September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jusi nog gefeliciteerd met 2 jarig huwelijk!!

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    [quote="Hellen1971"

Ik ben heel BLIJ!!!! Lief heeft eindelijk zelf aangegven, dat hij toch ook wel benieuwd is of we een jongen of een meisje krijgen :D Dus we plannen binnenkort een 3d/4d pretecho...en dan zoeken we het samen uit.
    Dus..ik ga bellen met een echoburo in Raalte :)[/quote]

Haha....man toch ook over stag!!!Lachen hoor!
    Heeeel veel plezier alvast!

3. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hier ook gisteravond voor het eerst buik zien bewegen....en vent zat naast me dus die zag de volgende karateschop ook :) Mooi om te zien dat ook hij dan helemaal trots kijkt!!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hier nog geen bewegingen maar jah zal wel door placenta komen :) Begin em nu wel steeds meer te voelen, maar nog niet aan de buitenkant..

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ hellen spannend!!! we zijn benieuwd

@eerised ook spannend ik zal voor je duimen (tegen die tijd dan he;))

@jusi gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk!

@pluk leuk leuk leuk!

@annelies wat fijn dat je zo gerustgesteld bent!

gister naar de vk geweest en het was geen leuk bezoekje.. ze was alleen maar bezig om me op me lazer te geven dat ik zoveel was aangekomen....en dat onze meid daar last vast kon krijgen omdat zii dan ook te dik kon worden... en dat ik moest minderen met werken... ze ging dus ook even snel naar het hartje luisteren... maar vertelde niet ofdat het wel of niet goed was omdat ze weer over mn gewicht begon.. dus ze maakte er echt geen leuk bezoekje van! buiten aangekomen ik janken natuurlijk...ik dacht toch echt dat een bezoekje aan de vk leuk moest zijn!!!

wel even ander leuk nieuws..... manlief legde zijn hoofd op mijn bui en ze gaf gelijk een goede kick tegen mijn bui zo tegen zijn oor aan hihihihi.... geweldig!

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Hellen, wat leuk dat je het geslacht gaat weten!!!

@ Annelies dus jij krijgt ook een geplande keizersnee?

@ Juli: gefeliciteerd met jullie 2 jarige huwelijk, wij zijn in augustus 1 jaar getrouwd.

@ Eerised: Wat fijn dat je toch examen kunt doen meid!!! Ben blij voor je.

@ Rox: Ja inderdaad een bezoek aan de vk moet leuk zijn, en dat ze steeds over je gewicht begon is natuurlijk ook niet leuk!! 1 keer is genoeg :D

Ben benieuwd hoe het met Andi is, ik hoop goed. Met mij gaat het ook goed, ben een beetje gestressed ivm scriptie moet over 1,5 week inleveren :(

7. Femya

Femya Niet meer actief

Hellen, wat super dat je vriend nu ook wil weten wat het is, spannend hoor!

Eerised fijn dat je nog op kan voor je theorie is verlopen, daar zal je wel heel blij mee zijn.
    Wat spannend van je zus!! Laat je het ons weten?

Jusi Booky gaat trouwen vandaag. Nog gefeliciteerd met jullie 2jr getrouwd zijn!

Fijn Annelies dat alles goed is met je ventje. En nu de rust dat je weet hoe de bevalling zal verlopen, kan me voorstellen dat je opgelucht bent.

Nou Rox wat een bezoekje zeg :( Had ze d'r dag niet ofzo?! Dikke knuffel voor jou. Kan je dat minder werken? Je hebt toch heel veel klanten de komende tijd? Wel leuk dat je man een schopje heeft gekregen haha.

Wat leuk Eertje dat je je buik zag bewegen :D! Mooi he die trotse blik?

Naiobi ik zie mijn buik ook niet bewegen hoor, maar de vk zei dat er wrs ook wel veel vruchtwater is, voelen gaat goed, dus nog even afwachten, lijkt me zo gek om te zien.

Oh spannend Merakli, nog even hard er tegen aan dus. En probeer niet te veel te stressen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Veel succes meid!

