September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Rox, hoop dat je het heb kunnen uitpraten met je vader, het is natuurlijk wel jammer dat het uit de hand gelopen is.

@ Ariel, welkom terug!!

@ Jocruella, mooie buik !! en fijn dat je het hartje heb kunnen vinden,maar het is natuurlijk wel schikken.

@ Helen, wat fijn dat je lief bij je mag logeren en dat jij niet zoveel hoeft te reizen!!!

@ Booky, wat fijn dat je VAKANTIE, ZWANGERSCHAPSVERLOF en OUDERSCHAPSVERLOF hebt :)

@ Twinkle, wat fijn dat je weer internet thuis hebt en mee kunt schrijven! En blijkbaar had je de slaap nodig, kon ik ook maar slapen.... en ik moet mijn 3D echo foto's ook nog gaan plaatsen, kom alleen niet zo vaak achter de pc.

Heb sinds paar dagen bruine afscheiding, iemand anders ervaring mee?

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Geen ervaring Merakli. Misschien een infectie? Ik zou er wel even naar laten kijken!

Lief is hier.,.ik ben blij. Helaas heb ik wel een slapeloze nacht achter de rug door de bekkenpijn. Ben al een uur op terwijl ik nog doodop ben. Heb moetne janken van de pijn. Toch maar weer eens met de Cesar overleggen of we er nog iets aan kunnen doen, want anders ga ik doodop mijn verlof en bevalling tegemoet. En we weten allemaal, dat je daarná ook niet zoveel slaap krijgt ;)

Fijne dag ladies!

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @hellen heerlijk lekker samen meid!

@ijsje kan altijd!!!

@mare hoe gaat t met je maagzuur??

@booky tot april??!??!??!?! o dat lijkt me heerlijk!!

en nu ben ik het kwijt...sorry als ik je vergeten ben... maar bij pas beginnen in april raakte ik in shock hihihi

hier heeft me vader niks meer gezegt.. ook niet tegen me moeder..alleen het hoognodige...ik heb ook tegen me moeder gezegt dat ik het erg kinderachtig vind en dat het me zwaar van m tegen valt!! heb gister dus weer flink wat tranen gelaten..maar ik kan er nu niks meer aan doen.. ik vind dat hij degen is die nu naar me toe moet komen....ach we zien het wel...

we gaan zo naar de lief! winkel in bergen op zoom schijnt uitverkoop te zijn.. en het leukste is dat manlief staat te popellen hihih hij heeft er helemaal zin in!

fijne dag meiden!!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, wat fijn dat je vriend bij je mocht blijven slapen. :D
    Maar erg vervelend dat je weer zoveel pijn hebt. :(
    Eertje, hier gelukkig nog geen lekkende (.) ;) Maar ik had de tip om zoogcompressen te halen al wel gehad, zal ik ook maar eens gaan doen.
    Pluk, ik heb altijd begrepen dat je als je bij de 1e een keizersneel laat uitvoeren, je automatisch bij de volgende ook een kz krijgt. Hopen dat het allemaal gaat lukken dan! En succes maandag! :)
    Booky, zo, jij hebt lang vrij van je werk zeg, ik ben jaloers! :D
    Merakli, hier geen last van bruine afscheiding. Anders de vk bellen?
    Rox, wat jammer dat je vader het niet wil uitpraten. Is er niemand in de familie die kan bemiddelen ofzo?
    En veel plezier met winkelen! :)

Zoo, heb vannacht goed geslapen joh, komt niet zoveel meer voor. Normaal gesproken word ik elke nacht wel 1 of meerdere keren wakker, nu heb ik in 1 ruk doorgeslapen. Ik was ook hartstikke moe, dus ben nu wel lekker uitgerust. :)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!

Hellen; fijn dat je lief er is! Vervelend zeg die bekkenpijn!

Rox; Wat leuk dat je mannetje staat te popelen om naar de Lief! winkel te gaan! De mijn staat alleen te popelen om naar bed te gaan :D

Hier een wat mindere nacht gehad, Rosalie werd ongeveer uur wakker :( Ze viel gelukkig wel iedere keer zelf in slaap maar hoorde het toch iedere keer door de babyfoon.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nee je krijgt automatisch een tweede kz maar je moet wel onder begeleiding van een gyn in het ziekenhuis bevallen (thuis bevallen mag dan niet meer).
    Denk dat het er ook wel aan ligt hoelang geleden je vorige kz was (in mijn geval 3 jaar), dus ook de binnenwond is dan goed genezen.
    Na de kz kreeg ik wel het dringende advies minstens 1 jaar te wachten voordat ik weer zwanger zou raken.

Twinkle wat fijn dat je weer thuis kunt internetten, en bijna de hele week geslapen Ohhhhh dat klinkt heerlijk :D, ik geniet nu van een Kylian loze dag.
    Dus vanmorgen snel nog wat boodschappen gedaan, kast verder opgeruimt, kamer helemaal opgeruimt, onze tafel goed geschrobt (marmer) en de hele keet gezogen. Tja een heerlijke rustige dag had ik mezelf voorgenomen;)

Hellen lekker hoor dat je mannetje er nu is, en inderdaad straks zul je ook niet de hele nacht door kunnen slapen maar dat is zooooooo anders meid.
    Dan zit je gewoon heerlijk op een stoel te genieten van de kleine, dat is lang niet zo vermoeiend als pijn hebben.
    En in het weekend zet je gewoon je beide voeten in de rug van lief en pleur je hem uit bed om de nachtvoeding te doen :p

Groetjes Anita

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden :D

Heb ff een beetje teruggelezen.

