Poeh hee..ik zie net ineens dat ik nog 100 dagen te gaan heb. Dat lijkt nog veel, maar is volgens mij zo om...
oh jah dat was er zo speciaal aan 25 wk 5 dagen ... nog 100 dagen te gaan.. maar ehm hellen jij bent toch niet de 19e uitgerekend?
het gaat nu best hard hè? ik kan echt haast niet meer wachten, ik ben zo benieuwd hoe ons ventje zal zijn...
Nou..sinds de latere echo's (na de eerste termijnecho met 9 weken) loopt het kind steeds voor op de groei. Officieëel hebben de gyn en ik besloten het "maar" op de 23e te laten, maar reëel gezien is het kind al verder dan dat. Dus ik houd die datum aan en da's de 19e. Nu, na de groeiecho's loopt het trouwens nóg een stuk verder voor...maar daar houd ik allemaal geen rekening meer mee. kan wel blijven schuiven zo
Jusi, heb geen idee, maar word er een beetje simpel van Helen, ik vind het nou erg snel gaan, die 100 dagen zijn ook zo om denk ik hoor
@ Helen, ja hier liep mano ook 2 weken voor op de groei, maar hij is toch echt pas met 42 weken geborene Dus dat zegt ook niks.
inderdaad voorlopen op de groei zegt niets over de uitgerekende datum. Kylian liep ook steeds 2 tot 3 weken voor op de groei en is uiteindelijk 3 weken later geboren. Ik ben bij de Menzis en als Kylian 1 maal slaapt dan gaat het wel goed, af en toe begint hij dan te huilen maar met wat aaien over zijn bol slaapt hij zo verder. Groetjes anita
Zitten er ook mensen bij Ohra?? @ pluk hopelijk gaat het vanavond weer wat makkelijker met Kylian in slaap krijgen.. Niet zon slimme actie van opa en oma
Hellen die 100 dagen zijn zo om. Sowieso niet normaal hoe ontzettend hard het gaat..... Hier liep er ook eentje voor op de groei, maar meneertje bleef ook langer zitten en is uiteindelijk gehaald . Ben benieuwd wat deze smurf doet, moet nog even wachten op de groeiecho. Pluk, hmm das niet zo handig van je schoonouders. Hopen dat het slapen vanavond weer helemaal lekker gaat.. Naoibi, hier geen Ohra ....
Ach...die datum zegt ook eigenlijk niet zoveel he....kids worden zelden op de uitgerekende datum geboren. We zien wel Hier nog een geen-Ohra-verzekerde
ook geen ohra nee... so ik heb even een middagdutje gedaan ik hield het niet meer vol en nu moet ik afwassen en koken dan samen met mannetje eten naar de hypotheekadviseur en werken... bah veel te veel voor mij
Jammer dat er verder geen ohra mensen zijn.. was wel benieuwd of daar nog iets speciaals in het kraampakket zou zitten Ik heb al wel een boek met tips voor papa en mama gekregen van hun. twee weken nadat ik aan had gegeven dat ik zwanger ben
In mijn IZA pakket zat een leuk doosje met Dick Bruna spulletjes: een lepel, schaaltje en tuimelbekertje. Echt heel leuk! Over een minuutje staan er weer nieuw buikfoto's in mijn album
ik kan bij zilveren kruis alleen maar kraampakket gratis bestellen als ik 2 sterren polis heb... heb ik dus niet, maar er staat ook niet bij hoe duur het dan is. nou ik koop de spullen wel bij de kruidvat ofzo. tenminste wat ik nodig heb. oh dan ga ik zo kijken hellen. en ik ga zo ook nog één van dinsdag plaatsen