nee ik ook nooit, warm eten en warm weer.. opzich heb ik niets tegen warm weer, maar het is af en aan!! warm - warm - koud - koud - koud - warm - koud word een mens niet echt sneller van, en een zwanger mens al zeker niet!!
idd meid! zo is het maar net! tuurlijk stel je je niet aan!! zorg maar goed voor jezelf en je kindje! het is alleen belangrijk dat je jezelf niet gek maakt!! als jij het niet vertrouwd of als mensen je niet serieus lijken te nemen is het jou taak om voor jezelf en je kindje in je buik op te komen!
Mare en Andi, balen dat jullie niet even hebben kunnen slapen. Ik heb hier gestreken e.d. en toen sliep Mats nog dus ik ben ook even gaan liggen. Heb geloof ik ruim 5 kwartier de ogen dicht gehad. Werd wakker van het geklets van Mats . Hier idd ook geen zin in warm eten met dit weer. Toch net maar even worteltjes schoongemaakt en zo aardappels schillen. De kleine man moet natuurlijk wel goed eten
Booky ook ontzettend mooie fotos hoor!! echt mooi!! zag nog meer mooie buikjes Mare ook mooie echo!!!!! verder hier een flutdag!! moest suikers prikken.. was perfect.. de tweede zelfs aan de lage kant, gelukkig.. maar omdat ik nuchter moest zijn, kon ik pas half 10 zon beetje eten en dat vond deze kleine baby niet goed, conclusie, ik hou de hele dag niets binnen!! en dan met dit weer voel me niet echt happy momenteel
Pfff..die warmte is BAH! Kan mijn ringben ineens ook niet meer om en ik heb ook al geen trek in warm eten. Ik moet zo wel eten, want om half 7 moet ik weer weg voor zwangerschapsyoga. Ben alleen nog niet klaar met mijn werk..wederom een dagje cijfers priduceren voor afdeling beleid en de wethouder. PFFFF bijna kloaar...uuuuuren bezig geweest. Ben gaar en de letters dansen op het scherm
goede avond meiden Hoe gaat het hier?? Ben al een tijdje niet meer geweest. Druk aan het poetsen geweest en nog steeds hahaha!! Ik denk dat het wel ff duurt voordat die drang weer over is. hahahaha! Dat warme weer vind ik opzich wel lekker, als ik lekker in de schaduw kan zitten met een koud glas water. Alleen is het minder prettig als ik steeds weer in mijn hete autootje moet zitten zonder airco. Bah.. dan mag ik me steeds weer omkleden als ik weer thuis ben. Verder is alles goed hier. buik en beeb gaan goed. hihi! Nog 1 weekie moet mijn zoon nog naar school en dan is het zomervakantie!!! jeeeeeeiiiijjjjj!! Ben echt blij. Lekker alles rustig aan doen. Dagje naar het park, dagjes zwemmen, dierentuintje enz enz. @merakli: Leuk dat je man zoveel roze in wilt kopen haha! Is idd meestal andersom. @Jocruella: Ben ook erg blij met de blije doos. Ik heb vandaag gelukkig mijn kraampakket binnen gekregen. Trouwens wat een mooie kamertje hebben jullie gemaakt! En die waslijn met die stoere mini kleertjes. echt lief joh! ik duik gauw mijn warme autootje weer in om mijn zoon van judo te halen. Dan hoef ik die auto vandaag niet meer te zien. Ben er met deze keer meegerekend 12 keer mee weggeweest vandaag. Nou dat was het weer voor vandaag dames. Spreek jullie snel weer! toedeloe!
@Naiobi; ja he, nog maar 9 weken vanaf vandaag. Gaat supersnel. Wow zeg dat je huis verkocht is!!!! BEn helemaal blij voor jullie @booky; super dat de echo zo leuk was, en wat een boel foto's,. Leuk hoor. @Hellen; fijn dat alles goed is met de kleine. Maar wat erg dat ze je niet gerust kon stellen, terwijl dat toch zoooooooooooo belangrijk is. jamer hoor. @Twinkle; ik heb 1 keer per week zw cursus. hoef nu nog maar 2 keer. maar deze week was het 2 keer omdat er ook partneravond was. hoe was jouw eerste cursus? @slaapzak; wat een mooie foto's en wat een mooie man @mare; hoe was het op werk, vol te houden?? Ik heb vandaag niets gemerkt van het warme weer. Hele dag cursus gehad en in een grote zaal gezeten. Er was gelukkig wel airco, dus was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vol te houden.
nou werken viel wel mee maar nu is het zo mega benauwd zeg. ik heb al haast geen kleren meer aan maar het is niet lekker hier binnen. misschien dat het vannacht even regent en afkoelt??? ik ga gezellig bij me man op de bank zitten tot morgen allemaal!
