September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eindelijk de assistente van de vervanger aan de lijn gekregen. Die gaat overleggen en tussen 11 en 12 weet ik meer.

Omdat ik nu ook nog eens de ene harde buik na de andere krijg Ik hoop en denk dóór de darmkrampen want aan iets anders wil ik niet denken), moest ik van haar ook het ziekenhuis bellen. Daar gaan ze nu overleggen of ik toch niet daarheen moet komen om te kijken of de pijn toch niet ook iets met weeënactiviteit doet.

Ik wacht af...doodongerust inmiddels..

Wordt vervolgd.....

2. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

jij ook rustig aan doen he!! ook een dikke knuff voor jou!!

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    oefenweeen.. oeff wat rot zeg dat zoveel meiden er al zoveel last van hebben!! jullie babytjes moeten nog wel eventjes lekker blijven zitten he!!

ook voor jou een dikke knuff!!

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    WOW 32 en 5 dagen alweer hihi.. WAT GAAT HET HARD!!:D

en idd wel fijn he om allemaal dingetjes te regelen nu!!:D

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Andi en Jocruella!! LEUKE PAKJES HOOR:D:D

en idd wat grappig dat jullie beiden dezelfde hebben uitgezocht!

hihi ik kan die van mij helaas niet laten zien;) dan word het wel overduidelijk zeg maar;)

verder zag ik nog dat Mare een nieuwe bikini had gekocht!! LEUKLEUK:D lekker vrolijk idd..

mooie buikjes heb ik nog weer gezien, bij mij int album ook weer 2 nieuwe!

Meiden die zon last hadden van de hitte! (ik ook wel, was erg misselijk) blij dat het wat koeler is he!!:D

ik ben net een zeef ik moet weer opnieuw terug lezen haha!

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    jesenmo wat ontzettend gaaf een babyshower!!
    bij een vriendin ben ik er wel eens bij geweest!! super lijkt me dat!!

verder over de geboortekaartjes..
    ik zag er 1 en was verkocht, nu naar de drukkerij en zorgen dat ik hem vind hahahahhahhahahhahahahahahahahahahahahahha

mij kennende kom ik uiteindelijk weer met wat anders naar buiten maar goed!!

en ik hoorde nog wat over namen!! wij zijn er ook nog steeds niet helemaal uit
    kunnen het gewoon niet eens worden geloof ik hihi

kleine update over hier.. tgaat hard, morgen alweer 29 weekjes, veel last van zuurbrand, kleine baby zit super hoog:( veel druk op mijn borstbeen.. met hitte erg misselijk en harde buiken

en het huisje ging natuurlijk ook niet al te vlot met zon hitte!!

maar we gaan er eventjes flink tegenaan

verder is mannetje al 2 weken geen dag meer thuis geweest, dus breekt eventjes op momenteel!

maar het komt allemaal goed, gewoon beetje teveel hooi op onze vork genomen, komt wel weer goed!

excuses als ik nog iemand vergeten ben.. niet bewust iig!

iedereen een fijne dag.. kom straks nog wel ffies kijken!

liefsss

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    nog ffies snel.. ben namelijk heel benieuwd wat iedereen aan de echo's en buikjes denkt te zien wat het word hier:p

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wel..de gyn belde net ( een mij onbekende man) die zei, dat ik de medicijnen wél mag nemen. Maar er staat in de bijsluiter van niet! Heb nu de apotheek maar gebeld en die zoeken het nu verder voor me uit.

Ik voel me overigens wederom zo niet serieus genomen. Ik ben echt een beetje "afgedaan" door die kerel. Hij ging niet in op mijn zorgen om de harde buiken noch gaf hij me enige ruimte om te vragen of ze toch niet even alles willen checken. Want stikken van de buikpijn is nog tot deaar aan toe. Zoang iemand me maar kan vertellen, dat het met mijn ukiie goed is! Maar dat gebeurt wederom NIET!

En maar wachten en maar tobben...ik kan alleen maar janken nu en me zorgen maken. Ik vind er niets meer aan zo!

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    he bah!! sommige mensen!! je treft ze wel iedere keer he!!:x

gewoon voet bij stuk houden!! als jij onzeker bent!!

gewoon iemand anders bellen! er is vast iemand die je kan/wil helpen!!

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    He jasses Hellen, wat een ge-eikel zeg dat er bekant niet naar je geluisterd wordt!! Ik zou wel blijven aandringen, hoor!!

