Eerised, spannend dat ze je zus gaan inleiden. Ik lees snel even door of er al nieuws is . Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Wat grappig dat de kleine in je buik al zo druk is, super leuk. Shit dat je gezakt bent voor je rijbewijs . Waren het de zenuwen?? Komt vast helemaal goed meid! Mooi buikje heb je zeg. Bij de bevalling hier alleen de vk en mijn man (ooh wat klinkt dat ). Mijn ouders vangen Mats op. Jeetje Pluk, lekkere buren . Wel sneu voor die vrouw zeg. Fijn dat alles goed was bij de gyn. Als je het zo leest wordt het idd een flinke dame. Ben benieuwd over 8 weken. Jesenmo, fijn dat alles goed was bij de vk! Mare, jeetje alweer een week stage erop . Succes met de komende 3 weken en dan lekker je diploma voor de kleine man er is! Hoe is het met je kiespijn? Wat leuk van je schoonouders, die cadeautjes voor de kleine man . Bah nee reflecties schrijven is idd nooit leuk.. Moest ik ook veel doen tijdens de opleiding, bah bah. Ach jeetje Rox, wat kl*te zeg. Hoop dat het snel beter met jullie gaat. Een dikke dige KNUF van hier *knuffel*. Babijtje, ooh wat een lekker vooruitzicht even er tussen uit. Nog 2 weekjes, heerlijk. Joyce, nog gefeliciteerd met je mannetje. Leuke dag gehad? Super dat de echo zo gaaf was. En nu echt lekker gaat shoppen en genieten van de roze wolk!! Lonny, al een beetje opgeknapt? Och jeetje slaapzak, das even heftig. Goed rusten dan maar en aan jezelf en je lieve kleine meisje denken. Bijzonder heh dat je liefde nu al onvoorwaardelijk is voor die kleine . Andi mooi bolletje ook jouw buikje!Ahh wat schattig zeg dat de grote broer de kleine kon voelen, echt bijzonder! Naiobi, ook een mooie zwangere buik!! Hellen, wat fijn dat de gyn zo de tijd voor je nam. Idd erg prettig dat ze jou en de wurm zo goed in de gaten houden. Hier gaan ze naar mate de zwangerschap vordert ook de groei van de kleine extra checken, omdat broer een flinke kerel was (4400 gr.) Joehoe en de erkenning rond. Toch leuk heh. Hier ook de achternaam van papa, wilde ik idd ook graag, ben ook nog ouderwets . Och jeetje Merakli, meid dat is schrikken. Hoop dat de vk komt en alles goed is. Wat waardeloos zeg dat er geen andere vk is. Dit is toch geen doen een paar uur wachten. Wel fijn dat je de kleine zo goed voelt. Ohh gelukkig is de vk langs geweest en heeft ze je gerust kunnen stellen. En nu idd maar flink gas terg gaan nemen, hoe moeilijk dat ook is. Hmm mamavanbas ook al aan de paracetamol. Hoop dat je je snel beter voelt. Fijn dat alles goed was bij de vk. Annelies, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Helemaal SUPER. Hihi het wordt echt een mannenmaand. Ben benieuwd wat onze inbreng wordt . Gloeiende gloeiende, een paar dagen niet geweest en je bent meteen een half uur kwijt op om iedereen te reageren . Hoop dat ik niet al teveel mensen heb overgeslagen . Ohh ik ben zo trots op Mats sinds gisteren loopt hij echt helemaal alleen . Hij doet het nu steeds vaker en de afstanden worden met het uur groter . Wat een kanjer heh . Verder druk met de laatste dingen regelen voor de bruiloft. De jurk hangt in huis, vanmiddag proef make up, lief moet alleen nog schoenen hebben en dan is alles helemaal klaar. Wel een gek idee hoor! Na de bruiloft gaan we nog even een lang weekend er tussenuit naar Limburg. Met de zwangerschap gaat het erg lekker. Kleine beweegt lekker veel en goed. Mannetje heeft hem de 12e ook voor het eerst kunnen voelen bewegen. Jeetje wat bijzonder weer hoor. Krijg nu wel wat meer last van brandend maagzuur. Zal van de week ook een buikfoto plaatsen. Ga nu eerst het buikje van slaapzak eens bewonderen want die ben ik volgens mij vergeten .
