September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha Jocruella, nou, het is wel de moeite om even langs Zuidplein te gaan, hoor! En idd, 't gaat zooo hard!

Zoo, nog maar 3 weekjes werken Joyce?? Da's lekker!!

tw, er staan weer nieuwe buikfoto's in mijn album! Zojuist gemaakt, dus vers van de pers! (En de broek die ik aanheb, bedoel ik Jocruella! ;) )

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja heb er een paar dagen vakantie voorgeplakt :D

Ik ga ook maar ff een nieuwe buikfoto maken :D

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ff gespiekt bij je dikke toeter en broek............
    Wat een buik! Mooi hoor! en een mooie leuke broek.......en dat voor 5 euries hahaahhaha:D:D

4. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    voor je het weet ben je ook bij de 30 weken hoor! :p

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Het uploaden lukt niet ,straks nog ff proberen.

En andi idd, een mooie buik hoor :D

Ik heb ook ff een foto van mijn blote buik gemaakt, maar die ziet er niet uit met alle strepen ,ik zal hem er ook ff opzetten straks

Niet schrikken allemaal hoor :D (ze zijn allemaal van de zwangerschap van mano)

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hai meiden

even heel ego...ik moet even mij verhaal doen

ik heb alweer heel de dag een jankbui...
    gister waren we 1 jaar getrouwd en mijn man zou mijn man nier zijn om weer wat leuks te regelen.. dus we zouden uit eten gaan maar we moesten nog even naar huis om zn hooikoortsmedicijnen tehalen... komen we thuis aan zaten mijn zusje en zwager en mijn beste vriendin er en we gingen bbq-en... een mooie bos bloemen op tafel en een heerlijk lachende man!!! tot hier allemaal leuk.. alleen 1 nadeel dat ik echt zo'n gigantische buikpijn weer had.. ik hadweer te veel gewerkt maar ik hield lekker mijn mond dicht hij had zo zijn best gedaan!

maar toen aan het einde van de avond kwqamen pa en ma ook nog gezellig langs en toen vroeg mijn zusje ofdat ik maandag even dr haar wilde doen... maandag is mijn vrije dag.. dus ik zei gelijk ja hor dat is goed maar ik baalde er wel van.. want tja toch weer mijn vrije dag en ik moet het rustiger aan doen!
    maar gelukkkig ging mijn man gelijk in de strijd er riep nou dat dacht ik nietwat het is rox dr vrije dag en ze moet t rustiger aan doen.. waarop mijn zusje en mijn vader gelijk comentaar hadden dat ik wel voor mezelf op kan komen(niet dus!!)

ik janeknd weg gegaan en toen heeft mijn vader dus jo de les gelezen... iedereen de deur uit en toen had ik dus bonje met jo... want tja het s mijn familie natuurlijk...

het is zo moeilijk om nee te zeggen ook tegen mijn klanten... dus ben vanochtend weer braaf aan het werk gegaan maar zodra er iemand aan me vraagt ofdat t goed gaat.. beginnen dde tranen weer te lope... ik ga het gewoon echt niet redden om nog 5.5 week te werken.. en ik weet dat de kleine en ik belangrijk zijn maar het is echt moeilijk! ik had gewoon niet gedacht dat het zoveel zwaarder zou worden.. ik heb het allemaal onderschat!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    argh ik schrijf onze babysite altijd in het duits en vertaal het dan naar het nederlands. nou was ik net klaar met vertalen druk op opslaan en weg is de tekst. gewoon zo maar... nu heb ik echt geen zin om het nog eens te doen.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh rox, ik denk dat wij allemaal hier die gevoelens herkennen en het enige wat ik kan zeggen is dat het enige wat je kan doen is rustiger aan te doen.

ik vind het echt goed dat je man ingrijpt. Misschien op een goed moment toch maar eens even naar je familie toe gaan en vertellen dat je het nog amper trekt en dat je daarom ook blij bent met je man.

ik ken dat gevoel maar al te goed dat je jouw familie wilt verdegigen maar je man heef ten eerste gelijk en ten tweede leef je samen met hem en niet met je familie hè!

9. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jep je heb helemaal gelijk! mijn ma begrijpt me ook helemaal(wij zitten meestal op 1 lijn!) maar me pa wilt ons altijd nog teveel beschermen! heel lief maar heel irritant!!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hehe even een korte update: bloeden is verder uitgebleven. De buikpijn wil alleen niet echt weggaan. Zodra ik een uurtje of 2 verticaal ben begint het wee rop volle kracht. Enige wat helpt is die medictie nemen en liggen. Dan is de druk van de onderkant.

Maar goed..ik tob nog even verder. Alleen wurm heeft het erg naar d'r zin, die is lekker aan het bewegen en hoewel dat tijdens die krampaanvallen vreselijk pijn doet, houdt dat me nog een beetje op de been. In figuurlijke zin dan, he ;)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Rox ik zou gewoon je vader en zus gaan vertellen hoe moeizaam alles op dit moment gaat en dat je gewoon buikpijn hebt van het te veel werken.
    Misschien dat ze dan de reactie van je man ook beter begrijpen.

