Kun je anders niet met de makelaar afspreken dat ze er een tophuis advertentie van maken of misschien dat ze kunnen doen alsof het huis sterk in prijs is verlaagd, maar dat je dus dezelfde prijs aan houd? ( dus eigenlijk de boel bedriegen ) De huizen in die prijs categorie zouden weer op moeten komen nu NHG de garanties hoger heeft gezet.. @andi fijn dat mannetje geen bril nodig heeft En lekker 2 fijne broeken erbij gehaald.. ik kan de spijkerbroeken (positiekleding) die ik in het begin gehaald heb niet meer aan
@ Naiobi, Heb ik hier geen last van, maar ze zijn bij mij wel allemaal strech de broeken en ik was natuurlijk afgevallen in het begin van de zwnagerschap, zat laatst weer op mijn normale gewicht. Kan nu zelfs alle gewonen truitjes nog aan
Ik heb 2 positiespijkerbroeken, maar ik merk wel dat die minder lekker beginnen te zitten. Ik heb nu deze stretch/joggingbroeken en die draag ik het liefst sinds ik ze heb. Gewone truitjes kan ik net wel/niet aan. Verschilt net qua lengte, maar vaak moet ik er wel een buikband overheen doen, omdat je anders een stuk blote buik van me ziet
hey meiden ben ik weer even. Druk bezig met de meiden, Ayla had gisteren hoge koorts 39.4 en vanochtend 39.0 Mehmet is gelukkig onderweg, vanmorgen was hij in Bulgarije, hij is ongeveer zaterdag nacht/ zondag ochtend weer thuis. Gister eind in de middag naar het zh geweest voor de groeiecho, alles was goed groei was goed met 30 weken. Hij zei dat hij 1800 gram is, over vijf weken (met 36 weken) moet ik weer een groei echo laten maken. O ja ben alweer 30 weken en 5 dagen....gaat zo hard! Dus ben benieuwd hoe groot ons ventje is bij de geboorte. Ga vanaaf (als ik nog energie heb) alles ff terug lezen en reageren.
Hellen, juist die laatste loodjes zijn het zwaarst. Maar als je het echt niet meer trekt die 3 weken, kun je dan niet volledig in de ziektewet? Om je helemaal kapot te werken is ook zo wat... En je hebt een mooi huis hoor, hoop dat het snel verkocht is! Andi, fijn te horen dat alles goed was in het Oogziekenhuis. Vandaag ben ik echt flink bezig geweest hier in huis, ik begin echt last van nesteldrang te krijgen geloof ik! Ik heb alle ramen gewassen aan de binnenkant, zelfs de raampjes boven de deuren. Het glasgordijn is 2 keer gewassen, de 2e keer omdat ie zo kreukte. Niet dat dat hielp.. uiteindelijk proberen te strijken, maar ik was bang om gaten te maken en dus kreukte het nog. Vanmiddag heeft daarom mijn moeder het gordijn voor me gestreken, en hij hangt nu éindelijk kreukvrij voor het raam. Verder heb ik alles gestoft, gestofzuigd en gedweild, en de badkamer en wc gepoetst. Hoezo rustig aan doen? Morgenmiddag ga ik daarom voor de verandering echt hélemaal niks doen, behalve op de bank hangen en evt. wat forummen. Oja, werd trouwens nog gebeld door het UWV vanmiddag, dat mijn werkgever me volledig ziekgemeld had vanaf 22 juni, en dat ik volgens hun gegevens weer gedeeltelijk aan het werk was vanaf 2 juli. Klopt dus niet veel van, omdat ik al die tijd gedeeltelijk nog gewerkt heb. Heb de vrouw aan de telefoon even duidelijk gemaakt hoe het zit bij mij, en dat de werkgever erg laks is met ziektemeldingen. Aan haar reactie te merken was ze het wel met me eens. Zooo, dat was mijn verhaal weer, anders wordt het wel een heel lang verhaal!
Zoooo. Zijn we weer es. Kon vandaag weer eens niet naar de wc. Kreeg steeds een langdurige harde buik. Uiteindelijk is het wél gelukt..heb ik nog steeds continue een harde buik Nu zal die baarmoeder wel geprikkeld zijn door de obstipatie..maar toch. Heb al met de kont en benen omhoog gelegen (zoals met yoga geleerd) en dat helpt wel..totdat ik weer overeind stond. Bah. Nou ik ga nu niet bellen naar het ziekenhuis, ben zelfs daar klaar mee. Die buik lost het maar lekker zelf op. Ik ga eten!
