September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster

hahaha goed besluit!:D

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @mare o jee wat raar!! uit je tepel of heb je een schram?? tja dat scheren is dus ook zo'n onderwerp wat niet echt meer lukt he!
    en succes op de cursus je moet zo denken iedereen is alleen en onzeker! komt goed!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou het was een beetje moeilijk te zien. ik had een tepelpiercing maar die heb ik er een maand geleden uitgehaald ivm borstvoeding. het kwam van de zeikant maar ik weet niet of het nou uit he nog bestaande gaatje kwam of gewoon een schrammetje maar het bloedde ook gewoon heel erg... we zullen zien ik laat het pleistertje nog maar even zitten.
    en ja over die cursus je hebt wel gelijk zal vast niet de enige zijn die zich zo voelt.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zeg..ben ik nu de enige die het opvalt dat Andi er al even niet is?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dit heeft ze vandaag nog geplaatst ;)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    o JEE..IK ZAT DUS MET MIJN NEUS TE KIJKEN;)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    stond je bril er wel op :D

wat hebben jullie veel geschreven zeg, kan me wel dingen herinneren dus hier gaat die.

Iemand had haar rijbewijs gehaald GEFELICITAART.

Electrische kruik, geen idee over het gebruik ervan, ik weet wel dat ze 2 jaar geleden in het ziekenhuis gewoon gebruikt werden.
    Maar daar hadden ze er wel meerderen, het voordeel van een grote baby (in ieder geval Kylian dan) is dat die zich al vrij snel goed op temp kunnen houden dus hij heeft 1 keertje kruiken in bed gehad en daarna nooit meer.

Hellen, lekker ontspannen dingen doen, gewoon je levende have verzorgen en proberen aan de rest schijt te hebben.

Hier een moeie mama, zoonlief had vandaag echt de bokkepruik op.
    Eerst werd die boos omdat het eten nog niet klaar was (aardappels waren nog niet gaar), toen was die boos omdat we gingen eten en hij wilde in de kamer blijven.
    Uiteindelijk heeft papa hem gewoon op zijn stoel gepleurt, toen heeft hij een hele tijd zitten jammeren totdat het vlees in zicht kwam, toen wilde hij worst, dat mocht maar dan moest die ook een paar bonen eten. Wonder boven wonder deed hij dat.
    Toen werd hij boos omdat mama moest afwassen en hij geen tv mocht kijken, uiteindelijk stemde hij ermee in om met zijn auto's te gaan spelen.
    Daarna wilde hij niet naar boven voor een schone luier terwijl de stank niet te harden was en toen ik hem dan eindelijk verschoont had besloot hij in een onbewaakt ogenblik de luier weer open te maken om te kijken wat hij geproduceert had en dat allemaal terwijl mama hem probeerde op tijd bij de peuterspeelzaal te krijgen.

Ik moest nog de stad in, cadeautjes kopen voor mijn moeder (die is binnenkort jarig) maar veel belangrijker is moest tape en stofzuigerzakken hebben.
    Nou dat laatste kon ik op mijn buik schrijven want die winkel zit dus dinsdagsmiddags dicht :x.
    Bleeeeeeeeh ik hoop dat het snel woensdag is;)

Groetjes anita

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh anita probeer je ons allemaal (degene die voor een eerste kind gaan) bang te maken :p
    hehe, ook een kind kan er een keertje geen zin in hebben hè. ik hoop dat je morgen een makkelijkere dag hebt!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    jaaaaaaa over 2,5 jaar zijn jullie aan de beurt (net als ik weer overigens):D

Nee hoor het is gewoon een baaldag, mama's lontje is korter, zoonliefs lontje is vandaag wat korter en dan krijg je dat.

Groetjes Anita

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Pluk, :D Ja mano heeft dat hier soms ook al hoor en hij is nog geen 2 :D Weet hoe je je voelt, maar het komt altijd weer goed, vooral als ze dan weer iets liefs doen ebn je het zo weer vergeten :D

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hè, wat lief datje me toch gemist had.. :D

Ow, pluk, fijn he als ze zo'n dag hebben dat ze per se alles fout en lelijk willen doen! Gabriël had gisteren zo'n dag en ik weet niet wat hij vandaag heeft, maar hij wil al de hele middag niet slapen.. :x Dus ik heb geslapen in etappes waar ik ook om de haverklap werd gesms't en gebeld.. Meneer is hier dus nu ook boven de boel aan het afbreken in zijn kamertje, maar ik laat hem maar ff!

Ohhh, eertje, jij al je intakegsprek gehad van de kraamzorg?? Zal hier ook wel niet lang meer op zich laten wachten!

Hè, Hellen, je laat me schrikken met je vroegtijdige weeënactiviteit! Wel meteen aan de bel trekken als het zich weer voordoet, hè??

Vanavond hier weer pufclub!
    En heb nog een mazzltje. Vrienden van me hun dochter is ook zwanger en in september uitgerekend en zij had een Blije Doos dubbel, dus krijgen wij zaterdag.. :D

12. Femya

Femya Niet meer actief

#8492 Femya, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
    Even een korte reactie, super bedankt voor de felicitaties en het welkom terug, heel lief!
    Ik heb vandaag geprobeerd wat foto's in het album te zetten, er zijn er 3 gelukt, de rest komt hopelijk morgen of wanneer de site wel mee wil werken, en ik heb een nieuwe avatar van ons poepie. Morgen ga ik uitgebreid op jullie reageren.

