hey, ik heb nog steeds zo'n kiespijn maar de tandarts wilde afwachten, dus ik neem zo een paracetamol. en dat terwijl ik nooit pijnstillers neem maar dit hou ik niet vol. mooie buikjes allemaal!
Slaapzak, wat een mooie buik! Zo mooi is de mijne niet! Heb nog een heel zebrapatroon van Gabriël op m'n buik staan en dat zie je echt wel!
Merakli: geen zin in sex een jongen? Whahahah goh .dan móet het bij mij wel een meisje worden Rox: wat een toestand meisje. Ik hoop, dat het snel wat beter gaat. Babijtje: lekker..zon vakantie in het verschiet. Daar kun je je dan zo lekker op verheugen, he? Joyce: nog gefeliciteerd met je man! Lonny: beterschap! Eerised: fijn dat de buik goed gaat, wel balen ban je examen en school. Maar je hebt ook wel véél op je bordje zo he? Wat heb jij een mooi klein buikje nog, heel mooi! Mijn buik is overigens huge..voor mijn gevoel krijg er al opmerkingen over ( zo van: ben je nog maar net over de helft???) Oei Slaapzak: houd je rustig hoor..die harde buiken zijn écht een waarschuwing! Je hebt ook een héél mooie buik zeg! Andi: wow..ik neem mijn woorden over mijn buikje terug. Jij hebt echt al een hele toeter zeg! Mare: sterkte met je kiespijn> Wat een narigheid is dat ! Wauw Naiobi: jij hebt ook al zon mooie buik. Ik zal de recentste buikfoto van gister ( met babybelt om, er eens inzetten. Maar vergeet niet: ik was al dik van mezelf Gister was het afscheidsfeest van mijn vader. Een druk bezette receptie met buffet en we waren laat thuis. Best een lange dag en met al dat opstaan-handen schudden-gaan zitten, wat de babybelt wederom zijn geld waard. Vandaag zijn we eerst naar de gyn geweest voor de reguliere check. Kreeg een jonge arts-assistente die het zó leuk en kalm deed. We hebben het nog eens goed over de bloeddruk gehad en zij gaf aan, dat ze zich ( ook al was de onderdruk wederom 94 en daalde ie wat na een tijdje) daar niet zon zorgen over maakt De gehele zwangerschap is al al te hoog, maar stationair. Wél loop ik het risico later in de zwangerschap, als ik écht ga aankomen, wel aan de medicatie te moeten. Maar dat is medicatie die goed kan worden gebruikt bij een zwangerschap. Kortom: ze nam de tijd voor mijn zorgen en dat scheelt enorm. Verder kwam de 20-weken echo ter sprake. Omdat het kindje toch wel aan de maat is, mn. Het buikje, willen ze de groei extra checken. Ik krijg dan ook op 5 juni een extra groei-echo en verder wordt er urine gecheckt op eiwit en moet ik voor de zekerheid een glucose dagcurve laten maken. Het verontrust me niet en stelt me juist gerust, dat er goed wordt gekeken naar mij en wurm. Aanstaande pa heeft het hartje ook goed kunnen horen ( rond de 145 slagen per minuut) en de groei van de baarmoeder is prima. Ze benadrukte alleen wel bij herhaling, dat ik toch écht rustig aan moet doen..dus dat is wel menes. Daarna was het naar het gemeentehuis voor de erkenning, dus wurm krijgt vanaf heden keurig zijn of haar vaders achternaam. Zo ouderwets ben ik dan toch ook wel.
@ naiobi wat een mooie buik ook. en jij ook hoor Hellen! echt een zwangere buik hoor. en wat loop ik achter vergeleken met iedereen zeg, wat een mooie grote buiken allemaal! @ hellen.. ja, school, rijbewijs halen en mn huishouden, heb het nu even gehad. ik mis mn hubbie nu echt zo erg! hij is gelukkig wel heel lief. hij zei gister aan de telefoon: met of zonder diploma, en over of niet, met of zonder rijbewijs. je bent mijn meissie, en ik hou van je, heel veel! in september komt ons wondertje, ons geluk, denk daar maar aan.. Kan niet wachten tot het morgenavond is, hij zit nu in Duitsalnd, en dan is ie weer thuis! X
Naoibi, ook heel mooi meid!! Lekker bolletje!! Zooo, hahaha, Hellen weer bijgeschreven? En wat fijn dat er zo goed naar je geluisterd werd bij de gyn! Doet je toch wel goed dan, hè? Heb je buikfoto net nog even zitten bekijken, maar meis, da's ook al een behoorlijke toeter zeg! En vooral omdat het je eerste is! Klinkt misschien heel stom, maar heb jij een beetje 'vierkante' buik? En die Babybelt scheelt wel, zeg! En idd.. Mijn buik is ook al fiks.. Vind ik aan de ene kant wel erg leuk, maar aan de andere kant ben ik heel benieuwd hoe het straks eruit gaat zien aan het eind van de zwangerschap. Ik vrees dat ik nog veel meer striae erbij ga krijgen.. Ahjoh Eerised, iedere zwangerschap is anders en dat verschilt echt per persoon Zul je zien, op een gegeven moment zet het ineens uit, hoor!
