September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Jusi
    door een lage bloeddruk kan je je op zich wel moe voelen inderdaad, maar je onderdruk is wel nog goed. ( mijn bloeddruk was aan begin van de zwangerschap 91/48 en nu 103/56 )
    Ben benieuwd wat de vk er van zegt!

@ iedereen
    ons huishouden moet dan maar lekker op een laag pitje hoor!
    Ik ben er op vakantie ook achter gekomen dat ik het thuis veeeel te gek maakte met werk en huishouden en alles regelen en verzorgen, we moeten met ze alle lekker genieten en ons niet over de rooie helpen!

vraagje:
    Voor de gene die een pretecho gepland hebben, met hoeveel weken doen jullie hem?
    Ik wil vandaag ook graag een afspraak gaan maken..

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @eerised Gefeliciteerd meis!!

@booky Lekker genieten in Limburg en wat goed dat Mats het gelukt is met de ringen :)

@Andi ik hoop dat het vanzelf overgaat en dat het niet de hele zwangerschap nog duurd!!

@ikkeh gisteren op de verjaardag van schoonmoeeder met lief balletje over trappen ---> gevolg verkeerd terechtgekomen met Enkel en enkelband flink gescheurt :( Lief is nu krukken voor mij aan het halen....

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Auch Naiobi...jij bent lekker de pisang met die enkel. Doe je voortaan iets minder enthousiast ;) ?

Ik ga de pretecho plannen op de zaterdag voor vaderdag ( als het lukt!). Dan ben ik, toevallig, 27 weken. Maar voor hetzelfde geld zit die mevrouw dan al vol, dan zal ik het wel een week of wat eerder plannen, denk ik zo.

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh nee hè naiboi, dat is nu zeker extra erg. doe je rustig aan nu?

ze gaan vandaag beginnen met de verhuizing dus straks worden weer alle berichten verwijderd.

5. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ik heb hem met 24,5 week. Als je iets langer wacht heeft kleine iets meer vet op het snuitje...maar als je wat vroeger bent is er nog meer ruimte, dus zie je het kindje nog wat duidelijker.
    Maar ik kan gewoon ook niet wachten hoor....te leuk :)

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Hellen ik deed het wel redelijk rustig aan maar wat 1 sprongetje al kan doen :)

Leuk hoor nog een pretecho.. ik vind zon 3d/4d echo ook wel leuk, maar mannetje vind het dan een Alien .. Die voelt er dus niks voor :(

7. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook zoiets had van....dat hoeft van mij echt niet!
    Ik associeer die vieze gelige kleur enzo eerder met iets doods zeg maar....maar op de echo zelf zie je die kleine natuurlijk wel bewegen.
    En ook mijn vent vond het maar onzin...was allemaal helemaal nergens voor nodig....maar we hebben beide vrij gemakkelijk onze grenzen verlegd ;).....we willen nog een sneak preview!!

En naiobi>>>>wel voorzichtig doen he!!!

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dank jullie voor alle knuffels! Het moet maar hè, dus we doen maar zo rustig mogelijk aan!

Auuwwwww, Naiobi!! En hè, wat herkenbaar.. Dat woord gebruikte mijn hub ook.. 'Alien'... ;)

Hè, gaan weer alle berichten ervandoor Nouja! ... :-s En dan heb ik nét een nieuwe buikfoto in m'n album gezet.. :evil:

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Eindelijk goed nieuws hier!!! Ik heb een baby in mijn buik!!! Het hartje klopt en alles zit erop en eraan! Het blijft allemaal heel spannend, maar we gaan heel erg genieten nu! De termijn klopt ook, dus 20-12 uitgerekend!

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Doortje! Hè wat fijn meid dat alles in orde was!! Lekker van gaan genieten nu!!! :D

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik haaaaaaat reflecties. maar ik moet nog maar twee weken stage lopen dus wat zeur ik nou??? zal wel aan de zwangerschap liggen dat ik dit niet eens aan kan...

nog even iets leuks: dat kleine mannetje in mijn buik is zo'n drukte maker. vandaag heb ik hooguit een keertje tien minuten tussendoor niets gevoeld voor de rest is hij de hele tijd aan het bewegen. daar hoor je mij niet over klagen. nog vind ik het ook echt leuk als ik 's nachts wakker wordt en hij gelijk weer druk wordt :D

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ doortje
    Wat geweldig! Gefeliciteerd!!

