Zo meiden, Wat hebben we veel geschreven in korte tijd zeg! Ik moest even terug lezen, maar hier komen mijn reacties..... @Andi - Lache he van die pakjes! Onze binkies zien er dan top uit! Zuidplein ligt hier vlak bij mijn werk, lekker he om even te shoppen (en dat zo goedkoop ) Hier regent het ook al de hele dag pijpestelen...heerlijk!! Gaat het eindelijk een beetje afkoelen hier binnen. @Hellen1971 - Jeetje meid je treft het niet zeg! Maar geef niet op hoor!! Je bent GEEN paniekvogel! Het kleine hummeltje is een wondertje waar ze goed op moeten letten, en ook op moeders. Daar betalen we grof ziekenkostengeld voor dus laat je NIET afschepen en al bel je 100x per dag dan zullen ze je 100x serieus moeten nemen. Ik hoop dat je inmiddels wat meer zekerheid hebt??? Hou ons op de hoogte! @Twinkle - Jij ook al zo'n schrikbarend verhaal! Jeetje meid wat een verhaal. Je kleintje moet nog wel ff blijven zitten hoor. Gaat het inmiddels weer een stuk beter?? @Slaapzak - Jij ook succes met de harde buiken! Doe het zeker rustig aan. @5mare5 - Gefeliciteerd met de geboorte van een nieuw familielid Levy! Kan je vast weer ff oefenen ;0) De meeste meiden zijn rond de 30e week. We moeten nog een paar weken door hoor!! Dus zeg ik tegen alle beebs....hang in there! Jullie moeten nog een paar weekjes lekker groeien en aansterken. Tegen alle mama's in spé....hou vol!!! en we moeten het allemaal een stuk rustiger aan gaan doen. Voor allemaal een knuff Jolanda
@Twinkle; tjee meis wat een verhaal. Hoe gaat het vandaag? @Helen; tjee meis, wat balen dat je zo'n last heb en vooral dat gevoel dat je weer niet serieus word genomen. Verschirkkelijk. Dikke knuf voor jou @Booky; tot april vrij???Dat klinkt heerlijk @Andi; veel plezier op de partneravond!
Hoi meiden buddy nieuws van Twinkle. Ze krijgt het niet voor elkaar om via d'r mobiel op internet te komen dus komt ie: ************************************************ Ik ben vanmorgen bij de huisarts en vk geweest, de harde buiken zijn er nog steeds. Het is geen blaasontsteking dus de vk heeft gezegd dat ik rust moet houden. Van de bedrijfsarts moet ik de hele week thuis blijven en dan nog bespreken of ik nog kan werken, evt. halve dagen. Zo gek vanuit het niets ineens thuiszitten. Maar goed, alles voor het goede doel, het kindje doet het nog steeds prima, tot nu toe geen tekenen van vroeggeboorte gelukkig. Tot snel weer online!! ********************************************* Getsie Twinkle, das wel even een heel stuk minder. Rustig aan meid! Hoop dat het na een week rust een stuk verbeterd!
Twinkle, wat een verhaal! Lijkt mij ook maar raar, eerst geen klachten hebben en nu ineens verplicht thuis moeten blijven. Sterkte meid! Hellen, wat een gekloot bij jou weer zeg! Kun je niet overstappen naar een ander ziekenhuis of iets, ik vind het echt schandalig hoe ze met jou en je klachten omgaan! En nu over mezelf: Vandaag precies 31 weken! Yeah weer een mijlpaal bereikt. Hebben jullie trouwens ook zoveel last van krampen in de kuiten en/of benen? Ik heb 's nachts echt vaak kramp in mijn kuit of onderbeen, dat mijn hele rechterbeen helemaal verkrampt is nu. Het werkt dan ook niet mee dat ik vandaag veelal staand en lopend werk moest doen. :x Gelukkig maar dat ik al eerder aan de bel getrokken had en maar halve dagen werk, anders had ik het helemaal niet volgehouden! Vanmiddag heb ik dik 2 uur op de bank liggen slapen, ik was echt kápot!
