Ik hoop voor je dat er wat te zien is want je kunt ook nog onzekerder worden als je niet zoveel ziet. Hartactie zal er zowieso waarschijnlijk nog niet te zien zijn. Ik hoop dat je wat vertrouwen in je lijf probeerd te krijgen. je hebt een positieve zw test (meerdere ws )en je kunt er toch niks aan veranderen als er wel of niet iets te zien is. Je hebt toch de 12e of de 14e al een echo?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik hoop dat je niet te onzeker word door die echo. Volgens mij was het bij Miek, konden ze toch ook nog niets zien vorige keer, nu gelukkig wel. Maar ik kan me wel voorstellen hoor, ik zou het ws ook doen
Het enige wat je kan zien is een stipje. Je ziet wel dat er iets in je bm zit. Heb bij mijn zoon jaren geleden ook met 5 weken een echo gehad ivm hevige buikpijn.
Ik weet dat er geen hart actie is, is er echt niet te zien denken jullie? Ik twijfel heel erg... Want aan de andere kant gaat het mij er alleen om dat er iets te zien is. VAn de week was er bij ik geloof ik mieke toch uit eindelijk ook wel een stipje te zien? Dan weten we in ieder geval dat het IN de baarmoeder zit... Dat zou het wachten tot de hart echo op de 14de wel wat makkelijker maken... Toch? Ben wel heel onzeker...
hihih ja erg he dat aagje zijn Thanks voor het antw ik snap je... Ik twijfel echt over morgen, partner vraagt zich ook af of ik niet nog onzekerder word als er niets te zien is... MAar als dat zo zou zijn, dan kan ik altijd weer laten bloedprikken voor hcg enzo... Ik weet dat je geen zekerheid hebt of kunt kopen, maar dat ene kleine beetje hoop dat er morgen een wit vlokje te zien is op de echo....
hoi dames... ik heb denk ik slecht nieuws...:S ik heb heel de dag al last van bruin/roze verlies...:S:S volges mij gaat dat niet goedkomen hier..:S kmag morgen naar de huisarts om te kijken hoe of wat..... groetjes
Betty als je bij week tot week kijkt zie ik bij week 5 staan dat het hartje van je kindje begint te kloppen + een echofoto van wat je kunt verwachten te zien. Bij week 6 staat (en daar zit je nu in met je 5 weken en 2 dagen) dat het hartje steeds krachtiger gaat kloppen. Of dat dan al te zien is op een echo weet ik niet, wat ik wel weet is dat het een inwendige echo zal worden. Groetjes Anita
hey dames dankje.. maarja ik weet ook niet moe ti ker nou vanuit gaan dat het fout gaat...? off ? kan het alsnog nog steeds raak zijn..? enja als het een miskraam zou zijn hoe zou dat dan gaan..? want het is namelijk echt niet veel... met 1 inlegkruisje heb ik heel de dag gedaan...:S
Hallo allemaal, ik kom me ook aanmelden hier, ik had gisteren al 2 lichyte testen en had vanmiddag nogff de digitale test van clearblue geddan maar ben toch echt zwanger ! ben helemaal blij Dus vanaf nu klets ik lekker mee
Dag meiden! Ik kom gedag zeggen - vandaag bij de huisarts geweest en helaas betekende de lichtere teststreep een naderende miskraam. Bij de huisarts testte ik helemaal negatief We vinden het heel jammer, maar het was nog zo pril en we zijn blij dat we in ronde 2 alweer zwanger werden. Als het vloeien achter de rug is, proberen we opnieuw of een brusje voor Ollie inzit. 'k Zal af en toe nog wel eens meelezen met jullie, hoor Iedereen een mooie en vooral goede zwangerschap gewenst!
Hey allemaal, Ik wou me hier ook graag aanmelden. Heb dit weekend pas positief getest. T is nog wel heel vroeg allemaal want morgen is eigenlijk mn nod. En ik heb af en toe krampjes. Heeft iemand dit ook hier? Als alles goed gaat deze week ga ik het vrijdag vieren. Groetjes kiki