Jaa..ik ben nogal een schrijver. Praten en schrijven zijn beide onderdelen van mijn werk, dus tja..euhm..ik tik er zo een heel verhaal uit 8) Erg he? Ik ben dus een dikkerdje en had voordien echt 2 buiken...één op mijn maag en een dikke onderbuik. Ben net zo'n michelinvrouwtje Nu groeit dat middenstuk van mijn navel steeds verder naar voren en ziet mijn buik er staand inderdaad vierkunt uit ja. Ik vind het niet mooi. Als ik zit lijkt het méér één geheel, maar dan lijkt ik al minimaal 3 maanden verder zwanger....
Helemaal mee eens! ik ga volgens mij in een gestreepte ballon veranderen....niet zo eerlijk he [-X Nee....erg mooi buikje
@Joyce; gefeliciteerd met je hubbie! @Lonny; beterschap meis. @slaapzak; tjee wat een verhaal zeg. Neem wel je rust nu he! Jij hebt ook een mooie buik zeg @Eerised; inderdaad een mooi klein buikje. Niet te vergelijken met mijn mega buik. @Andi; jij hebt ook wel een mooie buik. Jij draag naar voren of niet? Ik draag helemaal in de ronde, balen om het straks er weer af te krijgen, maar ja......tis voor het goede doel @Naiobi; ook jij hebt een mooie buik zeg @Hellen; wat heerlijk dat je een arts assistent had die de tijd voor je nam. En wel fijn dat ze alles goed in de gaten willen houden. Nou meiden hou jullie rustig, niet teveel kletsen, want anders moet ik zo veel bijlezen over 2 weken! Tot snel
Ik heb snel wat bijgelezen, maar weet niet meer precies wat iedereen geschreven heeft. Ik zag wel de vraag voorbij komen wie er aanwezig zullen zijn bij de bevalling. Nou, bij mij alleen mijn man en de vk. Hoef echt niet meer mensen om mijn bed heen te hebben hoor! De rest wordt gebeld als ik ben bevallen. Ook mijn buik groeit hard de laatste tijd, krijg steeds meer van mensen te horen dat mijn buik zo hard groeit. Vind dat zo leuk om te horen. Verder had ik de dokter nog gebeld om dat spul wat wij nu op ons werk gebruikten; Methylaceton. Volgens haar en het vergifcentrum was het niet schadelijk voor het ongeboren vrucht, als het in normale hoeveelheid gebruikt wordt. Mja wat is normaal? Gelukkig heb ik niet met het spul hoeven werken, heb een halve ochtend stilgezeten. Gelukkig kwam 's middags ons eigen werk weer binnen; Montagewerk, lampen in elkaar zetten. Dus ben lekker met snoeren op lengte snijden bezig geweest, en heb alles klaargezet voor mijn collega's, zodat zij vandaag meteen aan de gang konden. Donderdag is normaal gesproken mijn vrije dag, maar omdat morgen bijna iedereen verplicht vrij is, vroeg mijn leidinggevende of ik vandaag wou komen werken. En nu ben ik morgen lekker vrij, dus heb nu al lekker weekend. Morgen aan de poets, bed verschonen, en was vouwen en strijken, dus heb het nog druk genoeg.
Hahaha, ach, Hellen, zie het maar zo, over een paar maanden zit daar een joekel van een baby en dan is je buik echt niet vierkant meer! Babijtje, inderdaad, ik draag naar voren. Het ziet er bij mij echt zo uit alsof m'n buik aan de voorkant er gewoon opgeplakt is! Van de achterkant zou je niet zeggen dat ik zwanger ben En van jou, foto? Ben wel benieuwd naar jouw buik! Hahahaha, eertje, een gestreepte ballon.. Roep dat maar niet te hard, straks is dat echt nog zo, hoor.. Ik weet nu al bij mij vrijwel zeker dat ik na m'n bevalling zo een dierenpark in kan met m'n zebrapatroontje Maar zie het maar zo, je krijgt er iets veel mooiers voor terug Druk dagje morgen Jusi! Hier morgen eigenlijk alleen ff het huis weer lekker opruimen en schoonmaken. De was is vanavond afgemaakt, het laatste beetje strijk heeft m'n hub gedaan Zo, en nou ga ik naar m'n bedje. Trusten dames!
goedemorgen, gister avond waren mijn schoonouders hier en we hebben nog een klein cadeautje voor onze zoon gekregen. een badjas met capuchon heel schattig. iedereen verheugd zich echt op de komst van ons kindje dat vind ik wel erg leuk. ik heb nog steeds kiespijn en heb daardoor noch slechter geslapen en ik heb nu geen paracetamol meer in huis. echt een goed begin van de dag en nou moet ik ook nog eens onverwacht werken vandaag. @joyce en hoe was de pretecho gisteren?
Lieve man heb je Andi, die van mij strijkt nooit. Mare, wat lief van je schoonouders. Balen dat je kiespijn hebt, heb je de tandarts al gebeld?
ik ben er gisteren geweest, maar de tandarts wilde niets doen. hij zegt het enige zou een wortelkanaalbehandeling zijn en hij weet niet zeker of dat nodig is. hij wil dus afwachten...
Goedemorgen dames, Heb sinds 5 uur 's morgens bloedverlies en menstruatiepijn, voel me heel slecht en ben bang... de verloskundige zou langs komen maar ze moest naar een bevalling maar ze komt vandaag nog langs. Ik ga weer liggen, laat het wel weten als de verloskundige is langsgeweest.. groetjes merakli
Mare, bah, hoe lang moet je afwachten? Merakli, jezus meid, dat klinkt niet goed. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je kindje blijft zitten!