Even een korte update: De pijn bleef anhouden, zelfs nadat ik de medicijnen uiteindelijk heb genomen. Uiteindelijk heb ik vanmiddag weer gebeld en mocht ik om 3 uur naar het ziekenhuis komen. Mijn ouders reden me, want ik kon en kan nog steeds zelfs amper lopen van de pijn. Daar aangekomen lichamelijk onderzoek en 2 echo's gehad én getoucheerd. Wurm doet het hartstikke goed ( er werd nog opgemerkt:" 't is een groot kind zeg!" en de baarmoederhals was nog mooi lang. Ook de mond zat nog potdicht en was keihard, dus geen verweking of wat dan ook te bespeuren. Uiteindelijk is het, waarschijnlijk, de prikkelbare darm, die door de bekkenklachten, de gespannen bekkenbodem en de groei van de baarmoeder ernstig in de knel is gekomen. Maar nu ik weet dat met onskindje alles goed is, haal ik nog maar een keer diep adem en probeer de pijn zo goed als ik kan te dragen. Ik ben inmiddels wel compleet gesloopt van de pijn en de stress, maar gaan liggen enzo doet alleen nog maar meer pijn, dus ik zal maar een beetje gaan "hangen"... Lief dat jullie alemaal zo meeleven, meiden! Dank jullie wel!
Hellen fijn om te horen dat je kleine meid het goed doet en er geen tekenen zijn van een geboorte. Wel heel erg vervelend dat je zo'n pijn hebt . Hier vandaag de eerste kaartenboeken opgehaald en straks maar even rustig kijken want nu helpt Kylian mee kijken en is het meer redden van de kaarten dan echt bekijken. Voor de rest hier veel vocht in de enkels en inderdaad regelmatig krampen in kuiten en voeten. (voornamelijk rechter) en geirriteerd tandvlees maar daar blijven de klachten dan ook wel bij. Vrijdag de groeiecho, ben wel heel benieuwd wat hier uit gaat komen. Groetjes Anita
@booky - thanks voor je buddy berichtje!! @Twinkle - Fijn te horen dat er geen tekenen zijn van vroeggeboorte en dat de kleine het goed maakt! doe het rustig aan, we zien je vanzelf wel weer verschijnen. @Jusi - Hou op over kramp Als ik snachts maar DENK dat ik ga omdraaien schiet de kramp al in mn kuiten!! overdag valt het gelukkig nog heel goed mee. Maar kep wel last van vocht in mn voeten zeg! Vooral linker! dus vannacht maar weer extra op letten dat mn voeten omhoog liggen. @Hellen - nog even volhouden meid! Uiteindelijk houdt deze ellende een keertje op en krijg je er iets heeeeel moois voor terug. Wel fijn dat je nu gerust bent dat je kleine wurm het goed maakt!! Iedereen nog een fijne avond en een goed nachtrust! Groetjes Jolanda
@hellen: fijn dat je nu de zekerheid hebt dat alles goed is met je meisje! en nou verder rustig aan doen en beloven dat je probeert je geen zorgen meer te maken! Wie heeft er ook gekeken naar de herdenking? poeh ik heb het niet droog kunnen houden.
Hellen, rustig aan doen, hè!! Maar goed dat er niks wees op een vroeggeboorte! Nog fftjes doorbijten! Pff, Twinkle.. Kan me wel voorstellen dat het niet makkelijk is ineens thuis te zitten, maar alles voor de beeb! Haha, Jocruella, ik vind Zuidplein ook echt héérlijk om te shoppen! Als ik je een tip mag geven voor een héérlijke broek voor niet veel geld, ga naar de 1982, daar hebben ze broeken van leggingstof met een stevige band bovenaan. Die draagt heerlijk onder je buik! En maar 5 euro nu alles in de aanbieding is! Heb er bekant spijt van dat ik er niet nog eentje heb meegenomen! Ze hebben 'm in't zwart, fuchsia en donkerpaars wat ik me zo kan herinneren. (Ik heb 'm in't fuchsia.. )
Hallo hallo dames, Jemig....wat gebeurd er hier soms veel als je even niet oplet Wel heftig hoor Hellen en Twinkle!! En inderdaad...iedereen heeft het inmiddels al wel gezegd maar als je iets niet vertrouwd....blijf keihard aan die bel trekken. Je zou achteraf gek worden als je je eigen gevoel niet hebt doorgeduwd!! Laat die mensen maar gewoon doen waarvoor ze zijn aangenomen! @Jusi.....ik had vrijdag of zaterdag nacht mijn eerste echte kuitkramp......auwwwwwww.....stond echt binnen 3 sec naast mijn bed om mijn tenen te kunnen buigen. En ook ik had zaterdag en zondag een hele stijve kuit!! Kon soms amper normaal lopen....maar nadat vent kuit heeft gemasseert en ik er een laagje tijgerbalsem op heb gesmeerd moet ik zeggen dat het weer een stuk beter gaat. En wel grappig...ik voelde de kleine vanmorgen voor het eerst hikken....maf gevoel!! Nou meiden......doe echt rustig aan...kleintjes hebben jullie nog echt even nodig! groetjes eertje
