Hellen ik kan me voorstellen dat het na een weekend erg moelijk is om afscheid te nemen van je lief. Ik zou daar ook erg veel moeite mee hebben... Hoop dat jullie heel snel bij elkaar kunnen wonen en dat het heen en weer gereis over is. Ben benieuwd wat de groeiecho morgen zegt. Hihi, nou als het goed is wordt je dossier nu gesloten
@ hellen ....ggggggrrrrrrr haha ik heb het zelfde ook mee gemaakt hoor bij de uwv....en ik voel me al K*T dat ik niet kan werken en dan al helemaal.... morgen moet ik naar me teamleidster toe om plan van aan pak aan te passen... vind het heel erg rot om naar me werk toe te gaan... ik werk nu eenmaal graag en baal er zeer van het niet tot de 34 weken door te hebben kunnen werken.. en kom nu dus ook me ei niet kwijt... en dat is niet gezellig hahaha want thuis moet ik ook rust nemen ...dusssss hier ook niks hahah maar ja alles voor mini meisje
Goeiemorgen! Ik mag zo weer voor een half dagje aan het werk. Heb een nogal druk weekend achter de rug, dus heb nog niet echt het idee dat ik uitgerust heb. Maar goed, vanmiddag misschien nog een middagslaapje doen. Mijn man is vandaag vrij, dus die ligt nog lekker op bed. Tot snel!
hoi meiden, Na een druk weekendje ben ik er weer. Kep zo nu en dan meegelezen dus daar gaan we; Andi - Wij hebben toen ook dat pakje van de C&A gekocht toen we hoorden dat het een jongetje zou worden hahahahaha. Ook ons eerste pakje. Lonny - De twee namen zijn al bekend bij ons hoor Samen noemen we hem dan ook zo af en toe bij zijn naam! Maar dat is wel extra oppassen hoor dat we ons niet verspreken bij anderen.... Booky - Mooie buik hoor! Zal vanaaf ook weer eens mijn dikke buiken foto maken Helen - Wat een sukkel zeg!!! Typisch zo iemand die niet zelf nadenkt maar puur de regeltjes naleeft en standaard vragen stelt! EIKEL. Ik ben dit weekend nog langs de HA-post geweest. Ik dacht namelijk dat ik blaasontsteking had, maar gelukkig was de urine goed. Die hele lieve meneer vertelde dat de baarmoeder nu echt op de blaas aan het drukken is. Maar kep sowieso al sinds donderdag gedonder in mn buik. De VK zei toen dat het te maken had met indalen kindje. En dat geloof ik ook wel hoor, maar weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. ALLES doet zeer als ik op mn zij lig! En het voelt of alles uit elkaar aan het spatten is. Verder geen bloed verlies of iets wat duid op vruchtwater. De HA zei me dat dat dan een goed teken is. pfffffff Aan de ene kant ben ik gerust gesteld, snap best dat alles aan het uitrekken is (banden, bindweefsel) maar doet dat nou zo'n zeer? En hebben jullie er ook last van???
Goedemorgen vroege vogel! volgens mij staat de tijd bij deze site niet helemaal goed hahahhaa Wij schijnen dit volgens hun tijd om 5 uur sochtends te posten....... Ik ben vandaag wel heeeel vroeg, maar zo vroeg??? hhahahaha fijne halve werkdag!
Tjeetje, wat een oetlul Hellen! Waar had die zijn hersens gestopt? In z'n kont?? Booky, mooie buik!! En idd hele leuke rok! Jocruella, serieus?? Hebben we nou allebei hetzelfde pakje uitgekozen?? Blauw/groene horizontale strepen op het truitje, blauw/paarsig broekje met voetjes eraan vast? Wat grappig!! Wat lastig voor degenen die nog geen namen hebben, zeg! Ik ben nu al zo gewend aan de naam die wij ons mannetje gaan geven(Hoewel het soms nog wel eens gek klinkt als m'n hub de kleine bij z'n naam noemt ) Ik heb eergisteren de adressen geschreven. De enveloppen komen pas met de geboortekaartjes, dus we hebben het op stickers gedaan. 61 adressen, vind ik nog heel netjes!
