September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hallo even een update...
    vanaf zaterdag had ik flink wat harde buiken...maar ik ging door...en door...had veel te doen en veel lichamelijke werk..en stront verkouden, hoest niesten, snuiten..
    en toen laat naar bed en om 6 uur op voor te werken ...natuurlijk veel te weinig gerust ...terug van het werk en weer naar de stad kadotje kopen...en en en..
    gisteren vroeg weer werken..bij het op staan al hardebuiken..bij aan komst op het werk ook maar voelbaar irritant...en maar door tot 9 uur begon zachtjes wat ongi achtige krampen...10 uur werd het echt voelbaar erger...ben ik gaan liggen op het werk...werd alleen maar erger sommige moest zelf weg zuchten...
    gyn gebeld...moest direct komen...huilen natuurlijk..veel angst...
    aan de ctg...inwendig en uitwendige echo...met baarmoedermond en mini meisje alles oke..
    wel dat de er wat rommelde in me me buik, toch harde buiken maar ze waren af aan het nemen...had niks in gang gezet gelukkig!
    advies.....rust....en rustig aan doen..
    rest van deze week niet werken...ben er echt van geschrokken...
    ik hou nu al erg veel van mini meisje en gisteren was dat gevoel erg sterk...
    slaapzak

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @joyce veel plezier bij de pretecho!!

@slaapzak doe je wel rustig aan meis..

@rox zijn het misschien de hormonen?? soms heb ik het ook niet meer onder controle en erger ik me dood aan mijn mannetje en hij maar niet snappen wat er is..

@eerised ik ben de tweede keer geslaagd voor rijbewijs, zijn er niet zoveel die in 1 keer slagen ;)

Ik denk elke avond weer ohjah buikfoto maken maar jah heb ik geen zin om naar beneden te lopen om het te doen :$

3. @ Naiobi en Joyce.. Dat weet ik, maar mn theorie verloopt 26-06, en ik heb gister een belletje gekregen dat ik miss niet meer op kan voor die tijd, ze doet wel erg dr best om wat te regelen, en het is gewoon heel veeel geluk hebben dat er nog een plekje vrij komt! en daarom baal ik zo, heb geen zin om mn theorie opnieuw te doen.
    Had ook gewoon in 1x door moeten gaan met lessen :( ..

Ik ga nu mnbuikfoto online zetten. dus hij zal er zo wel bij staan!

@ Slaapzak, doe je rustig aan? denk aan jezelf en je kleintje. huishouden en werk kan wel wachten..
    Sterkte!

X
    X

4. Buikfoto staan in mn album...
    Wat vinden jullie ervan, hihi?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    je hebt echt een heel schattig minibuikje!!! ^.^ en mensen zeggen bij mij nog steeds dat je het amper ziet... jij hebt dat vast nog vaker

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    He wat jammer nou dat mijn theorie niet klopt. :)

@ Eerised, komt wel goed meid, de tweede keer ga je hem zeker halen!! En met school komt het ook vast en zeker goed, ik ben nu bezig met mijn scriptie en over twee weken moet ik het inleveren en nog geen reactie gehad van mijn docent.

@ Slaapzak, meid doe rustig aan!!!! En neem op tijd je rust (zul je wel eerder gehoord hebben :D )

@ Andi, hier ook een die mijn blaas als trampoline of bed gebruikt. Had er vannacht echt last van, had het idee dat ik continu moest plassen ? en daar gaat je nachtrust.

En weet nou ff niet meer wat iedereen geschreven heeft, dus sorry als ik niet gereageerd heb.
    :(

7. @ mare.. alleen maar, haha. mensen die zeggen dat ze het niet kunnen geloven dat ik 22 weken ben!
    waar zit die kleine dan?
    is het wel goed?
    wanneer begint jouw buik nou echt goed te groeien? (ja mensen, weet ik ook niet,pfff haha)
    blablabla..
    maar wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af.
    draag ook naar voren, heb mn taille nog en van achter zie je niks!

@ merakli. vervelend is dat, ik moet ook telkens plassen door die kleine, soms echt een paar druppels en niks meer.

En ja hopelijk kan ik nog wel op. Anders word het lastig, dat rottige Cbr ook met zn wachtlijst..