And the story continues.. Heb ik eindelijk 2x ontlasting gehad en net bij de laatste keer zakte de pijn eindelijk wat, heb ik ineens een wcpapier vol rood bloed in mijn handen !! Tuurlijk: verstand zegt: dat is van de echo of van het toucheren of desnoods van de stoelgang, maar ik schrok me echt een hartverzakking! Toch maar weer ff ziekenhuis gebeld, die mijn vermoedens bevestigen, maar tegelijk zeggen: als er meer komt moet je bellen! Nou..ik wil nu ruilen..mag ik alsjeblieft de buikkramp terug? Want nu moet ik dus straks gaan slapen en iok weet niert of dat lukt zonder minimaal elk uur te gaan checken of alles wel bloedvrij blijft. BAH! Ik zou zo graag eens gewoon en onbezorgd zwanger zijn......(bovendien heb ik het hoofdstuk bloedverlies al gehad en ik vind het reuzeflauw dat het kennelijk nu weer terug is)
Goedemorgen meiden!! 1 dagje niet aanwezig en er gebeuren gelijk al rare dingen.. @twinkle houden ze je nu in de gaten ?? @hellen alleen maar goed dat je er zoveel achter aan zit! @jusi ik heb de kramp meestal net voor dat het echt pijn doet in de gaten en strek ik mijn been al.. 1 keer niet gehad en toen 4 dagen last van mijn been gehad. @me huizenjacht van gisteren is nog geen positief resultaat uit gekomen dus maar verder kijken naar andere huizen..
Goeiemorgen!! Nou, Hellen! Je laat me schrikken! Hoe is het gegaan vannacht?? Nog bloedverlies gehad?? Eertje, grappig is dat als ze de hik hebben, hè? Mijn ventje heeft echt al zoooo vaak de hik gehad! Haha. Da had zijn broer ook heel erg vaak Jammer dat jullie nog geen huis gevonden hebben Naiobi! Vandaag al weer 30 weken. Jeeeetje, wat schiet het op!!
goedemorgen, nou hellen kan me wel voorstellen dat je schrok. is het vannacht goed gegaan? ik kan mij voorstellen dat het door de ontlasting kwam, dat heb ik dus ook twee keer gehad. er kunnen adertjes knappen. oh man ik heb last van me rug en ben het zat en niets helpt. vanmiddag komen de verkopers van het huis en dan gaan we de koopakte samen bekijken en dan zo snel mogelijk tekenen
@Andi - Ik weet niet of ik binnenkort nog op Zuidplein kom, maar als ik er ben ga ik zeker ff naar de 1982. Ben gek op koopjes @Eertje - Ik voelde dinsdag de 30e juni voor het eerst het hikje. (en tevens voor het laatst ) Jammer genoeg had mn ventje nachtdienst dus die was er niet om het "mee" te voelen. @Hellen1971 - Hoe is het nu met je? Nog bloedverlies gehad?? @Naiobi - Succes met je huizenjacht!! @Andi - Pffff gaat hard opeens he! Ik zit alweer in mn 31e week. Maandag dient week 32 zich al aan..............voor we het weten zijn we bevallen! @mare - succes vanmiddag met de koopakte!! Voor iedereen een hele fijne middag! Het eerste deel van de week zit er alweer op! Groetjes Jolanda
hm ik heb het gevoel dat ik een beetje achterloop ik ben vrijdag pas 29 weken... maar ik vind het alsnog hard gaan mijn man heeft toevallig wel een keertje de hik van onze zoon gevoeld. maar normaal heeft hij veel te weinig geduld om op zoiets te wachten
Jeetje Hellen dat is weer schrikken zeg, hoe gaat het nu ?? @Naiobi, nog geen huis gevonden, komt wel goed Hier ook 30 weekjes, nou en 1 dag dan Gaat hard. Nog 2 weekjes en dan mag ik weer ff bij de beeb spieken, kan nit wachten en natuurlijk bijna zwangerschapsverlof nog 3 weekjes, kan niet wachten tot het zover is, kan ik eindelijk ook een beetje rusten, hebde laatste tijd vaak het gevoel dat ik een beetje teveel doe. Oja en de hik heb ik hier ook al een paar keer gevoeld, das zo grappig he (straks niet meer hoor, wordt het irritant als je beebje de hele tijd de hik heeft )