Dank jullie wel voor de felicitaties!! En de complimentjes over m'n foto ook.. Hihi! 't Is gelukkig lekker weer, dus dat vind k wel erg leuk zo op m'n verjaardag! Jusi, denk ook dat je je niet zoveel zorgen moet maken, hoor! Nu hebben ze idd nog alle ruimte om te bewegen, dus je zult nog niet alles voelen. Maar als je er echt niet gerust op bent, kun je altijd je vk ff bellen! Welkom terug Jessica! Fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met de komst van jullie Zoontje!!
Wel..ik heb me wel verdiept in bloeddruk verlagende voedingsmiddelen. Maar als ik donderdag weer voor een gewone controle bij de gyn ben, ga ik er wel verder op in. Ik word er gewoon erg onrustig van, zo. Waaahhh Andi heeft een plopnavel. Ik vind dat zó leuk staan he En je bent nog jarig ook? Meid: van harte gefeliciteerd!!!!! Jessica: gefeliciteerd met jullie zoon, he! Hier zijn we net terug van een dagje Breda, waar Lief een vriendin heeft helpen verhuizen. Ik vond het best vervelend dat ik niet mee kon sjouwen en -héél decadent- met een bakkie thee in de zon zat, terwijl iedereen om me heen liep te zwoegen... Iedereen nog een heel fijn weekend gewenst!!!!
Andi, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Booky, ja onze hond is al een heel eind opgeknapt gelukkig. En mijn moeder had hem gisteren hier opgehaald, omdat wij de hele dag moesten werken. En toen had ie al geen diarree meer, dus die pillen werken goed. Lief dat je het vraagt trouwens. En heb je trouwens veel zwangerschapskleding kunnen vinden? Mare en Andi, ik heb die smurf echt helemaal niet gevoeld i.p.v. minder en daarom maak ik me zorgen. Maar ik zal me idd veel te druk maken, moet ik niet doen.. Pff, ben net expres op bed gaan liggen omdat ik iets wou voelen. Maar helaas.. Ik ben er ook teveel op gefocust nu denk ik. Hellen, die vrienden zullen ook heus wel weten dat je liever had willen helpen, maar denk dat zij jou liever ontzien dan je zien zwoegen hoor. Maar snap je wel hoor, maar het zijn nog maar zo'n 20 weken en dan mag je in principe alles weer. Nou, zo even afleiding zoeken. Mijn man wil Jack-Ass kijken, en ik denk dat ik even mee kijk, en als het niks is pak ik lekker een boek. Vanavond willen we ook nog een gezelschapspelletje doen, vinden we ook altijd leuk.
goedemorgen, het is best raar, doordat ik zo slecht slaap zit ik nu heel vaak 's ochtends alleen hier of in de woonkamer. mijn man is natuurlijk vrij en blij dat hij kan uitslapen. voor mij is het echt saai. het leuke aan vroeg wakker worden is dat ik dan gelijk mijn hand op me buik kan leggen en er tegen aan geshcopt wordt @jusi: ik snap wel waarom jij je zorgen maakt, maar ook dat is normaal dat jij je kindje soms een dagje of twee niet voelt. maar als jij je zorgen blijft maken dan zou ik de vk bellen daar zijn zij toch ook voor?! omdat mijn broer gisteren jarig was en vandaag moederdag is gaan wij bij mijn ouders bbqen. helaas kan mijn man niet mee omdat hij vanavond in de kerk gitaar moet spelen. vind ik wel erg jammer. @booky, lonny: nog één nachtje slapen. vinden jullie dat ook zo spannend?
Booky: Het is inderdaad lastig dat ik ga twijfelen, ik vind mijn werk leuk, maar het werk tijdens mijn stage heeft niet veel met accountany te maken, het gaat erom om na mijn bevalling moet beginnen met sollicteren. Daar zie ik tegen op eigenlijk. En dat we financieel krap komen te zitten, maar het komt allemaal goed zeggen we dan ik ben al meer positief geworden. Ik wil nu met een voldoende mijn scriptie afronden en dan zien we het verder wel!! Andi: Nog gefeliciteerd meid met je verjaardag!!!!! Was gisteren niet op het forum, heb je niet kunnen feliciteren ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Mare, ik maak me al een stuk minder druk dan gisteren. Ondertussen weet ik dat dit vaker voorkomt en zeker niet iets om je druk over te maken. Nu mezelf nog helemaal overtuigen. En veel plezier met bbqen bij je ouders, jammer dat je man er niet bij kan zijn! Wij gaan straks eerst naar mijn ouders toe. Rond 4 uur moet ik naar een verjaardag. En vanavond rond 6 uur bij schoonouders zijn, en daar gaan wij ook al bbqen.
hehe nou jij ook veel plezier jusi! mijn vader komt mij zo ophalen dus ik hoef gelukkig niet met trein en bus. wat ik nog wilde zeggen: iedereen die vandaag zijn moeder moet missen: weet dat zij toch altijd bij je zal zijn!
