September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Merakli,
    Ik hoop dat de verloskundige heel snel kan komen meid. Kan me voorstelen dat je je zorgen maakt. Lekker in bed blijven liggen en proberen te ontspannen, hoe moeilijk dat ook is. Ik zal aan je denken meid! Sterkte ermee.

Moet zeggen dat ik niet alle berichten heb kunnen lezen van de afgelopen week. Ben te moe en ga na het werk slapen. Nu op advies van de verloskundige vanaf maandag a.s. tot 15.00 uur werken, zodat ik kan slapen uit het werk en daarna weer fitter ben om normaal te eten. Ik hoop dan ook weer actiever hier te zijn.

2. @ Merakli ik hoop voor je dat de verloskundige er gauw is en ga duimen dat alles goed is voor je

verder heb ik niet alles bij gelezen want ben druk bezig met de babykamer want als ik het niet doe komt er geen babykamer denk dan moet het in een kamer slapen alleen met een bedje en dat zie ik niet zitten dus ik ga weer gauw verder hier

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh merakli. ik kan mij voorstellen dat je nu best wel bang bent. hopelijk komt de vk snel en valt het allemaal mee. ik zal aan je denken.

@jusi: hm ja weet ik eigenlijk niet, een paar dagen??? als het erger wordt moet ik sowieso terug komen. maar ik heb dus hele slechte ervaringen met wortelkanaalbehandelingen en daarom wil hij denk ik ook nog even wachten.

4. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    @jolanda,

veel succes met de inrichting van de babykamer! Bij ons staat alles al wel, maar nog niet de accessoires die ik bedacht heb, geen gordijntjes etc. Kost toch stiekem een hoop tijd...

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @merakli ik ken ook een andere meisje die 20 weken zwanger was en bloedingen had.. verloor veel en elke dag bloed maar beebje doet het goed ze is nu 30 weken.. Probeer niet het ergste te denken meis!! *** knuffel ****

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Haaaaaai.. Kiespijn? kunnen we elkaar de hand schudden.. Leef al een paar dagen op paracetamol :(

Straalt door mijn hele hoofd dus waar het precies vandaan komt is de vraag, ze dachten hier meer aan een middenoorontsteking :(

Verschrikkelijk he die pijn :(

Verder las ik dat je schoonouders gezellig waren geweest :D En je wat leuks had gekregen :D Altijd leuk he :D :D

en Leuke foto in je album :D

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jolanda veel plezier met de babykamer..

@kwebbelbebbel ik heb alles al staan moet nog alleen wat accessoires in de kamer doen :)

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    :( :confused: :eek: Heel veel sterte meid!! Doe het rustig aan, we duimen allemaal voor je..
    Ben erg geschrokken, hoop voor je dat de vk er snel is!!

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    MOOIE BUK :confused: :D hihi Jalours :D

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Ook al zon mooie buik :confused:

hihi iedereen heeft leuke buikjes zeg :D

Leuk he dat dat nu steeds meer zichtbaar word :D

Zometeen in de zomer lekker showen met onze baby buikjes :D

hihi

11. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahahahhaahahah dat zebrapatroon is bij mij ook aanwezig hihi..

en tot overmaat van ramp ben ik na de bevalling ook nog geopereerd, mijn galblaas is verwijdert.. kijkoperatie gehad, dus 5 gaatjes, een drain en een grote wond, die ontstoken is geweest, met wild vlees eronder, en een paar keer verder is gescheurd (klein foutje van eht ziekenhuis :( ;) )

Ben dus net een van Gogh ;) Vandaar dat ik dus wel blij ben dat ik er kleren overheen kan trekken :) :)

Maar kzie op je foto's niets verschrikkelijks hoor ;)

Ik waag me er nog niet aan ;) misschien als we nog wat verder zijn, en ik toch al uit elkaar knap dat ik em dan een keertje kom showen hahaha, tot dan nog eventjes met kleren :) :)

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff..log elke keer in om te zien of er al nieuws is van Merakli.....maar nog niets..

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee ik zit ook al de hele tijd te kijken hier.

@hellen: leuk trouwens dat jullie de erkenning hebben geregeld lijkt me in jou geval wel een mooi moment om je lief er toch meer bij te betrekken.

@mamavanbas: ja verschrikkelijk de pijn. bij mij trekt het inmiddels ook over de hele rechter helft van mijn hoofd. hoop echt dat het snel over is, heb al genoeg andere klachten hoor.

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Meid zorg je goed voor je meisje en natuurlijk voor jezelf.. Luister goed naar je gevoel en je lichaam, klinkt cliche maar dat is nu t belangrijkste, gelukkig is alles goed.. :)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, kom ff melden dat de echo gisteren super was !!

En het wordt echt een meid, geen twijfel mogelijk :D Het was heel duidelijk te zien :D Nu ben ik er ook eindelijk zeker van en ga ik lekker roze shoppen :D !!

Ik zal de foto's van de week ff plaatsen in mijn album.

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Ja dat hier dus idd ook, de hele rechterkant, kwil je niet bang maken, loop er al een paar dagen mee nu, moet zeggen dat het uit zichzelf ook al wel beetje afneemt, maar trok ook al door naar de linkerkant, kan goed leven op paracetamol momenteel.. daarom was ik de afgelopen dagen ook niet veel aanwezig hier..

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi nu dan echt gefeliciteerd met je MEID!!

en natuurlijk nog met je mannetje :D

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    verder las ik wat over kamertjes..

bij ons is het kamertje voor de baby van de week leeggehaald..

woensdag ben ik bij de vk geweest.. en alles wat helemaal goed!!
    alleen een lage bloeddruk..

verder las ik ook nog mensen die vroegen wie er bij de bevalling aanwezig zullen zijn..

Behalve Kraamhulp en verloskundige thuis, of Gyn en verpleegster in ziekenhuis..
    Alleen mijn mannetje :D

Deel Deze Pagina