Hallo Dames!! Ik ben Lonny, 29 jaar, heb een zoon va 8 jaar en ik ben 20 weken zwanger van mijn 2e. Ben 19 september uitgerekend Kan iemand mij ook op de lijst zetten???? (Als de lijst er nog is, want ik kan hem niet vinden in de laatste paar pagina,s) Zou het leuk vinden om hier mee te kunnen kletsen. Liefs lonny
Hee Lonny en Naiobi, ook ik ben de 19e uitgerekend! Wat gezellig. Hebben jullie de 20-weken echo ook gehad inmiddels? Kon het niet laten, ben toch maar een rose shirtje gaan kopen vanmiddag....haha. Kan ik vast een beetje wennen aan de kleur!
@kwebbelbebbel ik had met 17 weken al geslachtsbepaling en afgelopen dinsdag weer bevestigd gekregen dat het een jongentje is Zit alleen nog steeds op de fotos te wachten van de 20 weken echo..
JAAAAAAAAAAAA..het duurde even, want lief en ik zijn meteen op tournee gegaan na de echo. Maar: Alles is GOED! Wurm ( ik weet-helaas- dus nog steeds niet of het m/j is want lief wil het niet weten) zag er prima uit. Wat ze kon checken was allemaal netjes en zoals het hoort. Alleen was het even zoeken naar het hart, want wurm lag te maffen en lag er niet goed voor. Dat was wel even spannend. Maar nadat ze ( best ruw!) met de echokop in mijn buik had gepord, en gedreigd had dat ik anders een andere keer naar Dordrecht had gemoeten, kregen we ook een mooi kloppend hartje met 4 kamertjes en mooi sluitende klepjes te zien. Mijn placenta ligt dus aan de voorkant..wat mij enorm verbaasde, gezien het feit, dat ik de kleine al geruime tijd goed kan voelen. Apart he? Maar dat komt misschien ook wel omdat meneer/mevrouw voor loopt in de gorie. Bij alles zit het vrijwel op de bovenste lijn van de groeicurve of in ieder geval tussen gemiddeld en bovengemiddeld in. Het buikje zat iets boven de bovengrens. Tja..zij ging ook nog uit van de eerste datum en bij een latere echo was uk ook al 4 dagen groter, dus ik maak me niet meteen druk nu. In totaal ging het overigens sik de 21 weken in. Ze vond wel dat de gyn de zaak in de gaten moet houden en opperde een bloedglucosemeting. Maar eenmaal aangekomen bij mijn ouders heb ik even geprikt ( mijn mams is diabeet en zij heeft zo'n metertje) en ruim een uur na mijn ontbijt was de waarde een keurige 6,2. Dus dat zit wel goed. Helaas was het met de bloeddruk wederom minder gesteld. Gemeten ná de echo was de onderdruk resp. 94 en 92. Bah! Foto's staan zó in mijn map! Booky: fijn dat jou waarden ook goed waren. Geen mens zit te wachten op diabetes he? Naiboi: je weet maar nooit met die kijkers...het zou nu nét die ene persoon zijn die je huis koopt! Ik duim voor je! Mare: Pabo..lijkt me erg leuk zeg! Hmm..kopen is wel leuk en in deze tijd nog te doen. Rente's zijn ook laag! Heerlijk dat jullie de kleine ook hebben gevoeld! Andi: beterschap met je hubbie! MamavanBas: fijn dat de echo goed was! Kwebbelbebbel: gefeliciteerd met ook een goede echo en met het opkrikken van het meisjesgehalte hier bij ons septembermama's! Heh Marakli..balen van je gesprek zeg! Welkom Lonny!!! Iedereen die ik niet persoonlijk aansprak: ook een warme groet aan jou. ik zit nu even hier mijn bericht te tikken, terwijl lief elders op mij wacht. Zoals de meesten weten, mag hij er van mijn ex hier niet in, dus ik wil weer snel naar hem toe! Fijne dag verder!!!
Hallo meiden, Hellen en iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd !! Hier gaat het nog goed hoor, heb verder ook niet zo veelbijzonders temelden
Hellen gefeliciteerd met je goede echo. Wat betreft de groei, geen zorgen over maken hoor, Kylian liep de ene keer ook verder voor in de groei dan de andere keer. Ligt er gewoon aan of je kindje net een groeispurt heeft gehad of niet (zo gaat het ook als ze eenmaal geboren zijn ) Hier moest papa plotsling even naar de action, hmmmmmmmm heel verdacht dat die daar in 1 keer heen MOET en het niet kon wachten tot morgen of maandag Ondertussen waait het hier heel hard en aangezien ze hier net de straat gerenoveerd hebben wordt je hier bijna gezandstraalt Groetjes Anita
Helen, Wat fijn om te horen dat de echo goed was!!! is weer een opluchting he maar jammer van je bloeddruk! hopen dat het daarmee ook goed komt!
fijn hellen dat bij jou de echo ook goed was! wel minder van je bloeddruk natuurlijk. zijn er geen mogelijkheiden om die wat lager te krijgen? het valt mij trouwens op dat tot nu toe alle echo's goed waren, hopelijk is dat een goed teken voor de rest van ons die nog zit te wachten!
