September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey rox,

wat vervelend dat het zo gelopen is. het is iig goed dat jij je gevoelens hebt kunnen vertellen. ik hoop dat er toch wat binnen gekomen is bij je vader en dat hij weer tot rust komt en je dan zal begrijpen.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Hellen; als jij het gevoel hebt dat door werken niet verstandig is. Dan zou ik de ziektewet in gaan. Jij bent de enige die weet hoe je je voelt ;)

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Poei meiden wat hebben jullie veel geschreven!!

@Rox - Wat dom van je vader om zich zo te laten gaan! Knap van je dat je gewoon kon blijven praten en het ook niet op een gillen heb gezet. Ik kan me voorstellen dat je nu in een rot situatie zit. Maar kies voor je lieve man, laat je pa bijtrekken......als strakkies die kleine er is trekt hij zeker bij!!

@Hellen - Gewoon lekker blijven "klagen". Vaak helpt het als je toch ergens je verhaal kan neerzetten. Je hebt het gewoon niet makkelijk. Dikke knuff

@Andi - ik heb hier al een doos compressen staan, voor het geval mn (*)(*) ook gaan lekken :p

Gister avond voelde ik die kleine helemaal niet, niet toen Jan mn buik had ingesmeerd en ook niet toen ik op mn zij ging liggen. Meestal "protesteerd" hij dan ff.............dus paniek:$
    Gelijk de angelsound gepakt, het duurde dit keer echt veel langer vooor ik hem hoorde, maar gelukkig was daar nog het hartje!
    Pffff schrok me de Pl.....! Dus vandaag ff extra opletten maar wil mezelf ook niet gek maken.

Gisterenavond nog wel een nieuwe dikke buiken foto gemaakt.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wowie!! Wat heb jij een mooie buik zeg!! En zo mooi zonder strepen!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ rox vervelend dat je vader zo reageert.. maar dat zal wel komen omdat hij ook zo gespannen is van al het geregel enzo .. Laat em maar lekker effe afkoelen, komt allemaal wel goed!!

@Ariel hoooiii komt gerust weer mee kletsen hoor :)

@jocruella gheeh ik ben ook zo blij dat ik de angelsound heb, mocht ik de kleine niet voelen en het niet vertrouwen pak ik em ook weer :)
    Mooie buik hoor :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb de Angelsound al vanaf iets van 18 weken niet meer gebruikt....
    Ik heb geloof ik een breakdancertje ofzo in me buik zitten, want ik voel hem echt overal! En als ik em even niet voel dan laat papa zingen en gaat ie altijd schoppen :D Zal wel komen omdat ie zo mooi kan zingen AHUM :D:D

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Thanks!:) Mn VK zei dat vorige keer ook al. Nu moet ik zeggen dat ik steeds van mensen hoor dat ik zo'n mooi bolletje heb hihihi.
    Gelukkig heb ik nog geen strepen kunnen ontdekken............ Ik (nou ja ik laat het Jan doen) smeer elke avond mn buikje lekker in. Hopelijk blijft ie dan streeploos.:p

8. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Naiobi - handig he die angelsound;) Ben er super blij mee!!

@Ariel - Lache dat die kleine van jou gaat schoppen als hij papa hoort zingen........kweet nou niet of het voor papa een compliment is hahaha:D:D

Wil proberen niet te vergeten steeds een dikke buiken foto te maken. Best grappig om jezelf op foto te zien. Ik zie het toch steeds zelf vanuit een ander perspectief hahahaha

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb me bij me vorige zwangerschap echt helemaal gek gesmeerd. En ik had maar een paar kleine streepjes. En tijdens de bevalling zat ineens heel me buik vol! Echt gemeen!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk niet dat het voor papa een compliment is hoor, hij zingt echt tenenkrommend vals :D

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Merakli: fijn dat je meid is gedraaid!

Andi: je melkfabriekjes hebben al zin, las ik? Lijkt me wel een beetje vervelend.

Rox...jee wat een gedoe weer. Als emoties hoog oplopen dan krijg je soms zilke dingen he. Ik hoop, dat alles weer wat is bedaart?

Ariël: welkom terug dan maar he :). Ach..schandalig laat ben je niet hoor..hier moeten we nog beginnen met het kamertje..