Twinkle, je laat me schrikken! Hoop voor je dat er niks uit de eiwitten komen, want zou toch niet mooi zijn als d'r iets niet goed zit. En ik herken je gevoel, het ene moment niks aan de hand, andere moment zit je in het ziekenhuis.. :-s

MamavanBas, mooie buik! Wil het al een beetje lukken met jullie nieuwe huisje?

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    so dames,

ik lees dat er heel veel zijn met zorgen om harde buiken e.d.

@hellen: als jij het niet vertrouwt gewoon naar het ziekenhuis of de arts toegaan. dan moeten ze je wel helpen. en je betaalt er immers voor dat je geholpen wordt!

@twinkle: balen dat je nu wel last krijgt van harde buiken, goed uitrusten dus!

over harde buiken in het algemeen: ik hoor meiden zeggen dat heb ik niet. maar dat klopt zo niet. iedereen heeft het en het is heel normaal, alleen voelt het voor iedere vrouw anders. ik heb ze al sinds vrij vroeg regelmatig en heb er ook last van maar ze zijn niet zo pijnlijk dat ik niets meer kan doen. het ligt er ook gewoon een beetje aan waar je pijngrens ligt en wat je verder nog hebt (ik denk aan hellen en haar darmen)
    ik hoop voor jullie allemaal dat de kindjes iig nog lekker lang blijven zitten.

voor de vrouw van mijn neef hoop ik iets anders. zij heeft al sinds langer dan twee dagen weeen en vannacht om 1 uur zijn eindelijk de vliezen gebroken maar haar kleine mannetje blijft nog liever een beetje binnen. hopelijk gaat het nu al wat sneller bij haar.

verder voel ik mij helemaal niet goed, sinds drie dagen alweer zo misselijk. ik geniet echt van het zwanger zijn maar de misselijkheid verpest het elke keer weer.

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hmmm haha is dat zo ja, harde buiken heeft iedereen.. nee maar moet toegeven dat ik met bas gewoon niets gemerkt heb.. echt niet! was 9 maanden hele dagen aan het overgeven iedere dag zon 7-8 keer..
    voor de rest kwam ik om in de energie en voelde ik me super!

verder de vrouw van je neef.. wat een vervelende situatie!! hoever is ze? hoop ook dat het dan wat vlotter zal gaan voor dr!!

13. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    danku danku!! nou het gaat nog niet zo heel vlot.. moet bekennen aan het begin lijkt het nooit op te schieten word eerst erger voordat je er wat vaart in krijgt, maar met die 2 weken hitte was het natuurlijk ook niet te doen om keihard te gaan klussen haha..

hopen dat het nu wat vlotter wil gaan!!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja dat was dus wat ik bedoelde, sommige vrouwen merken het gewoon niet eens. maar eigenlijk is een harde buik niets anders dan je baarmoeder die zich samen trekt ( en oefent voor de bevalling) en dat is ook nog eens heel belangrijk voor de ontwikkeling van het kind.

en over de vrouw van mijn neef, zij is iig al een paar dagen overtijd maar de artsen zeiden elke keer weer iets anders over de bevallingsdatum. maar het is ook haar tweede dus ze had vast gehoopt dat het wat sneller zou gaan.

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hmm nou dan maar hopen voor ze dat het nu door zal zetten!!

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hihi, om half tien is de kleine Levy geboren! Meer weet ik nog niet maar hij is er iig!

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hihi gefeliciteerd dan maar:D met je neef(en natuurlijk zijn vrouw, niet geheel onbelangrijk:p) zn kleintje:D

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Dank je wel :D tijdens onze vakantie zullen wij op kraamvisite gaan en ik heb er al zin in. zij wonen in het noorden van duitsland dus normaal zou het amper mogelijk zijn voor ons, maar nu dus wel

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gefeliciteerd met Levy, Mare!

Niet zo gek MamavanBas dat het niet echt wilt vlotten met de hitte die we hebben gehad!

Het regent hier al de hele dag pijpenstelen, dus de warmte is er hier helemaal uit! Wel een beetje troosteloos zo, zeg..

Hè, ik voel me zo onrustig! Ik weet helemaal niet waarom, maar heb eigenlijk helemaal geen rust in m'n kont!
    Vanavond partneravond van de pufclub. Ben heel benieuwd!

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Owww fijn te horen dat het niet altijd hoeft.....voor mn gevoel had iedereen het erover hahahhaahha
    Gerustgesteld...dan wachten we af wat de VK volgende week te melden heeft..........

Deel Deze Pagina