Pfff......warm hoor. Zeker hier boven, waar ik moet gaan slapen. Ik ben best moe, maar het zweet breekt me uit als ik gewoon stilzit, dus dat gaat het niet echt worden. Zwangerschapsyoga was heerlijk en ook best inspannend. De ontspanningsoefening daarna is altijd heerlijk. Daarna nog wat dingen in huis gedaan. enkele wel zwaar en dus kreeg ik een harde buik, maar ze gingen ook weer snel over. Da's goed voor het zelfvertrouwen. Vond bij de post nog een brief van de kraamzorg. Of ik maandag wil bellen om een afspraak voor de intake te plannen. Oeiiii...het wordt steeds echter zo.
Goedemorgen, oh man wat een nacht. door de benauwdheid heb ik amper geslapen helaas. dus vanmiddag weer even proberen want vanavond moet ik weer werken. en mijn man is de hele dag op zijn werk omdat zij een bbq hebben dus ik moet weer koken enz. maarja ik overleef het wel.
Hier nog een slechte slaapster. Bléh het was veel te warm en dan te bedenken dat we voorlopige deze warmte houden :s Door alle gewoel veel auw in het bekken en een zeurende pijn in de onderbuik. En ik mag zo weer naar mijn werk en bedenk me dat ik ook nog een huisbezoek heb op het heetst van de dag ( moet ik met de auto en die heeft géén airco). Hm..heb er niet zoveel zin in..... Nou ja..bijna weekend. Daarna nog even 150 km naar het Oosten tuffen en dan heb ik 2 daagjes rust en kalmte bij de liefste man die ik ken
Hier ook een warme nacht, heb alleen in m'n onderbroek geslapen.. Sta d'r nog een beetje van te kijken dat Michael Jackson dood is, zeg. Was dan wel geen fan, maar 't komt wel heel erg onverwacht!
Nou he..ik was ook geen fan, maar er is wel een icoon overleden. En bedank dan, dat hij ook nog eens 3 kinderen achterlaat!
Nou lonny, op zich wel leuk hoor, maar we hebben al best wel veel kleertjes voor volgend zomer 8) Hij is zo trots dat hij een dochter krijgt, moet hem echt afremmen
Goedemorgen dames, Heel raar, maar heb wel kunnen slapen (natuurlijk wel met pauzes naar de wc). ik moet 's nachts gewoon mijn bed niet uitgaan dat komt het goed. En wat betreft de warmte, heb gisteren aardig gepufd in de stad. We waren met de jongste zoon van mijn man naar de stad en die liep gewoon door voelde me net een schildpad en dan maakt manlief ook nog een opmerking van netaslof je het zwaar hebt en je hebt nog twee maanden
Sorry dat ik 3 keer apart heb geschreven. Booky ga ik ook proberen te doen (foto's) verkleinen en dan proberen erop te zetten. Want wil mijn meisje toch wel showen .
Hey dus je komt bij ons logeren dit weekend vond het ook al zo verdacht dat jan vandaag in 1 keer dagdienst had ipv een late 8) Hier vannacht goed geslapen, op de plaspauzes na. Kylian ook, was wel lachen ik bied hem elke avond aan dat hij ook wel in zijn ondergoed mag slapen maar meneer wil perse zijn pyama aan. Dus had ik gisteren een nieuw stelletje ondergoed gepakt en gezegd dat ik een nieuwe pyama voor hem had en toen was het geen probleem . Ook ging hij netjes om 7 uur naar bed toen ik zei dat het 8 uur was, ik geloof dat ik hem maar nooit leer klokkijken8) Groetjes Anita