Nou, wat een verrassing, begint dichterbij te komen en ik was niet bang voor de bevalling, maar als ik de kraamverband zie , denk ik oeiiiiiii. Ik weet niet maar begin een beetje bang te worden.
ja ..met zo'n doos vol "medische" spullen in huis wordt het wel ineens heel erg echt he, Merakli? Dat had ik ooh, hoor!
tja een vriendin van mij heeft allemaal cadeutjes meegenomen voor de baby maar ze had ook wat voor mij: kraamverband. nou bedankt!
Nou daar ben ik weer, hihi, een maand niets getypt, uiteraard meegelzen, maar ik kon me niet meer inloggen, en had ook werkelijk geen flauw idee wat ik verkeerd deed.. ALLES WEER VERANDERT hihi, ik word er niets wijzer op ik ga vanaf nu weer meelezen en reageren, want als ik alles helemaal terug moet halen, word geen doen.. we gaan verhuizen, heel uit het niets haha.. totaal niet de bedoeling, maar kregen een woning aangeboden, en dachten kijken kan geen kwaad, nou is het zo ontzettend ruim etc, dat we het niet aan ons voorbij wilden laten gaan! bas is vorige week over gegaan naar een peuterbedje bevalt goed!! hihi, hij vind zichzelf een GROTE JONGEN nu, zegtie hihi.. lieff he verder woensdag echo gehad in 1 woord GEWELDIG!! 3d/4d ontzettend mooie foto's meegekregen zal proberen te kijken of ik hier een beetje wegwijs word, en weer een beetje alles up to date kan krijgen!! ga zo eerst eventjes op de fiets naar dinxperlo!! naar de markt ondertussen hier al wat met buddys of iets dergelijks geregeld? of loop ik nu weer meteen op de zaken vooruit hihi
haha ja dat weet ik nog wel met bas, dat ik ook dacht oh jezus, daar had ik ook nog niet helemaal over nagedacht hahahahahahahaha heb em nu nog niet binnen, zit bij de menzis verzekering..
@mamavanbas welkom terug gheeheh.. Wat schattig als zon kleintje zichzelf een grote jongen vind Ik denk dat het eerst weer een beetje duidelijk moet zijn wie er online is en wie niet om buddy's goed aan te kunnen pakken Zal ook vanzelf wel komen wanneer we verlof hebben Die van mij is vanaf 10 augustus
@mamavanbas: Echt waar??? grappig dat jullie nu gaan verhuizen naar een nog groter appartement en ik vond het al zo mooi. hm, wij gaan ons appartement kopen en verbouwen dus ik ben ook helemaal blij want ik krijg een nieuwe keuken ^.^ schattig van je zoon, lijkt me te gek om mee te maken dat ze zo groot worden!!!
@mamavanbas leuk hoor een ander huis... had ik ook wel graag gewild maar jah zit er even niet in ... @mare leuk hoor nieuwe keuken
Helen, het wordt ineens echt en dan vragen mensen ook van ben je bang voor de bevalling ik zeg dan nee, maar sinds gisteren ben ik een beetje bang. Klinkt mischien heel stom, maar weet ook niet waarom. @ Mama van Bas, lijkt me leuk maar ook wel spannend om nu te gaan verhuizen , alvast succes!
hallo, vandaag kwam een oud collega langs op mijn werk met zijn drie weken oude zoon en oh wat was dat een mooi ventje. dan krijg ik echt zo'n zin om mijn eigen zoon te zien en aan iedereen te laten zien!!! ikben eigenlijk helemaal niet bang voor de bevalling, ik bedoel het gaat toch gebeuren en als het tegenvalt dan vergeet je het als het goed is toch weer. nee ik ben niet bang
haha ja we gaan nu naar een woning, echt boven beneden, achtertuin.. dus helemaal super!!! Leeeeeeuk!!! Je appartementje kopen, dan is alles wat je doet ook meteen in investering en een nieuwe keuken is dan idd wel heel leuk he Ohhh ja groot worden.. pff dat gaat met nu veel te snel met mijn kleine kerel, hij word zo snel groot nu kan steeds beter praten, en is momenteel zo puberig als maar kan zijn hihi..
