Meiden met een echo vandaag, veel plezier en succes! Dan jullie voor de felicitaties! Onze verjaardagen waren erg gezellig en we zijn dan ook allebei lekker verwend.. Van manlief kreeg ik voor Moederdag een.. Donald Duckstrip.. :-s Erg romantisch hoor!! Hahaha, Naiobi, jij dus ook al een plopnavel! Gabriël vind het zo raar dat ik mijn navel anders is dan de zijn
Meiden alles was helemaal goed . Kindje ligt mooi op de gemiddelde lijn nu . We hebben 7 foto's meegekregen.. Pff wat een enorme opluchting zeg. Kindje ging er mooi voor liggen en alles kon heel goed bekeken worden. Heel anders dan bij Mats die was onwijs druk en was het soms wat moeilijker om alles te zien. Nu tot de bevalling afwachten wat het wordt. Zal straks op iedereen reageren als de kleine smurf hier op bed ligt. Mare en Lonny succes straks!
Booky wat fijn!!!!!!!! En geruststellend weer zeg, sorry voor mijn vraag (ben een beetje vergeetachtig` ) had je opnieuw een 20weken echo gekregen? Het is altijd fijn om te horen dat babytjes weer mooi gegroeid zijn. Is wel spannend dat je moet wachten tot de geboorte voor het geslacht.
Jeej Booky..fijn dat alles goed was. Ik hoop, dat de andere dames ook zo'n mooi resultaat hebben! Hier is alles weer op gang gekomen na ettelijke glazen lauw water en een ;ange wandeling, die voor het bekken geen succes was, maar voor de darmen wel. Ik neem voortaan gewoon zelf mijn brood mee. Straks op sollicitatiegesprek. Ik wordt om 14.45 uur verwacht...en ik probeer gewoon geen verwachtingen te hebben. Had ik eigenlijk al niet toen ik de brief opstuurde, vandaar ook, dat ik echt verrast was door de uitnodiging. Ik zal vanavond zeker even melden hoe het is gegaan.
@hellen veel succes met je gesprek !! hopelijk wordt je aangenomen en kun je lekker naar raalte verhuizen
@ booky: Superrrr dat alles er goed uit zag! @ mare: En??? Ben ook net terug van de echo. En alles zag er ook goed uit. Behoorlijke druktemaker, maar het was supergaaf om te zien Moet alleen wel ff terug komen om de niertjes na te checken want die zijn nu boven de norm. Maar dat blijkt vrij vaak voor te komen bij JONGETJES!!!! 3 fotootjes heb ik meegekregen. (STaan in mijn Album) En net als met mijn 1e duidelijk weer grote voeten Ik ga snel het nieuws rondbellen!! liefs lonny
@booky wat fijn dat alles goed was met de echo @Lonny gheheh de eerste had ook grote voetjes ?? En gefeliciteerd met jullie zoon !!
Dank je wel!! Ja idd, de eerste had ook grote voetjes. Hij kon zijn nike sloffies (die ik al 2 maten groter had gekocht voor de zekerheid) niet eens aan. Dus die bewaar ik al 9 jaar. Met de hoop dat de volgende beeb ze wel aan kon. Maar ik ben bang dat het deze keer ook niet gaat lukken als ik die voetjes zo zag
@booky en lonny: gefeliciteerd met de goede echo's!!! bij ons was het echt spannend. hadden de afspraak om 11.10 en kwamen daar binnen: niemand te zien. moest je gewoon in de wachtkamer zitten en wachten op de echoscopiste. er was geen muziek, je hoorde alleen maar de airco en af en toe een piepje. het werd steeds spannender en we werden pas om 11.30 binnengehaald. zij maakte netjes d'r excuses en begon gelijk. alles was helemaal prima!!! ons kindje heeft alles laten zien en alles was zoals het hoorde. die vrouw was echt enorm prettig en heeft alles uitgelegd wat we zagen, wat zij deed en of het goed was. ik ben echt helemaal opgelucht. toen vroeg zij of wij het geslacht wilden weten: jaaaaa heel graag. nou wij dachten allebei dus een meisje. Zegt zij nou hier kunnen we het geslacht heel duidelijk zien. wij krijgen een zoon!!! ik moet echt wennen maar vind het helemaal te gek!!! zo straks maar banner aanpassen rose kan echt niet meer @hellen: succes met je sollicitatiegesprek!
