hihi weer helemaal APK gekeurd8) altijd fijn hihi ja oerrrrrrrrvervelend hihi.. hij heeft ook last van de hitte.. vroeg vanmorgen om half 8 al of hij op het balkon in zijn badje mocht haha..
Goedemorgen meiden, ben net bij de vk geweest en alles was weer goed, ze hadden ff me suiker geprikt en die was ook goed, dus niks om me zorgen over te maken, word altijd zo blij als ik het hartje weer heb gehoord Moet alleen 21-07-2009 ff een groeiecho doen voor de zekerheid, omdat mano 8 pond was.Gaan ze ff kijken of deze ook weer 8 pond wordt Dus Andi ik ga je zo ff pben Oja en een meeting lijkt mij ook leuk hoor Gezellig.
he balen jij ook al in dit weer is het echt waardeloos om zo misselijk te zijn!! ga me dadelijk maar eens storten op een lekkere watermeloen
Heb je al iets van Booky gehoord? over het buddy-schap En afspreken voor die tijd lijkt me echt ontzettend leuk, vooral als je elkaar dan ook een keertje ziet met de kindjes dat lijkt me ook ontzettend gaaf.. Dan zie je de kindjes waar we ons zoveel zorgen over hebben gemaakt, en waar we allemaal zo naar uit hebben gekeken met zn allen Bijzonder is het eigenlijk he, dat we elkaar allemaal niet kennen maar we delen iets, wat een van de bijzonderste dingen in je leven is..
Vind 't zo grappig Joyce.. Wij verschillen 1 dag(geloof alleen dat je banner niet klopt, want je hoort nu 29 weken te zijn als je 15 sept bent uitgerekend) en we lopen steeds gelijk op met de afspraken.. Kan geloof ik bijna steeds wanneer ik geweest ben, jouw afspraak er ook al opzetten. Denk alleen wel dat de bevaldatum wel gaat verschillen, hihi
@slaapzak - Wel fijn dat je nog niet "begonnen" bent hoor! Laat je meisje nog maar eventjes zitten! Ons kleine mannetje heeft ook al een naam hoor! Eigenlijk ook al voor we wisten of het een jongen of een meisje zou worden. Zijn tweede naam hebben we verzonnen toen we wisten dat hij een jongen zou worden. Als we samen zijn noemen we hem ook wel bij zijn naam..........maar dat is zoooooo oppassen hahaha @Twinkel - ik vroeg me ook af of jij uiteindelijk tweetallen - drietallen maakt of dat we zelf moeten contacten???? Ik mis wel eens een dag of 2 met schrijven maar eigenlijk ben ik er altijd wel. Dus ik vind het wel een leuk idee! @MamavanBas - Waardeloos zeg dat je zo misselijk bent! Hopelijk zakt het weg als je het heel rustig aan doet Ik heb nu ook wat vaker een harde buik, maar gelukkig trekt dat ook wel weer weg. Hier op mn werk ga ik maar een kussentje meenemen voor in mn stoel.....pffff want die rugpijn is ook niets Fijn dat je huisje op gaat schieten. Hopelijk kan jij ook snel gaan genieten van je rust. Naast de harde buiken, rugpijntjes en het het vasthouden van vocht af en toe ook van die "groei"pijnen. Hebben jullie dat ook? Ik herken het nog van vroeger toen mn borsten groeide. Jezum wat kan dat zeer doen zeg! Jan heeft deze week de nacht dus ik lag alleen in bed en kon er weer niet van slapen. Dus maar weer onder de warme douche om mn lijf te laten ontspannen en toen ging het wel weer....pffff Ik heb al zo'n lekkere dikke buik Maar de 30 weken is bereikt! Nog 4 en dan zijn we weer een stapje dichter bij de zekerheid om thuis te bevallen. Ik weet eigenlijk niet hoe mn mannetje ligt, volgens mij nog niet in mn bekken (hoeft toch ook nog niet toch??) Ik voel namelijk een heel hard rond bolletje aan mijn rechterzij....volgens mij ligt zijn hoofdje daar. Kep daardoor zeg maar een raar gevormde buik hahaha Zit nu op mn werk en ik ben niet vooruit te branden zeg! mn slippers liggen al uit en de waterkan is weer bijna leeg. Vanmiddag maar 2 uurtjes eerder naar huis! Groetjes Jolanda
@ Andi je hebt gelijk me banner staat vandaag opeens stil hmmm... das vaag ff kijken wat ik eraan kan doen Denk idd ook dat de datum van bevalling anders gaat worden Denk dat jij eerder gaat bevallen dan mij.
zo banner is weer goed, hier lag de baby in stuit Volgens mij al de hele tijd, voel haar steeds alleen beneden, maar komt nog wel goed, ze hebben nog genoeg ruimte om te draaien.
