September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Beste Andi,

Ik heb dit vast gemist............lees steeds over lijsten en afspraken die doorgegeven moeten worden???
    Vertel vertel, dan kan ik me er ook aan houden.

Groetjes
    Jolanda

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jo: er is een lijst waar alle mensen staan die in september gaan bevallen en waarop je dus ook kan zien wie welke dag afspraken heeft ik zou zeggen kijk zelf en dan kan jij je er ook op laten zetten:

www.everyoneweb.com/sept2009mama

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    *inbraak*

lieve september mama's,

ik wou jullie even iets geweldigs mededelen: Ik ben weer zwanger!! gisteren een echo gehad en een heel mooi tikkend hartje gezien in ons kleine ieniemieniemensje! :) we hopen dat het dit x allemaal goed gaat, dat moet gewoon!! we proberen iig het genieten nu te laten overheersen vd onzekerheid. Het blijft toch altijd spannend die 1e 12 weken! ;)

Jullie gaan als een speer zeg! :) allemaal alweer tussen de 25 en 30 weken, wauw!! goed te lezen dat het hier allemaal goed gaat meiden!! ik zal af en toe nog even blijven spieken hoe het jullie vergaat! :)

Liefs humm

*uitbraak*

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Hummie, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik weet zeker dat het dit keer goed gaat :) Geniet ervan.

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Joyce, waarom denk jij dat ik eerder ga bevallen dan jou dan? Ben wel benieuwd.. ;)

Groeipijnen Jocruella.. Ik had er gisteren echt vet veel last van! Wat een kl*tegevoel..

Twinkle, ik heb de [url ] optie gebruikt. Dus dan zet je eerst neer [url ="link"] dan je tekst en dan [/url]
    Quote m'n tekst eens, dan zie je het waarschijnlijk wel:
    Lijst Septembermama's 2009!

Uitzetlijst, ik heb ook eigenlijk overal en nergens gekeken.

Namen hebben wij hier al lang en breed klaarliggen sinds we de 20 wekenecho hebben gehad en daar twijfelen we ook echt niet meer over!

Jocurella, idd zoals Mare het zegt moet je eens op de site kijken!

OHHHH, Hummie!!!! :D Wat geweldig meis!! Gefeliciteerd!! Dat dit wondertje nu wél mag blijven zitten!

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    van harte gefeliciteerd hummie! ga vooral lekker genieten!!!

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Slaapzak, wij hadden dat ook bij Mats. We stonden ook open voor andere namen maar voor ons was Mats DE jongensnaam. Nu zou ik graag weer een naam hebben waar we dat gevoel bij hebben, maar dat wordt lastig denk ik. Meisjesnaam is al wel helemaal rond :D.

Twinkle, ik ben gymlerares op een middelbare school. Ik geef vooral les in het VMBO, erg leuk!!
    Ja het liefst wel weer een scandinavische naam voor een jongen. Mats is Zweeds. Maar we hebben nu vooral nederlandse namen op de jongensnamenlijst.
    Ooh ik hoop voor je vriendin dat d’r kindje HEEL snel komt. Over tijd gaan is echt niet leuk :(.
    Je hebt PB terug . Ik wil jullie buddy wel zijn hoor! Ben net terug van school e.d.

Mamavanbas, waardeloos dat je nog steeds zo misselijk bent :(.

Meeten lijkt me gezellig. Ben benieuwd of het doorgaat... We hebben bij de aprilmama’s ook een keer een grote meeting geprobeerd, maar die is er uiteindelijk niet gekomen...

Ooh Andi, ook een leuke manier om jullie trouwdag te vieren!

Fijn dat alles weer goed was bij de vk
    Ook hier de afspraak denk ik niet doorgegeven. Booky, donderdag 2 juli vk om 13.00 uur.

Joyce, gelukkig waren de suikerwaardes helemaal goed. Hebben ze nu al het idee dat het kindje richting de 8 pond gaat?

Jocruella, nee hoor kindje hoeft nog niet in het bekken te liggen. Wat heerlijk alweer 30 weekjes, niet normaal hoe snel het gaat.

Hummie, van harte gefeliciteerd, wat top het gaat vast goed deze keer!