Goedemorgen dames Ben ff niet geweest, maar had echt last van de hitte, maar ben weer op me werk en zit weer lekker op kantoor met airco nooit geweten dat ik daar zo blij van zou worden Heb wel teruggelezen, maar kan me niet meer zo goed herinneren wat iedereen nou geschreven had Hier gaat het verder wel goed, nog geen pijn of iets dergelijks, mijn beebje is ook nog niet ingedaald, toen ik van de week bij de vk was, lag ze ook nog in stuit dus niet echt raar dat ze nog niet is ingedaald. Hier ook bijna 30 weekjes, morgen is het dan zover en dan nog 10 weekjes Oja Mano heeft ook al zo'n last van uitslag zijn hele nek en rug zitten vol en op zijn buik ook een beetje, het word wel minder als hij dan alleen in zijn luier rondloopt, maar dan de volgende dag word het weer erger. Dus als het zo warm blijft gaat het ook niet echt weg.
Oww Jocruella, had je hele stuk over de pijn gemist joh! Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt! Ik heb d'r -gelukkig- nog geen last van. Af en toe wel flinke steken vanonderen, mannetje lag de laatste keer ook al in m'n bekken, dus eigenlijk zou het mij niet verbazen als hij de volgende keer al ingedaald is, want ik heb wel gemerkt dat ik niet meer zo bewegelijk kan zijn als ik buk ofzo, want ik voel dan echt dat het mannetje ertussen zit! Ohja Joyce, idd, ook al bijna 30 weekjes! Ik overmorgen! Wat klinkt dat al ver, hè?? En wat vervelend dat Mano zoveel last van uitslag heeft! Wij zijn gisterenmiddag lekker wezen zwemmen met zijn drietjes en wat voelde dat even heerlijk om het gewicht van je buik niet te hoeven dragen, zeg! En 's avonds naar de film geweest met m'n hubbie, Ice Age 3 in 3D! En het was maar goed dat ik gereserveerd had, want het was helemaal uitverkocht! We wilden ook nog ff naar buiten voordat de film begon, want het was vroeg, maar dat hebben we maar niet gedaan toen we hoorden dat het uitverkocht was, en maar goed ook! Want het was echt stervensdruk voor de zaal en gelukkig stonden we bekant vooraan, dus we hadden een heel goed plekje! Mooi in het midden! Het duurde wel heel lang voordat we naar binnen konden! We hebben toch wel drie kwartier staan wachten voor de deur en we konden pas om 5 over 8 naar binnen, dat terwijl de film om 8 uur begon. Het was druk, krap, warm en ik had last van m'n voeten, dus ik werd er wel knorrig van! Ik moest eigenlijk nog naar de wc, maar het is me gelukt om niet te hoeven Maar het was dus wel heel leuk en we hebben dus heel wat mazzel gehad!
@hellen wat een eikel zeg :S @joyce we hebben nu airco in de slaapkamer, dat is echt een verademing... Mannetje zorgt goed voor mij Over verspreken ik had gisteren visite en die zat achter de laptop en toen zei ik tegen mannetje de naam van de kleine.. Gelukkig hoorde de visite het niet...
goedemorgen dames, allemaal het belachelijk warme weekend weer overleefd? kwaaltjes worden er door het weer niet beter van. mijn voeten en enkels doen toch pijn! echt zo gezwollen en doen hele dag zeer. @Jocruella: ik ken het gevoel van pijn in de zij, heb er deze week ook flink last van gehad. ook steken bij mijn schaambeen. zal wel met indalen te maken hebben ofzo denk ik. @Hellen UWV, TELL ME ABOUT IT! :x pff wat n sukkels werken daar aan die telefoonlijn zeg! @naiobi, gelukkig had je visite de naam niet gehoord! hier is het ook altijd oppassen dat ik de naam niet gebruik in gezelschap van anderen. na alle kwaaltjes heb ik ook nog wat leuks te melden. ik werd gister helemaal in de watten gelegd want er was een babyshower voor me georganiseerd! echt zooo leuk! hele gezellige middag gehad en veel gelachen natuurlijk
@jesenmo wat leuk een babyshower Ik heb afgelopen zaterdagmiddag even op een bankje moeten zitten in de supermarkt had echt zon pijn in mijn zij..
@jocruella.. hier al 4 slapeloze nachten door het gedraai en geschop het lijkt wel ofdat ze over mijn hele onderbuik aan het schuren is!! ze is echt niet stil te houden! en overdag heb ik er zo'n zenuachtig en opgejaagd gevoel van.... word er gek van!!!! manlief vind dat ik de vk moet bellen maar ik denk dat het normaal is... wat vinden jullie?? voorderest heb ik niet echt bijgelezen.. heb t vorige week zo druk gehad met werken.. begint me nou wel een beetje op te breken.. nog 6 weekjes gelukkg!!!
