Huh? Da's stom dat dat verschilt Merakli als jij en Eertje bij dezelfde verzekering zitten! Jaa, is wel erg leuk zo'n kraampakket en zie echt nog helemaal voor me waar we wat voor gebruikte.. Maar die grote maandverbanden.. Echt, je gaat ze nodig hebben!!
Ik weet nog niets hoor...als ik om half 2 nog niets heb gehoord ga ik zelf maar weer bellen. Dan vinden ze me maar lastig
@ andi, juist die maandverbanden, ik was er ook erg blij mee Heb mijn kraampakket nog niet gehad, zal binnenkort wel komen denk ik, heb wel gisteren ff de blij doos opgehaald, maar er zat geen pak newbornluiers meer in, ze hadden nu van die pakjes met 4 luiertjes erin gedaan en dan 4x zodat je er 16 hebt.
Nouwja! Da's stom dat ze dat eruit hebben gehaald Joyce! Daar deed ik het juist voor! :-s Nou, weet ik dat ik ze zelf moet gaan halen..!
Ja ,i kwas al helemaal blij, en toen maakte ik hem open en toen zat hij er niet in !! Maar dus wel 16 luiers, maar apart verpakt en dan die nieuwe met plasstrip, die dan verkleurt.
Flauw hoor.. net zoiets als dat er voorheen wel een pak luiers bij 't Kruidvatpakket zat en tegenwoordig ook niet meer! Ik stap uiteindelijk toch wel weer over naar die van de Kruidvat, maar gratis luiers is nooit weg!
Huh....zeker maf dat dat verschilt....bij mij staat er wel op dat een kraampakket luxe is? Weet niet of het dan nog uit maakt hoe je verzekerd ben...kan anders niks bedenken....zou wel flauw zijn trouwens.
Oh en even over die newborn luiers....ik heb laatst bij de AH van die pakken luiers gehaald.....ben luiertaarten aan het maken voor schoonzusje en buurvrouw...maar daar zaten geld retourstickers op. Krijg je 5 euro terug gestort als je die sticker met de bon opstuurt. Dan betaal je 5 euro voor een pak van 56 luiers...best aardig vond ik zelf! Maar bij bijvoorbeeld de etos zaten ze er niet op...waarom geen idee...actie was tot september 2009. Hoe toepasselijk
Meiden, nu we in het nieuwe systeem zitten krijg ik geen plaatje meer bij mijn naam. Hoe klein ik zo ook maak........niets helpt???? En ik krijg ook helemaal geen mailtjes meer dat er reacties zijn.........wat ik ook instel........ Zo mis ik alles steeds. Hebben jullie een idee?
Haha Eertje, lekker verbanden zijn dat heh die kraamverbanden. En dan presteren ze het nog om er 2 van in je onderbroek te douwen . Merakli, idd we willen het niet weten. Maar misschien ga ik wel spieken hoor . Hier zijn we echt bezig met de laatstje weekjes. Vrijdag en dinsdag nog les geven, woensdag begint de toetsweek (ik geef gym dus weinig toetsen voor mij ). Vanaf 1 juli sportdagen, dan overgangsvergaderingen e.d. en dan vakantie. Geloof dat we dan rond 10-11 juli zitten. En ik neem waarschijnlijk mijn oudersschapsverlof meteen helemaal op het bevallingsverlof dus dan begin ik ergens in maart/april weer met werken . Joyce, ooh zo’n plasstrip op de luiers is wel handig. Die hadden ze in het zh ook. Thuis moesten we echt goed kijken/wegen of meneertje wel of niet geplast had, haha. Jocruella geen idee waarom je geen meldingen meer krijgt. Moet je maar vaak komen kijken hier
Ziekenhuis belde net; het is inderdaad wat ongebruikelijk om zoveel harde buiken te hebben, maar gezienhet feit dat alles weer rustig is, maken zij zich niet bezorgd. Wanneer het weer optreedt en langer aanhoudt, dan moet ik wél aan de bel trekken. Donderdag zie ik de gyn zelf weer, ik zal dit verder nog met haar bespreken. Want ik deed echt NIETS geks die dag en dan vraag ik me af of ik nog wel 6 uur moet blijven werken...en misschien juist nog wat rustiger aan moet gaan doen.
ik ben weer terug van het shoppen. niet dat ik echt geshoppt heb maar goed. heb alleen nog een paars basic hempje van mamalicious en we hebben onze gratis fleecebekleding voor de bugaboo opgehaald. mijn man is nu onderweg naar een collega van hem die nog allemaal positiekleding voor mij had, ben benieuwd of er nog wat tussen zit. ja idd ik had bij de blije doos ook een heel pak verwacht. maarja alles wat gratis is, is leuk toch... hellen: tja nu je zwanger bent kunnen natuurlijk de belachelijkste dingen al te veel voor je lichaam zijn. als ik naar je gehele situatie kijk lijkt het mij niet gek als je nog minder gaat werken. misschien toch eens goed om over na te denken. ik ga zo heel saai pasta met melk en suiker eten en hopen dat ik geen reactie krijg. alle groentes reageer ik momenteel met misselijkheid op, heel irritant. jocruella: het plaatje is gelukt zag ik en de emails moet je wel in kunnen stellen eigenlijk. heb je geabboneerd dan?
@ Helen ben benieuwd wat de gyn zegt donderdag, maar fijn dat het niet aangehouden heeft. @ OOOOOOOO Booky nog een paar weekjes en dan pas volgend jaar aan het werk???? Nou dat is lekker dan!!
@ Helen ben benieuwd wat de gyn zegt donderdag, maar fijn dat het niet aangehouden heeft. @ OOOOOOOO Booky nog een paar weekjes en dan pas volgend jaar aan het werk???? Nou dat is lekker dan!!
Heb een sms teruggehad van Eerised en daar stond het volgende in: He Andi! Goed dat je smst, ik wou je vorige week al smsen, maar mn telefoonboek was gecrasht dus had je nummer niet meer! Met mij & de kleine is alles goed, heb het nu heel druk hier in huis met verbouwen en klussen & met lessen want moet dinsdag weer afrijden. Heb geen pc meer, en baal daar wel van, dus kan niet even op het forum, en mis jullie wel hoor.. Hoe is het met ju? Geen gekke/trieste dingen gebeurd op het forum? Liefs, desiree Dus alles is gewoon goed bij haar! Nou, fijn dat het weer rustig is bij jou Hellen, maar echt, als het weer erger wordt, echt aan de bel trekken, he!!
@merakli; een meisje wat leuk! gefeliciteerd @Andi; fijn om te horen dat alles goed is met eerised. @Hellen; wat balen van die harde buiken zeg. Ben inderdaad benieuwd wat gyn donderdag zegt.
Ola snel een berichtje vanuit Gran Canaria !! Alles goed hier en met de kleine ook en ik ben een ring rijker een verlovingsring
hey, @naiobi: OH WAT LEUK!!! had je het verwacht??? gefeliciteerd! fijn om wat van eerised te horen en goed dat alles in orde is. ik heb een klein beetje last van zwangerschapsdementie... ik ben vergeten iemand te regelen die op onze ratten let en ze voert. nou dan maar heel veel eten en de buurman vragen of die nog een keer langs gaat. dom van me zeg