Het is de bedoeling dat je zelf je buddy uitkiest, dus even een PBtje sturen als je iemand op het oog hebt. MamaVanBas ik heb nog geen antwoord van Booky over het buddy-schap. Fijn Joyce dat alles in orde is, kunnen ze al zo vroeg met zekerheid zeggen of je kindje zwaar wordt? Of is het een schatting? Rox hier ook geen problemen met het weer hoor, ik geniet er wel van. Gelukkig jij ook. Hoe gaat het met het werken? Hou je het nog een beetje vol? Oh Merakli meisje, niet zo'n zorgen maken, je weet het echt wel, en anders helpen ze je een beetje op weg als je er niet uit komt hoor. Iedereen wil graag dat je afstudeert! Ik weet niet of het mag nu we zwanger zijn, maar anders helpt het om valeriaan te slikken voor de zitting, dan ben je toch wat rustiger. Maar meid het komt echt allemaal goed, je kan het! Wat goed Andi dat je naar je lichaam luistert en dat dat goed gaat. Leuk zeg alweer bijna een jaar getrouwd. Veel plezier alvast met zwemmen en de film! Fijn dat alles ook bij de vk goed was. Hoe schrijf je de link van de septembermama's eigenlijk zoals jij het hebt gedaan? Jocruella hier geen echte last van groeipijnen, wel af en toe bandenpijn, maar verder niet. Waar heb je die pijn? Alleen je borsten of ook je buik? Ik had wel de eerste 3 maanden ongelooflijk pijnlijke borsten, maar sindsdien zijn ze ook helemaal niet meer gegroeid. Wel voel ik af en toe wat tintelen in mijn tepels en zie ik dat de puntjes wit zijn, hebben jullie dat ook? En je kindje hoeft pas vanaf week 36 ofzo geloof ik met zijn bolletje naar beneden te liggen.
Hier ook hoor Joyce, voel haa ook alleen maar beneden, maar ze hebben tot 36 week de tijd om te draaien. Twinkle ok, je stuurt zelf dus een pb. Denk ook wel dat ze helpen, maar zoals je het zegt. Het komt goed ik blijf positief en hou op met zeuren over slapeloosheid en scriptie ik heb zelf geen uitzetlijst gebuikt. Nou ga ff de hond uitlaten
@twinkle: ik heb verschillende lijsten aangehouden en gewoon gekeken wat ik er echt van nodig denk te hebben! @andi: ja het was mij ook al opgevallen en sorry, maar ik vergeet zelfs naar mijn afspraken toe te gaan laat staan aan jullie door te geven zal gelijk maar een mail sturen naar je ik moet stofzuigen en dat moet echt maar het is zo warm... en net als een paar meiden hier betekent dat voor mij ook misselijkheid helaas
Zo weer veel geschreven zeg Ja ja bijna 30 weken schiet echt op!! Namen, jongens naam had ik al bij de eerste en is niet veranderd, maar had m al verklapt....zie banner het wordt Kadir. @mamavanBas, jij ook een dikek knuf, hier ook twee doerakken en maar ruzie maken. meeting lijt me ook erg leuk Mooie banner Rox. @Andi, weer goedgekeurt dus @joyce, hier ook een groei echo. @Jocruella, heerlijk twee uurtjes eerder naar huis! @misselijk, jee meiden vervelend misschien kleine beetjes eten op een dag of wat vanille vla??? @twinkel, hier ook geen uitzetlijst. Hier ook wat last van vocht, kan er niet onderuit komen... Zo nog even naar het dorp (centrum) even neuzen.
@Twinkle; ik vraag het na in het andere topic over buddy's. Nee we hebben geen ventilator, kan wel, maar zijn van die hoge die dan in je gezicht blaast, of in gezicht van patient, want heb kleine kamer. Er is airco in aanvraag, maar voordat dat geregeld is is het waarschijnlijk half augustus, dus maak ik niet meer mee. ik ga vandaag ventilator, een rechte, ophalen bij mijn ouders en neem die mee @slaapzak; tjee zeg wat een verhaal. Rust dus maar goed! @jesenmo; das nie verkeerd een zwembadje. Heerlijk! @joyce&andi; fijn dat alles goed was bij de verloskundige over buddy;s gesproken; iemand die mijn buddy wil zijn??? Ik ga weer gauw weg, zit in een warm kamertje. tot snel
Ohja hier staat de naam ook vast de 1e naam stond al een tijdeje vast en de 3e naam ook we moesten er ff nog een tussen zoeken en we zijn er sinds het weekend uit Dus de naam is helemaal klaar, weer een zorg minder
wij denken nog steeds over een naam na. ik denk dat ie al half vast staat... ik vind het wel lastig. wij dachten dat het een meisje wordt en hadden al een naam en alles dus het is even wennen nog steeds. ik heb even gekeken op hema.nl omdat ik verduisterende rolgordijnen wil *.* dan komen we zo op €240,- uit. dat vind ik best veel eigenlijk.
Wij lopen bijna gelijk.......is het dan handig jou buddy te zijn? (als jij mijn buddy wilt zijn natuurlijk )