September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Verwacht echt niet teveel van die cursus meis, al die vrouwen zitten hun beklacht daar te doen en als Truus zegt last van haar bekken te hebben dan heeft Mien het NET even een tikkie erger :rolleyes:
    Op het moment van de bevalling geeft je lichaam exact aan wat je moet doen, geloof me. Al kan ik me heel goed voorstellen dat je bij een eerste wat onzekerder bent hoor.

2. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo hier ben ik weer even, wat ik me afvroeg is zijn er nnog meiden die naar de 9 maanden beurs gaan in februari?

Ik ben zelf wel van plan om te gaan.
    nu heeft het eindelijk zin om te gaan, wilde vorig jaar al maar met een lege buik leek het me toch niet zo'n succes hahaha.

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou ja kijk ik ken al zo wat techniekjes, maar toch ik wil het echt echt doen zeg maar alles erop en eraan ;)

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jep me me me me me... Ik ga zeker, ben vorig jaar geweest, maar nu als het hartje klopt voor het echie ;)

5. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hebben jullie al een leuk zwangerschapsdagboek gevonden?
    Ik zie alleen maar Anne Geddes en daar ben ik zachtjesaan wel een beetje klaar mee na al die jaren :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wow, ik hoor allemaal dingen over cursussen, positie kleding, 9 maanden beurs etc. ik durf daar nog niet aan te denken tot na de echo... :(

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb vandaag even bij de scheltema gekeken en oa die van Anne Geddes gezien, maar die hadden ook nog een aantal anderen, maar net allemaal niet mijn smaak (of te zoet, of te zweverig etc.).
    Wat ik uiteindelijk gedaan heb is een mooi schrijfboekje gekocht van de paperblanks serie en dat ga ik gewoon zelf bijhouden... wel nog voor mijn lief een leuk boekje gekocht met de zwangerschap van dag tot dag wordt gevolgd... elke dag dus weer wat te lezen en ook mooi foto's van echo's (heb het laten inpakken en zit op mijn werk in een grote kantoortuin dus kan het even niet uitpakken om te bekijken hoe het precies heet, maar kom ik nog op terug)...

8. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Jessica, gefeliciteerd meid, join the club!

@Tinkerbellmama, hahaha, nou, dan gaan we gewoon met z'n allen bij jou op cursus! Valt er nog wat te lachen! :D

Nee, ik heb inderdaad ook gym gedaan, en ben er echt niks mee opgeschoten. Het enige was klagende moeders, en na de bevalling dacht ik, o ja, vergeten mijn "cursus" op te volgen! Je lichaam regelt het echt allemaal zelf, en de begeleiding van vk of gyn zijn voor mij echt genoeg!
    Ik denk er alleen wel aan om te gaan zwemmen ofzo, om er toch een keer in de week een beetje extra tijd en aandacht aan te besteden.

@ mamadelux, ik onderneem ook nog niks tot de echo hoor, maar een beetje erover wegdromen is wel lekker!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    HIer ook nog niets tot aan de echo hoor, al hoewel het afgelopen zondag wel erg aanlokkelijk was om even Madres in te lopen omdat ze 70% korting hadden. :)

Groetjes Anita

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    hier overigens ook nog geen postitiekleding, 9 maanden beurs of cursussen...

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou de 9mnd beurs hadden we het hier toch al over dus tja...
    Positiekleding ed nee daar denk ik nu ook nog niet over na. Eerst maar de echo

Heb net wel de vk aan de lijn gehad, had ze een mailtje gestuurd met de vraag of ik nu of na de echo ivm wachtlijsten of zo...
    Wel goed dat ik het heb gedaan, ze blijken hier idd ook zelf geen echo apparaat te hebben... Dus ga ik liever ergens ander kijken.
    Vind het wel prettig als je op gesprek bent en je zegt dat iets niet prettig voelt of wat dat ze dna kunnen zegggen "nou meid ga even liggen dan kijken we even"dat kan dus niet als er geen echo is...