Knuf voor Hellen, ik hoop dat je kleintje zich rustig houdt daarbinnen, probeer je niet te druk te maken meid, het komt allemaal goed! En als je wat voelt meteen bellen, maar daar twijfel ik niet aan dat je dat niet zou doen.

Fijne avond meiden, het is heerlijk weer!
    Liefs Twinkle

13. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey hallo,
    Ja ze belde vorige week om een afspraak te maken, dus dan zal dat bij iedereen zo langzamerhand gaan komen denk ik!
    Was wel prettig gesprek trouwens, had toch een soort van controle voor ogen...of ik wel geschikt was om een kind te krijgen ;)
    Maar we hebben samen alles rondom de uren enzo doorgenomen en het kraampakket e.d.

En veel plezier bij de pufclub vanavond!
    En wel lekker zo`n tweede blije doos....zitten hoop kortingsbonnen in van de pampers...komt altijd van pas!
    Doei weer

14. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Andi - Bedankt voor je reactie bij mijn bollebuiken foto! Nou he, kep echt een bolletje op mn buik. Als ik de hoek omkom zie je ook eerst buik hahahahaha
    Veel plezier met het uitpakken van de Blije doos!

@Twinkle - wat een mooi mannetje heb je!! Ik was ook meteen verliefd op ons ventje toen ik de 3D foto zag

@Rox - is het gelukt met de email notificaties??

@Anita - Morgen beter!! hahahaha

@5mare5 - Is je bloeding weer gestopt??? Hopelijk was het niets ernstigs.

Vandaag zat ik eigenlijk een beetje op internet een poliklinische bevalling te vergelijken met thuis bevallen.
    Eerste instantie heb ik vanaf begin gezegd dat ik in het ZH wil bevallen, maar daar ben ik na het lezen van alle verhalen toch op terug gekomen.

Weten jullie al wat jullie graag zouden willen???:(

Groetjes
    Jolanda

15. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @Jolanda.....ik ben sterk aan het overwegen om gewoon lekker thuis te bevallen...ik vind het ziekenhuis niet echt een super leuke plek...en de rit naar huis na net bevallen en weer aan elkaar gestikt te zijn spreekt me niet echt aan ;)
    Maar ik heb komende donderdag een bijeenkomst in het ziekenhuis hier...krijg je ook rondleiding door geboortehotel enzo...en wie weet op wat voor een ideeen ik dan nog kom. Want ook zo`n geboortehotel spreekt me wel aan...puur om te bevallen dan wel.

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hier ben ik even, ga zo mn meiden in bad doen en daarna op bed leggen.
    Dus daarna heb ik heven rustig de tijd om op iedereen te reageren...:)

Bij vk was alles goed, urine, bloeddruk was 140/60 en ik weeg......82 kilo:( dat was ik op het eind bij mn meiden ook, alleen moet ik nog 12 weken!
    Moet 13 juli weer terug en dan gaan we ook een afspraak maken voor een groei echo.

Nou meiden tot zo;)

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jocruella: hm, als ik het pleister eraf haal begint het weer te bloeden dus denk dat ik gewoon een stukje tepel eraf heb "geschoren" zeg maar.

wat heb jij gelezen waardoor je nu denkt liever thuis te willen bevallen dan? ik ben er tot nu toe heel zeker van dat ik in het zh wil bevallen.

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jocruella ik wil thuisbevallen .. ik denk dat ik mij daar veel beter bezig kan houden met de bevalling en veel rustiger zal zijn.

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Rox; over kaartjes, via internet een paar proefexemplaren aangevraagd en vandaag ruim 10 boeken van de drukker doorgenomen. Gaan het even laten bezinken en dan een keus maken.
    En hoe was het bij de cursus??

@Merakli; gastouder is iemand die bij haar thuis op ons kindje gaat passen. Eigenlijk dus gewoon een oppas

@Jocruella; grappig verhaal over het broodje :D. Ik wil graag thuis bevallen. Lekker in mijn eigen omgeving. Maar ga wel naar een bijeenkomst toe over bevallen in het ziekenhuis, mocht ik daar terecht komen...........

Vandaag bij de tweede gastouder geweest. Leuk mens. Gaat leuk met kids om, mooie grote tuin etc. Zijn er nu 2 geweest, nog 2 te gaan. Wel moeilijk hoor om een keus te maken.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik heb helemaal niets te willen ivm eerdere keizersnee moet ik sowieso in het ziekenhuis bevallen.
    10 juli na de groeiecho krijg ik te horen of het vaginaal kan of dat het een keizersnee wordt (ik gok op het laatste).

Net even op de kids (2 meiden) van de overbuurvrouw gelet.
    Pff die was me even pissed zeg, ze had met haar buurvrouw (die dus in mijn blok woont) afgesproken dat zij tijdens het buitenspelen (onze kids spelen vaak van 6 tot 7.30 uur nog even met elkaar op straat terwijl wij staan te beppen), even op haar kinderen zou letten omdat hun een 10 minuten gesprek hadden op de school van de oudste.
    Dus toen het tijd was om weg te gaan besloot die buuv dus dat hun nu gingen eten en dat ze dus eventjes niet meer kon oppassen en ze gaat zo naar binnen.
    NOU ja zeg, we stonden haar allemaal met open mond aan te staren.
    Dus toen heb ik mezelf maar even aangeboden (ja ik sta er toch met Kylian of ik nu 1 of 3 kinderen in de gaten houdt maakt dan ook niets uit).

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina