzij je kindje in het weeken ofzo geboren wordt, dacht ik..

@booky hij staat te koop vanaf augustus..

maar jah nu net ik een beetje alles aan het schuiven ben ( en dus rommel maak ) komen er kijkers . dus dubbel zo druk met opruimen en schoonmaken :D

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mare die van mij wil iets van een maand verlof opnemen na de bevalling ..

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik vind het ook goed Twinkle, als ik maar op de lijst blijf :) vind ik het goed.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    WHAA,dames!! :confused: Jullie gaan wel heel hard! :) Ik heb nu zoveel gemist!
    Ik zag wel dat Twinkle een knul krijgt, wat super meid!! Gefeliciteerd!! :D
    En dat opschonen van de lijst vind ik ook prima, hoor!

En Mare, wat fijn dat je waarschijnlijk je diploma nog wel kunt halen voordat de kleine er is!!

Heb vandaag de brief binnen gekregen met wanneer de data zijn van de pufclub! We beginnen over twee weken op dinsdag. Heb d'r wel zin in!
    Heb hier een vreselijke zielige hub, want hij is ziek.. Achhhh...
    Pff.. Ik ga m'n best doen jullie bij te houden, maar jullie gaan wel heel snel! :)

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    heeeeeeeeeeey meiden

Nou hier een berichtje van een opgeluchte mama!!

We hebben gister de echo gehad? en alles leek er goed uit te zien, alleen het hartje kon ze maar geen zekerheid over krijgen..

Kreeg het toch echt spaans benauwd daar op die tafel!!

We kregen te horen, dat het een eigenwijs babytje is en als hij/zij niet bij ging draaien na een goede spring partij en een keer proberen naar de wc te gaan, dat het er naar uit zag, dat we naar het radbout in nijmegen zouden moeten, om hun daar alles na te laten kijken..

Van alles geprobeert, en toen ze weer gauw ging kijken, lag de baby 10 sec stil :) zodat ze gauw kon kijken of het hartje in orde was..

Gelukkig was toch alles goed, van top tot teen in orde..

we hebben maarliefst 11 :confused: foto's meegekregen, misschien voor de schrik haha..

Met bas kreeg ik er maar 2

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij weten wat het word, maar omdat wij het voor onze omgeving nog niet bekend willen maken.. Kan ik het hier niet neerzetten.. Want dan zou het nog wel eens gezien kunnen worden :)

Dus ik moet toch echt nog eventjes mijn mondje houden..

Booky 140 is idd de hartslag voor jongetje, maar iig nog even 20 weekjes wachten hihi..
    Al helemaal zenuwachtig voor de grote dag in aantocht??

Nog eventjes een algemene vraag aan iedereen over buddy's denk dat we dit nu eventjes moeten gaan regelen met elkaar, zodat iedereen zometeen een buddy heeft.. Want er is wel eens over gesproken maar nog maar enkele mensen hebben buddys geloof ik, zullen we hier eventjes wat over uit gaan zoeken, wie bij wie.. Of zeg ik nu iets heel stoms?

Twinkle GEFELICITEERD met jullie ZOON!!

Mare festival druk dat geloof ik!! hihi.. Comode nog boven gekregen, we hebben nog wel eventjes aan jullie gedacht dat je dat ding helemaal naar boven moest tillen!! :D
    Verder fijn dat je toch je studie nog kan afronden voor je kleintje er is!!

Booky en Mare jullie hebben allebei op 11 mei jullie echo he?? LEUK LEUK!! :D

Wij willen misschien een pretecho doen 3d4d met 25 weken..

ohhhhhhhhhja en uiteraard leuk nieuwtje (vond ik zelf dan :D :) )
    We hebben ook gister middag behangboeken gehaald, om behang uit te kunnen zoeken want ik ben al spulletjes aan het uitzoeken, en dan kunnen we woensdag beginnen met het strippen van de baby kamer!!

Verder heb ik nog veel meer terug te lezen.. Want jullie hebben wat afgekletst, en ik lees, en vergeet weer de helft!!

Voor ik het vergeet, Twinkle gecondoleerd, las het vervelende bericht wat je had gekregen!! :(

@ booky fijn dat de uitslagen goed waren

@ Naiobi, ook mijn duimen zullen draaien voor je dat je woning verkocht gaat worden (of begrijp ik nu iets helemaal verkeerd :oops: )

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ MamavanBas, ooh wat een eigenwijsje die kleine smurf!! Gelukkig heeft ze toch nog even kunnen kijken en is alles goed :). Wauw en 11 foto's heh :confused: . Ik hoop dat wij maandag ook zoveel geluk hebben ;)

Ik ben nog buddyloos. Haha dus wie wil :). Misschien kunnen we ook wachten tot de lijst is opgeschoond. Mij maakt het niet uit...

Succes met de babykamer!!

19. @ MamavanBas wat fijn dat de echo helemaal goed was is toch een gerust stelling

ik ben zelf ook nog buddyloos
    ik heb trouwens 8 juni een pretecho kan nou al bijna niet wachten tot het zover is maar ja nog 4 weken en 4 dagen wachten en dan weer lekker naar me prinsesje kijken

20. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wow!! Wat schrijven jullie veel en snel zeg... Bijna niet bij te houden!! Maar wel heel erg leuk om hier weer mee te lezen en schrijven, vooral omdat jullie allemaal in dezelfde fase zitten natuurlijk!

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

@ Babijtje: Bedankt voor het aanpassen van de datum! Wij weten trouwens niet of we een jongen of een meisje krijgen... Hier blijft het een verrassing!

@ Slaapzak: Leuk dat we tegelijk zijn uitgerekend! Ben benieuwd wie er eerst is tegen die tijd... ;)

@ Hellen1971: Heel herkenbaar dat drukkende gevoel onderin de buik! Ik heb het ook vaak na een drukke dag met veel lopen... Als ik dan weer op wil staan... auw!! Volgens mijn vriendin (is ook verloskundige) kunnen het ook gewoon de spieren zijn die steeds meer te verduren krijgen en verder worden uitgerekt... Maar banden kan natuurlijk ook! Spannend dat jij ook niet weet of jullie een jongen of een meisje krijgen... Alhoewel jij het geloof ik zelf wel graag wilde weten en ik niet... De hartslag (laag voor een jongen en hoog voor een meisje) is volgens mij een fabeltje hoor! Tenminste bij mijn vriendinnen was het allemaal verschillend, terwijl ze allemaal een jongen kregen...

@ Twinkle: Leuk dat jullie een zoon krijgen! En bijzonder dat het ook klopte met je voorgevoel!

@ Andi: Leuk dat jullie pufclub bijna gaat beginnen! Wat gaan jullie doen? Wij gaan naar Samen Bevallen, begint ook alweer over drie weken!

@ MamaVanBas: Fijn dat jullie echo goed was! En leuk dat jullie nu weten of het een jongen of een meisje wordt!

Oh ja, nog even een vraagje... Wat bedoelen jullie precies met 'buddy'? Hoe gaat dat in z'n werk?

Deel Deze Pagina