Ik wil nieuwe buikfotos zien... :d

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Eerised: heb net gelezen dat je theorie examen verloopt, nou hopen dat je eerder op mag!!!! En mooie foto, zoals je zegt: wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af. Trouwens wat voor studie doe jij (als ik het mag vragen). :D

9. @ merakli.. Mbo administratie, kan ik alle kanten mee op.. maar ik kies voor secretarieel, aan het einde van het schooljaar.
    mag je gewoon vragen hoor!

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Is goed en inderdaad je kunt er alle kanten mee op ? veel succes en het lukt je vast en zeker wel!! :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohh, slaapzak, meid, je laat me schrikken! Waag het eens om nog eens zoveel te doen, hoor! Jullie meisje moet nog wel een hele poos bij je blijven!

Mooi bolletje hoor, Eerised, ach, maak je niet druk. Op een gegeven moment heeft je hummel echt de ruimte nodig en gaat het ineens uitzetten ;)
    (Ik voel me nou wel een beetje bolle bep als ik dat zo zie.. :oops:) Een flinke buik is ook niet altijd handig, hoor.. ;)

12. @ Andi.. ik maak me zeker niet druk hoor, heerlijk zo'n kleine buik!
    ik groei echt bijna helemaal hetzelfde als een vriendin van mij, we hebben ook hetzelfde postuur, en die hield een redelijk klein buikje en had toch een 8 ponder..
    ben benieuwd!

heb jij nog een recente buikfoto andi?

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mijn recentste foto is van 6 dagen terug en die staat in m'n album Eerised! ;)
    En bij mij zit m'n buik al echt behoorlijk in de weg! Maar jij kan zeker dan nog wel wat kleren van jezelf aan nu je nog zo'n kleine buik hebt?

14. ja, er zijn 2 broeken die ik niet meer pas, voor de rest zit alles nog prima.
    en sommige shirtjes en vestjes zijn bijna te strak, maarja wat wil je met zulke jetsers..
    en jij?

ik ga ff naar je buik kijken!

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D idd een klein buikje hoor Eerised.

Hier ook al een aardige buik !!Zit bij mij ook al behoorlijk in de weg.

16. zo idd Andi, ik begrijp dat die in de weg zit soms!
    maar het is natuurlijk wel de 2e x, en voor jou ook he Joyce.
    Denk dat het bij jullie eerste ook niet zo hard ging?!

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik pas al sinds week 10 niet meer in m'n normale kleren Eerised, draag dus nu alleen nog maar positiekleren, wil niet anders meer! Te korte shirtjes los ik op met een buikband ;)
    En ja, zit idd goed in de weg, hoor! Nou, bij Gabriël had ik nu toch ook al wel een buik. Ff foto zoeken. Zo was ik met 20½ week van Gabriël:

Hihi, geloof dat wij een aardig vergelijkbare buik hebben Joyce! Heb jij trouwens een lage of een hoge buik? Mijnes zit erg laag en dat merk ik bijv als ik aan het aanrecht sta.

18. wat gek he dat het zo erg kan verschillen per persoon!
    ja die heb ik nog niet, buikbanden.
    heb redelijk lange shirtjes, en dat gaat allemaal nog prima.
    ga volgende week wel een leuke band bestellen :).
    maar mijn buik zit niet in de weg, mn borsten wel :s .

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ehm ja hier ook hoor bij mnaolito had ik ook een megabuik :D

Tja mijn buik zit ook gewoon weer laag net als bij Mano, dus merk het ook wel.Begin het nu ook te emrken op me werk, als ik achter mijn bureau zit, moet toch wel meer afstand nemen van het bureau :D

Enne korte shirtjes passen hier ook niet hoor, maar gelukkig heb ik ook aardig wat lange shirtjes die passen me nog gewoon. Wat zwangerschapstruitjes beginnen nu ook al weer te kort te worden, das wel irri.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik draag hier vaak tunieken en dan de A-lijn, die passen nog het beste, maar hiers zelfs een zwangerschapsbroek die te klein aan het worden is en ik heb hem nog maar een maandje :oops: .

Hier is de vraag, hoe lang moet je nog, een veel gestelde.
    Als het antwoord dan is nog 4 maanden zie je de meesten toch wel even schrikken, maar ja van Kylian was ik ook gigantisch dus voor mij past het allemaal wel in het plaatje.
    Zal J weer een keertje vragen een foto te maken.

Groetje sAnita

Deel Deze Pagina