Nou, ik denk dat ik dat ook zou doen hoor merakli, echt niet meer afwachten.... en gewoon ziekenhuis bellen of naar de eerste hulp gaan. Het is echt belachelijk dat je ZÓ lang moet wachten.
Inderdaad..ik zou ook gewoon bellen. Ik weet zéker dat ze je echt niet zullen zeggen "Wacht nog maar even af"
Middag dames! @Merakli: Jeetje meid, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten op de vk. ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt en dat alles goed is met jou en je kleine. Sterkte meid! @Joyce84: Gefeliciteerd met je meisje @annelies: gefeliciteerd met je zoon @Babijtje: Fijne vakantie! 8) @Mare: Bah, kiespijn wat vervelend. Hoop dat je tandarts er toch snel iets tegen kan doen. @iedereen: Is trouwens wel gaaf al die buikfotos te zien Wat een verschil zit er toch tussen! Erg leuk.. Ik heb ook een zebra printje maar dan echt rond om mijn navel en dat begint nu echt steeds meer uit te stretchen. Met mij gaat het trouwens een stuk beter. heb alleen erg last van harde buiken en ben snel buiten adem. Maar verder alles goed. Doen jullie rustig aan meiden?! liefs lonny
natuurlijk ben je niet laks meid!! je doet het goed! Maar vind idd net wat de andere meiden voor me al gezegt hebben het is gewoon onvoorstelbaar, dat er nog niemand bij je is geweest...!! en kijk idd eventjes of je ergens terecht kunt, goed dat je mannetje zo thuis komt, alleen zijn is nu helemaal niet goed voor je.. kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen!! Probeer ff te kijken of je ergens terecht kunt.. idd bij de eerste hulp, of wat helen zegt!! Dat je ergens terecht kunt op een spoedafdeling voor alle zwangeren in de regio.. Maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft en dat is zorgen dat je ergens terecht komt waar ze je zekerheid kunnen geven en je kunnen vertellen wat er aan de hand is en wat je moet doen!! Meid je doet t goed!! En idd fijne bevestiging dat je je kindje goed voelt bewegen!!
Merakli, dus als ik het goed begrijp heeft je vk eerst een bevalling en komt ze daarna naar jou. Zou er eventueel nog een bevalling komen dan roept ze er een andere verloskundige bij. Vreemd die kan ze dan toch nu ook even inschakelen om bij jou langs te gaan. Ik zou straks gewoon je vk en melden dat je naar de ehbo gaat omdat je het niet vertrouwd en zij maar niet komt. Hier vanmorgen naar de gyn geweest voor een controle ivm eerdere keizersnee. Ze hebben meteen een groeiecho gedaan, uitslag is dat het kindje P95 is. Dat houdt in dat 95% van de baby's kleiner is dan ons kindje en 5 % groter, met andere woorden ook dit gaat hoogstwaarschijnlijk een grote baby worden. Voor de rest was alles goed met de jonge dame en de gyn heeft ook even gekeken en het is nog steeds een dame Nu moet ik over 8 weken terugkomen voor een groeiecho, is ze dan nog zo groot dan wordt er dan een keizersnee geplant. Blijkt dat ze toch wat minder snel groeit dan mag ik het gewoon proberen. Groetjes Anita
dat is ook spannend pluk. wat wil jij zelf? zou jij het graag zonder keizersnee willen proberen of heb jij zoiets van ik neem het zekere voor het onzekere?
Het maakt mij eignelijk niet zo heel veel uit. Aan de ene kant vind ik het jammer dat je dan de datum al weet en geen weeën zult voelen/hebben. Aan de andere kant 2 uur persen en dan als nog een spoedkeizersnee krijgen is ook niet leuk weet ik uit ervaring. Ik wacht nu gewoon die 8 weken af en we zien wel wat er komen gaat (in ieder geval een babymeisje ) Groetjes Antia
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF... 5 pagina's erbij in een ochtend.. Dames!!! Maar Merakli, jeeeetje, meid, ik schrik ervan!! Wat naar dat er niet even een vk bij je langs kan komen, maar ik zou ook echt naar het zh gaan om jullie te laten checken! Ik zou d'r niet op gerust zijn voordat ik weet wat er aan de hand is. *heeeele dikke knuffel* WTF!?! Ik lette vandaag op m'n loopje, maar ik begin te waggelen..