Ik ga vanavond naar de verjaardag van mijn beste vriendin, gaan we even dikke buikenfoto maken. Ze is over een maand uitgerekend en ik ga over anderhalve week op vakantie, denk niet dat ik haar dan nog zie voor de bevalling. Morgen en het weekend lekker klussen in huis, voor de vakantie willen we in elk geval een begin hebben gemaakt met de babykamer, maar dat zal wel gaan lukken.

8. Annelies

Annelies Niet meer actief

@rox, jee wat een domper zeg, bij de verloskundige! Daar zit je helemaal niet op te wachten! Zijn er nog meer verloskundigen binnen de praktijk waar je heen gaat? Zodat je haar niet zo vaak tegenkomt?
    @merakli, idd een geplande keizersnee, jij ook? en succes met de laatste week, scriptie schrijven... poeh, dat is voor mij tijdje geleden maar ik weet nog wel dat ik het een enorme pokkeklus vond!
    @helen, leuk dat je toch te weten gaat komen of jullie een ventje of een dametje krijgen!
    @twinkle, veel klusplezier van het weekend! Is zó leuk om de babykamer klaar te gaan maken!

Oh, wat heeft booky mooi weer zeg! Heerlijke dag om te trouwen!

9. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ja inderdaad Twinkle, nog even hard er tegen aan. Dank je wel. En vanavond veel plezier bij je vriendin en hoop dat jullie lekker gaan klussen, is altijd leuk met de babykamer. :D

@ Annelies, nee bij mij geen geplande keizersnee, ja inderdaad is een pokkeklus en het leuke is, lees mijn eigen geschreven stukken en zie dan dat de zinnen niet lopen :D ben dan bezig met een zin en ga verder met een andere en dan zit je te denken van wat bedoelde ik nou daarmee.
    :)

En inderdaad booky heeft mooi weer!!!!!!!!!!!!!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo dames,

ik kom ook weer even kijken! poeh wat valt mij mijn stage tegen. het kost mij heel veel energie. de kinderen zijn wel leuk enzo maar ik ben zo moe en heb steeds hoofdpijn enzo. en ik heb nog steeds kies- kaakpijn beetje lastig.

@booky: ik weet niet hoe laat je gaat trouwen maar heel veel plezier of anders al van harte gefeliditeerd!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky ik hoop dat je een super leuke dag hebt vandaag!! Aan het weer zal het niet liggen denk ik :)

@rox wat vervelend van je vk.. Ik denk dat ze bang is voor zwangerschapssuiker want dan wordt je kindje ook heel groot en moet ie eerder gehaald worden... ( maar jah dat is ook maar een gokje van mij )

@Twinkle Veel klusplezier ik zal dit weekend eindelijk is een foto van onze babykamer plaatsen.. wordt tijd .. hij staat al zon tijd.. maar jah plankje en canvasdoek hangen nog niet dus vandaar nog geen foto :$

12. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Rox,

Inderdaad flauw zeg van je vk!
    Maar ben je dan veel aangekomen? Op je foto`s zie ik dat er namelijk niet direct van af!
    En het enige voordeel van een strenge vk...bij de bevalling lijkt het me wel handig!
    dat ze kordaat en vastbesloten is.

@iedereen>>>Ik ga 30 mei een 4 d echo laten maken.....zijn er nog meer meiden die dit gaan laten doen....zat zo te dubben over de periode om dit te doen.

En zeker een mooie dag om je trouwdag te hebben!! Ze boft maar!

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hoi! Laat nog ff van me horen, maar doe eigenlijk bekant weinig. Zit de hele dag op de bank en wanneer Gabriël slaapt, slaap ik ook. Pfff.. Wordt niet goed van die harde buiken! :( Vandaag waren ze ook wat pijnlijker, dus m'n lijf vindt echt dat ik rustig aan moet doen.. :-?

Wil wel ff tegen Rox zeggen dat ik het vervelend voor je vind dat je vk zo tegen je tekeer ging! Dat had ze wel wat tactischer mogen brengen, zeg!

Leuk al die bewegende buiken, hier ook een druktemakertje, hoor!!

En Hellen, yeeeey! Mogen wij het dan ook weten? :rolleyes:

Zo, ik ga gauw verder.. Best vermoeiend zo zitten.. :-s

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww..Booky..ik had er helemaal overheen gelezen dat je vandaag trouwt. Het officiële gedeelte zal al wel achter de rug zijn nu en je hebt zo'n mooie dag! Gefeliciteerd en héél veel geluk gewenst!

