September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mare, idd gewoon een normale bikini kopen hoor. Kan best.
    Shit zeg dat ze gebeld hebben van het werk. Kan me voorstellen dat je er niet echt vrolijk van wordt.
    Fijn dat alles goed was bij de vk :).

Jeetje Joyce das wel een hefitg verhaal jouw bevalling. Hoop dat het deze keer soepeler verloopt.

Pluk, wat lekker dat de kamer nu zo ver klaar is. Pff lekker met dit weer schilderen. Wij moeten eigenlijk ook nog op de nieuwe kamer van Mats aan de slag....

Hier ook weer goed gekeurd bij de vk. Eerste keer bloeddruk opmeten was de onderdruk 85 daarna liggend nogmaals gemeten en toen weer 70, gelukkig. Moet even hb laten prikken en dan over 3 weekjes weer terug.
    Mag wel weer op de lijst, donderdag 30 juli om 13.00 uur.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ booky fijn dat alles goed was bij de vk :D

Ja bevalling was best heftig, maar gelijk na de bevalling zei ik dat ik dat best nog een keer wilde doen :D En nu ben ik ook niet bang voor de bevalling, als ik de vorige keer ben doorgekomen moet het deze keer ook lukken

3. Femya

Femya Niet meer actief

Hi meiden,

weinig te melden hier. Morgen lekker dagje vrij, dus komende 3 dagen zal ik niet op het forum te vinden zijn.
    Zaterdag hebben we weer een voorlichtingsdag over de bevalling in het ziekenhuis, vorige keer waren een beetje laat en hebben we niet alles meegekregen, maar nu gaan we op tijd om alles te horen en in ons op te nemen.

Fijn weekend alvast! Hopelijk wordt het wat minder benauwd weer en kunnen jullie weer wat beter slapen.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @pluk fijn dat schoonvader klaar is met gehamer :)
    Nu idd maar verder met alles baby en kylian klaar te maken!!

Nou ik heb 4 huizen voor bezichtigen gepland as dinsdag :)

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @twinkle goed weekend alvast !!
    en nu wel op tijd er zijn hé :)

6. Femya

Femya Niet meer actief

Haha ja we zullen het proberen, we dachten de vorige keer dat we maar een uurtje nodig hadden, bleek toch iets langer te zijn.

Succes met het huizen bezichtigen, zo te horen hebben jullie veel keuze!

7. Femya

Femya Niet meer actief

Oh hoe was de eerste cursusavond gisteren trouwens?
    Onze cursus is afgeleid van de cursus Samen bevallen (die doe jij toch?)

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ff een berichtje. Ik ben geslaagd voor mijn scriptie!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er vanaf :)

Kom later wel reageren op jullie!!!

9. Femya

Femya Niet meer actief

Gefeliciteerd meid! Super zeg! En nu lekker feestvieren en ontspannen :)

Is het je meegevallen?

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gefeliciteerd Merakli!! Heel fijn! :D

Hihi, best stom.. Als ik het überhaupt maar met iemand over de bevalling heb of ik lees er wat over, krijg ik er al helemaal zin in! Ik weet dat het pijn gaat doen, maar ik weet ook zeker wat we ervoor terug krijgen en het lijkt me gewoon weer zo bijzonder!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @merakli Gefeliciteerd!!

@Twinkle die van mij is daar ook op gebaseerd. Wel lachen hoor met de ademhalingstechnieken en je bekkenbodemspier aanspannen :S

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi doe je die van mij er ook bij ??

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou...hier is het iets minder erg met me gesteld inmiddels, maar ik voel me nog wel zo slap als een vaatdoekje. Heb de zwangerschapsyoga voor vanavond ook maar afgezegd. Het valt me wél op dat, hoewel IK me heel naar voel, die kleine in mijn buik heel blij is met deze extra rust. Het is de hele dag al heel levendig in mijn buik. Dus rust doet zeker wel goed, hoewel dit voor mij niet de rust is die ik in gedachten had. Maar...ik kijk des te meer uit naar het begin van mijn verlof over 4 weken!

Mare: ik vind niets mis met een gewone bikini hoor..komt je buik mooi uit. Ik zou niet weten waarom je alles zou moeten bedekken (tenzij je jezelf niet comfortabel voelt natuurlijk). Fijn ook, dat alles okee was! GRR over je werk, trouwens.

Booky...gefeliciteerd met de magische grens. Fijn dat het bij jou ook allemaal goed was.

@netbroekjes: is dat iets wat ook om héél dikke konten past? Want ik ben een "plussized" lady en ik ben bang, dat het niet gaat passen...

Pluk: jeeej...dat schiet lekker op met het kamertje!

Twinkle: geniet van je vrije dag!

Merakli: van harte gefeliciteerd met je slagen meid! Hehe....kun je eindelijk wat rustiger aan doen.