Jessica, wat fijn dat de echo goed was. En van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Andi, leuke verjaardag gehad? Jusi, fijn dat het beter gaat met de hond, gelukkig slaan de medicijnen goed aan. Ik ben aardig geslaagd gisteren. Een rokje, 3 truitjes, een jurkje, een legging en een witte broek en o ja ook nog schoenen . En nog het 1 en ander voor Mats natuurlijk . Mare, wat leuk dat de kleine zo actief is . Merakli, gelukkig ben je wat positiever. En idd het komt vast helemaal goed meid. Eerst lekker die studie helemaal afronden, bevallen en dan zie je wel verder . Ohh lekker allemaal aan de bbq Hier alles lekker rustig. Net een stukje gras in de tuin gelegd. Mats op bed gelegd en nu nog even verder in de tuin. Fijne dag allemaal!!
Je bent goed geslaagd Booky! Nou, ik zou eigenlijk naar een verjaardag gaan, maar toen wij bij mijn ouders weg reden net, deed de auto raar. Op een gegeven moment kwam de melding 'storing katalysator' op de boordcomputer te staan. Klotezooi zeg, dat hebben wij weer! Morgen moet schoonvader maar meteen naar de garage gaan waar wij hem altijd laten maken, die woont er vlakbij. Gelukkig kan ik morgen en dinsdag de auto van mijn moeder lenen, scheelt mij weer vrije dagen. Maar ik baal er echt van, waarom hebben wij altijd van die pechdingen.
hoi hoi meiden, ff een klein berichtje van mij Ik ben echt super zenuwachtig voor morgen (20 weken echo) Hoop echt dat alles in orde is met de beeb. En ik hoop dat ze duidelijk kunnen zien of het een jongen of meid wordt. Zou het echt super graag willen weten. Vind het trouwens echt zo moeilijk om een naam te kiezen. Er zijn er ook zo veeeeeeel! Maar ik ben nog niet echt "DE NAAM" tegen gekomen. Hebben jullie al namen voor jullie beeb?? Voor De meiden die morgen ook gaan voor een 20 weken echo: HEEL VEEL SUCCES!! En alle meiden nog een fijne moeder dag toegewenst! liefs lonny
De mensen met een echo morgen: heel veel succes en plezier gewenst! Hier een rotdag. De afgelopen dagen genoten van de gastvrijheid van anderen. Heel leuk en gezellig maarrrr...ze hadden alleen witbrood en ik had mijn lijnzaad ook niet bij me. Gevolg: obstipatie van ongekende omvang. Ik Kan het werkelijk waar niet kwijt. Even plastisch uitgedrukt: alsof er een amsterdammertje in me zat wat niet voor- of achteruit wilde. Huilend van ellende mams gebeld. Die gaf me als tip een halve liter lauw water te drinken. Vervolgens is Lief een eind met me gaan wandelen. minder fijn voor het bekken, maar uiteindelijk...met heel veel moeite, ging het dan toch. Pfff...zolang ik zwanger ben logeer ik nergens meer zonder dat ik mijn eigen vezelrijke voeding bij me heb. Dit wil ik écht niet nog eens... Nog een kleinigheidje: ik druppel af en toe wat urine na...oook al plas ik netjes met holle rug. Hebben meer van jullie dit "probleem"?
nou hellen ik laatst om 6:00 op gestaan verzorgd en wel in me werk kleren en ik moest even hoesten en toen ...oooopppsss broek nat...echt waar erg in me broek gedaan haha en toen kon ik me op nieuw verzorgen.. ik moet echt regelmatig naar de toilet gaan gewoon om de blaas leeg te houden .. en bij hoesten moet ik me buik vast houden en me benen kruisen anders ...schuren me de banden kapot in me buik en loopt me de urine zo weg... dus...ja ik heb het ook..
Even heel snel, straks zou ik op iedereen reageren!! Mare en Lonny heel veel succes vandaag. Nog een half uurtje en dan zijn we aan de beurt.... Jullie horen z.s.m. van mij!!
Goedemorgen allemaal!! @lonny, Mare en booky veel plezier vandaag bij de 20 weken echo !! @andi nog gefeliciteerd met je verjaardag!! ( ik heb trouwens ook zon plop navel )
Goedemorgen meiden !! Ikke heb geen plopnavel Bij manotje ook niet geplopt, al was hij wel bijna niet meer te zien. @ Hellen, hoop dat het vandaag weer beter gaat met je. En alle meiden met de echo vandaag veel succes !!
hallo dames, @hellen: oh irritant zulke situaties. hoop dat je vertering weer snel op gang komt. over dat urineverlies, weet je wanneer ik er echt last van heb? tijdens de sex. terwijl ik van te voren naar de wc ga heb ik gelijk weer het gevoel dat ik naar de wc moet. echt niet onspannend. @booky: jij bent nu aan de beurt. spannend. @lonny veel plezier straks!