Gefeliciteerd Eerised! Ik heb toch maar weer even het ziekenhuis gebeld n.a.v. gisteravond. Het is nu wel weer rustig, maar toch..ik was best bang en ikwil niet dat iemand me straks zegt; je had er eerder mee moeten komen. Tja daar zeiden ze: je had moeten bellen! mja..je wacht toch eerst even af wat er gebeurt? En pas toen ik na anderhalf uur in paniek raakte en besloot te gaan turven hoe vaak ze kwamen, begon het af te nemen. Kortom: als ik dan nog naar het ziekenhuis was gegaan, hadden ze toch niets meer te meten gehad, dat zeiden ze zelf. Desalniettemin dien ik direct te bellen en meteen naar het ziekenhuis te gaan als het weer voorvalt, zeker nog als het voorkomt nog vóór ik mijn reguliere check bij den gyn heb op donderdagmorgen. Het zit een stuk minder lekker, moet ik zeggen. Ik ben best een beetje bang nu. En ik weet wel dat het niets hoeft te betekenen, maar als iemand van het ziekenhuis de woorden 'vervroegde weeënactiviteit" in de mond neemt en die woorden uitspreekt ná overleg met de gyn, dan is dat niet bevorderlijk voor mijn bloeddruk!
@merakli heb je nog een beetje kunnen slapen??? of kan je miscchien vandaag nog bijtanken?? @hellen ja dat is vervelend meid om er in je 1tje voor te staan door de weeks.. mijn man helpt gelukkig heel goed met het huishouden(eigenlijk altijd!) @eerised gefeliciteerd met je riijbewijs!!! @flessen vind het ook lastig om te kijken welke maar ik ga binnenkort manlief even eropuit sturen welke het beste is getest enzo daar is hij heel goed in! hihi hebben jullie al kaartjes uitgekozen eigenlijk?? vanavond naar cursus samen bevallen.. ben benieuwd!!
getsie hellen... maar toch goed dat je dan even gebeld heb! probeer rustig te blijven!(makkelijk gezegd mja moet het toch even zeggen!)
@jessica hoe was het bij de vk? @jessimo leuk leuk leuk dat het kamertje af is! @babaijtje spannend meid! zo volgend mij ben ik bij....
Heb een uur kunnen slapen, maar volgens mijn lichaam is dat niet genoeg denk ik want voel me gewoon moeeeeeee. Heb net met de hond gewandeld en het lijkt net alsof ik uren heb gelopen. @ Jessica hoe was het bij de vk? @ Rox, nee moet de kaartjes ook nog uitzoeken @ Helen, wel fijn dat ze zeggen dat je eerder moet bellen, maar het blijft lastig @ Babijtje, wat houd een gastouder precies in?? spannend hoor. @ Eerised , gefeliciteerd meid!!
@ Hellen, jeetje daar zou ik ook van schrikken, maar dan de volgende keer idd maar even bellen, want je weet t maar nooit. Ik ben vandaag in ieder geval ook alweer een stapje verder ben precies 28 weken zwanger, daar word ik ook al weer een stukje ontspannender van @Rox, ben bezig met de kaartjes maar vind het erg moeilijk deze keer ,ben nl aan het twijfelen tussen een gewoon kaartje voor mijn meisje of een broer/zus kaartje, ik vind het lastig Ben er ook nog niet uit, maar heb nog ff de tijd.
meiden.. iemand een idee hoe weer mail krijg als er iets geschreven is?? ik heb alles al veranderd in de opties maar ik krijg het niet voor elkaar....
@Hellen - Jeetje meid dat is idd toch wel een beetje schikken! Je moet het nu dus echt echt echt rustiger aan gaan doen. Hoe rustiger jij bent, hoe langer de baby blijft zitten heb ik me laten vertellen. Tja tis gemakkelijker gezegd dan gedaan.......... Hou ons op de hoogte!! @Rox - Vind het moeilijk om een leuk origineel kaartje uit te zoeken. We hebben er wel 1 op het oog, maar zoek nog even verder zodat we er zeker van zijn dat dit het juiste kaartje is. @Babijtje - Succes met het uitzoeken van je gastouder gezin!! Jeetje meiden wat is het mooi weer!!! Zit ik dan binnen op mn werk Pfff en ik ben niet vooruit te branden vandaag! Oww en dan heb ik weer iets lastigs ontdekt bij mezelf..... Aangezien mn (*)(*) explosief van cup zijn toegenomen ondervind ik dus nu problemen met het eten van een "hard" broodje. Nu zou je zeggen wat hebbie die twee objecten met elkaar gemeen.......dat zal ik vertellen. Als ik eet dan vallen die kruimeltjes nu automatisch in mn decolletee... Waarna ze zakken richting buik en hoe ze het voor elkaar krijgen, krijgen ze het voor elkaar...............zakken ze zo mn broekband in!!!!:x:x:x Met als gevolg.................JEUK JEUK JEUK JEUK!!! En ik zit op mn werk! Mn collega's liggen in een deuk, maar voor mij is het zeker minder grappig!! Zo die frustratie moest ik nu ff kwijt
tja ik kreeg gister ineens een beetje stress(lichtelijk hor hihi) over stel dat het 2 weken eerder geboren word dan hebben we nog maar 10 weken en ik moet nog....... kaartes, presentjes,kamertje afmaken,wassen, spulletjes in elkaar zetten... en ik heb t nog zo druk met werken... was even paniek maar als ik dan lees dat jullie ook nog niet zover zijn dan kalmeer ik alweer hihi... fijn dat jullie er zijn!!!!
