September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    verschrikkelijk he.. schrik je echt van.. hoop zo dat alles goed is met dr en dr kleintje :(

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Joyce: nog gefeliciteerd met je meisje he! Trekt het gemiddelde hier ook weer een beetje op ;)

3. Annelies

Annelies Niet meer actief

gats he, ik denk even lekker reageren op iedereen maar lees ik het bericht van merakli, wat vervelend zeg, ik hoop voor je dat alles meevalt meid! Hopelijk is de verloskundige al langs geweest en ben je helemaal gerustgesteld!!!

4. Annelies

@ joyce, fijn dat je nu eindelijk zeker bent! Lekker pink shoppen!!
    @ slaapzak, hoe is het nu met je??
    @ hellen, fijn dat die buikband goed bevalt en verlichting biedt, en een mooie buik hoor!

Wat betreft kamertje, de beeb komt op onze dochters kamer en zij krijgt een nieuwe kamer. Alle behang is eraf, alles is geschilderd. Volgende week behangen. Morgen gaan we even een dekbed en matras enzo kopen en als het af is gaat zij vast naar haar nieuwe kamer. Heeft ze genoeg tijd om te wennen ;)
    Hier groeit het ook allemaal lekker door, al een flinke buik want regelmatig krijg ik de vraag hoe lang ik nog moet en als ik dan zeg dat ik net over de helft ben dan krijg ik van die verbaasde gezichten. Het groeit echt veel sneller als bij Ezri.

En dan zal ik ook maar verklappen wat wij krijgen, ik weet het, het haalt het gemiddelde jongen/ meisje niet op maar wij krijgen een......... ZOON!! Zo leuk! We hadden zó sterk het gevoel dat het een jongen was en op de echo kon het écht niet missen!

Nou, ik hou de site goed in de gaten en hoop echt dat het meevalt voor merakli!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @joyce fijn dat je 20 weken echo bevestigd is !!
    @annelies gheeh ook een zoon :) September jongensmaand lijkt het wel :D

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi gefeliciteerd!! een ZOON!!

hihi

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @annelies: gefeliciteerd met je zoontje! leuk dat je gevoel klopte!

zo ik heb weer paracetamol en het werkt nog ook. voor hoe lang is een andere vraag maar nu is het even uit te houden. ik zit nu alleen al de hele tijd tegen zo'n stomme reflectie aan te hikken. ik heb er zo'n hekel aan maar ik zal wel moeten...

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Annelies..een zoon. Wat leuk! Gefeliciteerd!!! Mooi dat jullie gevoel klopte..

Pff Merakli..hoe is het meid?

9. Annelies

@mare, aan de ene kant shit dat de tandarts wil wachten, verwacht hij dat de pijn nog weer over gaat? Je zit natuurlijk wel net voor het weekend nu! Nou ja, hopelijk valt het allemaal mee en gáát het vanzelf weer over. Dat hoop ik ook altijd zó als ik kiespijn heb, want ik ben echt panisch voor de tandarts! Pfff

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ik voel me slecht, ben nog steeds ongerust. De vk is nog niet geweest, ze heeft vanmorgen nog gebeld en moest naar een bevalling toe. Maar ze komt vandaag zeker. De bloeding is wel wat minder maar niet helemaal niet over, heb nog buikpijn. Dank jullie !!!!!! lief dat jullie aan me denken. Ik lig gewoon op de bank, dan wordt de pijn wat minder.

11. Annelies

Oh merakli, wat een spanningen allemaal zeg! En is er geen andere verloskundige die langs kan komen, dit is toch geen doen zo!

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hou Vol en veel Sterkte is het enige wat ik kan zeggen..

Kijk iedere keer eventjes of de vk toevallig al geweest is en je weet waar je aan toe bent

Meid we hopen allemaal dat het goed komt, en de vk zo komt en je gerust kan stellen!!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff. Merakli..ik vind dat ze je wel heel lang laat wachten hoor. Is er iemand anders die langs kan komen..of is het niet mogelijk je in het ziekenhuis te laten checken? Ik vind het best wel erg dat je al uren in onzekerheid moet verkeren.

In ieder geval wordt er aan je gedacht....een heel dikke knuffel!

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    nee annelies, echt stom, ik zeg zo van kunnuen wij langskomen, zegt de telefonist er is geen andere vk. nou ook fijn. Ik vind het moeilijk om de hele dag te liggen, maar het moettt. Dank jullie voor jullie medeleving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel Helen!!!!!! en MamavanBAs!!!. ik weet ook neit wat ik moet doen, als het 's avonds niet overgaat naar het ziekenhuis mischien ?? Ik vind het wel fijn dat ik de baby voel bewegen, geeft een gerusttelling.. ik laat het jullie weten zodra ze is geweest!!

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh man ik zou denk ik ook allang naar de gyn zijn gegaan ofzo. ik bedoel ik snap het dat zij eerst naar de bevalling moet maar dit is ook niks. maar je bent nu niet alleen thuis toch? sterkte meid en goed dat je wel blijft liggen om tot rust te komen!

@annelies: hij zei dat hij niet verwacht dat het echt een wortelontsteking is want dat had hij getest met kou. verder weet ik het ook niet. ik ben ook panisch voor de tandarts,m aar idd liever behandelen dan pijn lijden. vooral kan ik op maandag tot en met woensdag echt niet naar de tandarts. dus als de oijn blijft kan ik pas donderdag weer :(

17. Femya

Femya Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend zeg Merakli, als ze vanmiddag nog steeds niet is geweest zou ik gewoon naar de EHBO gaan hoor, of bel even met het ziekenhuis wat je kan doen. Wat stom zeg, wat nu als er ook een ander ineens moet bevallen, moet die dan ook wachten tot de verloskundige klaar is daar??

Misschien kan je bij de verloskundigen op het forum terecht voor advies?

Sterkte meissie, ik leef met je mee!

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel 5mare5 en twinkle, ik ben alleen thuis mijn man komt zo thuis, maar doet me goed om met jullie te kletsen!!!!! jullie zijn lief!!!! dat vroeg ik ook twinkle dan wordt een ander vk opgeroepen die vrij is, ik ga denk ik naar het ziekenhuis als het niet over gaat, wacht nog een paar uur, gelukkig is het niet meer geworden (bloeding) ik zal eens kijken op het forum.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Merakli:
    Ik ben onder behandeling van de gyn en die hebben een spoedafdeling voor alle zwangeren in de regio die zich zorgen maken of waarbij rare dingen gebeuren zoals bloeding of vruchtwaterverlies. In het begin van mijn zwangerschap ben ik daar ook een paar keer geweest. Je hebt vast ook zoiets bij jou in de omgeving. Misschien moet je het gewoon eens proberen Merakli, want dit is echt barbaars..

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik was in het begin ook bij de gyn Helen en omdat het goed ging mocht ik naar de vk, anders bel ik gewoon het ziekenhuis straks. ( ben ik nou te laks of.. pfff weet het ff niet meer sorry )

Deel Deze Pagina