@ iedereen
    gaan ze nou weer de site verhuizen?
    Wat krijg ik daar helemaal compleet het heen en weer van zeg!
    De vorige keer heeft het me al de nodige ergenisje en humeurtjes bezorgd, en ik kwam er van de week pas achter dat ik geen banner mer had.. (zal ook wel door het zwanger zijn komen, niet zo scherp meer)
    en ik wilde net een zooi foto's aan me album gaan toevoegen.. maar als jullie het niet erg vinden dan bespaar ikmezelf dus heel even die moeite..

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat heerlijk dat alles goed was Doortje. Ga nu maar genieten hoor!

Jah..pfff..weer verhuizen. Straks zijn we weer kilometers discussie kwijt... Nou ja. Het schijnt een verbetering te worden dus...

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou ik ben bij de vk geweest, en mijn bloeddruk was nu goed. Wel wat aan de lage kant, maar dat is dus normaal voor mij. ;) Hij was nu niet zo laag als afgelopen woensdag. En ik moet idd iets zouts eten mocht ik me flauw voelen.
    Verder was alles goed, en wegen doen ze niet, alleen als de rest van je lijf ook meegroeit zeg maar. ;)
    Verder had ik nog bericht gehad van de zwangerschapscursus, dat die helaas niet kan doorgaan omdat de docente ermee gestopt is. :(
    Nu maar hopen dat Vivent nog wel plek heeft, want bij Pantein was alles al vol...

Eertje, ik had die reactie om 7.50 getypt, je klok staat een uur achter. ;)
    En mijn bloeddruk is altijd aan de lage kant, maar niet iets om me zorgen om te maken zegt de vk.
    En ik heb de kleine al wel gevoeld hoor, alleen maakte ik me toen denk ik druk om het feit dat ik hem/haar al een paar dagen niet gevoeld had. Maar ook dat is normaal vertelde de vk. ;)
    Naiobi, aaaii, dat is flink balen van je enkel! :( Beterschap!
    Doortje, geweldig, gefeliciteerd! :D Ik hoop zo voor jou dat het nu allemaal goed mag gaan, het is je gegund. :)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zo was ik ook weer eens, een drukke week achter de rug met vanmorgen nog een zolder sessie, helaas voor mij met gevolgen :cry:
    Manlief had zijn dartbord op de ballustrade gelegd, ik liep naar beneden, hij stootte per ongeluk met zijn elleboog het dartbord eraf en die kreeg ik dus in mijn rug.

AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUWWWWWWW en vele andere woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn.

Nu een schaafwondje en een beurs gevoel.

Later zagen we dat de leuning de grootste klap heeft opgevangen want daar was het hout vanaf gesprongen. :confused: ,dus eigenlijk toch nog geluk gehad.
    Maar goed de zolder lijkt maar niet op te schieten, het kan me ook niets meer schelen zet het bedje van de kleine wel bij ons op de kamer als we het voor die tijd nog niet klaar hebben. ;) .

Nou eens even kijken of mijn hersenen nog werken.

Ik moest iemand feliciteren met de geboorte van een nichtje dus bij deze GEFELICITEERD.

Iemand had een zere enkel, als je over een paar dagen nog last hebt even de fysio inschakelen, heb ik ook gedaan en nu geen last meer, mijn man was eigenwijs en heeft dit nooit gedaan en dit is dus altijd een zwakke plek gebleven.

En voor de rest ben ik het even helemaal kwijt.

Groetjes Anita

16. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Nou dat wordt weer even wennen dames!!!

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    ik snap de site nog steeds niet echt, ben al een uurtje bezig met uitvogelen :(

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh wennen ja zeg dat wel, hm ik vind de lettertype helemaal niets. zou je dat kunnen veranderen? ik denk niet dat ik vandaag nog zin heb om alles uit te vogelen.

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja volgens mij is het ook niet meer mogelijk om er zo`n bannertje onder te plaatsen....ik kan tenminste niet ontdekken hoe!

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    de bedoeling is dat je hem bij gebruikersinstellingen als handteking plaatst maar net stond hij er bij mij nog niet. misschien nu wel?

edit: JAAAAA

Deel Deze Pagina