Goedemorgen dames, Dank jullie wel allemaal!!!!! Eindelijk wat rust in mijn hoofd zeg Twinkle, achteraf viel het wel mee, maar dat is altijd achteraf. Ik had twee docenten en 1 externe deskundige van een accountantskantoor. Hij viel reuzeeee mee, zei achteraf je weet heel veel, maar we moesten wel doorvragen ben blij dat ik het achter de rug heb. En een hele fijne weekend!! @ Mare, weer fijn he om goedgekeurd te zijn en ik hoop dat je het gisteren heb kunnen uithouden bij je werk!! @ Booky, jij ook weer goedgekeurd ) @ Joyce, knap dat je na zo'n heftige bevalling het nog een keer wilt doen hoor!!! @ Andi, als ik er aan denk, wordt ik niet meer bang (bevalling) maar vind het heeeeeeeeel erg spannend. @ Helen, jammer dat je je zo voelt, maar blijkbaar vind baby het niet erg als je het rustig aan doet dat is weer een goed teken. @ Jocruella, fijn dat de vk je zo gerust , maar niet prettig zo te horen voor mij is mijn meisje ook de eerste, dus heb geen ervaring. Maar mijn zus heeft ook haar dochter verloren met vroeggeboorte. Ik weet niet of het aan de vroeggeboorte lag.
Nouuuuuuuuuuuuu, ben ik lekker aan het typen, gaat ie de bericht plaatsen :x Wilde er bij zeggen dat ik vandaag 30 weken ben geworden, het aftellen kan beginnen
@hellen het zijn wel hele rekbare broekjes, maar je schijnt zo ook op maat te kunnen krijgen.. ( was gisteren aan het googlen erna en toen kwam ik maat xl tegen namelijk ) @hellen hoop dat jij ook zon leuke meevaller krijgt als mij dat het huis plots verkocht is... heb jij wel kijkers?? @Jocruella ik ben er ook wel een beetje bang voor, opzich niet de bevalling, maar meer dat er iets met de kleine is .. bijvoorbeel navelstreng om nekje ... @me Ik heb nog helemaal geen Buddy en de koper kan nu het huis alleen nog "afzeggen" als hij de financien niet rond krijgt, maar dat schijnt geen probleem te zijn volgens onze makelaar..
goedemorgen, @naiobi: jesenmo en ik vormen een buddy koppel als zij er geen probleem mee heeft en jij wilt kan je wel bij ons aansluiten! Betty schrijft wel eens op de september mama hyves volgens mij. ik zal zo eens kijken of ze iets nieuws heeft verteld. het is zo warm hè. en ik moet op het moment de meeste ramen dicht houden omdat de ramenwassers er zijn en ik zo naar het centrum ga, toch nog eens naar een nieuwe bikini kijken.
@mare ik ben wel lid van die hyve .. maar weet niet hoe ik er moet komen :S Nou hopen dat het van Jesenmo ook mag
Mogge meiden Ga vanmiddag (of vanaaf) even alles rustig doorlezen en op iedereen reageren. Hier erg last van de hitte, de zw kwaaltjes komen weer plagen tintelende voeten, vocht etc. vannacht steeds wakker, Ayla kon ook niet slapen door de warmte en heeft allemaal rode vlekjes op dr armpjes en nekje, borstje....gister de ha gebeld maar die was er niet, was een leerling Ze zei misschien een allergie of door de warmte, ze heeft geen koorts vandaar. En of die hitte niet genoeg is zit de kleine vent ook te drukken tegen mn schaambot. Moet denk daardoor ook veel meer plassen. Vk heeft me gister gebeld voor een afspraak bij het zh voor een groei echo, volgende week woensdag, ben benieuwd! Nou meiden tot straks.
ik ben jaloers ik wil ook een groeiecho ... Warmte pukkels zeker heeft mijn kleine neefje namelijk ook ...
Zo ik ga eens naar het centrum! Naiobi, ik heb jesenmo een bericht getsuurd dus dat horen we vast snel! en de link van de hyve is: September2009 mama's - Hyves.nl
nee ik zag het, maar als je daar nou eens naar d'r vraagt gaat ze vast antwoorden. jesenmo vind het goed dat je meedoet! ik zal jou zo even onze nummers sturen en het doorgeven voor de lijst! ik ben geslaagd voor een bikini, lekker gekleurd en het topje gewoon in maat L *.*
Nou, hier is het gewoon warmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, niet uit te houden. Mare fijn dat je geslaagd bent voor een bikini Trouwens ik heb ook geen buddy...
Hunkemoller Nederland >> ProductView hele lange link, maar dit is mijn nieuwe bikini. normaal heb ik alleen maar zwarte bikini's maar nu in de zwangerschap vind ik dat het wel wat vrolijker mag!
ja ik wordt er zelfs een beetje vrolijk van, van al die kleurtjes ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst, geen goede kwaliteit maar man mijn buik begint echt te groeien nu
Vandaag voor het laatst (voor de bevalling) geweest bij de dame die me begeleidt vanwege mijn gewicht. Ik ga week 30 in met in totaal slechts 3 kilo erbij! Dat is wel even het vermelden waard. het is waarschijnlijk alleen maar zwangerschap die die kilo's vertegenwoordigen. ben dus best trots op mezelf! Qua werk heb ik mijn heil in ons gemeentehuis gezocht..daar is tenminste airo
Hallooooo! Lang niet geweest! Het was ook zo warm om binnen te zitten de afgelopen dagen. We hebben lekker veel in de tuin gezeten en in het zwembad gelegen, en ik heb 's middags ook lekker veel geslapen. Gisteren ook nog bij de vk geweest, en alles was weer keurig op orde; Mijn bloeddruk, mijn ijzergehalte, en het hartje weer gehoord. Ze vertelde ook hoe onze kleine lag. En mijn man zei het al een paar avonden, dat ie een bult op de rechterkant van mijn buik zag. Ligt de beeb dus ook daar. Gisteravond hebben we nog genoten van het feit dat het erg druk was in mijn buik. Je zag mijn hele buik bewegen, echt grappig en bijzonder! Over het buddygebeuren: Hellen, het maakt mij niet uit of er een 3e buddy bij komt hoor! Van mij mag het. Zoo, en nu hoop ik dat ik weer wat vaker ga komen a.s. week, maar er staat weer een druk weekend op de planning. En volgende week wil ik 's middags ook een begin gaan maken met de babyspullen van zolder halen en in de kasten leggen. Ook hebben we afgelopen zaterdag de geboortekaartjes besteld. Oeeh het komt steeds dichterbij!