Halloooo dames! Fijn Hellen dat je echo zo goed was!!! Heerlijk! Oww... d'r is zoveel bijgekalkt.. Ik hou het bijna niet meer bij.. Heb vandaag wel een sms van Eerised90 gehad dat haar laptop kaduuk is, dus het duurt wel weer ff voordat ze op het forum kan! Het gaat niet zo lekker bij d'r want ze heeft heel veel pijn aan haar onderrug en bekken. Ze heeft al wel haar buik zien bewegen, dus de kleine daar is lekker actief! En ik heb vanavond wel een leuke foto van m'n buik gemaakt die ik jullie niet wil onthouden! Mijn navel is nu echt helemaal geplopt
leuke foto andi! wel grappig dat je navel al helemaal naar buiten geplopt is ik wens je alvast een fijne dag morgen en kom je morgen nog wel even echt feliciteren!!! verder allemaal een goede nachtrust toegewenst
hoi dames! @ kwebbelbebbel en Naiobi: Leuk dat we op de zelfde datum zijn uitgerekend! Vind het wel een mooie datum ook De 20 weken echo krijg ik maandagochtend. Vind het erg spannend, en daarbij zou ik ook graag willen weten of het een jongen of een meid is. Weten jullie al wat het gaat worden?? En was het duidelijk te zien op de 20 weken echo?? Oh ja! Wordt er hier nou een lijst bijgehouden met de bevallingsdata's. Want ik kan hem niet vinden. En zo ja, zou iemand mij er dan bij willen zetten op 19 september?? [-o< Alvast bedankt!! liefs van lonny
Sorry dames, ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, aangezien ik over een kwartier weg moet. Vandaag gaan we naar de dierentuin in Amersfoort, dus ben de hele dag weg. Verder gaat alles nog steeds goed, maak me alleen een beetje zorgen omdat ik onze smurf alweer 2 dagen niet zo goed gevoeld heb.
@ Lonny welkom hier @ Hellen van harte gefeliciteerd met de goede echo @ Andi lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria hieper de piep hoera hieper de piep hoera van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van Gr Jolanda
Jusi, hoe is het met de dikke darm ontstekking van jullie hond? Knap hij/zij alweer een beetje op? Kwebbelbebbel, GEWELDIG dat alles goed was, en van harte gefeliciteerd met julile meisje!! Tantan, fijn dat het lichamelijk ietsje beter met je gaat. Hoop dat alle kwaaltjes snel helemaal verdwenen zijn en je lekker kunt gaan genieten. Merakli, lastig dat je nu weer gaat twijfelen. Vind je het werk niet super leuk of ligt het eraan aan wat ze gezegd hebben in het beoordelingsgesprek? Jammer is dat hoe beinvloedbaar een leuke of minder leuke stage kan zijn. Hoe waren de andere stages die je gelopen hebt? Waren die wel leuk of twijfelde je toen ook al? Lajet, pff ja fijn heh dat maagzuur . Denk dat ik ook die mintthee maar eens ga proberen.. Vorige zwangerschap zat ik aan de antagel, werkte bij mij ook prima. Pluk, hmm dat is idd wel vreemd die wisselende adviezen . Hmm tja nu weet ik het ook niet meer hoe het nu zit met de glucosewaardes... Welkom, Lonny gezellig dat je mee komt kletsen!! Je kunt Twinkle, Tantan, Babijtje of Andi een pb sturen en dan kom je op de lijst. Kijk maar eens in het onderschrift van bijv. Andi dan kom je bij de lijst. Joehoe GEWELDIG Hellen een goede echo . Van harte meid! Hmm wel balen van die bloeddruk zeg . Mare, ja idd allemaal goede echos . Hoo dat we maandag ook lekker mee kunnen doen en hier goed nieuws kunnen melden. En ik zie dat Lonny ook maandag ochtend moet, spannend! Hopen op 3 goede berichten dus Hmm balen voor Eerised.. Hmm en ook nog zon last van bekken en rug, hopen dat er nog verbetering in komt. Andi, mooi foto!! EN natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Maak er een super leuke dag van! Jusi veel plezier vandaag in de dierentuin. Gisteren hele dag de hort op geweest. Vandaag graszoden halen, vanmiddag zwangerschapskleding shoppen (het is nu echt heel hard nodig ). En vanavond vrijgezellenavond. Dus ik zal hier vandaag ook niet heel veel zijn. Fijn weekend allemaal!!
goedemorgen allemaal, andi van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! maak er een mooie dag van! hey lonny: booky en ik hebben ook maandag de 20 weken echo, spannend hè?! ik hoop ook zo dat we het geslacht ook kunnen zien. jusi: geen zorgen make jo. pas vanaf de 27e week zou je jouw kind zo'n 7-8 keer per dag moeten voelen. nu kan dat nog zo verschillen. het heeft nog zoveel ruimte in je buik.
Dank je!! Ik heb de lijst gevonden! Er is toch aardig wat verandert sinds ik een paar maanden niet op het forum ben geweest @5mare5 en booky': Dat worrdt zeker spannend maandag!!! @Andi: GEFELICITEERD!! leuke foto trouwens liefs lonny
Hallo meiden, Ik heb me in het begin aangemeld hier maar helaas heb ik het zo druk, dat ik weinig op het forum ben. en jullie kletsen wat af We zijn nu op de helft, en heb 1mei mn 20 weken echo gehad. Alles was in orde gelukkig (was bij mn tweede dochter wel anders, twee ipv 3 bloedvaten) en...we krijgen een zoon! Zal proberen meer hier te komen kletsen