September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; tjee zeg, dat is schrikken geweest. Gelukkig dat alles goed was!

@Rox & Jesenmo; mooie foto's hoor!!!

Nou meiden, we gaan weer een benauwde dag tegemoet. Succes! en fijne zondag

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje, Jusi, je laat me schrikken! Maar goed dat alles goed was, zeg!! Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken, want stel dat..

Ik baal.. Bijna overal in het land heeft het geregend en gehoosd, maar hier niet.. :(

Hele mooie foto's Jesenmo en Rox!!

'k Heb trouwens weer nieuwe buikfoto's in m'n album gezet!

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou Andi hier ook geen hoosbui:( zat er echt op te hopen, wie weet vanavond?

Mooie foto van je buikie hoor;)

Heb zin in een ijsje, heb die nieuwe van ice ace, die zijn errug lekker!

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh man wat een rot weer. het is zo heet en de hele tijd zo'n klam gevoel... kan er echt niet tegen.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bahbah..weer zo'n klamme avond. Onderweg naar huis kwam ik wel plekken tegen waar het had geregend. Ik reed met het raam open en voelde, dat het daar bvest te doen was. Maar hier is alles klef en klam. Heb al alle ramen tegen elkaar open gezet, maar het is compleet windstil en dus werkt dat ook niet echt.

Ben van de weeromstuit ook maar een ijsje gaan pakken :p

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Jusi, gaat het nu beter, was wel schrikken :( baby houdt jullie nu al voor de gek. Voel je de kleine nu beter?

Zaterdag wilden we met de auto naar brabant toe, maar onderweg sloeg de auto gewoon af op de snelweg. Gelukkig maakte mijn man geen paniek en zette de auto gewoon op de berm. Was wel ff schrikken, want hij zei ook helemaal niks. Na een uur wachten kwam de anwb en weer na een uur werd ons auto gesleepd naar de garage en kregen we een huurauto. Een leuk dag werd wel een langen dag :) maar het eindigde gelukkig goed. En door de hitte wordt het gewoon moeilijk om te slapen en zit te stressen voor de zitting eind deze week :( heb gewoon geen zin, maar het moet.

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Van het weerberricht wordt je ook niet echt vrolijk...tropische temperaturen;)
    Een paar graden lager mag van mij best, zo'n graat of 22 is te doen maar 30 graden:(
    Was ook in 2005 zo, toen hield ik mega vocht vast toen ik van Zara liep, was net een michelinvrouwtje wagel waggel:) je zag mn voeten gewoon trillen als ik liep.

Ja das best lekker met dit weer Hellen:D

@Merakli, Was de auto oververhit?
    Indd wel goed afgelopen.
    O jee een zitting, wat als ik vragen mag?:):):)

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen Dames,

Pfff....... het is idd te warm gewoon en dat blijft de hele week zo, word er ook niet echt vrolijk van, al hou ik gelukkig nog niet zoveel vocht vast :)

Aan het eind van de week word het zelfs 30 graden.

Verder gaat het hier wel goed, morgen weer naar de vk en dan gaan ze gelijk me suiker testen, maar denk dat het gewoon goed is.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    goedemorgen meiden!!

Ik ga zo naar de vk, dan mannetje ophalen in overijssel (jeeuuujj) , dan contract voor verkoophuis tekenen, dan opruimen.. dan komt koper nog een keer kijken.. Ik ga de box maar ophalen in Utrecht als ie daar op voorraad is tenminste gheheh..

Morgen langs de drukker voor geboortekaartjes mappen.

Gisteren ben ik vier keer de dijk over geweest naar Noord Holland want had mijn tas laten staan bij mijn zus.. en wat was het warm gisteren zeg 31 graden terwijl het bewolkt was :S

Wens iedereen een fijne dag verder :)
    En niet teveel gaan doen als het niet hoeft ;)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha ladies..na een vrij slapeloze nacht ( ik zat om 5 uur al aan een bakkie thee) ben ik lichtelijk gaar. Gelukkig is het nog bewolkt hier en van mij mag dta wel zo blijven :)

De cesar heeft me nog een beetje geprobeerd op te lappen. Sinds ee paar dagen heb ik ook carpaaltunnelklachten en zo af en toe al ischias achtige pijn in mijn rechterbeen. Gratis en voor niets erbij gekregen. Zij concludeerde wat ik overigens zelf al heb ontdekt: er zit zoveel beweging in het schaambeen, dat je het niet alleen kunt voelen maar ook hóren bewegen :s

Nou ja..ik de survivalstand ga ik deze week tegemoet. We komen erdoor meiden!!!

En zo ga ik de kraamzorg bellen..om een afspraak te maken voor de intake.

Houd het hoofd koel meisjes!

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Jessica Nee, de auto was niet oververhit, de pomp naar de benzine is stuk denk ik. We krijgen het vandaag te horen :(. Zitting van de afstudeerstage en zie er nu al tegenop, want het wordt heeeeel erg warm aan het eind van de week en het is heel warm in de schoolgebouw :( Hopen dat je dit keer geen vocht vasthoudt!!

@ Helen je bent niet de enige die gaaaaaaaaar is, hier ook, heb geprobeerd te slapen maar dat is ook geen oplossing pffffff. Wordt nog wat zo :)

succes vandaag naiobi!!!