Ohhh Jocruella..je hebt een hele mooie buik! (Goh...ik voel me ineens dun....en dat is opmerkelijk gezien mijn formaat)

Hier is de muts-modus weer uit. Ik baalde gewoon zelf zó van alle gedoe. Deze hele zwangerschap heb ik nog amnper gewoon kunnen genieten door allerlei lichamelijke klachten, maar ook door de puinhopen in mijn persoonlijke en financiële zaken. Ik hoop zó dat ik ok nog even mag ervaren hoe het is om onbezorgd zwanger te zijn. Ik ben er ook vast van opvertuigd, dat die kleine mijn buien meekrijgt en ik wil niet dat ze zich ook maar één seconde niet of minder welkom gaat voelen, want dat is ze wél. Het valt me alleen veel zwaarder dan ik ooit had kunnen voorzien. Als je de hele dag pijn hebt dan ben je ook niet zo "rekbaar" meer en dat uit zich er o.a. dat ik wel tig keer per dag zit te brullen. Sokms om iets, soms om niets.
    Nou ja..ik hoop, dat ik fit genoeg ben om vanavond toch naar het oosten te rijden. Terwijl ik dit schrijf weet ik het echt nog niet..maar als ik mijn Lief nu OOK nog moet missen kun je me echt opvegen.

Anyway: nog een hele fijne dag gewenst lieve dames!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @jocruella ik heb em al een tijdje niet meer gebruikt.. maar als ik em niet meer voel dan ga ik dat zeker wel doen :D

@hellen als je weet dat je je lief niet kunt missen, dan kun je beter wel gaan.. ga je je verlof daar doorbrengen??

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Euhm..nee. Hij heeft nl. bijna geen verlof en bewaart alles voor de kraamweek. Dus dan zou ik daar de hele dag alleen zitten, zonder support om mee heen, zoals ik dat hier thuis wél heb. Daar zijn mijn ouders, broer en zijn vrouw en vriendinnen die ik in tijden van nood om hulp kan vragen. Daarnaast heb ik ook alles hier geregeld (kraamzrog etc) en heb ik hier mijn controles bij de gyn.
    Wel kan ik naar hem reizne buiten de spits om en da's wel fijn, natuurlijk en hoef ik niet op zondagavond te gaan rijden, maar kan ik op maandag na de spits weg. Dat is een stuk relaxter en geeft me een extra nachtje in zijn armen :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje lijkt me lastig zeg dat je lief zo ver weg zit!

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, toch naar het ziekenhuis gegaan lees ik..
    Verstandig! Gelukkig dat alles toch nog goed is.

En ja, ik was gisteren zeker goed bezig geweest. Nesteldrang denk ik. :D
    Volgende week wil ik de keukenkastjes aan gaan pakken! ;)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De laatste keer dat ik de keukenkastjes grondig heb gedaan was vlak voor me vorige bevalling :)
    Toen begon me nesteldrang pas 2 dagen voordat me dochtertje geboren is :D

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh maar ik móet wel! Er staat zoveel zooi in de keukenkastjes, waarvan sommige dingen ook nooit gebruikt worden. Die gaan dus de kliko in, en dingen die we bijna niet gebruiken in een grote krat, en die gaat dan naar de kelder.
    We moeten tenslotte straks ook spullen voor de baby erin kwijt, en dat gaat op deze manier nooit lukken. :D

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @jusi dat probleem heb ik dus ook .. ik stouw die kastjes veelste vol gheheh.. Blij als we straks een huis hebben met kelder of voorraadkast hihii.. Nu em nog vinden hihi

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @hellen gheeh had niet over de check ups enzo nagedacht en als mannetje geen verlof heeft dan heeft het ook niet zo veel zin.. maar je kan dan wel de weekenden langer maken :)

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    WAAAAAAH ein-de-lijk heb ik ook eens goed nieuws!
    Ben brutaal geweest en heb ex gevraagd, met uitleg over mijn huidige toestand- een hand over het hart te strijken en...dat heeft ie gedaan! Ik hoef niet meer te wachten tot 1 augustus..mijn Lief mag vanaf vandaag bij mij komen logeren en dat geeft me zo'n lucht! Was echt even de mentale boost die ik nodig had!

Deel Deze Pagina