he getsie meid! doe ff rustig aan en probeer je nog even zo min mogelijk zorgen te maken, zal je bloeddruk en situatie niet veel goeds doen.. weet dat het makkelijker klinkt dan gedaan, maar je moet het toch proberen!
ja bah he, ik was gister ook zo slecht van het weer.. helemaal licht in mijn hoofd, stond echt niet stevig meer op mijn benen, was heel raar! vandaag weer super moe wakker geworden maar vandaag ff lekker je zinnen verzetten!! uiteraard veel pleizer met shoppen!! hihi altijd gezellig en uiteraard veel plezier morgen
hey hellen, laat je niet ongerust maken. ja het klopt teveel harde buiken zijn niet goed, maar het kan ook gewoon betekenen dat je het nog rustiger aan moet doen. dan komt het misschien weer helemaal goed. wacht nu maar eerst eens af.
hihi jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Van harte gefeliciteerd met jullie MEISJE!! en idd, dat ze lekker gezond is en het goed doet daar binnen is, is al het belangrijkste!! wel fijn om weer eventjes te horen he
Hellen, volgens mij hoef je je niet zo ongerust te maken hoor. Ik hoop dat je ondertussen gerustgesteld bent. Merakli, hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje! Zoo, ik kom telkens minder hier lijkt het wel. Ik heb weinig puf om 's avonds nog achter de pc te kruipen. Heb veel last van mijn benen, omdat ik daar veel spataders heb gekregen door de zwangerschap, en vooral 's middags hou ik ook veel vocht vast. En ik werk nog steeds 4 dagen per week. Dadelijk ga ik de vk bellen, want ik trek het niet meer zo.
Goeie morgen meiden! @Hellen: Wat vervelend die harde buiken. Rustig aan doen meid. Maak je niet te ongerust. Probeer een beetje te relaxen en wacht het telefoontje af. @Merakli: Een Meid wat leuk! gefeliciteerd! Veel plezier met roze shoppen. @5Mare5: Ja het is idd weer warm. Maar het is een mooi dagje om te shoppen. Veel plezier in Duitsland morgen! Hier gaat alles goed. Ben alleen erg moe nog steeds. De kleine man in mijn buik gaat ook goed. Hij trappelt er flink op los. Mijn zoon heeft vandaag een feestje bij zijn vriendinnetje. Die meid heeft er drie dagen over gedaan om hem uit te nodigen Ze is zo verlegen. En helemaal verliefd op die knul van me. Maar uiteindelijk heeft ze het toch gedurft Dus die gaan flink aan de poffertjes en de gebak Verder ga ik vandaag weinig doen. Beetje genieten van het weer. Misschien nog een vaderdag kadootje halen. Al heb ik geen flauw idee wat ik voor hem moet halen. Misschien kom ik nog wat leuks tegen. Meiden rustig aan allemaal!
Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is, maar zoals mare zegt, denk ik dat ze zeggen dat je rustig aan moet doen!!! Het blijft moeilijk om rustig aan te doen, maar het moet.
Leuk he!! shoppen, maar het beroerd voelen is ook niks. Gelukkig voel ik me minder misselijk maar als ik niks eet, blijf ik misselijk. En alvast veeeeeel plezier in duitsland!!! @ Lonny Dank je wel meid, ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar veel plezier kinderen zijn toch apart ( ivm verlegenheid) @ Jusi, dank je, wanneer ga je met verlof (duurt volgens mij nog) maar je kunt inderdaad minder gaan werken. @ Mama van Bas, dank je wel!! het is inderdaad een geruststelling, maar snapte er weinig van ( van de 3d echo,mischien omdat ze al best wel groot is?)
Mare, en heb je al iets bedacht om te gaan eten waar je niet beroerd van wordt ? Veel plezier alvast in Duitsland!! Hellen, idd vaak zijn harde buiken en teken dat je toch teveel gedaan hebt. Hoop dat je snel wordt terug gebeld en duidelijkheid hebt. Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee. Jusi, goed van je dat je even de vk gaat bellen. Vier dagen in de week nog werken lijkt me vrij pittig. Spataderen lijkt me ook pijnlijk zeg . Lonny, wat schattig van dat meisje. Hihi dat wordt nog wat met die knul van jou, als ie de meiden nu al het hoofd op hol brengt . JOEHOE MERAKLI, wat leuk dat jullie je kleine meid weer gezien hebben . En nu lekker roze gaan shoppen!! Wij hebben volgende week woensdag de 3D echo.. Super leuk weer even spieken, kijken of ik m'n nieuwsgierigheid in bedwang kan houden . Zo Mats en ik gaan maar eens even een rondje lopen met onze hond. Fijne dag allemaal!!