Dames gefeliciteerd met de echo's en jullie zonen , leuk heeft mijn meid alleen maar meer keuze later Voor moederdag ben ik verschrikkelijk verwend. Kylian had van papier (op de peuterspeelzaal) zelf een theepot gemaakt en ik kreeg ook nog een leuke koeienknuffel en 2 shirtjes voor de kleine meid. Leuk joh op die ene staat Proud to be stout. S'avonds hebben we lekker asperges gegeten, het enige minpuntje was dat ik alles zelf moest afwassen (schijnbaar was het toen geen moederdag meer ). Kylian vond de menu keuze niet zo'n succes maar daar hadden we al rekening mee gehouden dus de ham en de ei hadden we appart gehouden en dat vind hij wel lekker. Vanmorgen besloot Kylian dat het wel leuk was om even goed hard aan mama's oorbel te trekken AAAAUUUUUUUUUUWWWW en toen kreeg hij (natuurlijk) straf van papa (en dan is het serieus) . Wat betreft het urine verlies, tja ik ben door de ms niet anders gewend dus ik ben al jaren lang een tevreden tena gebruiker. Groetjes Anita
Hallo meiden, Weer allemaal goede echo`s!!Helemaal goed! En de jongens gaan het deze maand echt winnen hoor En ik merk nu ook bij het niezen dat ik erg goed mijn best moet doen om de boel binnen te houden!! Toch maar beetje proberen de spieren te trainen...want vind het maar niks om soms op het randje van een natte broek te zitten...hopen dat dat wat doet! @Hellen....succes!!!!!! groetjes
Dames gefeliciteerd met de echos en zoons en zoals pluk het heel mooi zegt, hebben onze dochters (als ik een dochter krijg ? het was niet duidelijk te zien tijdens de echo) meer keuze . Zou het eigenlijk nog een jongen kunnen zijn, vraag ik me af. En het valt me op dat de laatste tijd veel jongens erbij komen, waar blijven de dames of zijn we zon beetje er doorheen? En pluk fijn dat je een leuke moederdag hebt gehad, ik heb gisteren bloemen gekregen van de jongens
@Tantan; fijn om weer wat van je te lezen! @lonny; welkom hier! en hoe was je echo? o, ik lees het al, fijn hoor dat de echo goed is! @ Hellen; helemaal toppie weer een goede echo!! Succes voor straks, ik denk dat je nu onderweg bent. hoe is het afgelopen?? @Andi; wat een mooie foto zeg! en nog gefeliciteerd. @Jusi; hoe is het afgelopen met de auto? @booky; gefeli met de goede echo @Mare; jeeej een goede echo en ook een jongetje. Dat is wel ff omschakelen als je denkt dat het een meisje word he! Dat hadden wij allebei ook, maar het went snel gelukkig Ik mag vanavond voor het eerst naar de "pufclub" ik ben benieuwd...........
Merakli, nee ik had geen nieuwe 20 weken echo gekregen. Hummeltje werkte lekker goed mee dus hij hoeft niet over . Maar er is geloof ik idd wel iemand die hem nog een keer krijgt. Pff jeetje Hellen waardeloos die opstipatie . Idd voortaan maar je eigen vezelrijke voeding meenemen . Heel veel succes zo met je sollicitaitegesprek. Ben benieuwd. Lonny helemaal geweldig meid!! Super gefeliciteerd met je mannetje. Hier ook eentje met grote voetjes. Haha alle bolletje zitten netje in het midden, maar de lengte van het voetje zit helemaal aan de rechterkant . Mare GEWELDIG een goede echo een een jongen. Hihi wat grappig dat je gevoel je zo voor de gek houdt!! En jongens zijn onwijs leuk . Pluk, hier ook een uitgeknipte theepot, met een handafdruk van Mats, met daarachter een wc rol gekregen voor moederdag. In de rol kun je dan een theezakje doen . AU dat zal wel even zeer gedaan hebben die oorbellen actie! Babijtje, veel plezier bij de pufclub!! Urineverlies, hier (nog) geen last van. Ook niet gehad bij Mats en na de geboorte werkte het eigenlijk ook meteen weer prima.
Dat is dan fijn Booky, ja ik dacht dat ik zoiets had gelezen en dat het misschien bij jouw was. Trouwens heb de laatste tijd heel erg last van hoofdpijn, heb geen idee waar het vandaan komt, maar het is knap lastig. En vandaag helemaal geen zin om aan mijn scriptie te werken, maar moet om over 3 weken inleveren