oh ja dat is het zeker, maar we gaan er super op vooruit moet ik zeggen.. en van de verhuurder krijgen we gezien de situatie, alle tijd om te verbouwen, zonder extra huur.. dus als we het niet redden, dan redden we het niet.. maar dat zou natuurlijk niet leuk zijn, maar voor nood is iig alles goed voor elkaar.. Bang voor de bevalling? moet je helemaal niet doen, als ik iets heb geleerd is dat als je met 20 meiden over je bevalling gaat praten, ze het allemaal anders hebben ervaren maar het is ook zo verschillend, als dag en nacht, je kan je er gewoon niet op instellen.. en over 1 ding zijn ze het allemaal eens hihi, wat je er voor terug krijgt, neemt alles weg.. en denk maar aan de mamas hier die voor de tweede of al meer kindjes gaan.. die beginnen er ook zo weer aan, ga niet vertellen dat ik het nou als fijn heb ervaren, maar het is het echt allemaal waard, plus dat je de pijn echt weer vergeet, want zelfs als je het hebt meegemaakt (vind ik zelf) is het nog weer een raadsel wat deze bevalling gaat brengen, en hoe het voelt, dat weet ik in de grove lijnen maar je vergeet het allemaal weer zodra ze dat kleine kindje op je buik leggen, dat gezond is en helemaal van jullie...
JA! Zit alleen wel verstopt Maar het is een mooie dag, ik ben met mijn lief en ik ben vrij. Nah..er zijn ergere dingen..
@Hellen; ow wauw zeg die yoga van jouw. Wat heerlijk dat je dingen geleerd hebt en even heerlijk hebt kunnen ontspannen zonder pijn. @MamavanBas; wat super zeg dat het huis op jullie pad kwam. Dat zijn nog eens leuke verrassingen. Wat een heerlijk weer he meiden! ik ga er lekker van genieten. Fijn weekend allemaal
O ja..ik meet nu steeds mijn bloeddruk en nu had ik een lage bovendruk ( 100) de onderdruk was netjes (76). Nu las ik dat een lage bovendruk je erg moe zou kunnen laten voelen. ik zie ook af en toe sterretjes en dat is nu dan kennelijk niet van een heel hoge bloeddruk. Mijn HB was 2 weken geleden nog 7,1. Iemand ervaring met de lage onderdruk? Want ik voel me inderdaad best moe en slapjes...
Happy me, geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Hellen, wat fijn dat yoga je zo goed doet. Over lage onderdruk; Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik heb meestal een wat lagere bloeddruk. En de vk zei dat het idd kon komen dat ik me daardoor zo moe en slap kon voelen. En daarom moet ik als ik me zo voel iets hartigs eten, omdat dat dus toch niet erg is met mijn bloeddruk. Verder zou ik het even aan je gyn navragen voor de zekerheid. MamavanBas, geweldig dat jullie een groter huis aangeboden hebben gekregen. Wanneer gaan jullie verhuizen? Bang voor de bevalling, wat ik hier nu lees, ben ik ook niet. Ik zeg altijd maar zo: 'Er is nog nooit ééntje blijven zitten.' Verder gaat hier alles zijn gangetje. Afgelopen donderdag nog bij de vk geweest, en mijn bovendruk was iets hoger dan anders, maar het kon geen kwaad zei ze. Kon ook komen doordat ik me gehaast had om daar te komen. En ik heb last van spataders sinds kort. Mijn benen lijken wel een regenboog, niet mooi, maar erger vind ik dat ze af en toe best pijn doen. Nu moet ik zoveel mogelijk zittend werk doen, en als ik toch moet staan, om de 2 uur een kwartier rusten met mijn benen omhoog. Ach ja, als dat alles is, ben ik dik tevreden!
Mooie buik heb je Helen! Echt overduidelijk!! MamavanBas, wat super dat je gaat verhuizen! Gewoon binnen Aalten? Ik las ergens wat over kraampakketten en bang zijn voor de bevalling.. Maak je geen zorgen voor die bevalling, d'r zijn al zoveel vrouwen jullie voorgegaan! En als bevallen echt zóóó erg was, dan had ik nu wel niet voor een tweede gegaan! Ik kan bijna niet wachten totdat het zover is, want met al dat rusten begin ik het behoorlijk beu te worden. Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in m'n album gezet! Net gemaakt, schrok d'r wel ff van.. Wist dat ik al een buik had, maar dit was echt.. wow.. Vind 'm wel huge worden!! Hier twee baby's bij ons in de gemeente. Allebei ventjes, de ene van 20 april, de ander van 24 mei. Als ik dat dan zie, dan krijg ik er zelf helemaal zin in!
@ Jusi: Bang voor de bevalling, wat ik hier nu lees, ben ik ook niet. Ik zeg altijd maar zo: 'Er is nog nooit ééntje blijven zitten.' Die vind ik goed Maar als ik het zo allemaal lees klopt het ook wel, er zijn hier dames die voor de tweede zijn gegaan. En dat zouden ze niet zo gauw doen, als het zo erg was, maar het blijft spannend.