Ga dus even verder zoeken...

Heb overgens wel mijzelf zo'n 9mnd dagboek kado gegeven, moest toch nog bij de eci bestellen en als het weer fout is ach dan heb ik toch een kadootje voor iemand die wel zwanger word.....

12. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    @Tinkerbellmama, hahaha, nou, dan gaan we gewoon met z'n allen bij jou op cursus! Valt er nog wat te lachen!

Hahahaha dat is prima hoor, gezellig.

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @BrusjevoorLynn & Dreamer1971 & sannehai & Jessica24; welkom en gefeliciteerd, geniet er van!

@angilla; wat een verdrietig nieuws nu; heel veel sterkte meid

@BettyBoop; over het hyves mailtje; dat vergeten; dat noemen ze nou zwangerschapsdementie ;)

Pfff ik ben er 1 dagje niet en wat een bladzijden moet ik bijlezen zeg. Ik was gisteren dus hondsberoerd, heb hele dag op de bank gelegen. Vanmorgen hing ik ook al weer boven de pot. Gelukkig gaat het nu lekker en is het voor het goede doel, dus kan ik een hoop hebben :D

Over de 9 maandenbeurs; ja wij gaan wel. Paar jaar geleden daar ook rond gehuppelt, omdat we toen naar de huishuisbeurs gingen, dit ook maar gelijk mee gepikt. Wil nu ook gaan om gewoon wat handige tips op te doen.

Pufcursus; je hebt hier een leuke partnercursus van 5 x, daar wil ik eigenlijk heen gaan samen met mijn vriend

Vanmiddag na het werk bij een vriendin geweest die 38 weken is en kreeg van haar heel leuk 2 rompertjes en sokjes cadeau. So sweet.
    Ga nu eerst ff de verloskundige bellen voor een afspraak.

Tot strakjes

14. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ik heb al 2 positiebroeken en 2 shirts gekocht omdat het uitverkoop is. Vind het buiten de uitverkoop erg duur. Heb nu voor 45 euro 2 stelletjes.
    Maar het ligt nog in de kast hoor.
    Zaterdag naar een prenatal warenhuis om een lekker rond te snuffelen.

Zodra de zwangerschap bij iedereen hier bekend is zal ik jullie vertellen waar ik werk dan kan ik ook uitleggen waarom het voor mijn idee niets uitmaakt of je nu of na de echo pas kleding/spullen koop.
    Jullie mogen mij er ook gerust aan herinneren hoor tegen die tijd.

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

je maakt me erg nieuwsgierig :rolleyes:

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Je spreekt voor mij ook in raadsels ;)

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat doe ik nu weer....

Ik zat dus te zoeken naar een vk in de buurt die wel een echo ding hebben... KWam langs echocentrum "naam van de stad waar ik woon"

Deze maken vroege echo;s op eigen kosten ( 30 euro) en heb gelijk gebeld... Heb morgen avond om 8 uur een echo...

Heb ik nu iets doms gedaan is dit oplichting of kan het echt.../?
    Het echo centrum werkt wel samen met vele verloskundige hier in debuurt dus het zal toch wel goed zijn?

18. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    Ik heb zwangerschapsyoga gedaan en hoewel ik verre van zweverig ben vond ik het erg fijn om een avond in het teken van de baby te hebben. Het is al druk zat met werken, huishouden, en me dit en me dat.
    Ik had een onwijs gezellige groep en vond het ook erg leuk om buiken (en op het laatst enkels) te vergelijken. En dat mensen het alleen maar over kwaaltjes hadden.........geen last van gehad.

19. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha Betty.... wat een grap. Ik ben benieuwd hoor... ik heb alleen geen antwoord op je vraag...

maar wel spannend

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Nou Betty, da's wel heeel spannend.... maar met 5w2d is toch niks te zien?

Deel Deze Pagina