@iedereen: als ik het te weten kom ( wurm moet óók nog meewerken) dan zijn jullie de enigen die het horen :D

Enne Rox: ik vind dat je VK wel erg vervelend doet zeg!

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ andi vervelend meid1 rustig aan dan maar...

@mare jij ook rustig aan he!
    @eertje wij hebben m 27 juni pas.. na de vakantie.. voor de vakantie ging niet meer anders had ik m ook graag eerder gewilD
    @twinkle leuk!!! veel plezier!
    bedankt iedereen voor de lieve woorden! doet me goed een beetje gelijk krijgen;)

maar ik ben nu 10 kg aangekomen... en jullie????

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Leuk Hellen!! Ik ben heel benieuwd!!

10 kg al Rox?? .. Ikke.. Nog niks.. Ben 3 kg afgevallen en zit nu pas weer op m'n startgewicht..
    En ik doe rustig aan, hoor.. :)

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hoi dames

Hier alles oke.
    Kheb de babybelt binnen gekregen. En hij zit heerlijk.
    Echte aanraden voor de meiden die rugklachten hebben. En natuurlijk ook heerlijk voor als ondersteuning van de buik.

@Rox : ik ben ook 10 kg aangekomen.

Meiden ik moet er weer vandoor!

liefs lonny ;)

18. he meiden..

ik kom even snel vertellen dat mn nichtje vanmiddag om 16.41 is geboren!!!

Ze weegt 3230, en is 47 cm..

En ze heet Isis Anna!
    tis echt een klein poppetje, echt heel schattig.
    Ze heeft al een volle bos met donker haar, echt leuk.
    Het was ook heel leuk om mn neefje te zien , de grote broer. Zo trots als een pauw!

De bevalling was kort (4uur), maar heel heftig.
    het ware zware pijnlijke weeen, en ze had weinig tijd om bij te komen tussen de weeen door!
    Gelukkig is alles voor de rest goed gegaan en ze maken het allebei goed..

Ik moet nu weer gaan, moet ff langs n vriendin!
    Ben morgen weer bij een pc , en dan kom ik weer ff lezen en reageren en een foto plaatsen van mn nichtje :d ..

Fijne avond en tot morgen.

X

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Eerised........GEFELICITEEEEERD!!

Leuk hoor....nieuw wondertje erbij :)
    Maar bevallen ...brrrrrr.....waarom hebben ze in hemelsnaam niet gewoon een ritssluiting op het menselijk lichaam geplaatst....alles is zo knap geregeld.....is dit toch een beetje jammer he ;)

En Hellen....weet je al wanneer je een echo gaat laten maken?? Ben nu al nieuwsgierig naar wat het wordt !!

En ik zit nu nog 1 kg onder mijn startgewicht....maar ben altijd al te zwaar hoor....dus die 2 kg vetreserve hoef ik echt niet aan te leggen :)
    En hoop mensen vinden dat mijn gezicht enzo er nu slanker uitzien....dus volgens mij vk pakt die kleine toch wel wat hij nodig heeft.
    En mijn buurvrouw bijvoorbeeld is 2 weken verder als mij en ook `al`8 kg aangekomen.
    En als je niet extra bent gaan snoepen enzo....sommige houden ook veel vocht vast.

Maar zo`n vk hoeft geen zweep uit de kast te halen hoor!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier nog niets aangekomen...zal nu wel gaan beginnen, denk ik zo. Ik heb ook meer trek inmiddels...Ik was natuurlijk al een zwaargewicht voor ik zwanger werd.

Fijn he Lonny, zo'n babybelt. Ik ben ook helemaal blij met de mijne. Het scheelt écht!

Eerised: gefeliciteerd met je nichtje!

Eertje: ik wilde de zaterdag voor vaderdag doen, maar ik moet het nog eens met Lief overleggen. Hij vond het nl. ook wel leuk om te weten voordat we het kamertje gaan schilderen, dus ik ben benieuwd wat zijn planning is. In mijn eigen huis wacht ik er sowieso nog even mee, want als er een koper komt is het allemaal voor niets geweest!

Deel Deze Pagina