@ Hellen, jeeeeeeeeeeeeej je mannetje is nu lekker bij je :D Geniet er maar van.

@ Naiobi, hier heb ik het eerste pakje ook al uitgekozen :D Lekker roze :D Heb ik eigenlijk een tijdje geleden al gedaan.

Hier heb ik geluk gehad de eerste paar weken, toen ging mijn mannetje ook al het bed uit om mano de nachtvoeding te geven
    om mij te laten uitrusten 's nachts. Dat was wel lief van hem want hij moest gewoon werken de volgende dag.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo, ben ik ook weer even. Vanmiddag zijn mijn man en ik naar een verjaardag geweest. Was wel gezellig. Vanavond hebben we helemaal geen plannen, das ook weleens lekker! :)
    Morgen zijn we weer een hele dag op pad, want neefje van ons moet diploma-zwemmen, en daar gaan we naar kijken. 's Middags hebben we een doop, dus zijn we tegen de avond pas thuis.
    Ach ja, maandagmiddag kan ik weer uitrusten. ;)

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *Geniet*
    Er wordt momenteel overheerlijk voor me gekookt :D

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zooo, da's ff lekker Hellen! Heerlijk dat je lief er is!

Pff.. Ik heb de hele middag weggeslapen.. Was toch zo moe, en ben het nog steeds wel, ik droom toch zoooo beroerd. :( BLERGH!!

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    HEEY meiden

wat gaat de tijd toch snel he???

NOG 10 WEKEN TE GAAN!!!!!! :D:$:D

Moest ik ff kwijt

toedeloe!!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi dames,

ik ben van vanochtend 8:45 tot vavavond 18:45 op me werk geweest oftewel ik ben helemaal gesloopt! ik ben even hiernaartoe gekropen om te vertellen dat ik nu 3 weken VAKANTIE heb!!! en om iedereen een fijne avond te wensen.
    heb snel bijgelezen en er waren volgens mij geen hele erge dingen.

brandend maagzuur ging gister nacht wel en tot nu toe ook. me rug is voor vandaag helemaal naar de knoppen dus da's wel minder.
    werkgevers verklaring is trouwens nog gelukt als het goed is gaan wij woensdag het koopcontract tekenen :D

en nu ga ik weer naar de bank kruipen!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    GAAP. En daar zit ze weer. Uit bed gejaagd door een pijnlijk lijf. Ik ben zó moe nu.....maar liggen gaat echt niet meer. Als ik nu een uurtje of 2 zit, dan lukt een uurtje slapen misschien nog.....dus ik ga maar wat forummen ofzo, hoewel ik total gaar ben.
    Nog 10 weken....

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @hellen wat een ellende meid!! dikke knuffel

@jusi tja me moeder probeerde het mja hij is koppig!

@mare fijn dat het beter gaat met je maagzuur en fijne vakantie!!

hier gister weer leuke dingen gekocht bij lief! en ook nog even langs de prenatal geweest voor de laatste spulletjes op het lijstje! dalijk dus even lekker tutten op het kamertje en het wiegje voor in onze kamer in elkaar zetten... leuk leuk leuk!

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Helen, dikke knuffel voor jouw!!!! hopen dat je in de loop van de dag kunt slapen! en 30 weken inmiddels :)

Mare, fijne vakantie!

Rox, jammer dat je vader zo koppig is :( mijn eigen moeder is ook heel erg koppig. en leuk he om de kamertje op te tutten :)

Hier ook nog steeds slapeloze nachten, de vk zij dat het lichaam zich voor straks klaarmaakt... vind het niet leuk, wil gewoon slapennnnnnnnnnnnn en over de bruine afscheiding, het komt en gaat anders bel ik morgen de vk.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Hellen hoop wel voor je dat de klachten allemaal wat minder gaan worden, want uitgeput je bevalling doen lijkt me ook niet echt prettig.

Hier nog 9 weken :)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Lief is weer weg. Overmand door vermoeidheid en hormonen was dat dus wel ff brullen. Maar het heeft wel veel rust gegeven in mijn koppie, dat hij lekker hier was.

Vóór het tranendal van zojuist, heb ik vanmiddag nog wel een kostelijk "buikfoto" gemaakt ..met mijn pa. Klik en kijk in mijn album. Wij hebben er de grootste lol om gehad!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een leuke foto!

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @hellen geweldige foto!!!! hoop dat je vanacht een beetje kan slapen!

@merakli en jij ook natuurlijk!

@iedereen en mezelf ook natuurlijk!!!;)

ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet van het kamertje en de spulletjes!! alleen de gordijnen nog en de blauwe kussentjes blijven niet blauw....

trusten voor dalijk!!!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een schattig kamertje Rox..echt heel lief! Dat pakje..zo snoepig :)

Van Ikke heb ik het boxkleed besteld. We wisten natuurlijk heel lang niet wat het zou worden, dus had ik toch al veel naturelle tinten.

Deel Deze Pagina