goedemorgen .. Hier vannacht alleen dekbedovertrek over gehad en eerste paar uur ook nog een ventilator hihi.. maar wel beter geslapen dan alle vorige nachten.. makelaar belde net op dat de koper maandagavond komt tekenen en dat hij daarna nog even langs wil komen kijken.. Maar goed dat ik al wel een paar dingen in huis heb gedaan.. Vandaag dus ook nog maar wat opruimen .. Morgen met moeders op zoek naar een leuke box en dan zondag met hun naar mijn zus haar verjaardag in schagen.. maandag vk en 's middags mannetje weer ophalen die dan weer terug is uit Noorwegen en dan snel weer terug om de laatste dingetjes op te ruimenc
raar idee wel dat MJ overleden is.. terwijl hij over een paar weken nog zou gaan optreden in engeland...
Wahahahahahahaaaaaaaa...die is goed!!! Jouw Jan zal ongetwijfeld ook heel lief zijn, maar ik ga naar mijn Han in Raalte
He jammer en ik maar slepen net met een matras zodat je gezellig bij Kylian op de kamer kon slapen, helemaal plannen om zijn bed om te draaien zodat het een hoogslaper is, hem uitgelegd dat jij bovenin mocht slapen omdat gasten altijd de mooiste plekjes krijgen Gaat het hele feest niet door Groetje sAnita
poeh, alweer zo'n warme dag vandaag. hebben jullie ook zo'n last van vocht vasthouden met dit weer? huisje is gelukkig weer schoon dus ben ik de hitte een beetje voor vandaag. hebben jullie al naar geboortekaartjes gekeken? wij hebben vandaag de leesproef binnengekregen, krijg er nog meer zin in als ik dat kaartje zie! nou meiden, fijne dag en zoek lekker wat schaduw op zou ik zeggen. 8)
tja heb net gedoucht en zweet alweer, heel fijn. en vocht vasthouden? nou mijn horloge zit niet meer lekker nee. en ik heb het gevoel dat de weegschaal ook wat vocht toont.
Het is hier wel benauwd en bewolkt, zo 22 graden en geen zon te bekennen, dus op zich gaat het wel. Wat betreft de vocht ik heb mijn steunkouzen alweer aan want anders is het geen doen. Groetjes Anita
BAHBAHBAH! Het wordt volgende week nóg warmer volgens de recentste berichten. Ik vind het nu al vreselijk...ik hoop echt dat het snel over is, anders red ik het echt niet! Pff...merk dat mijn lontje ook heel kort wordt door alle slapeloosheid enzo. tegenover me zit een collega zijn lunch te eten. Het is de liefste man die ik ken, maar...zijn kunstgebit klappert hoorbaar. Ik zou het liefst het pand uitrennen, want daar kan ik nu dus echt NIET tegen...erg he...
sorry hellen moet er wel een beetje om lachen. ja stom zulke dingen waar je dan ineens helemaal gek van kan worden... hopelijk eet ie wel snel!
@mama van bas leuk he zo'n banner gaat echt snel dan ineens! en gaat t vandaag al weer watbeter? @merakli leuk dat hij zich dan met die kleertejs bemoeid he! manlief had een roze rompertje gekocht van small frank ofzo(totaal geen verstand van!) 35 euro!!!! hij helemaal blij iedere dag komt tie een xtje uit de kast en gaat tie m helemaal bekijken hahahaha @warm weer.. ik vind het heerlijk! beetje jammer dat ik alleen uuuhhh geen enkels meer heb... heb idd ook wel steunkousen op laten meten maar heb maar 1 paar en om ze nou 4 dagen aan te hebben achter elkaar met dat warme weer.... dus ik pak altijd me 2 langste dagen en dan trek ik ze dan aan....
Het is leuk, maar hij kan wel overdrijven. Nou een dure rompertje hoor , wij pakken niet duur uit gelukkig. Maar in mijn ogen is het veel, want ik weet dat we na de geboorte ook kleertjes gaan kopen.
rox: je bedoelt waarschijnlijk small paul, de kinderkleding van paul frank! erg leuke dingen maar idd duur. maar goed af en toe mag het toch?
het is hartsikke duur!!!! hij is maf! gelukkig kan ik het goed combineren met 3 rompertjes voor 1,50 bij de zeeman hihi
ja die bedoel ik hihihi.. af en toe mag idd wel maar niet te vaak! ze heeft t misschien maar een paar x aan vind dat zo zonde! (al heb mijn moeder wel een paar baby uggs besteld hihi, waar ik helemaal achter sta)
Hier gelukkig nog geen last van de hitte. Ik slaap (nog) prima zowel 's middags als 's avonds. Vocht vasthouden merk ik hier ook nog niks van.. Maar goed wat niet is kan nog komen.... Hellen veel plezier in het oosten. Hier zit denk ik de liefste man hoor
Haha ik moet wel een beetje lachen hoor, al dat geklaag over de warmte . Voor mij is het heerlijk koel hier, na 3 weken in de 30-35°C te hebben gezeten. Ik slaap dus nog steeds onder mijn dekbed met pyama. Gisteren heeft mijn vriend ons kindje erkent, was heel bijzonder om te doen. Daarna hebben we een droger en nieuwe koelvriescombinatie besteld, over 4 weken wordt het thuisbezorgd, dan komt ook het kamertje en de kinderwagen Heerlijk al die nieuwe dingen in huis, ik denk dat dat mijn nesteldrang is dat alle apparatuur goed moet zijn, de vriezer omdat daar de melk in zal komen, en een droger wilde ik hebben om die babykleertjes lekker snel droog te hebben. Mijn hummeltje is zo druk de laatste dagen, lekker de hele dag door getrappel, heel leuk! Mijn collega's zitten de hele dag aan mijn buik, als eentje iets gevoeld heeft zegt ze het tegen de andere die dan ook meteen komen voelen. Ik vind het erg leuk, dacht dat ik er wel er tegenop zou zien al die handen, maar ik vind het helemaal niet erg. Nog een uurtje werken en dan heb ik lekker weekend! Ik heb er zin in De pc thuis doet het helaas niet, dus maandag ga ik weer op jullie reageren. Heel fijn weekend allemaal, geniet ervan!
mij valt het ook mee dat mensen me buik aanraken. nou ja tot nu toe heeft ook nog geen vreemde het gedurfd. ik ben gewoon zo trots op me buik en het ventje erin dat ik het alleen maar leuk vind! ik heb zo'n trek maar ik ben bang dat ik nu toch teveel ga ankomen :S
nou dames ik ga werken met veel tegenzin maar ja een mens moet centjes verdienen! fijne avond allemaal!
Whahahahaha, Hellen, moet zou lachen om jou met die man met dat kunstgebit! Zie het zo voor me!! Hier een kinderloos weekend. Gabriël is om een uur of kwart over 3 met z'n tante met de bus en trein richting mijn mams en stiefpa gegaan. Vind het altijd zo dubbel als hij gaat. Aan de andere kant wel lekker, maar aan de andere kant, mis ik zijn lieve smoeltje dan al weer. En dan vergeet ik plots die momentjes dat hij me het bloed onder de nagels vandaan haalt..