Dat had ik dus ook Rox! als je bij je gebruikersinstellingen kijkt bij abonnementen verlengen dan zie je de forms staan waar je berichten plaatst. Deze moet je aanvinken "selecteren" en dan kan je er middels "geselecteerde onderwerpen" voor kiezen om direct email notificatie te ontvangen Ik ben hier ook een tijdje mee bezig geweest........SUCCES! Hopelijk lukt het zo
@jocruella hahahahahaha ik lig hier helemaal in een scheur!!!! had hetzelde probleem in mijn vakantie met dat lekkere stokbrood, alleen ik deed gewoon alles omhoog en naar beneden ik was tenslotte toch op vakantie, maar als jij dat doet gaan je collega's toch raar kijken hiihihi
Hahahahaha ja idd! Gelukkig heb ik hele leuke lieve collega's hoor! Dus ik moet er zelf ook wel om lachen..........ik ga gewoon 100x naar de plee om alles "uit te schudden"
o ja...dat moet ook nog...wassen, kaartjes, kraamfeestjes plannen, kamertje moet nog gedaan, klossen gehaald, borstvoedinghscursus, yoga, controles en ecjo's. Pfff..een mens heeft het maar druk met zwanger zijn. Tja...stél het komt op week 37...dan heb ik inderdaad ook nog maar 10 weken om alles te regelen ..oeiiiii Gelukkig dat ik nog maar 5,5 week hoef te werken ...
@ jusi....die vrouw van de kraamzorg was hier net en zij willen inderdaad ook graag een gewone aluminium kruik naast een eventuele belly warmer. Dit omdat die gewone kruiken warmer worden en langer warm blijven. Dus het was geen probleem om die belly warmer te gebruiken maar ik `moest`ook in ieder geval 1 gewone kruik hebben. Wilde ik nog even melden
en voor alle dames....ik krijg donderdag het kamertje...dus moet dan ook nog alles een plekkie geven...en ga ook dan pas alles wassen enzo...en ook ik heb nog geen geboortekaartje ofzo....maar die dingen worden tegenwoordig onwijs snel geleverd....dus het komt allemaal helemaaaaaal goed!!! Heb ik net besloten
@hellen: ik kan mij goed voorstellen dat je jezelf wat ongerust maakt, maar aan de andere kant weet je nu dat je gelijk kan bellen naar het zh en er gelijk heen kan gaan. dan kunnen ze ook gewoon kijken of het wel of niet erg is. ik denk tich echt dat je nog rustiger aan moet doen ook al doe je nu al weinig... @jocruella: hihi, tja aan sommige dingen denk je noet voor je zwanger bent, dat het nog eens lastig zou worden om broodjes te eten @rox: nee we hebben nog geen kaartje uitgezocht. we hebben al wel een paar ideeen maar waar we dat kaartje laten drukken weten we nog niet. ik heb net gedoucht en zat op de grond om mijn benen te scheren. toen zag ik opeens dat de hele grond in de douche rood was. ik schrok me rot, waar kwam dat bloed vandaan? even verder gekeken en het zat overal op mijn buik en het kwam dus bij mijn tepel vandaan. ik heb geen idee wat er gebeurd is maar het bloedde verschrikkelijk. het is nog steeds niet gestopt. ik zit hier dus met een mega pleister op mijn tepel. hoop dat het straks weer stopt. ik ga vanavond naar de eerste van twee avonden over borstvoeding. ik vind het best spannend omdat ik alleen moet gaan en daar houd ik echt niet van. maarja als het niet bevalt ga ik ook gewoon niet meer de volgende keer.