September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is zeker moeilijk en energie laag zetten etc. ga ik dan ook zeker doen. Of ik de baan heb is nog niet duidelijk, maar et feit, dat ze het echt al over uren hebben gehad met me, is wel een idicatie dat ik een goede kans maak.

Het is een heel gedub!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @babijtje bijna iedereen die meisje dacht krijgt een jongen gheheheh..

Ik heb 25 mei intake kraamzorg en 1 juli begint de cursus samen bevallen voor ons :)

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @naiobi, heb je al zo snel je intakegesprek ??

Hier geen cursus trouwens, bij mano ook niet gedaan.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Qua cursus start voor mij op 11 juni zwangerschapsyoga. Ik ben erg benieuwd. Mijn partner zal waarschijnlijk niet bij de voor partners bestemde avonden aanwezig kunnen zijn en nu hoop ik maar, dat ik niet de enige ben die dan alleen is.

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Middag dames! Wat gaan jullie hard!

Mijn pufcursus begint volgende week dinsdag, dan is de eerste keer! Heb 'r wel zin in!

Hier vandaag weer naar de vk geweest en we zijn weer helemaal goedgekeurd! Ik zit nu eindelijk weer op het gewicht waarmee ik mee begon voor de zwangerschap.. 72 kilo.. :) Bloeddruk was erg laag, 100/50 terwijl ik normaal rond de 120/60 zit! Maar dat merk ik wel, want ik ben wel sneller duizelig als ik te snel opsta! Gabriël begint nu langzaamaan het hartje luisteren steeds leuker te vinden, want de eerste keer vond hij het eng, de tweede keer durfde hij er wel bij te staan en nu kwam hij er zelf bij staan en was super geïnteresseerd! Dus da's wel erg leuk!
    Had nu trouwens de vervanger voor de vk die nu met zwangerschapsverlof is en vond haar wel aardig eigenlijk, gelukkig. 't Was alleen wel megadruk in de wachtkamer! Ze was uitgelopen.. Ik moest eigenlijk om half 12, maar was pas om 10 over 12 aan de beurt.. Vriendin van me moest ook vanmorgen, maar dan een uur later en zij zat al in de wachtkamer toen ik net uit de spreekkamer was met 4 wachtenden voor haar.. Pfff...
    Mannetje trapte trouwens een keertje tegen de doptone, was echt vet grappig om te horen! Zo van: Hey joh! Ga weg!

Hihi, dus alles was weer helemaal goed! Stemt je toch weer gerust zo!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Hi meiden,
    ik heb even vluchtig gelezen en zag dat de echo's allemaal goed waren, super zeg! Gefeliciteerd meiden, heerlijk gevoel!
    Oh Mare een jongetje! Ben je al gewend nu? Dat lijkt me erg gek zeg om ineens om te moeten schakelen.
    Andi nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier gaat het wel, zwaar weekend gehad, zaterdag bij mijn vriendin geweest die haar broer heeft verloren, zondag moederdag, ik heb 3 rozen bij het graf gelegd namens ons drietjes, 2 roze en een witte van ons kleintje. En gisteren de crematie van die jongen, pfff erg verdrietig en heel zwaar. Ben nog steeds emotioneel, maar wel erg blij dat we zijn geweest en afscheid hebben kunnen nemen.
    Ik neem nog even de tijd nu, kom later deze week wel weer uitgebreid kletsen.

Ons hummeltje schopt steeds harder zeg, duidelijk voelbaar al die schopjes en draaien, wel heel leuk. Hij wil ook steeds onderin liggen, maar daar wordt het wel een beetje krap nu... Maar gelukkig gaat alles goed met de zwangerschap.

Liefs Twinkle

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Andi, bij mij was ze ook al lekker tegen de doptone aan het schoppen :D Ze maakte het de vk niet makkelijk.Ikke moet ook weer 9 juni :D We gaan elke keer dezelfde dag naar de vk. Grappig.

@ Twinkle, neem maar ff lekker de tijd hoor meid, als je je weer wat beter voelt kun je weer lekker meekletsen. En ik voel de kleine idd ook steeds beter.

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, wat grappig Joyce! Dikke kans dat we gewoon gelijk op blijven lopen aangezien we maar 1 dag verschillen ;) Loopt het qua controles ook bij jullie zo? :

- Tot 24 weken iedere 4 weken controle
    - Van 24 tot 30 weken om de drie weken
    - Van 30 tot 36 weken iedere twee weken
    - Vanaf week 36 iedere week

Oh jeetje, wat raar... Na volgende keer controle gaat het om de drie weken zijn ipv 4.. :confused:

Twinkle, neem lekker je tijd, hoor! En hier nog zo'n boefie die telkens onderin wil liggen ;) Meneer heeft er nu al een handje van om tegen m'n blaas aan te trappen! En dank je nog voor de felicitatie!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, Andi zo is het bij mij ook :D Het viel me de vorige keer ook al op toen moesten we ook op dezelfde dag :D

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Andi die van mij houdt er ook van om mama's blaas als trampoline te gebruiken :D .

