soms is het gewoon uitproberen, de nuby spenen pasten perfect op de difraxfles. Meid dat is toch helemaal niet erg, je mag het altijd aan me pb-en hoor Rox , zo zie je maar wat een andere vk al kan schelen, daarom heb ik bij de praktijk aangegeven dat ik een bepaalde vk niet meer wilde hebben. Groetjes Anita
@Twinkle; wat fijn om weer wat van je te horen! Wat een geweldige vakantie heb je gehad en wat super dat je vriend op de knieen is gegaan. Ben helemaal blij voor jullie. @MamavanBas; wat fijn dat jullie de sleutel hebben. Succes met klussen! @Rox; ooooh wat fijn meid dat je nu een leuke verloskundige hebt. Heerlijk zeg. Toch belangrijk dat je je op je gemak voelt bij iemand die je kindje ter wereld moet helpen komen. Ik ga er vandoor. Mag weer naar de pufclub. Tot morgen en fijne avond.
@mare: heerlijk nu al zo'n eigenwijs kind!! hihi @babijtje succes op de pufclub! @pluk nou ik zat er ook zwaar overna te denken gisterenavond! maar nu heeft t zichzelf opgelost gelukkig!
hoi meiden terug van vakantie.. leuk gehad daar en van de zon genoten Nu alleen dilemma dat mannetje morgen naar Noorwegen gaat en de makelaar net belde om afspraak te maken voor kijkers die een bod hebben gedaan graag zaterdag nog een keer willen komen kijken.. dus voel me gelijk al weer gestressed omdat ik nu het hele huis alleen mag gaan schoonmaken.. Mannetje heeft nog even de plafond in de douche gewit... En merk dat ik nu veel sneller harde buiken krijg.. Een keertje bukken en het is al raak .... Betreft de aanzoek: Hij noemde mij de hele dag al mevrouw van hoogen.. ik zo ik zie geen ring om mijn vinger.. Hij zo wil je dat dan ?? dus ik lachte em de hele dag al uit .. want ik geloofde al niet meer dat hij al een ring had gekocht.. En toen lagen we rond half 12 's avonds op de loungebedden bij het zwembad en toen zat ie weer de hele tijd mevrouw van Hoogen te zeggen.. Dus ik weer nou ik zie geen ring om mijn vinger.. Hij wil je dat dan .. dus ik schaapachtig lachen zo van ik geloof er toch niks van .. en toen gaf hij mij dus die ring en moest ik gelijk huilen .. hij dacht dat ik em niet wilde omdat ik zo aan het huilen was.. maar dat was dus omdat ik het al helemaal niet verwachtte ondanks dat mevrouw van Hoogen gedoe de hele dag foto van buik en ring in album.. ga nu mannetje maar wegbrengen naar nijverdal Zal morgen wel effe kijken of ik een gaatje in mijn schoonmaakronde kan vinden om terug te lezen en te reageren
Babijtje, ja, ik kijk nu ook wel uit naar de zwangerschapsgym, lijkt me ook leuk. Jessica, je moet je man zo'n 2 maanden missen dan? Pff, lijkt me ook erg lang! En wat zielig dat je 2 meiden én jij niet lekker zijn. Klaag maar lekker hoor, ook daarvoor zijn wij hier. Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt! Hellen, wat blijft het toch een wonder he, die echo's. Fijn dat jullie meid het zo goed doet. En volgens mij liggen alle baby's wel voor op groei als ik zo om me heen hoor. Die smurf van ons had een groter hoofd voor het termijn, en een kleiner lijfje als gemiddeld. Het was geen dikkerd, zei de echoscopiste al. Merakli, ja, het is fijn dat ik nu halve dagen kan gaan werken, maar dat ik eerder met verlof kan vind ik eigenlijk minder. Ik had eigenlijk gegokt op een probleemloze zwangerschap, met 4 weken voór de bevalling verlof en na de bevalling lekker 12 weken. Mja, het is niet anders! Jocruella, fijn dat jullie klaar zijn met het kamertje, ik zal straks de foto's eens bewonderen. Leuk is dat, ik loop nu ook elke dag even het kamertje binnen. Rox, laat je niet zo beïnvloeden door je gewicht. Je weet zelf dat je je niet helemaal vol duwt met eten, dus je kunt er niet veel tegen doen. Voel je nou niet schuldig, daar hebben jij en je kindje niks aan, als jij straks ook nog eens stress hebt hierdoor. Mare, probeer je het wel een beetje rustig aan te doen? Jij hebt al vaker klachten gehad toch? Jocruella, wij hebben volgende week een informatieavond van onze kraamzorginstantie. Dat doen zij voor meerdere mensen, dus ze komen hier niet langs. Een intake doen ze telefonisch. Twinkle, wat leuk om op vakantie de pretecho te doen! En wat