spannend hoor pluk, nog acht weekjes wachten dus voor duidelijkheid. Ik heb bij Ezri een ook pittige bevalling gehad waarbij alles geprobeerd is. Na twee uur persen deden ze toch maar eens een echo en toen bleek ze in een AAA houding te liggen. Toen heb ik alsnog een keizersnee gehad. Nadeel van de keizersnee vond ik dat ik vier dagen in het ziekenhuis heb gelegen terwijl ik me helemaal prima voelde.
Nou dames, De vk is net geweest eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, ze verantschuldigde omdat er een bevalling tussenkwam, maar heb het hartje gehoord!!!! en ik moest me niet zorgen maken. De buik voelde goed aan, lekker zacht zei ze. Maar ik moest wel mijn urine afgeven bij de huisartsenpost ivm blaasontsteking, om het uittesluiten. En als het niet over ging, mocht ik bellen en krijg en echo. Maar ik ben gerustgesteld. Moet een beetje rustig aan doen denk ik en daar heb ik moeite mee. Maar bedankt dat jullie aan me gedacht hebben!!! en sorry dat ik niet heb kunnen reageren op de andere dames
whaha Andi, wachelen!! Ik ook! Vooral als ik even gezeten heb en dan weer in de benen kom, dan moet ik echt even "warmlopen" en lijk ik net oma duck!
kan een paar dagen duren, maar als het vanavond of morgen niet over is, mag ik bellen en krijg een echo. Maar ik ga ff liggen, spreek jullie later en probeer dan te reageren.
poeh merakli, wat een opluchting!!! nou nu moet je maar rustig aandoen alleen al voor onze gemoedsrust ik hoop dat het je toch gaat lukken om wat rustiger te worden, zoiets wil je toch niet noch eens meemaken. nou probeer vooral vandaag lekker te blijven liggen en nog een beetje te genieten van je dag! @andi: ja ik waggel soms ook al en opstaan vind ik best lastig als ik een tijdje gezeten heb. best stom eigenlijk. ik heb niet zo'n hele grote buik en toch merk ik al dat die in de weg gaat zitten zeg maar. voor mij is het namelijk wel een grote buik ben ik helemaal niet gewend
Ohhh, gelukkig Merakli dat je gerust gesteld bent. Rustiger aan doen dan maar, hè *knuf* Zooo, Annelies, dat heb ik ook! Voel me dan net zo'n oud wijf! Dat terwijl ik niet breed ben ofzo, maar komt geloof ik echt doordat je die buik 'mee moet zeulen'.
Rust ze Merakli! Hihi, Mare, jij dus ook al een eendje aan het worden. Ben ik gelukkig niet de enigen met jullie! Heb gelachen vanmorgen joh! 't Ventje was druk aan het schoppen, dus ik ging eens uitproberen of Gabriël dat ook kon voelen. Dus ik legde zijn handje op m'n buik, trapt z'n broertje er keihard tegenaan! Gabriël trekt verschrikt zijn hand terug, kijkt heel beduusd naar mijn buik en legt heel voorzichtig zijn handje weer op mijn buik en z'n broertje trapte er weer tegenaan. Je had hem moeten zien glunderen!
Heh Merakli, fijn dat je gerustgesteld bent. Kon ze nog aangeven waarom je zo vloeit dan? Toch ..als alles goed aanvoelt, moeten we met zijn alleen gewoon vertrouwen hebben he? Doe rustig aan meis...zo'n schrik is niet niks. Neem je rust! Ik blijf aan je denken ( velen hier, denk ik zo) en we horen graag van je hoe het verder gaat met je!
Whahaha ik waggel ook hoor..misschien moeten we maar een soort "moeder gansclubje" oprichten. Als we nog zo'n tijd moeten, zal het nog een heel gewaggel gaan worden, denk ik zo