Het grappige vind ik nu, dat degene die geen zin in seks hebben een jongen krijgen, klopt dat? Nou dan heeft mijn echopiste dus ongelijk, krijg ik toch een zoontje ben benieuwd naar de pretecho over een maand. En hebben nou die zwangerschapscursussen zin? Waar heeft het effect op, ik vindt het ook prijzig eerlijk gezegd.
hoi dames, ik heb alles bijgelezen maar denk dat het niet gaat lukken overal op te reageren... sex: hmm liever niet. ik heb er weinig zin in en als ik er zin in heb dan ben ik zo misselijk dat ik er niet van kan genieten en dan idd dat gevoel dat je moet plassen. zo kan ik niet ontspannen. mannetje baalt wel maar ik nog meer dus... bevalling: ik wil in het ziekenhuis bevallen en dat vindt mijn man minder, maar ik zal het toch echt moeten doen dus mocht ik beslissen. er zal verder alleen mijn man aanwezig zijn. mijn moeder zou er heel graag bij willen zijn maar dat wil mijn man niet. maar ik wil wel dat zij er gelijk is en dat ik na een tijdje met mijn man ons kindje als eerste aan mijn mama kan voorstellen. mijn eerste stageweek zit erop nog drie te gaan. het zijn zulke drukke kinderen dus ik zal na die tijd echt gesloopt zijn maar ik overleef het wel. lekker mijn diploma halen voordat onze zoon er is. ik hoop zo dat het lukt.
Ja bij mij staat specifiek vermeld dat zwangerschaps gym en cursussen enzo niet vergoed worden. Ja en andere cursussen beginnen pas laat of te vroeg of zitten ver weg. Tis wat Nee maar de behoefte is ook niet heel groot...klooi wel wat aan tijdens de bevalling Maar bedankt voor je tips!
Hey, Ik wil alleen mijn vent erbij! Denk wel dat ik mijn ouders bel zodat je weten dat ze bijna kunnen gaan komen Maar heb hele hechte band met mijn ouders...maar ook die zijn pas welkom als kleintje geboren is! Schoonfamilie wonen op 2 uur rijden...dus die zullen pas echt later komen.
Nope...helaas...daar gaat je theorie Heb bijna altijd wel zin...en krijg een ventje...sorry hihi En ik ben bang dat zo`n cursus vooral effect zal hebben op mijn lachspieren...en dat is dan weer niet zo handig met die incontinente neigingen van de laatste tijd Maar kan me wel voorstellen dat het leuk is om zwangere soortgenoten te treffen!
@merakli, haha je zou het bijna gaan denken Bij Zara heb ik ook geen pufcursus oid gedaan, het effect zou ik niet durven zeggen. @mare,ik hoop het zal wel lekker zijn, ik moet nog 2 1/2 jaar
@Jusi; zeker fijn om te weten wie mijn medecursisten zijn! @Andi; behoefte aan sex hier ook tot het nulpunt gedaald @Hellen; hoe was het afscheidsfeest van je vader? Super joh dat je die belt hebt! Wie bij de bevalling, alleen mijn hubbie. Vind ik genoeg
hee lady's heb alleen even de laatste pagina gelezen... bij de bevalling zullen mijn man en mama zijn.. ben bang dat mijn man mijn moeder hard nodig zal hebben geen zin in sex.. hier nog 1 maar ik krijg toch echt een meid! even ego bericht... het gaat even niet zo lekker hier.. manlief is al een tijdje niet helemaal zichzelf.. beetje teveel geweest de afgelopen tijd... nou kon ik hier redelijk tegen de afgelopen tijd maar het breekt me op en ik kan er op het moment gewoon even niet meer tegen!!!! ik geloof dat ik alleen nog maar kan huilen..maarja moet toch toneel spelen in de salon.. kan moeilijk bij iedere klant gaan zitten huilen.. en dan sta ik ook al al helemaal vol tot 7 juli van sochtends tot savonds laat... en iedere x als een klant belt moet ik nee verkopen en dat vind ik zo erg!... maar goed.. afgelopen weekend hele erge ruzie met mannetje gehad. en nog zijn we boos op elkaar... vind het zo vervelend.. zie het soms echt even niet meer zitten! ik hoop gewoon dat het tegen het eind van de zwangerschap beter gat want dit is echt even niet meer leuk... zit gewoon weer te janken tijdens het typen... en dan moet ik zo weer beginnen met werken..... einde ego bericht...
jee meis dat is al een hele tijd....en als je rustig met hem praat?? Dit is ook niet geen goede situatie, niet voor jou en niet voor je kleine meisje. Ik hoop dat je er uit komt. Een hele dikke knuf!