romantisch van je vriend, ik zou zo weer willen trouwen haha! MamavanBas, ooh ik herken het helemaal, ik zou ook zo graag over onze baby willen praten in de hij of zij vorm, maar ik weet dat een nichtje van mij me hier is tegengekomen. Dus nu weet ik zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt om mijn mond te houden. En succes met klussen. Rox, gelukkig dat het meeviel bij de vk! Zie je wel dat je je nergens druk om hoefde te maken? Muts die je bent! Mare, leuk dat je ouders en zusje ook mee mochten. Ook fijn te weten dat ie iig 1 mooi oor heeft. Over kleertjes wassen: Ik heb nog niks gewassen, er liggen zelfs nog spullen op zolder! Ik ga volgende week zo langzaam aan beginnen met spullen van de zolder te halen en in de kast te leggen. Over flessen: Wij hebben de starterset van Avent, die zagen we liggen in de winkel en die hebben we toen maar genomen. Zooo, ik ben weer helemaal bij geloof ik! Pff, ik kan het af en toe niet bijhouden. Je moet al parttime gaan werken om dit topic fatsoenlijk te volgen joh!
MamavanBas gefeliciteerd met de sleutel. Rox wat fijn dat het bezoekje aan de vk nu zo leuk was. Zo hoort het te zijn meid! Alvast veel plezier over 3 weekjes!! Mare wat leuk dat je zo genoten hebt van de echo!! Gaaf dat je een mooie profielfoto hebt. Nog even en je mag echt gaan genieten van jullie mannetje . Babijtje, veel plezier bij de pufclub! Naiobi, mooie ring!! Leuk dat je echt gevraagd bent . Mooie buik heb je al! Jocruella, vraag maar raak joh over flesjes, bv en dergelijke. Makkelijk van de Avent flesjes is idd dat je eventueel de flesjes onder een Avent kolf kunt hangen. Zal alleen pas een kolf kopen als de bv lekker loopt. In het minste geval loopt het niet en dan zit je met zoĀn dure kolf.
Ja, over borstkolven gesproken; Die mag je pas kopen als je kindje geboren is heb ik ergens gehoord. Waarom dat zo is weet ik eigenlijk ook niet. Ik heb eigenlijk ook nog een vraag: Wij hebben een electrische kruik gekocht, die moet je opladen in het stopcontact en schijnt heel lang warm te blijven. Nou hoorde ik van een vriendin die bij Prenatal werkt dat de kraamzorg daar niet mee wil werken. Wie weet of dat waar is, want anders moeten we weer een andere aanschaffen. En ik heb een buikfoto in mijn album gezet.
@Rox - Eind goed al goed!! Fijn dat je nu een nieuwe VK hebt!!! Zaterdag lekker cola en een paar uur van te voren een blikje red bull drinken, daar wordt ze lekker actief van, krijg je mooie foto's @5mare5 - leuk dat je ons kamertje ook leuk vind. Loop er steeds naar binnen om even stil te genieten...........heeeeerlijk Leuk he zo'n 3D echo. Ik ben ook helemaal verliefd op ons mannetje. Tis nu al zo'n lekker kereltje. Zal kijken of jij ook je foto's in je album hebt gezet @babijtje - lekker gepuft?? @naiobi -Welkom terug! heerlijk he nog even zo'n vakantie! En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Owwww dat voelt zo lekker he (ben zelf in april getrouwd....heerlijk!!) De romantiek hangt volgens mij in de lucht hihihi Als ik net iets te veel doe of idd 2x buk dan voel ik ook een harde buik hoor! Mn man, schoonmoeder en schoonzusjes vinden dat ik nog steeds TE veel doe voor een zwangere haahaha. Maar ik luister wel goed naar mn lichaam. Neem nu meer mn rust zonder me al te schuldig te voelen. Kan iemand je niet even komen helpen schoonmaken voordat je kijkers weer terugkomen????? @Jusi - denk ook dat wij een starterspakket van Avent gaan halen. Mocht het borstvoeden goed gaan dan koop ik er ook de kolf van. Ik heb netjes twee ouderwetse kruiken gekocht. Dit stond op het lijstje van de kraamzorg.... geen idee wat de ervaringen zijn met een elektrische kruik??? (wist niet eens dat ze bestonden) @Booky - Ik koop idd pas een kolf als ik zeker weet dat ik borstvoeding kan geven. Flesjes zijn nooit weg vind het wel fijn om er zo af en toe een vraag in te gooien, weet ik zeker dat ik het strakkies goed doe. Jusi, ook mijn dikke buiken foto's zijn bijgewerkt. Kep ze vandaag maar gemaakt en meteen in mn album gezet. Ga die van jou ook eens bewonderen. Leuk hoor al die dikke buiken en die kamertjes..............