@Andi, oh, wat heerlijk. Ik had die glunderende oogjes wel willen zien! Ik probeer Ezri ook te laten voelen maar mevrouw heeft weinig geduld(en dat heeft ze niet van een vreemde. Ik kan niet wachten tot zij haar broertje ook voelt! Even iets heel anders... hebben jullie ook al last van lekkende (.)(.) ? Hier wel bij wat druk op mn borsten.
Annelies hier nog geen lekkende (.)(.). Bij Mats tijdens de zwangerschap ook niet gehad en dat terwijl er meer dan genoeg inzat
Whoaw, Booky! Haha, dat zal je leren om een paar dagen weg te blijven!! Fijn dat bij jou alles goed gaat en wat goed van Mats!! En wat vervelend, maagzuur.. Heb ik hier last van als ik teveel snoep, maar.. Lang leve de Gaviscon! Hahahaha, Annelies, Gabriël is gelukkig niet zo ongeduldig en vind het superinteressant als mama eens wat wil uitproberen. Maar denk dat wanneer je meisje haar broertje voor het eerst gevoeld heeft, dat ze het dan wel vaker wilt Oh en hier geen lekkende boobs, hoor.. Maar er komt bij mij wel vocht(colostrum) uit, maar niet dat het lekt. (Gelukkig )
Oh gelukkig dat de vk is geweest Merakli, neem lekker je rust en ik hoop dat het bloeden snel helemaal over is. Je hebt ons wel laten schrikken, maar jezelf nog het hardst denk ik. Knuffel! Hier gaat het allemaal wel weer goed, ben alleen heel erg moe, dus niet veel energie om op iedereen te reageren, sorry. Ik lees wel alles mee, binnenkort klets ik weer lekker mee Ik ben ondertussen ook met de lijst bezig, dat gaat me behoorlijk wat tijd kosten denk ik, maar het is wel nuttig om uit te zoeken. Iedereen alvast een fijn weekend! Wij gaan morgen naar een voorlichtingsdag in het ziekenhuis over alles wat met de bevalling te maken heeft. Ik ben benieuwd!
@merakli, gelukkig dat de verloskundige is geweest, maar wel vervelend dat ze je ze lang in spanning heeft gelaten. Neem inderdaad maar even de rust hoor! Echt doen. Even aan jezelf denken. Misschien een vreemde vraag, maar ik zie bij sommigen al onder het bericht staan dat een groeiecho is ingepland. Bij hoeveel weken krijg je die? Met 30 weken of eerder juist? Begrijp het even niet helemaal.
@kwebbelbebbel niet iedereeen krijgt een groeiecho.. ik heb het gevraagd .. en het is geen standaard echo. ik krijg em dus niet... tenzij de vk iets opmerkelijks aan de groei vind...
Hihi jaaaaaaaah Mats kan lopen!!! =D> =D> =D> Goed hoor..!! En de bruiloft komt nu ook erg dichtbij he, erg spannend allemaal!! Fijn dat het ook met de zwangerschap goed gaat, fijn he dat je hem/haar dan elke keer kan voelen, vind het zon fijne bevestiging dat alles gewoon goed gaat daarbinnen! En ja idd een buikfoto plaatsen ben benieuwd!!
Jaaaaaaaaaaaaah hier idd ook al lekkende borsten, ongelooflijk!! met bas geloof ik ook wel gehad, maar of dat nou ook zo vroeg was Wel geruster nadat ik hoor dat er nog 1 de pineut is hihi
@booky ooh wat super dat mats alleen kan lopen!! @Merakli rustig aan doen meis !! Doe ik ook.. ben gisteren met zere buiken naar huis gegaan en ben vandaag thuis gebleven...
geef je helemaal gelijk.. en als je kindje het zwaar zou krijgen door een gewone bevalling en ze kunnen je dat van te voren al vertellen, dat is een keizersnede toch wel een garantie dat het misschien beter is voor je kleine meid! lijkt me idd wel een vaag idee, om te weten wann je bevalt.. ik wist het een beetje was 16 dagen over tijd toen kon ik wel nagaan als het geen dag meer ging duren
hihi ik denk dat je Booky daar graag mee wil feliciteren Ik heb een Bas, Booky heeft een Mats!! hihi.. Misschien berichtje iets verkeerd gezien hihi Kan gebeuren
fieeeeeeeeeeeeeeeeeewww Gelukkig is alles goed met jullie!! Doe maar lekker rustig aan, voor jou en je kleine baby!!