Breng je nu wel in met zijn lasten? (gemene vraag ik weet het).
    Maar goed even mijn twentse kijk op de zaak.
    Nu haal je voor 2 huishoudens boodschappen, dan kan het voor 1 huishouden
    Nu betaal je voor 2 huishoudens gas/water en licht, dan kan het voor zeg 1,5 huishouden.
    Nu heb je dubbele meubels, kan je straks de helft van gaan verkopen ;)
    Nu heb je dubbele uitzetten voor je kleine kun je straks ook weer een gedeelte van verkopen.

En dan nog de belangrijkste reden, ik proef toch in je verhalen dat Lief ontzettend veel van je houdt dus wat heb betreft zal het ook wel een kwestie van 'waar een wil is is een weg' zijn.

Goed hier net een date gehad met de zolder, raar ben je dik een uur bezig, het gevoel dat je heel veel hebt gedaan en toch geen reet bent opgeschoten :oops: :evil:

Groetjes Anita

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Joyce jah ik stond er ook van te kijken dat ze mij al belde voor intake.. Nou jah liever wat vroeger dan heel laat :)

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Huuh.. Naiobi.. Da's inderdaad heel vroeg voor intake van de kraamzorg.. :confused: Naja, heb je dat maar vast gehad dan!!

Nou, Joyce, dikke kans dat we dan gewoon gelijk op blijven lopen met afspraken ;) Ik zal je trouwens nog ff op de lijst zetten!

Hahahaha, fijn he dat blaasspringen Pluk?? Vooral gisterenavond was echt erg, voelde echt telkens een trap tegen m'n blaas.. Na Bones moet ik dan ook heel gauw naar de wc :)
    En zolder opruimen.. Ach, alle kleine beetjes helpen ;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hier ook regelmatig een spurt naar de wc, en ik baalde gisteren wel hoor Bones was een herhaling wegens technische storing :cry: , zit je in 1 keer weer in het verhaal van die gormagon serie moordenaar. :(

Maar goed vanavond de finale van mijn tent is top.

Groetjes Anita

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    wij kijken Bones vanuit Amerika :D:D Dus gelukkig geen herhalingen :)

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zooo, luxe Naiobi! Nadeel vind ik dan wel dat je geen ondertitels hebt en vooral bij Bones en House etc heb ik die ondertiteling echt wel nodig!

Ja, Pluk, vond dat ook al zo vaag, dacht ineens, heh.. Dat verhaal hadden we toch al gehad??

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Nou de mijne is dus niet de enige die mijn blaas als trampoline gebruikt :) . Is wel grappig om te lezen dat bijna iedereen dezelfde dingen meemaakt.

Pluk: wat ben je aan het doen op de zolder (als ik het vragen mag natuurlijk ) bij mij moet er ook nog zoveel gebeuren. Mijn man moet een kamer maken op de zolder voor zijn oudste zoon en dan moet de kamer geverfd worden, ach jaaaaa tijd zat
    :D

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi als je zou willen kun je er wel subs onder krijgen hoor.. Maar wij vinden het alleen maar dat het afleid gheheheh..

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    eeeeeeeeeeeeeeeh IDEM DITO :D :D , er moet dus een kamer komen voor Kylian, we zijn dus nu flink aan het opruimen, alles wat weg kon is nu weg en nu was ik alles wat blijven moest in dozen aan het pakken (stapelt wat makkelijker ;) )

Groetjes Anita

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Pffffffffffffffffffffffff, dan heb ik er nu al geen zin in. :( Het is boven bij ons ook een zooitje, alles wat we voor de kleine gekocht hebben, hebben we op de zolder gedumpt en natuurlijk andere rotzooi :)

Nou als wij beginnen zijn jullie wel al klaar :)

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hoi Hoi,

ben terug van mijn eerste stagedag Poeh was dat vermoeiend. ik heb nog geen les gegeven maar in de middag was er sportmiddag dus daar stond ik wel bij een spelletje. In de klas zitten maar 14 kinderen maar ze zijn wel erg druk. ze vragen enorm veel aandacht en zijn niet zo heel gauw stil. maar goed het was de eerste keer dat ze mij zagen dus het is ook wennen. morgen weer heen en vanaf volgende week ga ik dus de lessen helemaal verzorgen. ik hoop zo dat alles goed gaat.

verder wilde ik daarna de trein redden en moest heel hard fietsen en rennen. dat was echt niet goed. mijn zoontje protesteerde duidelijk door helemaal onderin te gaan liggen en toen kreeg ik ook nog een enorm harde buik. gelukkig kon ik in de trein weer ontspannen.

ik denk dat ik er al aan gewend ben om een zoon te krijgen nu alleen nog een naam.

ik ga trouwens geen puf cursus oid doen. een voorlichtingsavond bij de vk en in het ziekenhuis dat vind ik voldoende.

Deel Deze Pagina