Hier nog stil...ik wacht af. In ieder geval heb ik gister eigenlijk helemaal niet zoveel gedaan...dus dat kan het niet zijn. Wellicht ene groeispurt, want ik heb ook erg veel last van de huid rond mijn navel 9 voelt beurs en wat geschaafd aan, zeg maar0
twinkle ondertussen alweer terug van vakantie?? en eerised90 missen we ook al een tijdje of niet.. wel meerdere die al een tijdje nie meer geweest zijn of niet? dames waar zijn jullie? EN HOE IS HET MET JULLIE EN JULLIE BEEEBIEEESS
' hmm klinkt redelijk bekend, bij mij kwam het omdat de kleine het nodig vond om zich om te draaien hihi, en de ruimte word steeds beperkter, eigenlijk lag de baby de hele tijd stil, en op dezelfde manier, maar nu word er onderin geschopt ipv boven.. na het draaifestijn werd het ook weer rustiger in de buik.. voel de baby uiteraard nog wel goed hoor, maar niet echt meer pijn.. ik had het heel erg boven op mijn buik hoop dat je snel wat hoort, en dat je even gerust gesteld word!
*Doet haar best om kalm te blijven* En inderdaad: Eerised en Twinkle...waar zijn jullie toch gebleven????
Hallo hallo, Ja hier nog zo een die veelste weinig van zich laat horen hier! Maar ik kom er soms ook echt gewoon niet aan toe...werk gaat gewoon door en ben verder erg druk in de babykamer. Vent heeft een kastje voor de wastafel gemaakt...wat ik dan vervolgens weer mag schilderen enzo...je kent het wel Maar er komt langzaam een eind in zicht!! Ook wel zo lekker want het kamertje wordt volgende week donderdag bezorgd....en het hangwiegje voor in onze slaapkamer morgen al als het goed is. Leuk leuk leuk !!! Oh en voor de bij menzis verzekerde....ik kreeg net mijn kraampakket! Zitten stomme grote maandverbanden in...maar ook wel leuke dingen...bijvoorbeeld een hele set verzorgingsspullen voor de kleine....lotion...shampoo...olie dat soort dingen. En Hellen....wat spook je allemaal uit dan dat je van die harde buiken krijgt?? Doe maar goed rustig aan!! Ieders lijf zal vast anders reageren hoor....maar ik twijfel zelfs of ik al een keer een harde buik gehad heb. Nou ik ga weer even verder met schilderen! doeiii
He jasses Hellen! Hoe is het nu??? Jaaa, hier is't kraampakket binnen!! Hij is alleen bijna niks veranderd in de afgelopen 2½ jaar, want er zit zelfs precies dezelfde verschoontas in! Wat er wél nieuw in zit is een nijlpaardknuffeldoekje
Spannend, ik neem aan dat jij het niet wil weten ? de echopiste zag het meteen gisteren, maar het is altijd leuk om je baby te zien. ?wanneer heb jij vakantie? @ Helen, laat je het weten zodra je het weet
Heej meiden, goedemorgen Ik laat ook weer ff wat van me horen Anders worden jullie ongerust zie ik Hier gaat het nog goed hoor
Hahaha, mooi dat het goed gaat bij jou Joyce! Nouwja, Eertje! Jij hebt veel meer leukere dingen in je pakket! Bij mij zitten er echt maar de basisdingen in.. Lijstje: Voor gebruik tijdens de bevalling: 1 Matrasbeschermer 2 kraammatrassen 1 steriele navelstrengklem 1 pak inlegverbamd 1 doosje latex handschoenen Na de bevalling: 10 onderleggers 2 pakken kraamverband(Geloof me, je bent blij dat je het dan hebt! ) 2 stretchbroekjes Voor de verzorging: 10 st steriele gaascompressen 2 doosjes steriele gaascompressen 1pak zig-zagwatten 1 flesje alcohol 70% 1 flacon vloeibare desinfecterende zeep 1 flacon desinfecterende handgel 1 rol luiertape Extra surprise/cadeau: 1 postman luiertas(die heb ik dus nu dubbel) 1 Hippo groeimeter(dus ook dubbel) 1 Hippo tutteldoekje(da's nieuw..)
Ik ben ook bij menzis verzekerd en inderdaad grote maandverbanden maar geen verzorgingsspullen, zou dat ook verschillen? @ Andi, leuk he zo'n kraampakket