Wat betreft het in het midden staan (je wilt tenslotte je familie en je man te vriend houden) herken ik en worstel ik ook regelmatig mee.
    Als ik "ja" zeg tegen mijn familie is manlief "boos" en geef ik mijn man gelijk dan is de familie "boos" Dus met andere woorden wat ik ook kies het is nooit goed en dan kies ik liever voor mijn man.

Het goede nieuws hier is dat mijn man denkt zaterdag al het schilderwerk klaar te hebben, dan kunnen we volgende week laminaat leggen en dan kan Kylian naar zolder toe :D

Zodra het een beetje toonbaar is zal ik hier een paar foto's neer zetten en manlief lief aankijken of hij een buikfoto wil maken.

Hellen, wat vervelend dat je darmen zo'n pijn doen. Ik ken de aanvallen en die zijn erg pijnlijk (vind ze meer pijn doen dan de weeën) en zo te horen zit je in een constante aanval:(:x

Groetjes Anita

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jeetje Rox wat een gedoe en dat op je trouwdag!!
    Ik hoop dat de ruzie met je man inmiddels is bijgelegd en dat ook je pap weer bijtrekt. En eerlijk zeggen dat je het niet trekt is niet gek hoor!
    Ik ben ook altijd een persoon die nooit nee tegen mensen zegt en iedereen altijd wil helpen........maar ook ik vond het eng om de 1e keer te zeggen dat ik het zwaar vond en mn rust nodig had. En tot mn stomme verbazing hadden ze er alle begip voor. (logisch natuurlijk maar ik dacht dat ze dan boos zouden worden)
    Gewoon een keertje doen!! Dat voelt zooooo goed!!! ;)

@Helen - Gelukkig is het bloeden gestopt! Hou vol meid!

@Anita - heerlijk als je weer verder kunt in het kamertje he! Hopen dat je mannetje zijn voorspelling goed heeft gedaan;)

Hier zit ik op mn werk met heeeeeele dikke voeten!! pffff links doet gewoon pijn. Dus op mn oudpapier mand staat een doosje met toner en daarbovenop mn beide beentjes (zonder schoenen) pffffff
    En het wordt hier weer benauwder en benauwder!

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje, Rox, wat een gedoe, zeg!! Maar idd zoals Mare zegt, jij bent met je man en niet met je familie! En leer wat vaker nee te zeggen. In het begin is het heel vervelend, maar het is echt beter voor jezelf!

Hahaha, ja, leuke broek he Jocruella? :D

Zoo, kun je bijna verder Pluk! Heerlijk!

Rustig aan doen, hè, Hellen? Wel goed dat het bloeden is uitgebleven!

Mededeling: Op de site is er een nieuw onderdeel: Wanneer je verlof ingaat! Als je data hebt, kun je ze doorgeven! Ben je bijv thuisblijfmoeder, kun je dat ook doorgeven, dan zetten wij het erbij!

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @rox wat vervelend zeg.. ik ken het ook ik probeer ook altijd iedereen zijn zin te geven.. Maar toch doe je er altijd iemand "pijn" mee...

@andi verlof vanaf 10 augustus ( 7 augustus laatste werkdag )
    Blijf eerste jaar thuis :)

Ff naar je buikfoto en nieuwe broek kijken

@hellen hmmm dat schiet dan ook niet op he :(

@pluk ooh leuk kan kylian bijna naar zolder :)

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi kun je mijn bevaldatum nog aanpassen naar de 19e... Vergeet het steeds te vragen :D

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi mooie toeter hoor :)

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Is er al een datum bekend voor meeting??

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    meiden bedankt!! ik ga als ik klaar ben met werkenmet me pa praten.. ben er een beetje zenuwachtig over want vind het moeilijk om confrontaties aan te gaan!...

@naiobi.. ja dat vind ik zo erg dat je het idee heb dat je ene kant moet kiezen en dat je er in ieder geval 1 pijn doet...

manlief belde net en wilde dat ik echt de vk ging bellen..maar ik belde en kreeg de vk aan de telefoon waar we niet lekker mee liggen dus ik bel morgen als de andere aanwezig is...
    vanavond hebben we weer cursus dus dan gaan we lekker ontspannen!

@jocruella succes met je voeten meid!
    @hellen goed dat het weer wat beter gaat!
    @anita.. leuk om weer verder te gaan met het kamertje!
    @andi.. verlofdatum is 17 aug. 14 aug is mijn laatste werkdag...

19. vandaag weer check up gehad bij vk. bloeddruk en ijzergehalte waren goed.alleen ligt kindje wat voor op groei dus moet ik morgen naar huisarts voor suikergehalte te laten prikken maak me echt zorgen, ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat ik zwangerschapssuiker zou kunnen hebben omdat ik niet veel bijkom en buik ook niet zo abnormaal dik is.:( maar ja, misschien maak ik me wel weer zorgen om niks. verder was gelukkig alles ok. die krampen die ik gehad heb zijn ook te verklaren, kindje is aan het indalen, ligt al lekker diep in het bekken.:)

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Verlofdata staan genoteerd!

Jesenmo, hoop dat het gaat meevallen morgen!

Naiobi, dank je wel! :D En je bevaldatum is aangepast!

Deel Deze Pagina