Goede vraag Jocruella, ik zat eigenlijk met dezelfde vraag! Hee Twinkle: welkom terug meid! Wat fijn dat jullie je relatie wat vaster gaan vormgeven. Van harte daarmee! MamavanBas: gefeliciteerd met het huis! Rox: fijn dat je zo“n positief bezoekje had aan de vk. Zo kan het dus ook. Ik sta vanaf het begin onder begeleiding van iemand voor mijn gewicht. Geen dieet, maar een andere manier van eten. Werkt goed voor me. Mare: cool he..zo'n echo. Maar jullie hebben er ook al zo eentje van "no pictures please"zie ik. Net als wij Naiobi: ook jij welkom terug! Zucht..wat romantisch...leuk hoor zo“n aanzoek. Maarre... jij ook zo vaak harde buiken? Hoe veel heb je er dan? Ik heb ze dus ook regelmatig en ik word er bang van... * zwaait even naar Booky, Jusi, Babijtje en wie ze eventueel nog over het hoofd heeft gezien* *EGO* Vanmiddag na het rusten weert een trits harde buiken te verteren gehad. Echt zo van : opstaan ..hup harde buik, Naar de wc ..hup harde buik. Ik raak er echt een beetje van in paniek. En ik zat in een huis waar dringend van alles moet gebeuren te janken. Wat voelde ik me alleen. Ik heb doordeweeks gewoonweg niemand om me heen die me even kan helpen, troosten of gewoon even de praktische dingen voor me doen als ik het niet zie zitten. Heb dus maar even flink zitten brullen. Toen heb ik een sjaal goed strak om mijn buik gedaan voor steun en toen toch op een rustig tempo de vaatwasser uit- en ingeruimd, mijn dieren verzorgd en de kattenbak gedaan en de vuilnis buiten gezet. Nu ga ik hier rustig achter de comp zitten en een beetje forummen en spellen. En als ik morgen nog niet gerust ben, bel ik mooi het ziekenhuis weer. Ik vind wachten tot donderdag nl. wel erg lang duren en als ier nu gewoon iemand naa rme kijkt en checkt of mijn baarmoeder nog dicht zit enzo..dan ben ik een stuk geruster! *einde mega-ego bericht*
Jusi, ja mag een borstkolf wel eerder kopen maar het zou een beetje zonde geld zijn als je zo'n dure kolf gekocht hebt en op wat voor een manier dan ook de bv niet op gang komt. Mocht je er vrij snel naar de bevalling 1 nodig hebben dan kun je er ook altijd 1 huren via het zh of een thuiszorgwinkel. Och Hellen toch wat shit dat je er doordeweeks zo alleen voor staat . Een dikke digi knuf voor jou meid! Je doet het super goed. Probeer jezelf niet te druk te maken (heel erg makkelijk gezegd ik weet het). Maar je haalt je nu van allerlei dingen in je hoofd die waarschijnlijk echt nog niet hoeven en dat is voor je kleintje ook niet prettig. Als het jou geruststeld dat er even iemand naar je kijkt dan moet je gewoon aandringen hoor voor een onderzoek. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt en dat iemand je snel gerust kan stellen. Jusi ik ken geen elektrische kruiken... Wij hadden 2 ouderwetse kruiken gekocht, maar toen Mats geboren is was het vrij warm. Ik heb na de bevalling 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna thuis nooit meer een kruik gebruikt. Nu zal het met een eind september kindje (waarschijnlijk oktober :wink) wel meer nodig zijn. Maar goed dan hebben we die 2 ouderwetse dingen nog . Nou meiden ik ga sluiten. Morgen weer een paar uurtje werken. Ouders komen op Mats passen. Schoonmoeder is ziek dus even wat moeten regelen. Wel lekker ze komen hier dus Mats kan lekker thuis blijven. Allemaal een goede nacht en tot morgen!!