Nou we waren dus voor Jan L. op school. Een collega had niks te doen en had alles al klaar gezet. Helemaal top natuurlijk haha maar was helemaal mooi geweest als ie even gebeld had. Mats vond er vandaag geeen bal aan, hihi. Hij wilde alleen maar bij mij op de arm en verder niks, ideaal met dit weer . Vorige week maandag heeft ie z'n bmr prikje gehad en daar kan ie een 7 tot 10 dagen later eventueel last van krijgen. Wie weet zit dat er een beetje onder en dan die combinatie met de warmte.... Of hij heeft gewoon een lekkere mamahang dag .

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Hummie,heej meid :D Van mij ook nog een keer gefeliciteerd !!
    @ Booky, nee volgens de vk groeit ze deze keer niet zo hard, maar ze wil voor de zekerheid de echo doen.
    @ Andi, omdat ik bij mano ook 2 weken te laat ben bevallen :D Dus denk dat jij gewoon rond de uitgerekende datum gaat bevallen.

Ik ga er vanuit dat ik een van de laatste ben die gaat bevallen :D

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, Joyce, nou, ik ben met Gabriël na precies een week bevallen, maar het kan maar zo anders gaan lopen, hoor!!

Booky, ik heb het aangepast!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hummie: gefeliciteerd meid!!!

@ namen; jongen waren we snel uit, meisje duurde even, maar voordat we het geslacht wisten waren we daar -gelukkig- ook uit.

PFFF open dag op mijn werk hier. 4 Hoog onder het platte dak. Ik ga bijna van mijn graatje. Nog 1 uur, dan mag ik naar huis...

11. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

gefeliciteeeerddd:):):d

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Joyce, ik denk ook dat ik een oktober mama ga worden. Als je Mats niet hadden gehaald had ie er volgens mij nog gezeten. Hihi die had het wel naar zijn zin (hij was dan ook bijna 9 pond :)).

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Nou dat ga ik dan net niet halen denk ik, zou wel kunnen.
    Ik denk dat als mano niet gehaald was hij er nu ook nog zou zitten hoor :D

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hihi gebeurde er bij jou helemaal niks? Hier braken de vliezen wel maar er gebeurde niks.

15. Femya

Femya Niet meer actief

Super leuk Hummie, heel erg gefeliciteerd! En tegen kleine-Hummie: hou je goed vast!!

Ik heb de uitzetlijst van de prenatal gepakt en die heb ik een beetje uitgebreid met wat ik nog in gedachte had, denk dat ik er zo wel uit kom.

Jessica leuke jongensnaam!

Babijtje dat is lekker ja als de airco pas half augustus komt, hopelijk gaat het beter met die ventilator. Wat de buddy's betreft ik heb een tabel gemaakt, die kunnen we zo invullen als er weer nieuwe 2 of 3-tallen zijn.

Andi ik kreeg het niet voor elkaar en uiteindelijk heb ik de link gekopieerd en nu doet ie het wel :D

Wat leuk dat je gymlerares bent Booky! Zijn het geen lastige klassen op het VMBO om gymles te geven? Niet echt handig dat je collega niet even heeft gebeld... En dan zo'n kleintje die bij je wil hangen, hopelijk heeft hij niet te veel last van zijn prik.
    Hoe lang na het breken van de vliezen is Mats geboren?

Ik wil heel graag een septembermama worden, maar goed we moeten afwachten, de kans is groot dat het oktober wordt...
    Ik ga zo lekker naar huis, ben er een beetje klaar mee en we hebben niet zo veel te doen op het werk, dus ik ga lekker bankhangen thuis.

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja....blijft wurm zitten tot week 42 is het voor mij ook oktober...
    Ik hoop zelf toch op weekje 38 ofzo...

17. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Booky - Fijn te weten dat hij nog niet in mn bekken hoeft te liggen...Het gaat zeker super snel! Ben nu wel aan het aftellen naar mn zwangerschapsverlof hoor! pffff :p

@Hummie - Gefeliciflapperd! Ga er lekker van genieten!!

@Andi - thanks voor het bijwerken! Mijn afspraak met de kraamzorg is trouwens om 11.00 uur;)
    Ik ben "blij" te horen dat er nog iemand is met groeipijn (natuurlijk niet dat ik het je gun, maar stelt mij geruster) Pffff irritant gevoel he! Ik moet altijd lekker onder een warme douche om de boel te ontspannen.

