September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Ja heel verhaal he, sorry...
    Oh spannend zeg Merakli volgende week, het gaat vast goed!
    Ja dat herken ik ook, steeds sta ik net iets te dichtbij een deur en komt die tegen mijn buik aan haha. Ik moet er echt aan wennen dat ik nu een stuk dikker ben geworden.
    Die 8 kilo was prima zei ze, kindje heeft nu een groeispurt, dus dat was wrs de reden dat het ieens zo veel was. Ik moet wel minder suikerhoudend drinken gaan drinken, ik merk dat ik dat wel behoorlijk veel doe en beter dus water kan drinken. Thee krijg ik maagzuur van, dus dat werkt ook niet.

Fijn dat je weer goed hebt kunnen slapen!

2. Femya

Femya Niet meer actief

Oh ja bij ons mag je kiezen op welke dag je op controle komt, die vk die ik wil werkt alleen op woensdag, dus dan plan ik de afpsraak en kom ik vanzelf bij haar. Met de bevalling zelf heb ik geen idee of je ook kan kiezen, moet ze natuuurlijk ook wel net beschikbaar zijn.

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ach nee joh maakt niet uit dat je zoveel geschreven hebt :) Ik hoop dat het goedkomt volgende week. Fijn dat ze die 8 kilo goedvond :) Pfffff moet nog zoveel doen in huis (stofzuigen, dweilen, ramen wassen) maar heb gewoon geeeeeen zinnnnnnnn.......

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik weet ook niet of je tijdens de bevalling kunt kiezen, maar denk het niet. Wie er op dat moment dienst heeft denk ik. Het is wel fijn dat je ze allemaal gezien hebt.

5. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ andi..whwhwhahahaehahaa LOL bulldozer hahaha die heb ik nog niet gehoord....vind um wel goed haha
    ja pappa is ind erg sportief....mamma was dat ook...hahaha
    hihihi bulldozer.....
    @ de rest bedankt....ook voor de complumentjes..hebben we nu ook wel nodig of niet hahaha

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zoooo, Twinkle, wat een lap tekst zeg!! En wat een lomperd zeg dattie niet ff gaat kijken of het wel goed met je gaat!

Hellen, goedzo! Op je strepen gaan staan hoor als er weer wat voorvalt! Ik zou d'r ook niet gerust op zijn! Wel heel jammer dat je gyn er bekant geen oog voor had! En je bent absoluut geen zeurkous hoor!!

Slaapzak, wat heb jij voor kleerkast als vent, zeg?? Wat een wasbordje ;)

Naiobi, gefeliciteerd!! :D Hè, wat fijn dat je nu weer terug naar Overijssel gaat!

't Is zo dat wanneer je gaat bevallen dat je de vk hebt die op dat moment dienst heeft, dus kiezen kan niet. ;)

Rust nemen gaat wel aardig, soms ook niet omdat Gabriël ook de nodige aandacht vereist, maar het gaat wel aardig. Ik doe kleine beetjes zoals dat ik bijv vandaag een klein wasje heb gedraaid en opgehangen, was opgevouwen en weggelegd en heb gestofzuigd. Vind dat ik weer zat gedaan heb, eigenlijk.
    Heb vandaag brief ontvangen dat ik maandag moet bellen om een afspraak te maken voor de intake van de kraamzorg. Ben nu heel benieuwd of ze dat nu thuis komen doen of toch telefonisch eigenlijk.

EDIT slaapzak.. Haha, was't eerste wat in me opkwam.. :D

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @eertje gefeliciteerd met je mijlpaal!!! wij vandaag! toch een fijn gevoel!

@booky mooie foto's! volgends mij is het een meid;)

@de rest ben ik weer vergeten....:)

heb een nieuwe banner genomen met aftellen! best gek om nog maar 2 maanden te zien staan!:)

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    oja natuurlijk...@ slaapzak geweldige foto's!!!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Merakli, ik heb de foto’s in een mapje op de laptop gezet en toen verkleind via http://www.fotoverkleinen.nl/ (320x240) en dan kunnen ze er zo op.

Och Hellen toch, idd meteen bellen als je het niet vertrouwd. Balen zeg dat ze je nog niet gerust hebben kunnen stellen bij de gyn. Wel een fijn idee dat de echo er prima uitzag.

Twinkle, lekker verhaal van die jongen :(. Gelukkig heb je verder niks.

Mooie foto’s slaapzak!! Hihi de hond :).

Rox die banner is ook leuk, idd 2 maandjes is nog wel heeeeeel kort heh :D.
    Een meisje??? Hihi ik ben benieuwd.

Zo ik ga hier even een klein menneke op bed leggen.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    * Heeft even de smaakvolle foto's van Slaapzak bekeken en enkele van commentaar voorzien*

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hahahaha ik lig hier in een deuk....
    maar ...... hot daddy's mogen toch ook op de foto's hahah
    het was niet de bedoeling dat pappa slaapzak de show zou stelen hahah..
    dames geniet geniet zou ik zeggen...hhahahaha

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Vergeet je mij helemaal.. :( Ik ben precies evenver als Eertje ;)

Hahahaha, geweldig slaapzak.. Denk niet dat ik dat zou aandurven met mijn hubbie.. Die is niet trots op zijn bierbuikje ;)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #8573 Hellen1971, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    Ghehehe ..tja Slaapzak..je kón reacties verwachten op zo'n lekker sixpack toch? (Ik zou um trouwens zo insturen voor de buikencompetitie...!)

Hier geen sixpack bij pa en al helemaal niet bij ma..maar heb er net wel weer 2 buikfoto's opgezet. Vers van de pers.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Hier ook ff gekeken hoor, slaapzak kreeg zoveel reacties, ik d8 die foto moet ik ook zien :D

Ziet er idd goed uit hoor.

Hier had mijn mannetje toen ik hem ontmoette ook aardig sixpakje en brede schouders, is nu niks meer van over :D

Hij heeft sindsdien ook niet meer getraind (hij zat eerst op thaiboksen)

15. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ hellen en de rest...
    nou heb er niet zo bij na gedacht ..na 7 jaar wen je ook aan het beeld klinkt gek maar het is waar...dus voor mij is het gewoon pappa slaapzak..
    maar ik weet wel hoe hij uit ziet hahaha
    Nou hij sport al jaren heel graag en we hebben tot 23 weken zw ook altijd samen gesport...
    Mis het wel zo samen sporten...we delen de zelfde passie wat dat betreft...
    maar nog effe en dan kunnen we met z'n 3tjes sportief zijn..

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster

OOO sorry meissie:$... jij ook van harte natuurlijk!!!!!!:D

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh heb 1,5 uur op bed gelegen maar helaas maar een half uurtje geslapen en ik heb het zo warm. als nu echt de zomer komt heb ik een probleem ik houd het nu al niet meer vol :( en dan moet ik zo nog in de warme keuken staan en daarna werken... zit even in de baal-/ zeurmodus hoor

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @slaapzak mooie foto's hoor ;)

@rox wat leuk een aftelbanner ... Ooh wat lijkt het dan al dichtbij..

@mare het wordt denk ik nog veel warmer ......

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahaha, dank je wel! Jij nu ook met 28 weken! :D

Ik heb het hier ook al echt verrekte warm... Heb 2 uur op de bank gelegen, maar heb ook alleen maar lopen sukkelen.

Ik heb ook helemaal geen zin in warm eten met dit weer..

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    even een dikke knuffel voor jou!!!

Deel Deze Pagina