Zo even geprobeerd om de laatste paar pagina's bij te lezen en ook nog te onthouden wie wat heeft geschreven... Valt niet mee hoor voor een zwangere vrouw!! Haha... Bij mij is als het goed is alleen mijn man bij de bevalling (en natuurlijk de verloskundige en de kraamhulp). Lijkt me heel bijzonder om dat echt met z'n tweetjes te doen! Na de bevalling wil ik pas andere mensen gaan bellen. Anders gaan die alleen maar zitten zenuwen... Tenminste dat had ik zelf wel toen mijn zusje aan het bevallen was en het 24 uur duurde. Pfff... Had me echt al van alles in mijn hoofd gehaald! Wat ik alleen wel lastig vind is dat ik mijn moeder wel graag snel na de bevalling wil zien en mijn schoonouders eigenlijk helemaal niet... We hebben niet zo'n hele goede band en zien elkaar ook erg weinig. Ze zijn ook niet echt geïnteresseerd in mij en de baby en eigenlijk ook niet in mijn man... Zou het heel raar vinden als ze dan wel gelijk na de bevalling komen, terwijl er andere mensen zijn die gevoelsmatig veel dichterbij ons staan. Mijn man is het wel met me eens, maar vindt het ook wel zielig om ze pas later te bellen en / of te laten komen en ja, dat snap ik dan ook wel weer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? @ Andi: ook hier is de zin in seks tot het nulpunt gedaald helaas... Vind het wel fijn om te lezen dat dat niet alleen bij mij zo is, want het voelt toch best rot... Mijn man heeft (uiteraard) nog wel net zoveel zin in seks als normaal, maar vindt het ook wel een raar idee dat onze baby 'daar' zit, wat het er ook allemaal niet beter op maakt... Hopen maar dat het na de bevalling gauw weer 'normaal' wordt! @ Rox: wat naar voor je dat je je zo rot voelt... Het klinkt ook als of je heel veel op je bordje hebt op het moment. Misschien is het goed om te kijken waar je in je agenda tijd voor jezelf en tijd voor jou en je man kunt plannen. Bijvoorbeeld een heel weekend samen plannen, telefoons uit, deurbel uit en gewoon even quality-time met z'n tweeen! Helpt bij ons in ieder geval altijd heel goed... En familie en vrienden hebben echt wel begrip hoor als je uitlegt dat een afspraak niet doorgaat, omdat jullie even tijd voor jezelf nodig hebben. Dat is nu echt het allerbelangrijkst! Vooral voor jou en de baby!! Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt... Oh ja, ik weet niet meer wie er wat over schreef, maar bedankt voor de tip om de bevallingscursus bij de zorgverzekeraar te declareren. Ik heb het gelijk even nagekeken bij onze verzekering en zo te zien mogen wij 100 euro per persoon per jaar declareren voor cursussen. Samen Bevallen kost bij ons 160 euro en aangezien het voor ons allebei is, hoop ik eigenlijk dat we het hele bedrag kunnen declareren. Zou toch fijn zijn!!
@Rox; jeej wat vervelend zeg dat je zo'n ruzie hebt gehad en nog boos bent op elkaar. Hoop dat het snel opgelost is en elkaar weer een lekker dikke knuffel geven! @Elfje; ook hier is het contact met schoonouders niet goed. Tonen ook totaal geen interesse, ja als mijn vriend zijn vader toevallig tegenkomt, maar verder ook niet. Heeft hem gefeliciteerd toen we al 18 weken zwanger waren omdat hij hem toevallig tegen komt. Zitten erg te twijfelen of we ze uberhaupt wel gaan bellen of gewoon een kaartje sturen. Ik heb er geen moeite mee, nu geen interesse voor ons kind, dan hoeft het dan ook niet meer. Mijn vriend vind het ook wat lastiger, het blijven toch zijn ouders. Maar als we ze bellen is het zeker niet als een van de eerste, maar eerder als laatste. Komt tijd komt raad??? Meiden, ik moet nog twee dagen werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie. WE gaan zaterdag heerlijk 2 weken met de caravan naar de provincie Groningen toe. Heb er zo'n zin in!