Oh ik heb ook zo`n electische kruik....zo`n belly warmer. Dacht juist dat dat zo super veilig was. Maar morgen komt hier iemand van de kraamzorg langs voor de intake...als ik er aan denk zal ik er naar vragen!
hoi dames, ben de afgelopen week weer lekker druk in de weer geweest, het kamertje is af!! moet alleen nog wachten op de gordijnen, daar zat paar weken levertijd op. pff dat duurde me toch lang in die winkel, die arme verkoper heeft het te verduren gehad met die hormonen die door mijn lijf gierden!:x haha. zaterdag pret-echo, ben echt heel benieuwd of ons ventje een beetje mee gaat werken. zo, nu nog even spieken op het kamertje en dan lekker slapen!
Goedemorgen allemaal, Ik zit al vanaf 4 uur klaarwakker in bed, vind het niet meer leuk. Ik wil gewoon slaaaapppeeeeeeennnnnnn:x:x:x:x zo dat moest er eerst uit zeg. Nou ff reageren: Ben blij dat ik niet de enige ben die de babykleertjes niet heeft gewassen en lees op de site dat er meiden zijn die de kleertjes 3 keer wassen . Merk dat ik ook niet de enige ben die iedere dag de babykamer bewonder. @ Twinkle, welkom terug!!!!!!!! wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!! en gefeliciteerd met het aanzoek en romantisch en ja wat is nou de stand van de lady's en boy's @ Booky, wat fijn dat je moeder heeft geholpen met het huishouden, wou dat ik wat hulp kreeg maar ja zit niks andersop. @ Mamavan Bas, wat leuk dat jullie de sleutel hebben gekregen! @ Rox, wat fijn dat de controle bij de vk is meegevallen en ook fijn dat ze de tijd voor je genomen heeft @ Mare, leuk he pretecho en weer je mannetje zien en lekker eigenwijs ook nog @ Helen, een dikke knuffel voor jouwwwwwwwww En ff over het gewicht, ik ben een keer op de weegschaal van de vk geweest ( 1 ste afspraak) maar daarna geen een keer, dus weet neit wat ik aangekomen ben. Nou ik hoop dat ik straks kan slapen, want ben gewoon moe. Trouwens waar is Andi?? schrijft al een tijd niet mee of ben ik nou aan het dementeren
Goedemorgen dames, @twinkle, Wecome back en GEFELICITEERD !!! Hier heb ik trouwens flessen van avent en ook de borstkolf idd van avent, heb mano trouwens maar een weekje borstvoeding gegeven, maar dat kwam dus omdat manotje op de ic heeft gelegen toen hij geboren werd, ik had kraamkoorts, dus uit voorzorg moest hij ook antibiotica hebben en zijn hartje sloeg wel eens een keertje over , had hem dus ook maar heel even vastgehouden toen hij geboren was, anyways ze hadden hem toen al een paar keer de fles gegeven voordat ik borstvoeding ging geven, dus hij wilde niet aan de tepel. Heb toen een weekje gekolfd en toen was ik er echt wel klaar mee, kostte me de hele dag, toen ben ik overgestapt op flesvoeding.
Twinkle, welkom terug en gefeliciteerd!!! Kreeg trouwens net een smsje van Eerised dat ze is geslaagd voor haar rijbewijs!!
Oh Gefeliciteerd Eerised !!! Fijn dat je je rijbewijs heb gehaald, ken het gevoel hoor, heb er zelf 4 x over gedaan
@Naiobi; wat een superaanzoek zeg. Leuk hoor! @Jocruella; ja hoor lekker gepuft gisteren. Was erg gezellig. Morgenavond mogen de mannen mee, ben benieuwd @Hellen; tjee wat vervelend zeg die harde buiken. HOe gaat het vandaag? @jesenmo; heerlijk joh dat het kamertje af is. @Merakli; heb je nog een beetje kunnen slapen?? @Jessica; hoe was het bij de verloskundige? Gisterenmiddag zijn we bij de eerste gastouder op bezoek geweest. Op zich leuk mens, maar een beetje stug (komt van origine uit groningen of friesland). Vanmiddag gaan we naar nummer 2. Vrijdag naar nummer 3 en volgende week woensdag naar nummer 4. Ben erg benieuwd. Vind het ook wel spannend hoor moet ik zeggen.
@hellen vervelend zeg.. Ik merk het vooral als ik uit bed kom en teveeel doe dus kan het redelijk onder controle houden... Ik snap je dillemma met huishouden.. familie woont hier ook niet in de buurt en vrienden ook niet ...gelukkig heb ik dan geen bi..