Voel zowieso dat mn buik gepannender is als een tijdje terug. Vanmiddag voelde ik opeens ook mn banden aan de rechterkant weer. En volgens mij ligt mijn kleine man ook steeds rechts;)

@Helen1971 - pff platdak vreeeeeselijk! Hebben wij ook, zit dan wel niet bovenaan maar wel airco-LOOS:$
    Versleten ben ik als ik thuis kom. Gelukkig zorgt mn mannetje goed voor me en kan ik van mn werk elke dag lekker wat uurtjes opnemen.:D
    38 weken met deze luchten is ook meer dan zat hoor hahahaaha. Maar eigenlijk wil ik 2 dagen te laat bevallen...dan heb ik 09-09-09...lijkt me zooooo grappig!!

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha Twinkle, waarom ben je liever een septembermama dan een oktobermama? :p

Hellen, helaas hebben wij het niet echt voor het zeggen wanneer die kleine komt ;) Die komt toch pas wanneer die er zin in heeft.. Ik hoop wel dat het overtijd lopen me dit keer bespaart wordt, want met al dat gerust ben ik het tegen die tijd echt wel beu.. Als ik op precies 39 weken beval, beval ik op 09-09-09.. Dát zou ik echt heel mooi vinden! (En anders misschien 20-09-2009, hoef ik 'maar' 4 dagen overtijd) Ben sowieso benieuwd of d'r hier dames op 09-09-09 gaan bevallen!

Haha, Jocruella, ik snap je 'blijheid' wat betreft dat ik er ook last van heb. herkenning is toch wel prettig. Ik heb af en toe dat het ook echt helemaal tot onderen doorstraalt qua pijn, echt niet fijn!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    o ja...qua datum: 4 september is het volle maan, traditioneel zijn er dan ook meer geboortes. Dus ik ben wel benieuwd of en hoeveel vollemaanskindjes er gaan komen :)

Doodmoe van alle hitte knauw ik lekker ene halve komkommer weg. Het is toch te heet om te slapen en ik heb morgen lekker vrij. Jammer alleen dat ik naar de tandarts moet..met verdoving. Bleh. Geen zin.
    Harde buiken zijn er wel, maar iets minder en toch vooral 's avonds o begin van de dag. Zal het op-gang-moeten-komen en het moe-aan-het-eind-van-de-dag wel zijn. Ik voel ze, registreer ze en hoewel ik er s' avonds toch best wel veel heb, valt het mee in vergelijking tot wat ik heb beleefd...

Voor wie er nog zijn: slaap lekker zo en voor iedereen: alvast een mooie dag voor morgen toegewenst!!

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Twinkle, les geven op het vmbo is juist onwijs leuk. De leerlingen zijn heel puur vind ik. Als ze je mogen doen ze alles voor je en mogen ze je niet dan doen ze dus ook niks. Haha das natuurlijk wel een stuk minder. Het scheelt natuurlijk wel een hele hoop dat ik een 'doe' vak geef. Sommige leerlingen zijn in de theorie lessen niet te houden en met gym merk je er weinig aan.
    Leerlingen zijn juist erg attent. Laatst kwam er nog een leerling achter me aangerend, ze wilde me succes wensen met de bevalling en ze hoopte me volgend jaar weer te zien. Dat doet je wel erg goed hoor :).

Ik was van Mats de 18e uitgerekend. Op de 24e 's ochtends verloor ik vruchtwater. Niet 1 grote plens, maar straaltjes die ik niet kon ophouden. Vk geweest en idd vruchtwater. Wachten op de weeen dus. Nou die kwamen die donderdag niet. Toen vrijdag ctg in het zh. Mocht het toch nog komen spontaan dan moest ik naar het ziekenhuis en mocht de vk gewoon de bevalling doen. Was er zaterdag ochtend nog niks dan moest ik naar het zh en gingen ze inleiden en deed de gyn de bevalling. Het laatste is het dus geworden. Om half negen infuus erin en om 16.16 uur was ons bolle beertje geboren.

Hmm lekker Hellen komkommers.... IIIEE succes morgen bij de tandarts, ik zal aan je denken. Gelukkig vallen je harde buiken je in je verbeelding mee. Keep it cool!

Dames succes vannacht met slapen en sterkte morgen met de hitte!!
    Ik kom morgen avond weer even spieken, dus niet teveel kletsen hoor!!

Deel Deze Pagina