nou hier is bij de bevalling mijn mannetje en de vk en de kh natuurlijk als ik thuis mag bevallen en anders mijn mannetje gyn en verpleegster
goedemorgen, ik ben lekker vrij vandaag, vanavond komen alleen maar mijn schoonouders langs, er moet alleen wat schoongemaakt worden dus. ik heb sinds gisteren ineens verschrikkelijke kiespijn dus ik ga zo maar eens voor een afspraak bij de tandarts bellen wij hebben gisteren de bugaboo opgehaald echt te gek!
Goedemorgen dames, Vandaag is mijn mannetje jarig en heb ik de pretecho om 18.15 uur.Gaat denk ik dan niet meer lukken om vandaag verslag te doen maar dat komt morgen dan Heb ff bijgelezen en ik ga ff reageren. @ Andi, hmm... hier ook geen zin, maar dan ook echt totaal geen zin en idd mijn mannetje wel, dus ook ik maak wel zin voor hem, maar eigenlijk te weinig denk ik, ook ik beleef er echt geen plezier aan, maar dat komt allemaal wel weer goed joh na de bevalling Oja las ook nog iets over de bevalling, ik denk dat we deze keer wel weer mijn moeder erbij hebben, ze was er vorige keer ook bij, maar heeft de bevalling toch niet meegemaakt ik moest naar de ok vandaar, dus deze keer mag ze er weer bij zijn. En dan passen mijn schoonouders op manotje.
Goeiemorgen! Vandaag hebben de volgende meiden een afspraak: Hellen1971: controle gyn om 9:35 uur en erkenning om 11:00 uur. MariekeK: 20 weken echo om 12.30 uur. Joyce84: Pretecho om 18.15 uur. Veel plezier en succes meiden! Rox, jeetje, vind het echt heel erg naar dat jullie zo'n ruzie hebben! Ik hoop voor jullie dat jullie het een beetje bijleggen. Want gaat het om iets groots of iets lulligs? *dikke knuf* (Enneuh, tegen je ribben aanduwen is lang niet zo erg als dat er eentje trampolinespringt op je blaas ) 'Gelukkig' dat er zoveel meiden zijn die ook de zin tot ver onder het vriespunt hebben! Ik zei dat gisterenavond tegen m'n hub. Zegt hij: Tja, en wat schiet ik daarmee op? Nu weet ik dat er nog meer zielige mannen zijn! Joyce, gefeliciteerd met je mannetje!!
Goeie morgen dames! Ben al een paar dagen ziek Voelde me echt grrrrrr......bleh! Griep, kramp, spierpijn, hoofdpijn, misselijk. Noem maar op... Het begint nu gelukkig minder te worden Ik hoop dat het met jullie beter gaat. Met de beeb trouwens alles goed, die gaat steeds meer trappelen Kga nu ff bijlezen. Liefs lonny
hahaha.. Andi, ik moet toch echt ff lachen om jouw man. Wat zijn ze zielig he, maar ze vergeten dat wij het zware werk doen . Mijn kerel heeft dan toevallig geluk, maar goed.. @ Rox. Alles weer goed met je vriend? Ik hoop het.. Net terug van de vk, alles weer goed met ons. Heb een mooie maar kleine buik zei de vk. Oh en de kleine is weer zo druk nu, hihi. Heel mn buik gaat weer heen en weer, kleine stuiterbal. En voor de rest baal ik heel erg, dinsdag gezakt voor mn rijexamen, en op school gaat het ook niet goed . Pffffff.. ben zo bang dat het allemaal niet goed komt met school en mn rijbewijs! Voel me echt even een kneus op het moment. Binnenkort maar even een buikfoto online zetten. Hoe is het met de andere buikjes? Groeien die wel hard? X
@ Eerised, ik ben pas bij de 4e keer geslaagd meid, voor mijn rijbewijs, dus komt helemaal goed hoor En met school komt het vast ook goed. Hier gaat het goed met mijn buikje en groeit hard hoor ,zal binnenkort ook ff een nieuwe foto erop zetten.