Joyce, hopen dat je suiker goed is!!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hellen probeer je alle klachten te verzamelen?? pfff echt niet leuk voor jou :(

@jusi goed dat je toch even gebelt had met de vk :)

@mare heb je nog vermaakt bij je ouders??

@merakli is auto al gemaakt?

@Andi ik heb twee zakken van die goedkope ijslollies in de vrieskast daar ben ik helemaal weg van :)

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook vriezer vol met ijs, maakt mij niet uit welk ijs het is als het maar waterijs is :D

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ naiobi, weet ik nog niet, mijn man is gaan kijken bij de garage.

Ik wil ook ijsjessssssssssssssssssss en vooral waterijsjessssssssssssssssssssssssssssss :D:D

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Naiobi: *snif* nee..ik wilde eigenlijk die blozende, vrolijke rondhuppelede zwangere zijn die ik in mijn hoofd steeds ben. Mijn lijf werkt alleen heel hardnekkig niet mee aan de verwezelijking van die visie ;)

Hmm ijsjesssss...soms een cornetto, maar gewoon van die waterijsjes zijn zalig. Ook lekker: meloen (galia of water) in stukjes en even goed koelen in de koelkast. Of zelfgemaakte komkommer zoet-zuur: 1 dl azijn op 1 ons suiker, warm maken tot de suiker is opgeost, dan de geraspte en uitgedrukte komkommer erin en zo laten afkoelen. Heerlijk fris op een sandwich, bij een salade of zó!

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    hmhmhhm die zelfgemaakte komkommer lijkt me lekker en lekker fris :)

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden zet hem op. NOg een paar dagen en deze warme week is weer voorbij :) (lekker positief heh :)).

Hellen jeetje al die klachten bij jou. Waardeloos zeg, gelukkig ben je ze echt bijna allemaal weer vergeten als je kleintje er straks is.

Joyce, hoop dat je suikerwaardes helemaal goed zijn.

Merakli, succes eind van de week met de zitting. Je kunt het, we duimen voor je!!
    Ben benieuwd wat het nu met die auto was.

Hier een rustige nacht achter de rug. Kleine man kon eerst niet in slaap komen, was ook helemaal nat van het zweet. Dus even meegenomen naar onze slaapkamer (daar was het iets koeler). De balkondeur op zijn kamer open gezet en even goed laten luchten. Tegen kwart voor negen viel meneertje lekker in zijn eigen bedje in slaap tot vanochtend half negen :).
    Nu weet ie ook niet echt waar hij het zoeken moet. Zijn lekker buiten geweest, maar zitten nu weer binnenn daar is het toch net iets koeler.
    Zo lekker fruit eten en vanmiddag even lekker stukje fietsen.

Keep it cool ladies. Met idd heel veel lekker ijs :D:D

18. Femya

Femya Niet meer actief

Jusi wat zul je geschrokken zijn inderdaad, gelukkig is er niets aan de hand, pfff je moet je kleine toch eens uitleggen dat dat geen grapjes zijn. Hopelijk gebeurt het niet nog een keer.

Hellen meid, jeetje jouw zwangerschap verloopt inderdaad niet helemaal lekker, hopelijk heeft je kleintje daar geen last van en ben jij na de bevalling ook snel weer alles vergeten. Nog maar een paar weken werken toch? Hopelijk kun je dat een beetje volhouden.

Merakli oh spannend zeg, jammer dat het zo warm is dan, maar het komt vast allemaal goed, we gaan heel hard voor je duimen!

Naiobi veel plezier vandaag, klinkt als een drukke dag.

Wij hebben een heerlijk rustig weekend gehad, veel geslapen en ook weer het een en ander in huis gedaan, het balkon is nu af, we kunnen eindelijk lekker buiten zitten. We hebben zo'n grastapijt gelegd, ziet er heel leuk uit en we kunnen nu ook op blote voeten naar buiten.
    De babykleertjes heb ik uitgezocht en op maat gesorteerd, nou voor de eerste maanden hebben we nu echt al ruim voldoende zeg. En vandaag wil ik nog een lijstje maken met wat we allemaal nog nodig hebben voor de kleine. Welke lijst hebben jullie eigenlijk gebruikt? Ik kom zoveel verschillende lijstjes tegen...

Oh ja afgelopen weekend helemaal geen bekkenklachten gehad, heel fijn zeg, nu is het er weer een beetje. Ben blij dat het zo stabiel blijft, hopelijk wordt het niet erger.
    En ik was een kilo afgevallen ineens, ben nu dus 7 kilo aangekomen in totaal. Ik denk dat ik vocht vasthield van de vakantie en dat dat weer weg is ofzo.

Beebje zit alweer de hele dag te bewegen, leuk hoor :)

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank jullie wel Booky en Twinkle!!!!! ik hoop dat het lukt en mezelf kan verdedigen :) wat fijn jullie het een en ander in huis hebben kunnen doen!! ik heb geen lijstje gebruikt en heb geen idee, maar op de site heb je ook bij het onderwerp "grootste miskoop en grootste aanrader" dingen waar je iets aan hebt. Ik heb zo vaak gelezen dat de hele zwitsal uitzet een miskoop is en zo heb je nog veel dingen. Mischien heb je daar nog wat aan.

En wat fijn dat je geen bekkenklachten hebt gehad in het weekend!!!

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Trouwens hoe zit het nu met de buddy's??

Deel Deze Pagina