@Mare; het geboortekaartje word niet door een vriendin gemaakt, maar door iemand die ik in de buurt vond via internet. @Jusi; nee we wisten nog niet hoe het eruit gaat zien. we hadden wel wat gezien, maar was in verkeerde kleuren. die mevrouw is geweest en we hebben al onze wensen aangegeven en nu gaat ze een ontwerp maken. Heerlijk joh dat jullie het kaartje nu af hebben. @Naiobi; wij weten ook nog niet of we fotootje op kaartje willen. Zij gaat nu 1tje maken met een mooie foto van voetjes. en dan in principe komt onze kleine er wel op, maar stel dat het niet lukt om een mooie foto te maken, hebben we in ieder geval een alternatief
Ik stop maar eens met schrijven over mezelf totdat ik eens wat leuks heb te melden, want die harde buiken blijven aanhouden. Ik heb er een die nu al 3 kwartier aan één stuk duurt, dus ik ga zo toch maar weer het ziekenhuis bellen, denk ik. Ik krijg ze niet weg met alle bij yoga geleerde oefeningen, warme douches en wat dies meer zij. Dus ik blijf hier lezen en reageren op anderen..maar dit is de laatste bak ellende die ik over jullie uitstort.
Hellen, doe niet zo gek! Of jij er iets aan kunt doen dat je die hele ellende hebt. Van mij mag je je hart uitstorten, alleen kunnen wij helaas niet meer doen dan luisteren en je tips of adviezen geven. Ik vind het echt vervelend voor je. Heb je het ziekenhuis ondertussen al gebeld?
Ja daar ben ik ook zeker dankbaar voor hoor!! Ben er tot dus ver vrij ongeschonden doorheen gevlogen Ja vandaag kon ik gelukkig weer wat beter bij mij voeten.....raar toch he...zo`n overgenomen lijf En ik was de rennie tipper....hoop echt dat het je helpt!!
@ Hellen, Misschien heb je het er allang over gehad hoor...maar kan je niet iets laxerends nemen....hoef je ook niet zo`n druk te zetten. Weet niet of dat gaat hoor met zo`n wiebel darm....maar dit lijkt me ook niks zo!! @ everyone, begint jullie smurf ook ineens zo sterk en actief te worden....of tenminste....ik voel hem ineens zo veeeeel duidelijker. Ik zit altijd achter de laptop...die rust dan schuin op mijn buik....maar er valt soms bijna niet te typen...zo wiebelie wobbelie. En het is echt een rechts hangerig kind hier....moest hem gister echt vriendelijk verzoeken even aan de linkerkant rond te hangen...voelde echt beurs rechts Vind het toch maar een hele bijzondere gewaarwording hoor dat extra leven in je lijf! Oh en die vent van mij.....gisteravond spontaan buik-staarderig geworden....als of hij mijn `beklag`hier had gelezen
Net terug uit het ziekenhuis. CTG gaf geen weeënactiviteit. Tja..harde buiken die 3 kwartier duren is geen wee. Maar goed. Urine ingeleverd en te horen gekregen dat ik rustig aan moet doen. Ik heb vandaag helemaal niets gedaan en toch veel harde buiken. Kennelijk ben ik zo'n pechvogel met een hypergevoelige baarmoeder. Maandag het er nog maar eens over hebben met mijn eigen gyn. Of door blijven werken wel een goed idee is, bijvoorbeeld. Anyway: alles is goed.....
Helen fijn om te lezen dat alles goed was!!!! Jessica, was je man met de auto gegaan naar TR? Ik hoop dat hij een fijne ter
Ben ik net aan het typen gaat ie de reactie plaatsen:x:x Afijn, Jessica ik hoop dat je man een fijne terugreis heeft!! En dat de koorts van je meid is gedaald!!! En wat fijn dat het met de groeiecho goed was! Jusi, je hebt allemaal dingen gedaan die ik ook moet doen (ramen lappen, strijken, stofzuigen, dweilen) en nog van alles. Maar heb de energie niet. Gisteren bij de vk geweest en meisje groeit goed, had een vervangende vk omdat het vakantieperiode is . ze ligt niet meer in stuit en hopen dat ze niet meer draait Gisteren meteen bloed laten prikken voor suiker, ijzer enz. En over 2 weken moet ik weer terug. Het gaat nou echt snel zeg
Hellen, fijn dat de harde buiken geen weeën zijn! Rustig aan doen, hoor!! En domme muts, je mag hier altijd je beklag doen, hoor!! Hah, Eertje, ik heb hier juist een linkshangend kind! Voel hem bijna niet rechts! En jouw vent ineens buikstaarderig? Mijnes echt niet, hoor.. Al zeg ik zelfs dat meneer heel erg druk is, hij doet er niks mee.. :-s En dit ventje is ook hel erg druk de laatste tijd, vind ik helemaal niet erg! Zooo, Jusi, jij bent actief geweest zeg gisteren!! Ik had eergisteren echt een rusteloos dagje dat ik ook veel gedaan had. Alle kleertjes van meneer zijn dus nu al gewassen Nu nog de lakentjes, dekentjes, hydrofiele luiers, sokjes etc etc etc.. Pfff.. Merakli, wat fijn dat je meisje niet meer in een stuit ligt! Nu houden zo Pff.. Ik heb sinds een paar dagen last van lekkende (.)(.)! Zo stom joh! :-s