@jesenmo leuk meid! even helemaal in de belangstelling en alleen maar over de kleine praten heerlijk!!! @naiobi ik moetr vaak stoppen met lopen anders pies ik in mijn broek!! fijn die kwaaltjes
@Andi - Jaaaaa hahahahahahaha Dit pakje bedoelde je toch??? Zit nu op mn werk en gelukkig heb ik niet zo heel veel last. Ik moet het gewoon echt rustiger aan gaan doen! @Jesenmo - Niet leuk voor jou, maar ik ben toch blij te horen dat er meerdere mijn "klachten" herkennen. Jij dus ook RUSTIG aan doen he! Helemaal gaaf zo'n Babyshower!! @Naiobi - moeilijk he die kaartjes?? Maar gelukkig zijn wij er nu uit! Haha kijk dat bedoel ik nou! Een verspreking hangt dan zo in de lucht Maar fijn dat de visite het niet gehoord heeft @Rox - Mijn mannetje is soms ook vreselijk bewegelijk en een andere keer weer lekker rustig. Ik denk dat het eerder verontrustend is als je haar niet meer voelt als dat ze lekker heen en weer aan het bewegen is . Maar bellen met je VK kan toch nooit kwaad. Gewoon doen wat je hartje je ingeeft
JAAA! Jocruella! Die heb ik dus ook!!! Zat ook nog eens 30% korting op.. Hahahaha, wat grappig!! Ik vond 'm zooo lief!
Hi allemaal, ik heb een heel leuk weekend gehad, lekker gezwommen vrijdag en zondag en zaterdag hebben we vloerbedekking voor de babykamer gekocht, precies de kleur die we wilden. Nu komende week het kamertje leeghalen en behang van de muren, dan schilderen en over 2,5 week komen de meubeltjes. Sinds gisteren heb ik best wat harde buiken gehad, vraag me af waar het door komt, ze zijn pijnloos, dus ik denk niet dat ik me zorgen moet maken toch?! Oh en mijn beste vriendin is vanmorgen bevallen van haar kleine meisje: Vlinder-Rosa Ik ga snel bijlezen en op jullie reageren. Fijne dag allemaal!
Hier zijn we er ook nog niet uit, wat de geboortekaartjes betreft, we zijn ook nog een beetje druk Mijn mannetje is deze week nog ff bezig in het huisje van mijn zusje en die is als het goed is dit weekend klaar en daarna hebben we wat meer tijd, komt wel goed
grinnek grinnek we hebben er nog eentje met mickey gekocht Daar zie je op de achterkant van het shirtje de kont van mickey want die kijkt dan zeg maar door het shirtje heen............TE LEUK
ja hoor..ik stík van de pijn, ook de banden enzo. Ebn dan daarnaast nog het bekken. Ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik amper kan lopen.. @ namen: we hadden ze gelukkig al snel. Toch noem ik haar al die tijd nog gewoon wurm, om te voorkomen dat ik me verspreek. En om verwarring te zaaien heb ik het over het, hij, zij en wurm tegen anderen jesenmo: wat leuk zeg, zo'n babyshower! Zo..de dag begon alweer drukjes. de bedrijfsarts belde voor het reguliere ziekte-contact. ik vertelde dat het me best zwaar valt, maar dat ik mijn best ging doen om nog 4 weken vol te houden tot aan mijn vakantie. Dat vond ie een goed idee, totdat ik tussen neus en lippen vertelde, dat ik vrij veel harde buiken heb. Toen ging de rem erop! Hij heeft me met klem geadviseerd om minder te gaan werken. Ik meot zelf bepalen hoeveel. Hij gaat dit ook aan mijn werkgever rapporteren. Pff...moeilijk allemaal! En nu net ben ik terug van de groeiecho. Was het geschatte gewicht van wurm 2 weken geleden nog bijna 1200 gram...dat is nu al 1700 gram!! Het hoofdje loopt mooi op de middellijn, maar het bovenbeen en vooral het buikje lopen zeker 2 weken voor.*slik* Ja zei de dame die de echo deed: je zult wel veel last van je buik hebben als het zo hard groeit.Nou...dat kan ik beamen. Ik scheur uit elkaar van de pijn, alweer een paar dagen. Nooit geweten, dat zwanger-zijn zo zeer kon doen! Ach..weet je..die kleine doet het dus als een trein. Als je bedenkt dat ik amper 4 pond woog bij geboorte en deze uk al 3,5 is met nog zeker 10 weken te gaan, hoef ik niet bang te zijn dat ze iets tekort komt De kleine ligt ook nog steeds zoals met 2 weken geleden: koppie naar beneden, rug links en één been opgetrokken en eentje een beetje gestrekt. Wel leuk om te zien én fijn, dat het geen stuit is! Voor mijn gevoel draait het ook vooral van links naar rechts en niet van onder naar boven...