Naiobi: alvast succes gewenst met de huizenjacht!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo terug van me werk en gegeten dus kort een berichtje!

@merakli: SUPER!!! VAN HARTE GEFELICITEERD! geniet lekker van je vrije tijd nu!

@twinkle: hm gelukkig wachten ze ivm een bevalling sowieso wel op jou in het ziekenhuis :p

en ehhh de rest ben ik kwijt sorry ga nog wel een keer rustig zitten en antwoorden

15. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Merakli - Gefeliciteerd!!!!! en nu lekker gaan genieten!!!

@Andi - Pfff knap van je dat je je zo verheugd op de bevalling. Ik heb er ook zin in omdat ik zooo benieuwd ben naar ons kereltje en ik Jan zo graag een mooie zoon voor zn verjaardag wil geven hahaaha
    Maar heel soms bekruipen me van die angst gevoelens dat ik het niet overleef ofzo.

@Mare - Gewoon lekker een bikini aan doen, showen met die buik!!!!

ff stukkie hart luchten
    Vannacht en vandaag heb ik heel erg last van pijnlijke steekjes bij mn schaambot. Het omdraaien snachts was gewoon pijnlijk en vandaag op mn werk zat ik ook gewoon niet lekker in mn vel.
    Vanmiddag ben ik daarom lekker naar huis gegaan.
    Tegen Jan mn verteld wat er aan de hand was en die drong dan toch maar aan even de VK te bellen.
    Gelukkig kon ze me wel geruststellen....ik ben 30 weken van ons 1e kindje, dus volgens de boeken is hij nu aan het indalen.
    Dit kan wel kloppen met het gevoel dat ik constant het gevoel heb als ik zit dat er iets in mn "schoot" ligt.
    Ze zei me wel als het komende en gaan pijn is, dan moest ik weer bellen want dan was het niet goed.

Mn mannetje heeft nu zn laatste nachtdienst en ik lig dus nu al lekker op bed met mn laptopje.

Herkent iemand dit ook toevallig??? Voor mij is alles nieuw en bij Jan zn broer is een kindje na vroeggeboortje overleden dus ik voel soms zo'n druk dat ik niet mag "falen".
    Dat maakt me soms wat oplettender op diverse dingen die ik voel.

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jocruella; prima om buddy's te zijn. handig om tel nr ff te pb'en. Sorry voor de late reactie, door de hitte gisteren niet op compu geweest.

@Hummie; wauw dat is geweldig nieuws!! onwijs gefeliciteerd.

Verder weet ik het niet meer hoor meiden. Mijn hoofd is er door de hitte niet helemaal bij.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    MERAKLI, WAT ONWIJS GOED ZEG!! VAN HARTE GEFELICITEERD, LEKKER GENIETEN NU!!

Hihi Hellen, ja die netbroekjes die rekken wel mee hoor. Je hebt misschien alleen wat grotere gaten, hihi maar dat wil echt wel. Anders moet je maar even passen van tevoren .
    Fijn dat de kleine het zo lekker doet in je buik :).

Jocruella, fijn dat de vk je zo gerust heeft kunnen stellen. Ik weet wel dat Mats ook al vrij vroeg ingedaald was. Weet alleen niet meer zo goed of ik er toen wel of geen last van heb gehad.

OOh Naiobi, hihi nu snap ik het jullie gaan lekker huizen kijken op dinsdag. Super leuk joh, hoop dat er wat naar jullie smaak tussen zit.

18. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    #8798 Jocruella, 2 jul 2009
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
    Kep je idd een tijdje gemist. Inmiddels is Jessica24 mn 1e buddy, ik dacht dat je niet wilde *snif* en ik wilde me niet opdringen. Ik begreep dat er 3tallen gemaakt gaan worden omdat het kan gebeuren dat je samen bezig bent. Zou je je daarom bij ons willen aansluiten???

De hitte is echt killing voor ons zwangere vrouwen he!!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, Naiobi, nee, sorry, je zult het toch echt zelf moeten doen.. :p

Hellen, die netbroekjes passen met gemak over je kont heen, hoor! Die zijn héél flexibel!

Jocruella, kan me dat wel voorstellen hoor dat je bang bent dat het niet goed zal gaan met de bevalling. Dat heb ik ook wel, maar heb me voorgenomen me gewoon positief in te stellen, des te relaxter je er zelf onder bent :) Ik scheen volgens velen een aardige horrorbevalling te hebben gehad, maar ik vond het zelf hartstikke meevallen, dus dat zal dit keer vast ook wel goed gaan. ;)

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Andi - ik ben ook 98 %van de tijd relaxed hoor, tis niet zo dat ik er constant mee bezig ben.
    Ook ik ga van het positieve uit, maar soms overvallen die gedachten me nu eenmaal.........
    Maar ik zie zo naar uit om ons kleintje in mn armen te houden en Jan zo ontzettend gelukkig te zien

Deel Deze Pagina