@jessica hoe is het nu met Ayla?? @hellen nog rustiger aan doen dus.. als ze het aanraden zul je het wel moeten doen meis! @jusi ik heb gisteren de vaatwasser uitgepakt en paar kamers stofzogen.. en toen vond ik al weer dat ik genoeg had gedaan @babijtje wij hebben nu 2 favoriete kaartjes waar ook een foto bij hoort.. maar 1 moet dan uit belgie komen weet niet of dat wel zo handig is. @merakli meisje ligt al goed dus.. dat is mooi.. @andi mijn borsten zijn niet gegroeid .. mannetje zit maar te wachten tot er iets melk uitkomt hahh.. Maar denk dat ie daar geen geluk mee heeft
hallo dames, jullie hebben zoveel geschreven en ik ben simpelweg te moe om overal op te reageren. @hellen: ik heb het soms ook als ik heel rustig aan doe dan kan de kleinste beweging ineens een harde buik opwekken, misschien moet je even een middenweg vinden? @jessica: gaat het al beter met je dochter? @andi: ik hoop dat ik daar geen last van krijg. ik bedoel ik kan er wel wat druppeltjes melk uitkrijgen maar ik lek niet. gelukkig maar. ik heb rennie gebruikt alleen mijn man kon alleen maar met pepermunt smaak krijgen en dat wekt bij mij juist brandend maagzuur op. heel vervelend, dus het werd eerst veel erger en daarna pas beter.
@hellen en babijtje bedankt voor de knuffels! @manlief er mee bezig zijn.. hou maar op!!! hihi.. op en top een papa, altijd mee naar de vk en naar cursus, en iedere avond een verhaaltje hhihi @suiker prikken hier pas 1 x op aandringen van mijzelf... @ andi muts die je er bent!!!(zei de andere muts) @mare antagel.. werkt bij mij perfect! flessen gaan er doorheen @jusi fijn he als je weer wat af kan strepen! @hellen mooie keuken!!! en als er nieuwe foto's komen hebben ze toen tegen ons gezegt..alle tierelantijne weg halen zodat het rustige en zelfs kale foto;s worden... @hellen rare kwiebes daar zijn wij toch voor!!! tenminste ik vind het heerlijk dat ik gewoon tegen jullie kan zeggen van hoe en wat!.. zonder dat jullie over me oordelen dus gewoon blijven klagen!!!!!! we verbieden het je om het niet niet te doen(snappie??) @merakli fijn dat het goed ligt! sorry als ik iemand vergeten ben....
hier gister met mijn vader gepraat maar helemaal uit de hand gelopen... ik probeerde rustig te praten maar helaas kwamen de tranen al snel... mijn vader is een beetje erg gespannen overspannen en gestressed al weken(na verhuizing van mij en mijn zusje en alle andere die hulp nodig haddenb met klussen..hij is erg handig)dus ik kreeg een grote bek van hier tot ginter dus mijn mams sprong gelijk tussenin maar het werd van kwaad tot erger... na 2 uur praten(ik) en gillen(hij) is tie weggelopen... en ben ik maar naar huis gegaan... ik moet zo gaan werken dus ben benieuwd ofdat hij thuis is... maar vind het moeilijk om naar hun te gaan. dit was gewoon echt niet de bedoeling dat het zo uit de hand zou lopen.. ik wilde alleen maar even kwijt dat iedereen het beste met me voor heb maar dat het moeilijk is om nee te zeggen en dat jo me daar bij helpt.... jullie snappen er waarschijnlijk niks van hihihi maar ik heb het weer even van me afgeschreven hihi
Hallo dames! Weet niet of jullie me nog kunnen herinneren, heb hier een paar keer een berichtje gepost. Maar heb daarna eigenlijk nooit meer iets laten horen. *schaam* Met de zwangerschap gaat het inprincipe goed! Me buik loopt alleen 2-3 weken voor met groeien, en krijg dus dinsdag een groei echo om te kijken wat er nou precies groot is. Ik heb in ieder geval geen suiker! Dus dat was wel een opluchting. Verder veel last van harde buiken dus ik zit al een weekje thuis en ook echt geen idee of ik nog ga werken voordat me verlof in gaat. Ik werk in de thuiszorg dus het is ook niet echt licht werk ofzo. Ben ondertussen wel langzaam de babykamer aan het verven (ja ik weet het, ben er schandalig laat mee). En verder hoop ik hier nog een beetje mee te kunnen kletsen. Ik klets ook mee bij de februari 2008, maar mis het af en toe wel een beetje om met andere dames te kletsen die ongeveer hetzelfde mee maken.